Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Evo,jst sm ga kr uzel. Ma mal lepotnih napak,pele se pa lepo,točn tko k sm hotu. Ja nč,ga grem se mal pobožat pa spat:)

Ma ka pa :) Pa srečno pot želim - nisi pa nič napisal glede fedrov?

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na hit d mal razložm,predn grem na šiht. Ja no,lastnik je bil en upokojenec,motor je mel pa tri leta. Sej sm ga sprašval zrad fedrov pa kesla,pa je kr govoru,ma ne ga srat, to je use original. Tko d je zgleda stric tazga nabavu in vozu u dobri veri da je original use. No jst sm moped pelu,pa mi je zlo ušeč.Pol sm pa tuhtu,ja sej ni nov,zaston pa tut ne mora bit,jurja sedemstopedeset se mi je pa zdel vredn. Guma je kr po sredin zlizana,na robovih nč,tko da usaj u stričevir rokah zihr ni bil teran.Tko je,men je lep,jest se bom vozu, če bo pa kej za poštimat,bomo pa že poštimal,upam sicer d nau kej resnga,kake malenkosti so pa tko zmeraj. Mal me je frend u slabo volo spravu,je reku,sej je lep,sam laufu pa nau dolg,ja use neki ropota pod štandgasom. No pol sma vidla d je en nosilček odšraufan za izpuh,pa le-ta potem vibrira. Bomo uštimal,malenkost;). Nč,morm gret,ajdi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na hit d mal razložm,predn grem na šiht. Ja no,lastnik je bil en upokojenec,motor je mel pa tri leta. Sej sm ga sprašval zrad fedrov pa kesla,pa je kr govoru,ma ne ga srat, to je use original. Tko d je zgleda stric tazga nabavu in vozu u dobri veri da je original use. No jst sm moped pelu,pa mi je zlo ušeč.Pol sm pa tuhtu,ja sej ni nov,zaston pa tut ne mora bit,jurja sedemstopedeset se mi je pa zdel vredn. Guma je kr po sredin zlizana,na robovih nč,tko da usaj u stričevir rokah zihr ni bil teran.Tko je,men je lep,jest se bom vozu, če bo pa kej za poštimat,bomo pa že poštimal,upam sicer d nau kej resnga,kake malenkosti so pa tko zmeraj. Mal me je frend u slabo volo spravu,je reku,sej je lep,sam laufu pa nau dolg,ja use neki ropota pod štandgasom. No pol sma vidla d je en nosilček odšraufan za izpuh,pa le-ta potem vibrira. Bomo uštimal,malenkost;). Nč,morm gret,ajdi

po kaki logiki?

Zdaj dobro, če je guma stara oz. ima dosti kilometrov bi še nekak razumel, če je pa guma dokaj nova pa je ravno to znak za tiščanje v prvi in drugi prestavi (kar je pomoje dosti huje kot pa konstantno hitra vožnja, tudi čez zavoje, ane?)

Drugače pa fajn motorček ta GSX750...Onega modrega za 2200€ nisi hodil gledat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no,to zarad gume je blo čist po moji logiki,:P.Iskal sm pa bol pocen motor,za nekje dobrga jurja pa pol,zato sm gledu take s ceno do 2k

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem zbirati denar za novo motorno kolo. Pa bi rad vsaj okvirno vedel kaj bom ko bo denarja dovolj šel in kupil.

Osnovni kriteriji:

  1. Tip motornega kolesa: chopper/cruiser (nekje v tem rangu)
  2. Starost: Nov ali rabljen in odlično ohranjen (star do 2 leti)
  3. Prostornina motorja: Med 500 do maksimalno 1000 kubičnih centimetrov
  4. Cena med 6 tisoč in 8 tisoč evri

Vozne lastnosti ki jih pričakujem:

  1. Udobno sedenje za osebo visoko do 190 centimetrov. Niti slučajno ne sme biti neke prisilne drže in sključenega položaja. Ali pokrčenih nog na način da silijo ob daljši vožnji v krče.
  2. Podstavki za noge in ne neke palčke na katerih sloni podplat
  3. Motor ne sme postati neuporaben (in neobvladljiv) če zadaj naložiš osebo do 100 kilogramov

Motor ne sme biti kičast ampak morajo linije biti:

  1. rahlo športne in dinamične
  2. elegantne (klasično elegantne)
  3. ne sme nek del motorja izrazito izstopati ampak mora celota biti skladna

Še druge zahteve:

  1. Teža motorja naj bo nizka. Lahko pa je motor nabit po obliki.
  2. Nekih mask spredaj nočem glomaznih. Dobra aerodinamika tistega kar ostane pa me ne moti.
  3. Števec mi je všeč če je na rezervoarju za gorivo ni pa to pogoj
  4. Vožnja v ovinek naj dopušča večje naklone in brezkompromisnost voznika če se le tako odloči
  5. Poraba goriva naj bo nizka in vzdrževanje nezahtevno

Vse to mora biti v večji meri na voljo brez nekih predelav

Torej na kratko.

  1. chopper/cruiser
  2. klasične (elegantno športne) linije
  3. nizka teža in poraba
  4. med 500 in 1000 ccm
  5. dobre vozne lastnosti, ki dopuščajo športno vožnjo tudi v ovinku. Če se voznik tako odloči!
  6. udobna vožnja večjega voznika in dobra vodljivost ob sopotniku
  7. pa da dobro brniii oziroma bruuunda...

Pa še slika privrženec kakšnih motornih koles sem. Da ne boste priporočali nekih čudaških motorjev. Recimo ta starodobnik narejen v sedanjosti:

10.jpg

S tem da ne iščem starodobnika. In ne iščem dragih motornih koles po naročilu ali bolj prestižnih znamk. Iščem rahlo športno klasiko zgrajeno po sodobnih standardih in zahtevah modernega voznika motornega kolesa ki ga ima za vožnjo in ne le za v garažo in opazovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prebranem se mi zdi, da je samo eden - Triumph Speedmaster. Kaj druga se ne spomnim

link 1

link 2

Za tega test nabavi prejšnji mesec Moto Puls

Prikrit naked/custom je tudi Moto Guzzi Bellagio, ki pa ni ne tič ne miš, se pa pelje baje odlično

link 3

Bolj custom pri Guzziju je, ki pa pomoje že kar preveč odskakuje od tvoje definicije željenega mopeda.

link 4

Kaj druga pa ne vem.

ajd

p.s.: tisto s podstavki za noge, se boš pri tvojem sanjskem mopedu žal moral odpovedat. Ga ni customa, ki bi se fino peljal, pa mel tiste šape!

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph Speedmaster zgleda bliže resnici ja:

midwts04_xl+2004_triumph_speedmaster+ride_left_view.jpg

Ne vem sicer koliko je voznik visok. Položaj zgleda dokaj udoben. Je pa res da sopotnik praktično na ta motor ne sodi.

Ima pa neki čar to motorno kolo ja. In marsikateri kriterij višje opisan izpolnjuje. Tako da hvala za predlog. Nisem pa še se v tehnične podatke preveč poglabljal ker je še prehitro za to.

Moto Guzzi Bellagio pa niti slučajno. Bi moralo res se moje dojemanje močno spremeniti da bi ga vzel za svojega. Morda v katerem drugem obdobju življenja. Okus se spreminja. Ampak zaenkrat ne.

Ta Triumph Speedmaster pa moram reči da dosti kriterijev izpolnjuje. Si ga morda kdo lasti? In kaj s prve roke pove o njem dobrega in za pokritizirat. (Morda tudi glede na kriterije navedene višje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ah dej no..Sem pricakoval nekaj v stilu starega SS.

Tole pa je se manj navito kot avto, pa se honda je. Si lohk kar srecen, da so ti taki motorji vsec :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost imam šele A2, seveda bi raje izbiral med kakšnimi SS, vendar zaenkrat po zakonu še ne morem unsure.gif

ah ja kaj pa blokada 35kW??? kupiš lahko kar hočeš...worship.gif sam blokado not pa veliko srečnih kilometrov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah ja kaj pa blokada 35kW??? kupiš lahko kar hočeš...worship.gif sam blokado not pa veliko srečnih kilometrov

Fajn bi pa blo tko ja :rolleyes: Problem je ker 35kW blokade ni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ok počasi bo treba zamenjat mojega starega sv-ja 650. novi bo tudi naked,prvo in najbol pomembno pri novem so mi vozne lasnosti, glede nato da se vozim bol kradke ture in ovinkaste ceste.

odločam se pa med:

honda cb 1000

kawasaki z 750 ali 1000 glede a to da je razlike enih par konjev sem v dilemi

ktm 990 super duke z ktm-om nimam dobenih izkušenj.

navdušen sem bol nad japonci ampak tale ktm... lep je ampak nisem ga pa še niti videl v živo tako da nevem kaj naj pričakujem

najbol bi mi sedel z 1000 l.2010 baje zelo izboljšana. a se že ve kakšna bo cena in kdaj pride v slovenske trgovine?

zanimajo me predvsem vaše izkušnje kako se motor pele

za pomoč se že v naprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bo spet pestro vsak bo svojo mavho hvalil!!! :headbang:

ka pa bmw 160km to sploh ni slabo, daj se pol ti malo svojega pohvali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka pa bmw 160km to sploh ni slabo, daj se pol ti malo svojega pohvali

Nevem kaj misliš s temi 160 Km !!! a to misliš po števcu Km/h, ko šaltaš v drugo!!! Ali prevoženih po AC v 45-tih minutah povprečna 220 Km/h "bodi natačnejši":hmm::hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je končna vsakega bavarca, predno se alternator iz proizvodaća spremeni v porabnika. :huh: haha

Ahahaha zdle sm se pa skor podelo u hlače ej...:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka pa bmw 160km to sploh ni slabo, daj se pol ti malo svojega pohvali

BMW :hmm: S 1000RR je očitno še več kot je kdarkoli brumer napisal za bmw :evilgrin: komi čakam,da sprobam :winkiss:

@brancisv jz bi OD TEH izbral superduke,če bi kupoval rabljeno.Če pa novo pa res CB ali Z.

Kako pa se kater pelje pa povprašaj v temah od motorja.No za Z ti itak nihče ne more,ker ga še ni vozil...

Aprilia tuono V4 pa je po mojem mnenju top v naked razredu za leto 2010 :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je končna vsakega bavarca, predno se alternator iz proizvodaća spremeni v porabnika. :huh: haha

Kot avtoelektrikarja bi me pa tole zelo zanimalo, da malo opišeš kdaj se spremeni alternator v porabnika razen takrat ko preveč polne in potrebuje več moči (Ps)od motorja.

Alternator kot porabnik je lahko samo kadar ja v stiku (kurčlusu)!!!

Ps: že vnaprej se ti zahvaljujem za srokoven odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni drugi temi, kjer si dajal elektro nasvete, sem prijazno dopisal, da se odmikam; se smatraš kot znalca, teoretiziraš pa z nalepkami s komercialnih proizvodov. Sem mnenja, da se s takšnimi nasveti in resnimi zadevami ni za hvaliti, sploh se na tvojem mestu glede na prebrano ne bi hvalil, da si avtoelektrikar, pa zameri ali ne in ti prijazno odsvetujem, da ga sam šraufaš.

Lahko bi razumel (večina verjetno je), da sem namigoval na BMW hybrid. Da razložim; predstavljaj si superioren oddelek BMW-ja, kjer je alternator zgolj komercialna oznaka. Starter plus alternator; in tako je bmw uspel doseči hitrosti nad 160, ker drugače ne bi šlo. Do 160 fila, od 160 dalje pa ganja. Upam, da si razumel. Zato toliko problemov s štromom in menjav akkujev na bavarcu.:naughty: (Ni nič ura kriva, to je zato ker se peleš več ko 160).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok počasi bo treba zamenjat mojega starega sv-ja 650. novi bo tudi naked,prvo in najbol pomembno pri novem so mi vozne lasnosti, glede nato da se vozim bol kradke ture in ovinkaste ceste.

odločam se pa med:

honda cb 1000

kawasaki z 750 ali 1000 glede a to da je razlike enih par konjev sem v dilemi

ktm 990 super duke z ktm-om nimam dobenih izkušenj.

navdušen sem bol nad japonci ampak tale ktm... lep je ampak nisem ga pa še niti videl v živo tako da nevem kaj naj pričakujem

najbol bi mi sedel z 1000 l.2010 baje zelo izboljšana. a se že ve kakšna bo cena in kdaj pride v slovenske trgovine?

zanimajo me predvsem vaše izkušnje kako se motor pele

za pomoč se že v naprej zahvaljujem.

A lahko napišeš kaj podatkov o tvojem SV-ju,ker ga kupujem in vidim da ga boš prodajal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!