Kmet2 Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 pred eno uro, ukica pravi: Zakaj? Je taka podrtija? Nevem js se tega desmo servisa ne bojim, ker bi mi ga sraufu urbancic..od oka 300-400e. Na let nardim lih 5-6k km.. ce mi uspe. hocm pa met tole ker ima in abs in tcs.. da pa se orginal auspuh.. tm bi mogu bit katalizaror No pdrtija je težka beseda. Ima bedast menu nastavljanja TCS itd Je izredno grob agregat on off efekt , ko se ga navadiš , gre . Je požrešnejša , kot konkurenca. Vzdrževanje na uradnih servisih je rak za denarnico . Sam nisem imel problemov z njo v smislu tehnike in elektronike , vse BP. Za moj stil vožnje prenizka , pobrusil sem pol podna ...itd ..... Imel Diavela in MTS , paradna konja , pa me tudi slučajno več ne mika po kakšnih takšnih idejah . Predrago vzdrževanje in premalo vsega za ta denar , edino HP je dost pa tudi tega je za MS strokovnjake že mal premal . sesir in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 Res dajmo z avti zaključit.!!! Pliiis Avto je qurčevo nujno zlo..od točke A do točke B. Faking fiesta se dobi za 12-13kek..s klimo in plavim zobom. Avti so poceni, avti so za prevoz, motor je za srce. Pljuvljem na avte!! pred 23 urami, ukica pravi: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13953384 kaj praumo na tole? povprašaj lastnike v temi Multištrudla. Bo največ informacij, od vožnje, vzdrževanja, problemov itd...nekaj ti je pa že Kmet povedal. ps. izgleda jebačko. J.a.m.e.s in ukica 2
ukica Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 40 minutes ago, Kmet2 said: No pdrtija je težka beseda. Ima bedast menu nastavljanja TCS itd Je izredno grob agregat on off efekt , ko se ga navadiš , gre . Je požrešnejša , kot konkurenca. Vzdrževanje na uradnih servisih je rak za denarnico . Sam nisem imel problemov z njo v smislu tehnike in elektronike , vse BP. Za moj stil vožnje prenizka , pobrusil sem pol podna ...itd ..... Imel Diavela in MTS , paradna konja , pa me tudi slučajno več ne mika po kakšnih takšnih idejah . Predrago vzdrževanje in premalo vsega za ta denar , edino HP je dost pa tudi tega je za MS strokovnjake že mal premal . Hmm hvala za info. Nacelona me on off in dva valja ne motita.. za servise pa ja.. drek
krefi Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 pozdravljeni star bom 24 let in se odlocam da bi zacel delati izpit za kategorijo A. me pa zanima kateri motor mi priporocate hlede nato da sem visok 193 cm? kaj vozite motoristi visje postave ? cuperji mi zaenkrat se nemikajo. drugace sem bolj za sportne motorje ali super moto sam vem da sem prevelik za kaj takega.
ukica Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 2 minutes ago, krefi said: pozdravljeni star bom 24 let in se odlocam da bi zacel delati izpit za kategorijo A. me pa zanima kateri motor mi priporocate hlede nato da sem visok 193 cm? kaj vozite motoristi visje postave ? cuperji mi zaenkrat se nemikajo. drugace sem bolj za sportne motorje ali super moto sam vem da sem prevelik za kaj takega. Js sm 192 pa furam zaenkrat tuonota... pa mi je kul. Ksne fazerce etc.. so premejhne.
.... Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 Pozna kdo tega? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13778814
krefi Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 4 hours ago, ukica said: Js sm 192 pa furam zaenkrat tuonota... pa mi je kul. Ksne fazerce etc.. so premejhne. je tuono enak Rsv4?
ukica Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 (popravljeno) 18 minutes ago, krefi said: je tuono enak Rsv4? Jah js vozim 1 gen.. tko da ti kle neznam pomagat. Bos pa imel problem z nogami.. usi novi ss motorji so mejhni/kratki.. Pa brez zamere.. rsv4/tuono ni prioorocljiv za zacetnike.. js tudi SS motorja nebi vzel za zacetek. Za prvo sezono kupi nekaj umirjenega.. vstrom, versys 600.. brez heca Popravljeno Februar 24, 2019. Popravil ukica
krefi Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 kaj pa kasn supermoto? trenutno imam cross motor.
Spasky Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 pred 8 urami, ukica pravi: Hmm hvala za info. Nacelona me on off in dva valja ne motita.. za servise pa ja.. drek Olje in filtre lohk sam zamenjaš, če pa delaš 5-6k na leto pa tudi desmo servis pride šele po 4 letih. Diavel mi že 8 let dela brez problema, tko da če ti je všeč, go for it. ukica 1
knedl Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 Pozdravljeni. Upam da dobim kako mnenje. Po 30 letih brez motorja zopet kopujem nekaj na dveh kolesih. Spogleduje se z nakupom motorja Honda cbf 600 ali 1000. Glede na to da sva z ženo močnejših postav skupne teže cca 160 kg me zanima vaše mnenje.
Spasku Objavljeno Februar 24, 2019 Opozori Objavljeno Februar 24, 2019 13 minutes ago, knedl said: Pozdravljeni. Upam da dobim kako mnenje. Po 30 letih brez motorja zopet kopujem nekaj na dveh kolesih. Spogleduje se z nakupom motorja Honda cbf 600 ali 1000. Glede na to da sva z ženo močnejših postav skupne teže cca 160 kg me zanima vaše mnenje. Definitivno Honda CBF 1000 ST ali GT od letnika 2010 do 2013 motor je bil obnovljen lifting, pridobil je nekaj konjev (107 - 110KM)..itd Dobiš ga za 5000-6000Eu bo pa problem ga kupit ker to se redko prodaje kdor ga ima ga drži. CBF600 ima prešibak motor ima samo 77KM glede na to da je 4 cilin..je potrebno stalno šaltat brzine in ga držat na obratih če hočes da kam gre z 1 osebo v 2 pa sploh. PS: Honda CBF 1000 ST ali GT ima že serisko torbe kot na sliki da ti nebi kdo prodajal posebej torb. skalar36 1
thumper Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 19 urami, DAMI34 pravi: tu ni iskanje avta...samo povem, počasi zaključite. pred 19 urami, DAMI34 pravi: Da se kr strinjam, v povprečju so cene motorjev močno zrastle v primerjavi z avtomobilom, kjer za 20kek dobiš tudi barvni ekran. Konkurenčnost na avto trgu cene zbija na moto trgu pa dviga. Sedaj pa razume če uspeš. Je pa mogoče primerjati zadeve tudi na drugačen način. Vso silno tehnologijo iz avtomobila + EURO norme morajo stlačiti v mnogo manjši paket. Da ne govorim o ccmjih, kjer jih imamo v povprečju več kot pa avtomobili, kjer zadnje čase prednjačijo 900ccm 3 valjni agregatki s turbino. (mal pretiravam a je blizu) pred 18 urami, DAMI34 pravi: Res dajmo z avti zaključit.!!! Pliiis Avto je qurčevo nujno zlo..od točke A do točke B. Faking fiesta se dobi za 12-13kek..s klimo in plavim zobom. Avti so poceni, avti so za prevoz, motor je za srce. Pljuvljem na avte!! resno? počrnjeno in s klicajem na koncu ? in potem v kontra naprej? pred 7 urami, knedl pravi: Upam da dobim kako mnenje. Po 30 letih brez motorja zopet kopujem nekaj na dveh kolesih. Spogleduje se z nakupom motorja Honda cbf 600 ali 1000. Glede na to da sva z ženo močnejših postav skupne teže cca 160 kg me zanima vaše mnenje. ...dobra tale .. moje osebno mnenje - cbf 1000 ... je pa dobro pogledat tudi na težo motorja - izključno zaradi manevriranja na mestu..
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 1 uro, thumper pravi: resno? počrnjeno in s klicajem na koncu ? in potem v kontra naprej? ...dobra tale .. moje osebno mnenje - cbf 1000 ... je pa dobro pogledat tudi na težo motorja - izključno zaradi manevriranja na mestu.. prošnja izvleček zaključek. Te niso učil v šoli spisa pisat?
knedl Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 2 urami, thumper pravi: resno? počrnjeno in s klicajem na koncu ? in potem v kontra naprej? ...dobra tale .. moje osebno mnenje - cbf 1000 ... je pa dobro pogledat tudi na težo motorja - izključno zaradi manevriranja na mestu.. Kolko pa je razlike v teži?
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 2 urami, thumper pravi: moje osebno mnenje - cbf 1000 ... je pa dobro pogledat tudi na težo motorja - izključno zaradi manevriranja na mestu.. moje osebno mnenje pa je v takem primeru (ker kar veliko operiram s težo, 2 osebi kovčki itd..) je bolj pomembno višina sedeža kot pa sama teža motorja. 2cm pri višini se mnogo bolj občuti (sem bolj neroden) kot pa 20 ali 30 kg več, ki mi pri nizkem sedežu ne pomeni kakega dodatnega problema. Kmet2, farang in ukica 3
Kmet2 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: moje osebno mnenje pa je v takem primeru (ker kar veliko operiram s težo, 2 osebi kovčki itd..) je bolj pomembno višina sedeža kot pa sama teža motorja. 2cm pri višini se mnogo bolj občuti (sem bolj neroden) kot pa 20 ali 30 kg več, ki mi pri nizkem sedežu ne pomeni kakega dodatnega problema. Sta tok težka , da tudi z višino ne bo problemov ? sesir, Mavti in DAMI34 3
dlicen Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 16 urami, krefi pravi: je tuono enak Rsv4? pred 16 urami, ukica pravi: Jah js vozim 1 gen.. tko da ti kle neznam pomagat. Tuono V4 so kar manjše od dvovaljnih variant. Je nekako podobno kot na RSV4, pač brez cliponov. Na njej zgledam ko prasec, pač jebiga. Je pa zato nasmeh tak, kot pri delfinu. ukica 1
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Aja, kdo je rekel, da cene rastejo? Za 14.500 dobiš novega SD GT. 2018 letnik. Torej so za 4 jurje padle
Snečer Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Pravkar, DAMI34 pravi: Aja, kdo je rekel, da cene rastejo? Za 14.500 dobiš novega SD GT. 2018 letnik. Torej so za 4 jurje padle cena pade, če ni povpraševanja? :) sesir in thumper 1 1
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Pravkar, Snecer pravi: cena pade, če ni povpraševanja? al pa če jih je preveč na zalogi, pa dilerje prisilijo v prodajno akcijo starega modela, se znebijo zalog, da končno začnejo nov model prodajat.
Kmet2 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred eno uro, Snecer pravi: cena pade, če ni povpraševanja? Ne, cena pada, ker mečejo modele ven kot po tekočem traku. DAMI34 1
thumper Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 11 urami, knedl pravi: Kolko pa je razlike v teži? na splošno sem napisal - ne za cbf600 in 1000 ... pred 11 urami, DAMI34 pravi: moje osebno mnenje pa je v takem primeru (ker kar veliko operiram s težo, 2 osebi kovčki itd..) je bolj pomembno višina sedeža kot pa sama teža motorja. 2cm pri višini se mnogo bolj občuti (sem bolj neroden) kot pa 20 ali 30 kg več, ki mi pri nizkem sedežu ne pomeni kakega dodatnega problema. tvoja k ma 43.75 kg z železno postlo vred ni realna sopotnica.. zna bit , da si veliko bolj neroden kot pa imaš teže na motorju .. pred 3 urami, DAMI34 pravi: Aja, kdo je rekel, da cene rastejo? Za 14.500 dobiš novega SD GT. 2018 letnik. Torej so za 4 jurje padle pa ni to triumph , k je T100 2016 dražji kot 2019.. https://www.moto.it/moto-nuove/triumph/bonneville-t100/bonneville-t100-2008-16/6623931
Snečer Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 2 urami, Kmet2 pravi: Ne, cena pada, ker mečejo modele ven kot po tekočem traku. ampak GT je nekako edini model, bolj so problem modeli 10xx, 11xx, 12xx, itd. vse isto, kar težko razumeš v čem se razlikujejo.
Kmet2 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 26 minutami, Snecer pravi: ampak GT je nekako edini model, bolj so problem modeli 10xx, 11xx, 12xx, itd. vse isto, kar težko razumeš v čem se razlikujejo. Kako to misliš edini , liftan v dveh letih 8x (karikiram ) . Tudi jaz težko razumem , edino 11XX mi gre ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se