Skoči na vsebino

Gred


StArII

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

za navadne predelave je čisto u redu navadna gred, dokler zdrži jo imaš, potem pa menjaš. Pri predelavah je glavno prava nastavitev(zrak, vplinjač, dotok zraka glede na vrsto cilindra in velikost lukenj). TI nič ne pomaga nevemkaka gred, če se skuter vrti na pol v prazno; LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut do mid race baje zdrzi org. gred tako da za sport 70ccm nerabis nic pri mid race pa pocasi zacni razmislati o sportni :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

A bi zdržala originalna gred na Cilinder kitu 70cc Airsal T6 Racing Peugeot LC ma do 12 konjev pa da bi samo ležaje dal nove SKF C4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma rajši menjaj, org. gred je samo za sport predelavo, pod pogojem da menjaš lagere prej, pa tudi če jih nebi, saj gred ne pobere takoj ampak z par k km bi pa šla ziher.....edino na hiper 2 pro piaggiovih mašinah so ble že serijsko nekaj ojačane gredi , tam pa ne bi bilo treba menjat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Kje bi dobil eno močno gred za 6ko :rolleyes: . Ali samo dve ploščici na vsaki strani eno in bo držalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

mene pa zanima k mam cpi skuter in sm naroču kit stage 6 racing pa če bi blo treba gred novo kupit in če bi se mi splačalo kupit gred rms SUPER COMPETITION

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima k mam cpi skuter in sm naroču kit stage 6 racing pa če bi blo treba gred novo kupit in če bi se mi splačalo kupit gred rms SUPER COMPETITION

Ti moraš menjat gred, ker ti si vzel eden najmočnejših kitov v midrace razredu. Doseže ti lahk tud do 17HP. Ti jo kr kup ja, drgač ti bo utrgalo to org, pa še kaj boš moral menjat da bi bo optimalno približno deloval motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Lp,

nameravam kupiti gred Rms Super Competition + ležaji SKF c4 vendar me zanima nekaj u zvezi z ležaji: na skuterist.si imajo dvojne , prvi imajo jekleno kletko (25€) drugi pa plastično(27€) zanima me kteri so bolši ker je v ceni razlika samo dva evram bi bil vesel če kdo pove :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lp,

nameravam kupiti gred Rms Super Competition + ležaji SKF c4 vendar me zanima nekaj u zvezi z ležaji: na skuterist.si imajo dvojne , prvi imajo jekleno kletko (25€) drugi pa plastično(27€) zanima me kteri so bolši ker je v ceni razlika samo dva evram bi bil vesel če kdo pove :)

z plastično kletko imajo boljše mazanje, za 2 eur je boljše vzet z kletko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

nameravam kupiti gred Rms Super Competition + ležaji SKF c4 vendar me zanima nekaj u zvezi z ležaji: na skuterist.si imajo dvojne , prvi imajo jekleno kletko (25€) drugi pa plastično(27€) zanima me kteri so bolši ker je v ceni razlika samo dva evram bi bil vesel če kdo pove :)

Čehočeš da bo zdržalo daj OBVEZNO SAMO originalne ležaje z vsemi drugimi bo problem.Kajti originalni ležaji so verjetno res dražji in to zato ker imajo ponavadi kletko iz bronze, ki zadržuje molekule olja in maže kroglice ležaja, vsi drugi ležaji nebodo za dolgo in bo kmalu spet treba popravljat!!! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

nameravam kupiti gred Rms Super Competition + ležaji SKF c4 vendar me zanima nekaj u zvezi z ležaji: na skuterist.si imajo dvojne , prvi imajo jekleno kletko (25€) drugi pa plastično(27€) zanima me kteri so bolši ker je v ceni razlika samo dva evram bi bil vesel če kdo pove :)

Lagerje na gredi daj VEDNO SAMO originalne, ker imajo bronzasto kletko in samo ta dobro maže kroglice ležaje to pa zato, ker absorbira molekule olja,ki pridejo z mešanico v karter.

Ps;nešparaj na napačnem koncu se ti NEBO obrestovalo! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šparat glih ne mislim....sam kolikor se prebiral ta forum se nihče ni pritožil nad temi ležaji...drgač pa a potem bolše da kupim org. ležaje in semeringe =?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šparat glih ne mislim....sam kolikor se prebiral ta forum se nihče ni pritožil nad temi ležaji...drgač pa a potem bolše da kupim org. ležaje in semeringe =?

Ne samo da je boljše MORAŠ kupit originalne in ko zamenjaš semering ga obvezno tam kjer tesni gred namaži z silikonsko mastjo dobiš jo pri Wirthu,Forschu ali v kaki trgovini z avtomobolskimi rezervnimi deli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aa.....torej bom kupil.. BGM evolution, SKF C4 s plastično kletko... kaj pa tesnila za vodno pumpo itd. kaj še morem kuppiti zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aa.....torej bom kupil.. BGM evolution, SKF C4 s plastično kletko... kaj pa tesnila za vodno pumpo itd. kaj še morem kuppiti zraven?

Vglavno kupi samo ORIGINAL ležaje,če so ti z plastično kletko original potem kupi te .Jaz vem da so včasih bili samo z bronzasto kletko in samo ti so zdržali. Je pa res, da danes verjetno že imajo tudi take plastike,ki absorbirajo olje, ki je nujno za dobro mazanje ležajnih kuglic na glavni gredi pri 2-taktnih motorjih. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdrav,

Kratka zgodbica o moji prečudoviti Bgm gredi :

Konec junija sem kupil bgm evolution pro gred + skf c4 ležaji, to vse skupaj na org cilindru.........motor je šou krepko čez 90(93 po gps)............po 15 dneh zaribal (!?), ker je šprinto od sornika ftrgalo. Sem kupil kar novi kit DR 70, zmontiral, motor šou okoli 105-110 km/h, še isti dan po 20 km zaribal.

Vzamem cilinder dol in vidim da je na spodnji strani(pri izpušnem kanalu) zdrobilo drugi batni obroček. Pogledam še cilinder, na srečo cel, naročim nov bat , čez tri dni prispe, ga zmontiram, se vozim en teden pod 8000rpm, končno ga utečem in glej ga zlomka spet zariba. Pridem domou peš zram motorja, ceu živčn razdrem vse skupaj in kaj vidim; again na istem mestu zaribal kakor prejšnič, cel presenečen pogledam še cilinder in vidim da jih tokrat ni odnesel brez risov, torej ugotovim, da sem v enem tednu stran vrgel 200€.

Naslednje vprašanje, ki me je mučilo je bilo, kako zlomka je lahko dvakrat na istem mestu zaribal? Kajti kuril sem res močno mešanico, torej olje ni moglo bii krivo , ti z glavo ni bilo nič narobe, kakor tudi z izpuhom ne. Iz tega ugotovim, da je očitno moralo bit nekaj hudo narobe z gredjo. Kličem mehanika in ta mi na prvem mestu omeni, da so sigurno opilki od batnih obročkov, ki so bili za gredjo, prišli med bat in cilinder.

Drugo možnost sem sklepal sam, okrivil sem mojega očeta, kajti on mi je pomagal orginal cilinder spravit dol ko je zaribal. Odarjala sva ga z majzlom in kladivom saj drugače ni šlo, ker ga je tako zagrabilo se niti zavrtet ni mogel. S tem se mislim, da zaradi močnega odarjanjazvil gred.

A na koncu sem prišel do ugotovitve(po temeljitem pregledu), da je gred zvilo ko je zaribal original cilinder. Torej ni bil kriv ne moj oče, ne jaz.

Danes mi motor stoji v garaži, na prafaktorjih in čaka pogumnega mehanika ki si bo vzel čas in do končno razdrl agregat, ter vzel zvito gred ven.

Trenutno že imam naročen nov cilinder kit ki prispe najverjetneje v ponedeljek, za gred pa čakam še finačna sredstva.

Kasneje enkrat dodam še slike.

Lp, Benjamin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

Kratka zgodbica o moji prečudoviti Bgm gredi :

Konec junija sem kupil bgm evolution pro gred + skf c4 ležaji, to vse skupaj na org cilindru.........motor je šou krepko čez 90(93 po gps)............po 15 dneh zaribal (!?), ker je šprinto od sornika ftrgalo. Sem kupil kar novi kit DR 70, zmontiral, motor šou okoli 105-110 km/h, še isti dan po 20 km zaribal.

Vzamem cilinder dol in vidim da je na spodnji strani(pri izpušnem kanalu) zdrobilo drugi batni obroček. Pogledam še cilinder, na srečo cel, naročim nov bat , čez tri dni prispe, ga zmontiram, se vozim en teden pod 8000rpm, končno ga utečem in glej ga zlomka spet zariba. Pridem domou peš zram motorja, ceu živčn razdrem vse skupaj in kaj vidim; again na istem mestu zaribal kakor prejšnič, cel presenečen pogledam še cilinder in vidim da jih tokrat ni odnesel brez risov, torej ugotovim, da sem v enem tednu stran vrgel 200€.

Naslednje vprašanje, ki me je mučilo je bilo, kako zlomka je lahko dvakrat na istem mestu zaribal? Kajti kuril sem res močno mešanico, torej olje ni moglo bii krivo , ti z glavo ni bilo nič narobe, kakor tudi z izpuhom ne. Iz tega ugotovim, da je očitno moralo bit nekaj hudo narobe z gredjo. Kličem mehanika in ta mi na prvem mestu omeni, da so sigurno opilki od batnih obročkov, ki so bili za gredjo, prišli med bat in cilinder.

Drugo možnost sem sklepal sam, okrivil sem mojega očeta, kajti on mi je pomagal orginal cilinder spravit dol ko je zaribal. Odarjala sva ga z majzlom in kladivom saj drugače ni šlo, ker ga je tako zagrabilo se niti zavrtet ni mogel. S tem se mislim, da zaradi močnega odarjanjazvil gred.

A na koncu sem prišel do ugotovitve(po temeljitem pregledu), da je gred zvilo ko je zaribal original cilinder. Torej ni bil kriv ne moj oče, ne jaz.

Danes mi motor stoji v garaži, na prafaktorjih in čaka pogumnega mehanika ki si bo vzel čas in do končno razdrl agregat, ter vzel zvito gred ven.

Trenutno že imam naročen nov cilinder kit ki prispe najverjetneje v ponedeljek, za gred pa čakam še finačna sredstva.

Kasneje enkrat dodam še slike.

Lp, Benjamin

Skuter je za max. 70 Km/h vse kar je več je preveč, počak kako leto in si potem kupi pravi motor vse kar pa boš zmetal na ta skuter je stran vržen denar.

Ps: pa še očetu povej, da je mal prsmojen ker ti pomaga pri teh podvigih.Imam soseda,ki je lani izgubil nogo s tako sfriziranim skuterjem nepozabi, da so kolesa in zavore narejene za max.50 Km/h pa LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da, da vem da so ja, vendar so testirana pri bistveno višjih hitrostih, in so jih tudi zdržala, imaš pa prau vrjetno ga bo kar v org stanje spravu pa prodau, si kupil raje 125ccm pol.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuter je za max. 70 Km/h vse kar je več je preveč, počak kako leto in si potem kupi pravi motor vse kar pa boš zmetal na ta skuter je stran vržen denar.

Ps: pa še očetu povej, da je mal prsmojen ker ti pomaga pri teh podvigih.Imam soseda,ki je lani izgubil nogo s tako sfriziranim skuterjem nepozabi, da so kolesa in zavore narejene za max.50 Km/h pa LP.

A niso mopedi kao pripeljani k nam odblokirani, pa jih pri nas zablokirajo?+meni na tzrki premzajo iz 85 na 0 in no time trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Skuter je za max. 70 Km/h vse kar je več je preveč, počak kako leto in si potem kupi pravi motor vse kar pa boš zmetal na ta skuter je stran vržen denar.

Ps: pa še očetu povej, da je mal prsmojen ker ti pomaga pri teh podvigih.Imam soseda,ki je lani izgubil nogo s tako sfriziranim skuterjem nepozabi, da so kolesa in zavore narejene za max.50 Km/h pa LP.

Brezar ti si očitno še v komunizmu kot moj nonič.Gilera Runner ima POPOLNOMA identičen okvir za 50ccm kot močnejše 125ccm, original seveda. Sam menim da skuter ni noben problem nardit na 100km-h in pri teji hitrosti so popolnoma stabilni in varni. Seveda odvisno od modela, za Runnerja to vsekakor velja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brezar ti si očitno še v komunizmu kot moj nonič.Gilera Runner ima POPOLNOMA identičen okvir za 50ccm kot močnejše 125ccm, original seveda. Sam menim da skuter ni noben problem nardit na 100km-h in pri teji hitrosti so popolnoma stabilni in varni. Seveda odvisno od modela, za Runnerja to vsekakor velja.

Nebom se jaz steboj prerekal o varnosti imam pametnejšega dela!!!

Pa vseno,da malo podkrepim moje trditve,ki seveda tebi pametnjakoviču dosti nepomenijo!! Varnost mopeda-skuterja ni odvisna SAMO od modela ali okvirja(gištela), varnost je odvisna predvsm od:obremenitve(teža voznika pod 100 kilskim voznikom se VSAK skuter ZVIJA), veličine-premera koles,oprijema na cesti(širina pnevmatike),dobrih zavor kot jih imajo pravi motorji(ABS,delno integrirane,servo itd.)Lahko bi ti še marsikaj napisal pa ZAKAJ saj razumel me boš šele takrat,ko boš dovolj star in se vsel na pravi motor.Nebom ti prerokoval ampak, če se boš po cestah vozil s skuterji 100Km/h ++ :headbang: :headbang:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vas lahko samo nekaj vprašam, gospod bremzer, (vikam vas zato, ker ste ker precej starejši od mene). zakaj vi mislite, da bi se naj na močnejše predelave dajali originalni ležaji, če pa jih že pri 50 ccm friziranih drobi.? skf c4 ležaji so narjeni za močnejše predelave in so namenjeni da zdržijo večje obremenitve, vi pa ste mnenja, da bi se v vsako predelavo dali originalni?

Lp

Popravljeno . Popravil fico182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!