Skoči na vsebino

Ariel Atom


motolover

Priporočene objave

He, he , kam smo zašli.

Takle Atomček, najhitrejši ali ne, bi mi prav pasal v mojo garažo poleg kakega Ducatija 1098s Tricolore in Harleya Road King SE.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No končno se je začelo. Že več kot 5 let sanjam o te sorte avtu, ki ne bo obremenjen s tonami plehnatega, varnostnega, udobnostnega in elektronskega sranja, ampak bo namenjen vožnji - ultimativnemu dialektičnemu stiku voznika z naravo in fiziko.

Tudi pri nas pa so se pojavili buggyji narejeni na to vižo, samo veliko prešvoh.

http://www.buggy.si/index.php?option=com_c...4&Itemid=32

kolkr z motorjem zgubiš v ovinku, pridobiš na ravnini, pri atomu je pa obratno...za top gear pa itak vemo, da so prekleto subjektivni in so vsi testi tako tako, ker se vedno nagibajo nekemu svojemu favoritu :headbang:

po mojem v času neb blo neke velike razlike...seveda, če bi atom dirkal s primerljivim motorjem .)

Japakaj! Pa a vi živite al d(i)rkate? A se je sploh kdo vprašal kakšen užitek bi blo vozit takle avto? Saj ne gre za konje sekunde in stotinke, gre za čustva, ki postajajo v sodobnih avtih totalno odtujena od bistva voižnje ali pa avto stane 25 mio sit (Porsche, Ferari, Maserati, Nissan 350Z...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No končno se je začelo. Že več kot 5 let sanjam o te sorte avtu, ki ne bo obremenjen s tonami plehnatega, varnostnega, udobnostnega in elektronskega sranja, ampak bo namenjen vožnji - ultimativnemu dialektičnemu stiku voznika z naravo in fiziko.

Tudi pri nas pa so se pojavili buggyji narejeni na to vižo, samo veliko prešvoh.

http://www.buggy.si/index.php?option=com_c...4&Itemid=32

Japakaj! Pa a vi živite al d(i)rkate? A se je sploh kdo vprašal kakšen užitek bi blo vozit takle avto? Saj ne gre za konje sekunde in stotinke, gre za čustva, ki postajajo v sodobnih avtih totalno odtujena od bistva voižnje ali pa avto stane 25 mio sit (Porsche, Ferari, Maserati, Nissan 350Z...)

maš prav, za vsakdanjo uporabo so primerjave na dirkališčih brezsmiselne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obljubljeno, bodite pozorni na čas vstopa in izstopa iz ovinka + hitrost v temenu ovinka, motor ni nujno počasnejši...

[attachmentid=94829]

Pa še Ducati 999 vs Lamborghini Gallardo

Ne gre se za to kaj je hitrejše, gre se za izjave nekaterih ki brezglavo zatrjujejo že od začetka teme, da je avtomobil hitrejši kot motocikel in amen + to, da je motocikel napram avtu nekonkurenčen.

Kar vam hočem povedati, je ravno to, da motocikel je konkurenčen

post-13524-1175461328_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri te vrste avtu je treba imeti v mislih še eno dimenzijo. Zaradi evropske ekološke omejitve izpusta 130 kg CO2 do l. 2012 so športni avti praktično obsojeni na izumrtje ali pa bodo tako obdavčeni, da bodo še bolj nedosegljivi. Normalni avti bodo zaelektronjeni, zahibridani in do amena zamehurjeni, tako da bo vožnja z njimi manj vznemerljiva od vožnje z avtobusom. Brezjajčni evropcki birokrati, ki ne znajo vozit ne avta ne motorja ne bicikla znova slavijo zmago pri zatiranju čustev tistega dela populacije, ki vidi v vožnji več kot prevoz, ki vidi prvinski užitek. Povejte mi kako uživati v toyoti prius?

Torej...

Avto tovrstne (avto s topica) gradnje bi lahko z eno normalno mašino (do 100 ps) tehtal tamle 300 - 400 kg. Ob taki teži bi z lahkoto dosegel emisijo 130 kg (aličesaže) CO2 na km. Po drugi strani bi tudi dosegel ceno cca. 1,5 do 2 motocikla. Dobili bi torej športen avto za množice (kot sedaj motor). Ker je npr. meni vozit avto skoraj bolje kot motor, se mi zamisel sploh ne zdi tako trapasta. Preden me motoristi spljuvate glede avta, vas moram samo vprašati, če ste že vozili pravi avto, npr. vsaj golf GTI. V takem avtu ob pravem znanju postane vožnja čisti užitek, tako kot vožnja z motorjem ali celo večji, ker lahko drzno oddrsavaš čez ovinke, z motorjem pa je drsenje od katastrofe ločeno samo s tanko takorekoč nevidno črto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No končno se je začelo. Že več kot 5 let sanjam o te sorte avtu, ki ne bo obremenjen s tonami plehnatega, varnostnega, udobnostnega in elektronskega sranja, ampak bo namenjen vožnji - ultimativnemu dialektičnemu stiku voznika z naravo in fiziko.

Tudi pri nas pa so se pojavili buggyji narejeni na to vižo, samo veliko prešvoh.

http://www.buggy.si/index.php?option=com_c...4&Itemid=32

Japakaj! Pa a vi živite al d(i)rkate? A se je sploh kdo vprašal kakšen užitek bi blo vozit takle avto? Saj ne gre za konje sekunde in stotinke, gre za čustva, ki postajajo v sodobnih avtih totalno odtujena od bistva voižnje ali pa avto stane 25 mio sit (Porsche, Ferari, Maserati, Nissan 350Z...)

Obstajajo bugiji, ki niso toliko švoh ;) vendar se mi zdi njihova cena previsoka (15 - 16.000 EUR), da bi jih ponudili slovenskemu trgu - vsaj za zdaj. Če pa je kakšen interesent, naj se mi javi na PM.

Evo še slikica:

IPB Slika

Popravljeno . Popravil Remington
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

hmm fantje poglejte kva bojo baje nardil...atoma z v8 mašino in 500 konji, teža pa še vedno 500kg. pomoje da ni na svetu avtomobila z primerljivim moč/teža razmerjem (vsaj serijski ne) evo tukaj je pa še slikca:

post-19496-12770478783_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!