nimr0dv Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Ah, lahko bi prej pogledal ja Hvala... Vredu motor? Se splača vršt uč nanj?
dAlencc87 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 (popravljeno) pred eno uro, nimr0dv pravi: Mi znate povedat za kater motor gre? http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11021912&show=1 Hvala Kawasaki z 750 Popravljeno Junij 8, 2016. Popravil dAlencc87
sebar Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 A ženske vozijo u rikverc? Al zakaj je treba to posebej pisat?
KARMEN1 Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 Če je prednost, da motor vozi ženska-....... Bmflar 1
NX650 Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 1 hour ago, KARMEN1 said: Če je prednost, da motor vozi ženska-....... Prednost verjetno ne... klicev za oglas ima pa sigurno več tudi ogledov mogoče KARMEN1, builder, Igi Pop in 1 other 4
StaraFeltna Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 On 7. 6. 2016 at 4:27 PM, KARMEN1 said: Drža izgleda dobra Er6 sem vozila pred dvemi leti, zato se ga glih ne spomnim. Poleg tega ni mogoče primerjati vožnje v avtošoli, z njihovimi motorji. Fz6 se mi res ne zdi lena, za moje potrebe več kot dovolj, še preveč. Od nje ne koristim kaj več kot polovico, morda niti to. Sem šaltal iz hornet 600 na 900 in sem ful zadovoljen. Predvsem je po zaslugi vzmetenja in agregata ki je lepo prožen že pri nizkih obratih. Najbrž pogrešaš iste lastnosti zato le seži po nagecu okoli litra ali malo manj. Ne iščeš neke divje kW le več navora in injektorje. Če bo nova reč sam vzamem 3x raje traction control napram ABS-u ki bi ga sicer tudi mel. Zanimivi so mi tudi Z800, FZ1, CB1000R, triple 1050 ampak razen FZ so večalmanj vsi pravi nageci se pravi brez modrca kar ti ne odgovarja. Iskreno če bi si lahko privoščil bit brez prednje šipe na hornetki 900 in brez kufra bi ta grda krama takoj letela dol. Vesel nakup pa enkrat se bomo že dobili na kalu med poletjem. Do takrat pa veter v laseh in brez pi******. KARMEN1 1
jskrablin Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 pred 12 urami, StaraFeltna pravi: Če bo nova reč sam vzamem 3x raje traction control napram ABS-u ki bi ga sicer tudi mel. Zanimivo. Vozim CB1300, ki ima kubikov in navora res veliko, pa nekje okoli 115KM. Sicer nisem nek cestni rejser, čisto počasen pa tud ne. Pa na traction control niti pomislim ne, ABS pa je že kdaj precej pomagal. Sej se zgodi, da ga na kakem kosu spolzkega asfalta malo zvrti v prazno. Če je prostora, ga pustim da se hitrost motorja in vrtenje zadnjega kolesa izenačita. Če ni prostora, pa malo popustiš in je lih tak ok. Hec je, da na motorju z nekaj resne kubature (tam okoli jurja in gor) in neagresivnim odzivom traction control ne koristi kaj dosti. Če se odziva lepo linearno, ni presenečenj. Gre pač kolikor mu daš, brez skokov moči preko območja delovanja. Po hladnem in/ali mokrem se pač ne obešaš na gas, pa je. Agresivni in nelinearni stroji so pa drug hec... Po drugi strani pa, motor ki ima TC ziher ima tud ABS. builder in ELO 2
biker77 Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 pred 27 minutami, jskrablin pravi: Zanimivo. Vozim CB1300, ki ima kubikov in navora res veliko, pa nekje okoli 115KM. Sicer nisem nek cestni rejser, čisto počasen pa tud ne. Pa na traction control niti pomislim ne, ABS pa je že kdaj precej pomagal. Po drugi strani pa, motor ki ima TC ziher ima tud ABS. Se bom strinjal..bolje abs kot tc. Tc je v glavnem pomagalo da ni glih treba prevec mislt. Abs pa pomaga ko je panika. Seveda ce oboje deluje kot mora. Predvsem kak tc deluje tako da bi bilo bolje da ga ne bi bilo. In po drugi strani..ce ima motor tc ni nujno da ima tudi abs Primer je Aprilia Tuono V4 APRC.
carmagedon Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 pred 23 urami, KARMEN1 pravi: Če je prednost, da motor vozi ženska-....... podobno kot "kupljen od starejšega gospoda" : )) KARMEN1 in builder 2
dlicen Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 3 hours ago, carmagedon said: "kupljen od starejšega gospoda" : To je prednost, če kupuješ rabljeno čelado. Ker verjetno je imel ves čas kapo tudi pod čelado. Bmflar in DAMI34 2
KARMEN1 Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 Klobuk misliš? Bmflar, NX650, builder in 1 other 4
StaraFeltna Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 (popravljeno) 12 hours ago, jskrablin said: Zanimivo. Vozim CB1300, ki ima kubikov in navora res veliko, pa nekje okoli 115KM. Sicer nisem nek cestni rejser, čisto počasen pa tud ne. Pa na traction control niti pomislim ne, ABS pa je že kdaj precej pomagal. Sej se zgodi, da ga na kakem kosu spolzkega asfalta malo zvrti v prazno. Če je prostora, ga pustim da se hitrost motorja in vrtenje zadnjega kolesa izenačita. Če ni prostora, pa malo popustiš in je lih tak ok. Hec je, da na motorju z nekaj resne kubature (tam okoli jurja in gor) in neagresivnim odzivom traction control ne koristi kaj dosti. Če se odziva lepo linearno, ni presenečenj. Gre pač kolikor mu daš, brez skokov moči preko območja delovanja. Po hladnem in/ali mokrem se pač ne obešaš na gas, pa je. Agresivni in nelinearni stroji so pa drug hec... Po drugi strani pa, motor ki ima TC ziher ima tud ABS. Tudi sam nisem nek rejser prej Snecer. imam 5KM manj a tudi veliko Kg manj in bi rekel da se pozna. Pač sem očitno čudne sorte. Tudi v zaj.... situaciji sem sam svoj abs in kar spodoben (veliko vadil) čeprav se ga nebi branil. TC bi pa mel lih za tiste eksotične primere ko si malo težek po gasu a je podlaga brez posebnih razlogov spolzka. Morda je kriv moj nekdanji stik z asfaltom morda bi si želel malo bolj suvereno odpret gas brez presenečenj zlasti v dežju kjer sem tako konzevativen, da si grem že kar na živce. Ne zaradi lenobnega nažiganja le zaradi varnosti, pač se rad vrnem k družini čeprav občasno prekoračim omejitev pa ne preveč. Hitrost mi ni to to pospeški pa me veselijo in od tod želja po tc. Rad bi vozil reaktivca pa mi ni dano... Za lamborghinija sem prekratek tako da mi sotane le še poceni raketa. Popravljeno Junij 10, 2016. Popravil StaraFeltna jskrablin 1
Pajk Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 Pozdravljeni po treh letih pavze, sem se odločil spet obuditi svojo ljubezen do motorizma. Na kratko....izbiram med suzuki gsxf 750 2001 in hondo cbf 600s 2004. Vožnja v dvoje cca 30 %. Izbiram samo med temi dvemi in bi vas prosil za nasvete. Prebral sem skoraj vse teste in vsak ima svoj plus in minus. Iskreno vas prosim za mnenja. Hvala in lp, Pajk
dAlencc87 Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 pred 8 minutami, Pajk pravi: Pozdravljeni po treh letih pavze, sem se odločil spet obuditi svojo ljubezen do motorizma. Na kratko....izbiram med suzuki gsxf 750 2001 in hondo cbf 600s 2004. Vožnja v dvoje cca 30 %. Izbiram samo med temi dvemi in bi vas prosil za nasvete. Prebral sem skoraj vse teste in vsak ima svoj plus in minus. Iskreno vas prosim za mnenja. Hvala in lp, Pajk Tut ce je samo 30% voznje v dvoje,ti cbr-ko odsvetujem..vem,ker sem imel isto,samo letnik 2003 in me je moja vedno "j..ala" kva sm to kupu..moje mnenje,pocakaj se na ostale!!lp;-) Pajk 1
aljazek07 Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 Napisal je cbf. Jaz bi rajši vzel cbf 1000.
Pajk Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 Saj ni cbr, je cbf. Ali si slučajno mislil na cbf? Na izbiro imam samo ta dva. Finance, pa na obroke sta oba.
dAlencc87 Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 pred 18 urami, Pajk pravi: Saj ni cbr, je cbf. Ali si slučajno mislil na cbf? Na izbiro imam samo ta dva. Finance, pa na obroke sta oba. Se opravičujem..napisal sem cbr mislil pa sem cbr600fs..saj misliš to a ne?ali cbf600?razlika...
XTR Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 cbf600s cbr600fs pa se zmenta, čeprav je že na začetku jasno napisano... dAlencc87, Pajk in thumper 3
dAlencc87 Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 pred 24 minutami, XTR pravi: cbf600s cbr600fs pa se zmenta, čeprav je že na začetku jasno napisano... res je, jaz površno prebral thumper 1
builder Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 (popravljeno) pred 21 urami, Pajk pravi: Pozdravljeni po treh letih pavze, sem se odločil spet obuditi svojo ljubezen do motorizma. Na kratko....izbiram med suzuki gsxf 750 2001 in hondo cbf 600s 2004. Vožnja v dvoje cca 30 %. Izbiram samo med temi dvemi in bi vas prosil za nasvete. Prebral sem skoraj vse teste in vsak ima svoj plus in minus. Iskreno vas prosim za mnenja. Hvala in lp, Pajk http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11033246&display=Honda CBF 600 S CBF600S http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10987815&display=Suzuki GSX F 750 GSX 750 F GSX750F jest bi vzel Hondo Popravljeno Junij 14, 2016. Popravil builder NX650 in bobi1001 2
aljazek07 Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 pred eno uro, Pajk pravi: CBF600s (77 konjičkov) Zakaj pa ne bi 1000kubične?
skalar36 Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 A sem jest full nesramen, če ob tej priliki vprašam, če ste nekateri polpismeni? Pajk, thumper, NX650 in 6 others 9
KARMEN1 Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 Niti nisi nesramen, vendar je to način pisanja današnjih dni Imam nečakinjo, staro 16 let. Če v šoli piše kot meni pošilja sms, ajooooooooj. Jaz bi ji dala v slovenščini šus . Kmet2, Bmflar, builder in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se