ringo5 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 No, sem vesel, da se je tema kar razživela in sem dobil precej pozitivnih napotkov - hvala vsem. Ja, motorja tako ne mislim kupovati brez izkušenega motorista s seboj. Se pa dejansko najbolj nagibam k Versysu in V-Stromu (morda mi lahkotnost vožnje in okretnost pomenita malo več ter ej po tej logiki Versys malo bolj primeren?). LP
sebar Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Imaš pravico do svojega mnenja, ni pa prav da ga posplošuješ. Tu smo tudi taki, in ni nas malo, ki imamo vsaj z zgornjim prodajalcem dobre, celo zelo dobre izkušnje. Kupcu pa......pamet v roke, kupuj racionalno, z glavo.....in z očmi. Vzemi si čas, pojdi si motor pogledat dvakrat, trikrat, če je treba, strokovnjaka s seboj....načeloma ne moreš faliti....in še nekaj...fer odnos do prodajalca...tudi da rezultat. Pardon, to ni moje mnenje ampak moja izkušnja. Možiček mi je po telefonu zatrdil da je motor (Kawa KLE) za katerega sem klical 110% najboljši in sploh in oh skoraj nov motor s super gumami. Nakar se peljem 170km v eno smer samo zato, da poglem motor na katerem ni delala zadnja zavora, prednja maska ni bla originalna, prednji konc je bil očitno ruknjen ker se je motor obnašal ko prašič, njegove super gume so ble stare 4 leta in po njegovih besedah pač "legalne". Dejmo dejmo, 50€ in en dan sm vrgu skoz okno zato ker mi bedak ne more tega povedat po telefonu? Odnos pa tak -.- Aja, ko sem prodajalcu omenu vse te neumnosti se je delal neveden in zagotavljal da je vse 100% OK. Dobro da sem imel s sabo enega izkušenejšega motorista ki je preprečil moj nakup. V nasprotnem primeru bi imel novopečeni motorist res zakon prvi motor, Leđenda Edit: gume stare 7 let, sm najdu moj original post na to temo: http://www.motosvet.com/tabla/topic/1451-kawasaki-kle-500/page-41 Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil sebar
Tedybear Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Še slabše...tvojo dejansko izkušnjo posplošuješ. Če prodajalec ni bil fer do tebe....do nekaterih (mene npr) je vseeno bil.
Snečer Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 No, sem vesel, da se je tema kar razživela in sem dobil precej pozitivnih napotkov - hvala vsem. Ja, motorja tako ne mislim kupovati brez izkušenega motorista s seboj. Se pa dejansko najbolj nagibam k Versysu in V-Stromu (morda mi lahkotnost vožnje in okretnost pomenita malo več ter ej po tej logiki Versys malo bolj primeren?). LP Poglej še hondo nc700/750. Vstrom bo morda ponudil več udobja in vožnje na kakšni neasfaltni podlagi in vetrna zaščita, zato je tudi za razmislit. Jaz sem ga tudi gledal, ampak mi ni bil všeč koncept v motorja pa malo me je motilo, da pri čisto novem modelu niso praktično nič naredili pri izgledu. Če boš novo kupil, lahko maš dolgo.
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Še slabše...tvojo dejansko izkušnjo posplošuješ. Če prodajalec ni bil fer do tebe....do nekaterih (mene npr) je vseeno bil. To je skoraj tko kot bi za nekoga rekel, da ok, mogoče je oropal kakšno banko, ampak, lej ene par jih ni, mogoče pa vseeno ni slab, pa bi ga lahko pri na vaši banki zaposlili. Sej mogoče pa ne bo problemov :kva2: Enkrat nategun, zmeri nategun. Karakterji se ne spreminjajo. L3v, Stevie, Tanatos in 5 others 8
cikadina Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 sej malo offtopic, ampak a ni žalostno, da vsi pišete da rabiš hmal sodnega izvedenca s sabo na oglede vozit, za iskat skrite napake?
THOMPSON Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Ja, žalostno! Ampak ga rabiš. kot sem pred časom napisal-moj bivši moped ima po 6 (šestih) letih še vedno manj kilometrov na števcu kot takrat, ko sem ga prodal! To vsaj zame pove vse! lp, andrej
Cartman Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Poglej še hondo nc700/750. Vstrom bo morda ponudil več udobja in vožnje na kakšni neasfaltni podlagi in vetrna zaščita, zato je tudi za razmislit. Jaz sem ga tudi gledal, ampak mi ni bil všeč koncept v motorja pa malo me je motilo, da pri čisto novem modelu niso praktično nič naredili pri izgledu. Če boš novo kupil, lahko maš dolgo. kaj te pa moti? meni osebno je nov strom 650 tak, zaresn motor, medtem ko Versys...pa jebenti, zmer manj. Zmer bl plastičn se mi zdi. Ocenjujem zgolj z očmi de ne bo pomote, in sm precej navijaški do Kawasakija. Kar pa se rablenga tiče....u sloveniji smo geniji. res narod pridnih in poštenih....:
Fazer03 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 sej malo offtopic, ampak a ni žalostno, da vsi pišete da rabiš hmal sodnega izvedenca s sabo na oglede vozit, za iskat skrite napake? Ja poglej izjavo (malo za hec, malo za res bo sigurno napisal citirani duce vsem motosvetovcem dobro znani in priznani import & export strokovnjak za dvokolesa) : Duce: " ... prvo vprašanje za oglas, ki ga postavi kupec je: koliko ima prevoženih? odgovor prodajalca: po želji " .... Tako da ko ji šlivi te šmuglarje ... cikadina 1
NX650 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Ja poglej izjavo (malo za hec, malo za res bo sigurno napisal citirani duce vsem motosvetovcem dobro znani in priznani import & export strokovnjak za dvokolesa) : Duce: " ... prvo vprašanje za oglas, ki ga postavi kupec je: koliko ima prevoženih? odgovor prodajalca: po želji " .... Tako da ko ji šlivi te šmuglarje ... Ja je žalostno... Realne kilometre ima hudičevo malo motorjev...
mariog Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Jaz sem brez zadržkov kupil ss motor s 50k km. Pa ga ne mislim imeti eno sezono. Seveda redno servisiran in z vsemi dokazili. Problem je, ker bi vsi nov motor za max 2000€. Pa še to bi pol zbijali ceno.
TakeALookAround Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 A bi kdo kupil motor z 100 jurji?
Urbii Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Jaz sem začel z motorjem s 45KM (Yamaha MT03) pa sem prav naredil, če prav so tudi meni eni svetovali, da naj vzamem takoj močnejšo zverino. MT03 pa je bila idealna za naučit se vozit: zelo odzivna, dovolj hitra in udobna tudi za 550km v enem dnevu pa še lepa za povrh. Super motor za začetnika. Pa celo z njo sem doživel zdrs zadnjega kolesa, ker v začetku nisem znal pravilno dodajati gasa, kaj bi šele bilo, če bi imel pod ritjo 100KM, ki jih ne bi obvladal.. da ne govorim o vožnji v dežju, ki je z motorjem pod 50KM tudi veliko bolj varna - BULLSHIT(verjemi, da bo tudi tebe kdaj ujel dež). Moje skromno mnenje. Pomoje ni tako važno koliko KW ima motor ampak kako jo podaja... recimo meni so dvovaljni motorji veliko bolj "nekulturni" za vozit kot štiri valjni. Enostavno mi ne sede... tako sem kupil moj prvi motor z 72kw in 1000ccm, še nikoli mi ni bilo žal. Vožnja v dežju... si bi pa skoraj upal trdit da se lepše peljat z kako 1000ccm štiri valjno zverino peljat 100KM+ kot pa z kako dvovaljno ali celo enovaljno zadevo... Zgolj moje mnenje... lp
Fantocci Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Pa si vozil dvovaljnika ali enovaljnika v dežju ali samo nabijaš (bullshit)? Jaz sem oba, ni problemov. Vem tudi to, da si kot začetnik v dežju ne bi želel veliko nervoznih konjev pod ritjo, ker ti zaradi neizkušenosti malo zapestje pobegne, pa imaš sranje na kvadrat, ko konji naenkrat poskočijo.
Snečer Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 kaj te pa moti? meni osebno je nov strom 650 tak, zaresn motor, medtem ko Versys...pa jebenti, zmer manj. Zmer bl plastičn se mi zdi. Ocenjujem zgolj z očmi de ne bo pomote, in sm precej navijaški do Kawasakija. Kar pa se rablenga tiče....u sloveniji smo geniji. res narod pridnih in poštenih.... : Saj pa je enak prejšnjemu, niso nič bistvenega menjali. Barva se mi je zelo dopadla na vstromu, točno takšna je bila. tu sem malo označil sprednje vilice, lahko bi dalo Upsidedown, malo jaće, sprednji blatnik iz reciklirane plastike?, dimnik, ki ni za nikamor, agregat, ki ga je treba nujno zakriti s plastiko (imajo lep dodatek), zadnja običajna nihajka te v motor, kjer ti en cilinder tolče v jajca, blinkerji... ampak bi se ga pa dalo urediti, lepo popimpati in potem bi mi lahko bil zelo všeč, plus je tudi večje sprednje kolo Ker pa je bil še celo bistveno dražji od versačija, ni bilo nobene dileme.
gregorjanc Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 A bi kdo kupil motor z 100 jurji? Jest čakam na Dami34-jevga da bo imel tok kilometraže, k je reku da ga pol men šenkal DAMI34 1
aselak Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Jaz sem brez zadržkov kupil ss motor s 50k km. Pa ga ne mislim imeti eno sezono. Seveda redno servisiran in z vsemi dokazili. Problem je, ker bi vsi nov motor za max 2000€. Pa še to bi pol zbijali ceno. Kupil si ga to ze sam prodal ga pa ne bos ali pa zelo zelo poceni ker imas vec kot 30000km.... Mene je zadnji en klical za moj ktm 950smr ce sem ze menjal bate in gred pri 27200km....ocitno se pri 30000 voznja konca ker je takrt vse hin;$ matija1234 1
Bear Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Ma s temi km-ji se eni prevec obremenjujejo. Sm mislu da bom prodal 125 pa sm se oslodu da ne ker je usem 25k km prevec zs 2 leti star motor. Jo bom meu pa ko bo slabo vreme al pa kam blizu skocit kr ne pije nic.
Cartman Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Saj pa je enak prejšnjemu, niso nič bistvenega menjali. Barva se mi je zelo dopadla na vstromu, točno takšna je bila. tu sem malo označil sprednje vilice, lahko bi dalo Upsidedown, malo jaće, sprednji blatnik iz reciklirane plastike?, dimnik, ki ni za nikamor, agregat, ki ga je treba nujno zakriti s plastiko (imajo lep dodatek), zadnja običajna nihajka te v motor, kjer ti en cilinder tolče v jajca, blinkerji... ampak bi se ga pa dalo urediti, lepo popimpati in potem bi mi lahko bil zelo všeč, plus je tudi večje sprednje kolo Ker pa je bil še celo bistveno dražji od versačija, ni bilo nobene dileme. Lepo s to razložu, in ja, bug spoiler je nujno kupt obema 650kama SVju in Stromu. Kar pa se cene tiče, so ju pa zdaj skor izenačli, al se mi samo zdi na prvi pogled. Nism se spuščal u detajle. A bi kdo kupil motor z 100 jurji? Jest čakam na Dami34-jevga da bo imel tok kilometraže, k je reku da ga pol men šenkal Torej si čist tipičn slovencl. Na DInovo vprašanje si namreč odgovoru, ne, uzel bi ga zastojn. 100 000 je neka psiho meja, ki jo brez predsodkov na trgu prežvijo samo GoldWingi, pa BMWji, če jih majo naštepane na hitro. A bi kupil tak motor? verjetno od znanga kupca, za pravo ceno.
DAMI34 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 (popravljeno) Jest čakam na Dami34-jevga da bo imel tok kilometraže, k je reku da ga pol men šenkal Nema šenkanja še vedno bo vsaj 4000€ vredn je pa možno da ga bom naslednje leto zamenjal za ...........ta nouga SXa......sam zarad kuferčku al pa tut ne hm... Popravljeno Junij 18, 2014. Popravil DAMI34 MA-PE 1
mariog Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Kupil si ga to ze sam prodal ga pa ne bos ali pa zelo zelo poceni ker imas vec kot 30000km.... Ko ga bom jaz prodajal, bo vreden glih za ene par pirov, pa še takrat se bo verjetno kdo vtaknil v te kilometre
Urbii Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Pa si vozil dvovaljnika ali enovaljnika v dežju ali samo nabijaš (bullshit)? Jaz sem oba, ni problemov. Vem tudi to, da si kot začetnik v dežju ne bi želel veliko nervoznih konjev pod ritjo, ker ti zaradi neizkušenosti malo zapestje pobegne, pa imaš sranje na kvadrat, ko konji naenkrat poskočijo. Se opravičujem če sem koga užalil... Sem mnejnja da štirivaljni motor veliko lepše teče in manj možnosti da konji "kar na enkrat poskočijo" kot pri kakem enovaljnem ali dvovaljnem motorju... Tako Aprilia pegaso strada 650, Transalpka 700 kot tudi ER650, nobeden od teh (spet samo moje mnenje) ni tako lepo tekel kot nap. CBF-ka. V dežju sem pa vozil samo Aprilio in Transalpko... tako da čist neki za brez veze ne blebetam... Če pa nimaš spucan po podstrešju ti pa tako začetniku kot izkušenemu motoristu ne pomaga noben manj močan motor, da se nebi stresu pa naj bo dež ali suho... Kupi si naj takega, katerega si lahko privošči, vzdržuje, mu je ravnoprav velik, se mu smeji na njem in mu je všeč... pa pamet v roke...s tem sem pa tud zaključil, da ne bo še kak užaljen... Srečno vožnjo...
gregorjanc Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Lepo s to razložu, in ja, bug spoiler je nujno kupt obema 650kama SVju in Stromu. Kar pa se cene tiče, so ju pa zdaj skor izenačli, al se mi samo zdi na prvi pogled. Nism se spuščal u detajle. Torej si čist tipičn slovencl. Na DInovo vprašanje si namreč odgovoru, ne, uzel bi ga zastojn. 100 000 je neka psiho meja, ki jo brez predsodkov na trgu prežvijo samo GoldWingi, pa BMWji, če jih majo naštepane na hitro. A bi kupil tak motor? verjetno od znanga kupca, za pravo ceno. No je Dami34 nekje sam napisu če ga naw mogu prodat ga men šenka Drugače pa ima zaradi mene motor komot 100+ jurjev kilometraže za sabo in tazga takoj vzamem če pridemo s ceno skupi in pa tudi če je bil vsaj kokr tok vzdrževan oz servisiran. V tistem momentu, če ga dobim za dobro ceno bi še nekaj evrčkov vložu v njega (praktično celga spedenal v nulo) in se nekaj let še vozu z njim. Pri men je tak, zvozm do konca pol pa podarim (za simbolično ceno prepisa), ker se mi ne da ukvarjat z raznimi švercarji.
ringo5 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 (popravljeno) No je Dami34 nekje sam napisu če ga naw mogu prodat ga men šenka Drugače pa ima zaradi mene motor komot 100+ jurjev kilometraže za sabo in tazga takoj vzamem če pridemo s ceno skupi in pa tudi če je bil vsaj kokr tok vzdrževan oz servisiran. V tistem momentu, če ga dobim za dobro ceno bi še nekaj evrčkov vložu v njega (praktično celga spedenal v nulo) in se nekaj let še vozu z njim. Pri men je tak, zvozm do konca pol pa podarim (za simbolično ceno prepisa), ker se mi ne da ukvarjat z raznimi švercarji. No, če se vrnemo k temi - danes sem odvozil prvi dve uri v AŠ in sicer na Suzukiju 600 GSR in moram priznat, da sem nad motorjem (in sabo :yes: ) zelo pozitivno presenečen (pa tudi vsem bodočim motoristom zelo priporočam g. Rutar Rudi-ja iz ZŠAM Celje). Sprva sem parkrat speljal in ustavil, nato parkrat naredil krog, nato sam vozil cca. 10 minut po poligonu (na Ljubečni), potem še 10 minut z inštrukterjem za menoj (z avtom) in potem "via cesta" cca. 1,5h. Sam motor je kljub teži 210kg in skoraj 100 konjem lepo vodljiv, zelo si mi dopade tudi mehka sklopka (speljevanja se zelo hitro navadiš), dolge prestave in (vsaj po mojem feelingu) mehak menjalnik (pa ima motor že 150.000 km prevoženih). Se pa upor vetra pri cca. 90 km/h že kar lepo čuti, tako da si ne predstavljam (čeprav gre baje do 220 km/h) da bi se z njim dlje časa vozil po AC ipd. (tako da me še vedno vleče k motorjem z boljšo vetrno zaščito). Ko bom odvozil še nekaj voženj, bom seveda še lažje vedel kaj me moti oz. kaj bi si pri svojem motorju zelo želel, bi pa že zdaj obstoječe in bivše lastnike Versysov in V-Stromov povprašal kako je z dolžino prestav in mehkobo menjalnika (torej za udobno speljevanje, prestavljanje gor in dol ter vožnjo z vsako od njih v daljšem razponu)? LP Popravljeno Junij 19, 2014. Popravil ringo5
ringo5 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 (popravljeno) No, če se vrnemo k temi - danes sem odvozil prvi dve uri v AŠ in sicer na Suzukiju 600 GSR in moram priznat, da sem nad motorjem (in sabo :yes: ) zelo pozitivno presenečen (pa tudi vsem bodočim motoristom zelo priporočam g. Rutar Rudi-ja iz ZŠAM Celje). Sprva sem parkrat speljal in ustavil, nato parkrat naredil krog, nato sam vozil cca. 10 minut po poligonu (na Ljubečni), potem še 10 minut z inštrukterjem za menoj (z avtom) in potem "via cesta" cca. 1,5h. Sam motor je kljub teži 210kg in skoraj 100 konjem lepo vodljiv, zelo si mi dopade tudi mehka sklopka (speljevanja se zelo hitro navadiš), dolge prestave in (vsaj po mojem feelingu) mehak menjalnik (pa ima motor že 150.000 km prevoženih). Se pa upor vetra pri cca. 90 km/h že kar lepo čuti, tako da si ne predstavljam (čeprav gre baje do 220 km/h) da bi se z njim dlje časa vozil po AC ipd. (tako da me še vedno vleče k motorjem z boljšo vetrno zaščito). Ko bom odvozil še nekaj voženj, bom seveda še lažje vedel kaj me moti oz. kaj bi si pri svojem motorju zelo želel, bi pa že zdaj obstoječe in bivše lastnike Versysov, V-Stromov in Transalpov povprašal kako je kaj z dolžino prestav in mehkobo menjalnika (torej za udobno speljevanje, prestavljanje gor in dol ter vožnjo z vsako od njih v daljšem razponu)? LP Naj moderator to zbriše...sem hotel urediti pa sem si sam odgovoril Popravljeno Junij 19, 2014. Popravil ringo5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se