Skoči na vsebino

Ariel Atom


motolover

Priporočene objave

uh...že dokaj stara zadeva, tud v top gearu so ga predstavl...mislm, da bo ktm x-bow konkurenca :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ni konkurenca motorju, ker je mnogo hitrejši.

hmm. To misliš verzijo 2005 z motorjem od Honde Civic Type R? Se pravi 220 konjev na 500kg?

Na ravnini tudi slučajno ni konkurenca motorju, v ovinkih pa verjamem, da je hitrejši, vendar ne toliko, da ne bi bil primerljiv z motorjem na stezi.

Poglej si recimo razmerje moč-masa z novejšimi 1000-kami ali pa mogoče s starejšimi ZX-12 ali GSX 1300 R z ubijalskim navorom...

Kar se pa Top Gear-a tiče:

Oddaja je res super za gledat, sem se ob vsakem ogledu zabaval in nasmejal. Kar se pa primerjav in testov tiče, so pa očitno pristranski, tako, da to tudi slučajno ni merodajno...

Pred leti je imel test ZX-12 po avtobanu proti naviti Integri, seveda so imeli ta novo ZX-12 zablokirano na 298 km/h :headbang:

Spomnite se testa R1 proti Porsche-ju. Vsak, ki ve kako potegne R1 iz ovinka, in kako Porsche, bi videl, da so to ene velike buče, sploh pospeševanje iz zadnjega ovinka na ciljno ravnino :headbang: , kjer Porsche pospešuje isto kot R1

Atom je bil pa itak primerjan s 600-takom :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel verzijo s 300 konji.

Na ovinkih sem siguren nimaš z motorjem kaj iskati proti njemu.

Naravnost nažigati pa tako ni nič užitka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel verzijo s 300 konji.

Na ovinkih sem siguren nimaš z motorjem kaj iskati proti njemu.

Naravnost nažigati pa tako ni nič užitka.

No ja s 300 konji je že malo drugače. Še vedno pa je primerljivo in ni vrag, da bi ga z dobrim motoristom nažgal, čez ovinke sigurno ne, se strinjam s tabo. Na overall po celi stezi seveda. Ali bi bilo pa zelo na knap, potreben bi bil en objektiven test.

V razmislek:

Atom - 300 PS in 480kg + tekočine, razmerje PS/kg=0.625 Po podatkih 7 sek do 160km/h, končna hitrost 246 km/h

Recimo GSX-R 1000 - 190PS in 170kg + tekočine, razmerje PS/kg=1.12 Po podatkih 5 sek do 160 km/h, končna hitrost 298km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolkr z motorjem zgubiš v ovinku, pridobiš na ravnini, pri atomu je pa obratno...za top gear pa itak vemo, da so prekleto subjektivni in so vsi testi tako tako, ker se vedno nagibajo nekemu svojemu favoritu :headbang:

po mojem v času neb blo neke velike razlike...seveda, če bi atom dirkal s primerljivim motorjem .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, ampak imajo pa vecinoma kar prav.

Spremljam Top Gear od vsega zacetka (ta ekipa je namrec ze 3ja) in se nikoli niso rekli, da je nekaj dobro, ce je slabo. Imajo pa pac specificen okus. Podoben mojemu t.j.

Ariel Atom je pa super zadevica, sam proti motorju pa ne bo nikoli zmagal, ker se pac NE NAGIBA. Lahko je hitrejsi itd ampak motorji rox.

p.s. Pa se predrag je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem motorist po duši, ampak mi je čisto jasno, da je avto na ovinkih hitrejši.

Sem prepričan, da na dirkališču zmaga pred vsakim serijskim motorjem.

Teh testov med avtom in motorjem je bilo že nešteto (tudi na Grobniku) in je avto večinoma zmagoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ariel Atom je pa super zadevica, sam proti motorju pa ne bo nikoli zmagal, ker se pac NE NAGIBA. Lahko je hitrejsi itd ampak motorji rox.

p.s. Pa se predrag je.

Formula se NE NAGIBA in je hitrejša od motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem komentiral hitrosti. Cudak.

Komentiral sem nakup in to, da bi ga mel ali pac ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Sicer sem motorist po duši, ampak mi je čisto jasno, da je avto na ovinkih hitrejši.

2. Sem prepričan, da na dirkališču zmaga pred vsakim serijskim motorjem.

3. Teh testov med avtom in motorjem je bilo že nešteto (tudi na Grobniku) in je avto večinoma zmagoval.

1. Spet odvisno od hitrosti v ovinku in radija ovinka...

2. Odvisno od dirkališča...

3. Eno imam dokumentirano pred leti v Motorradu (S2000 proti CBR900) in avto gladkooo popuši, če boste pridni lahko jutri poskeniram in prilepim, trenutno se mi ne da. Res pa je, da je Atom nekaj drugega kot S2000. Skratka, avto ni nujno hitrejši v ovinku, je pa nujno počašnejši na ravnini...

po mojem ne bo kakšna huda konkurenca motorjem...

Je kar, veš. Strupena stvarca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojem ne bo kakšna huda konkurenca motorjem...

Je kar, veš. Strupena stvarca...

Sami znalci ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štirikolesnik je hitrejši od dvokolesnika!!! AMEN :grim

Odvisno kateri od katerega, s kakšno podlago, kje... itd.

Sploh pa je tema Atom ne formula. Motorji so primerljivi z Atomom, nekateri celo hitrejši...(vse je odvisno od trase)

(če pa velika večina izmed vas ne zna brat in iztirja iz teme je pa to vaš problem :fredy: )

Howgh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi npr. vzel najhitrejši serijski motor in najhitrejši serijski avto in se peljal od LJ do Portoroža po prazni cesti sem prepričan, da avto zmaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nebi

ker veyron pokuri pri polni hitrosti 407km/h, ki jih niti nebi mogel doseč, kar 100 litrov na 100km, kar pa pomeni, da bi tank bencina skuriu v 12 minutah...če bi mu pa zaloga dopuščala, bi pa v 15 minutah uniču gume .)

:devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, ta fura od maribora do Ljubljane bi bla pa draga - pa še enkrat vmes bi mogu gume menjat :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pač ne, če bi bil na motorju Ghost Rider, nima avto kaj praskat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!