Kamenko -( isa.. ) Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 maco. kaj je pa narobe z rahlo podrsanem motorju, da mora bežat od njega? če je podrsana plastika,kakšna ročka itd še ne pomeni ,da je kaj hujšega narobe, da se ga pa dobiti za veliko nižjo ceno.ni mi jasno ,kaj hočeš s tem povedat. ročke bi morale imeti isti razmak, če ga nimajo je po vsej verjetnosti zvito samo cevno vodilo ročke (del balance) kar je strošek cca 15-30 € če poznaš koga ,ki zna naredit novo, za silo jo pa lahko tudi poravnaš.... nekateri se izogibajo podrsanem motorju, ker ga v večini kupujejo zaradi estetike,videza, da mu bodo kolegi rekli ,kako je lep.sam imam podrsano yamaho,pošvasane plastike, pobarvane doma v garaži, kar pa ni ovira pri funkcionalnosti motorja. le za kolega ni tako lep. DINAMIK 1
LooLekSLO Objavljeno April 24, 2010 Opozori Objavljeno April 24, 2010 maco. kaj je pa narobe z rahlo podrsanem motorju, da mora bežat od njega? če je podrsana plastika,kakšna ročka itd še ne pomeni ,da je kaj hujšega narobe, da se ga pa dobiti za veliko nižjo ceno.ni mi jasno ,kaj hočeš s tem povedat. ročke bi morale imeti isti razmak, če ga nimajo je po vsej verjetnosti zvito samo cevno vodilo ročke (del balance) kar je strošek cca 15-30 € če poznaš koga ,ki zna naredit novo, za silo jo pa lahko tudi poravnaš.... nekateri se izogibajo podrsanem motorju, ker ga v večini kupujejo zaradi estetike,videza, da mu bodo kolegi rekli ,kako je lep.sam imam podrsano yamaho,pošvasane plastike, pobarvane doma v garaži, kar pa ni ovira pri funkcionalnosti motorja. le za kolega ni tako lep. To je res, vendar je @maco ciljal na to, da je danes trg z rabljenimi motocikli zelo velik in lahko med tako dobro ponudbo najdeš tudi takega, ki je brezhiben. Zakaj bi kupil podrsanega, če ni potrebno? Razen, če je res velika razlika v ceni...
maco47 Objavljeno April 24, 2010 Opozori Objavljeno April 24, 2010 Nevem zakaj! človek z izkušnjami nesme napisat svoje mnenje, ki sploh ni nujno,da ga sploh kdo upošteva-takoj padajo kritike, minusi idt. Ps. samo še tole sam sem od foha samo svoje(motorje kot tudi avte) res nerad šraufam!Mogoče zato, ker je to moj poklic in prosti čas uporabim raje za kaj pametnejšega! trebor, Bremzer, suhi in 1 other 3 1
Kamenko -( isa.. ) Objavljeno April 24, 2010 Opozori Objavljeno April 24, 2010 sploh nisem z tem namenom napisal,kar sem. vsak lahko pove svoje mnenje, le zmotilo me je ,ko si kratko in jedrnato rekel: bejži od takih motorjev !! kot da so zanič. cena podrsanega motorja ,je ponavadi kar nižja , saj so plastike (original) zelo drage. za yamaho tadercat stane srednja prednja 750 €, torej jo ne morem prodati samo 200€ ceeneje. ali pa brez zamere maco. .)
maco47 Objavljeno April 25, 2010 Opozori Objavljeno April 25, 2010 sploh nisem z tem namenom napisal,kar sem. vsak lahko pove svoje mnenje, le zmotilo me je ,ko si kratko in jedrnato rekel: bejži od takih motorjev !! kot da so zanič. cena podrsanega motorja ,je ponavadi kar nižja , saj so plastike (original) zelo drage. za yamaho tadercat stane srednja prednja 750 €, torej jo ne morem prodati samo 200€ ceeneje. ali pa brez zamere maco. .) Ti bom drugače odgovoril - mogoče me razumeš.Glej pod takim podrsanim motorjem (plastiko) se VEDNO odspodaj skriva še čuda skrith poškodb npr.zlepljene armature zviti jekleni nosilci(katere je zelo težko poravnati),potrgani vijaki,sponke itd.in ko to enkrat razšraufeš in pobarvaš je problem zložit nazaj.Zato vsak najraje proda tak podrsan motor in to bi prodal samo par evrov ceneje.Zato če imaš namen kupit tak "podrsan"motor ga najprej pelji ocenit popravilo na pooblaščen servis odbij ocenjeno ceno popravila in nato kupi tak motor! Če se pa popolnoma nič nerazumeš pa ti ponavljam beži od tazga motorja,ker če bi bilo popravilo tako poceni bi VSAK prodajalec to sam popravil in ti zanikal da je bil motor sploh kdaj paden!! DAMI34, Bremzer, babilon in 1 other 4
creatin Objavljeno April 29, 2010 Opozori Objavljeno April 29, 2010 Pozdravljeni. Po nekaj letih abstinence, se počasi zopet odločam za nakup motorja; zadnji je bil wild star. Odločil sem se za naked verzijo, vsaj 750 - 800ccm, mogoče 1000. Od novih sem najbolj zagret za Yamaho FZ800, rabljeni pa Kawasaki Z1000, Honda CB1000 od l.07-08 navzgor. Za novo FZ me zanima predvsem kako je s trgovci in njihovimi pogoji, popusti, kaj se da iztržit oz. v kolikšni meri in mogoče kateri trgovci so "ugodnejši", izkušnje z njimi. Zaenkrat toliko in hvala za odgovore.
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Pozna mogoče kdo lastnika katerega od teh motorjev, oz če kdo kaj ve, kaj se je z njimi dogajalo? R6 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3724672 CBR 600 RR http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3707677 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3677029 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3627613 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=2604828 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3715611 ninjaxx 1
Sam dePihlja Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Kaj pa moj? Kuplen in nov predelan 2007, je že ready to race za to kar rabiš :naughty: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3741958
Sky Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 Kaj pa moj? Kuplen in nov predelan 2007, je že ready to race za to kar rabiš :naughty: http://www.avto.net/....asp?ID=3741958 in zakaj tolk nizka cena?
biker77 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 (popravljeno) in zakaj tolk nizka cena? mogoče zato ker ni luči, plastik itd originalnih? se pravi, da če hočeš hodit na grobnik, rabiš nekoga ki ti zrihta tehnični pregled ali pa ata-karnet.. torej je samo za pisto.. drugače pa je motorček 100% zrihtan v nulo.. vsaj glede na to, kako porihtane motorje ima pahljač Popravljeno Maj 2, 2010. Popravil biker77
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Kaj pa moj? Kuplen in nov predelan 2007, je že ready to race za to kar rabiš :naughty: http://www.avto.net/....asp?ID=3741958 hej, žal ti link ne dela, ga maš še kje gor obešenega? Mogoče je pa kj interesantnega. ninjaxx 1
biker77 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 hej, žal ti link ne dela, ga maš še kje gor obešenega? Mogoče je pa kj interesantnega. še včeraj je delal..mogoče je preteklo 30 dni in se je oglas zbrisal.. pošlji mu ZS..motorček je pravi..
bagio Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 še včeraj je delal..mogoče je preteklo 30 dni in se je oglas zbrisal.. pošlji mu ZS..motorček je pravi.. Motor je že prodan!
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Motor je že prodan! Vau, to je blo pa hitr, v 9ih urah :trance_27_notworthy:. Naj dobro služi novemu lastniku. ninjaxx in BenX 1 1
rookie007 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 (popravljeno) Živjo! Me zanima, kaj mi priporočate kot nakup prvega motorja. Sicer, ga bom verjetno kupoval šele naslednjo sezono, ampak, potrebujem nasvete... In sicer, iščem motor s katerim se 2 dokaj udobno, brez prisiljene drže, peljeta dokaj daleč(cca 600 km).Sam se nekako najbolj nagibam k nakupu potovalne endure, saj mi odgovarja pokončen položaj sedenja na motorju(malo poškodovana hrbtenica). Ker pa z mojo boljšo polovico dosegava težo 160 kg, brez prtljage, naj bi bil tudi dokaj zmogljiv motorček.Nisem neki dirkač, ampak bolj turističen voznik. Motor se bo verjetno pol časa vozil z dvema, rad tudi kdaj zavijem z asfalta, torej, recimo, 70% asfalt 30% makadam.Novega ne bom kupoval, ker ne bo financ.Nakup nekje do 4500 eu... Zagledal sem se nekako najbolj v Kawasaki Versysa.Zdi se mi nekako najbolj vsestranski motor... Prpsim, za vaše predloge in mnenja... Hvala v naprej!!! LP Rookie007 Popravljeno Maj 11, 2010. Popravil rookie007
yamaha250 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 mene pa zanima, kje je kak fajni serviser za yamaho 250 yzf 4T. Hvala
suhi Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Prpsim, za vaše predloge in mnenja... Hvala v naprej!!! LP Rookie007 Jz bi ti predlagu tele, če si se že za enduro odločil - Versys, Strom 650/1000, nov model (07) Honde Transalp 700, vendar vedi da je Versys popolnoma cesten motor, 17/17 col gume s cestnim profilom ne omogočajo nikakršnega off roada, prav tako tudi Strom in Transalp in podobni križanci samo zgledajo malo bolj terenski, za kakšen off road pa žal niso. Po makedamu se že lahko normalno pelješ z njimi. Najbolj off road in cesta je KTM 990 Adventure, a je izven budgeta, ki ga omenjaš. 30% off roada je pa sicer res velika številka, tako da razmisli če ni bolj 3%, ker potem je vseeno kaj nabaviš, če je pa res 30% boš moral pa kupit 2 motorja. ajd
rookie007 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 30% off roada je pa sicer res velika številka, tako da razmisli če ni bolj 3%, ker potem je vseeno kaj nabaviš, če je pa res 30% boš moral pa kupit 2 motorja. ajd No, ja, tako se reče :trance_33_sleep: Recimo, da se nebo ustrašil kakšnega km makadama... Bremzer 1
biker77 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 kolikor jaz vidim ni bil omenjen off road ampak makedam. se pravi da transalpa več kot dovolj dobro opravi delo. se pa da tudi z vesysom zapeljat na makedam.
rookie007 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 (popravljeno) Kako je kaj z močjo? Je 60 konjev dovolj za potovanje? Recimo pri Versysu z 60 konji in 60nm navora? Popravljeno Maj 11, 2010. Popravil rookie007
biker77 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Kako je kaj z močjo? Je 60 konjev dovolj za potovanje? Recimo pri Versysu z 60 konji in 60nm navora? dovolj je. ne pa računat da boš kakega izstrelka na SS motorju lovil. versys ma pospešek do 100 krajši kot večina avtomobilov. če sta gor dva bo malo počasnejši. pa ne dosti. kolikor sem slišal je super motorček za vozit.
rookie007 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 dovolj je. ne pa računat da boš kakega izstrelka na SS motorju lovil. Hehehe... Nimam niti namena lovit kakšne divjake po cesti (sorry na izrazu, upam, da nisem koga užalil)...
suhi Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Kako je kaj z močjo? Je 60 konjev dovolj za potovanje? Recimo pri Versysu z 60 konji in 60nm navora? Če je bil kakšen KM makadama mišljen potem lahko kupiš tudi nakeda ali SS motor, boš pač malo bolj pazil takrat, da ne boš kaj veliko bremzal Kolko konjev je dovolj za 2 in potovanje je pa nadvečna nikoli končana debata. Jz sm mel Suzukija SV 650 in z njim prefural Pireneje, del Španije, Francijo, Anglijo, Škotsko, Dalmacijo... in to z dekletom zadaj in še ohoho prtljage. Če je bilo dovolj moči in navora - lahko skoraj rečem da ja, saj na poti ravno ekstremizma in divjih prehitevanj niti nimaš v planu, ampak vseeno pa to ni motor za takšne podvige. Moraš se takrat z 200kg + na motorju zavedati, da se motor pač ne pelje več kot si navajen, ko greš sam malo preizkusit kake domače ovinke in če imaš to blokado v glavi pošlihtano, potem je OK. Pač ni vse v moči in navoru, tudi okvir, zavore, vzmetenje ni več dovršeno temu. Če se spuščaš pretežno v potovalne vode in si PAMETEN, potem bi ti svetoval Suzo V-Strom 1000, ker bo definitivno ponudil vse kar potrebuješ, pa še za ta denar dobiš kakšnih 5 do 6 let staro a odlično! Sicer ga pa niti slučajno ne boš pihnil z Versysom mim, saj je najbolj vozen motor v tem rangu! ajd
dukemb Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Za takšna potovanja, dve osebi in prtljaga kot si opisal je Versys absolutno premalo močen in poskočen. Omisli si raje kakšnega Caponorda, VStrom-a 1000 ali kaj podobnega. svobodnaptica01 in Fazer03 1 1
Matori Hanzo Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Za takšna potovanja, dve osebi in prtljaga kot si opisal je Versys absolutno premalo močen in poskočen. Res je. Težava absolutnih resnic je zgolj ta, da se pogosto izkažejo za presenetljivo relativne. Fritz, mamkabozja in zika 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se