Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, Grut pravi:

 A tebi so jo zbrali na MS???

Kakšen MS?

Tukaj še motorja ne znajo svetovati, bodo pa žensko...?

Vsi hvalijo svoje, pa cca. vsake dve leti menjajo. Redki so izjeme, ki z enim motorjem naštepajo 100.000km +

Objavljeno
Ob 8. 1. 2020 ob 16:07, Moto65 pravi:

Vidim, da ste se kar razpisali v moji odstotnosti, zelo mi je všeč ta community :)

Marca grem torej najprej opraviti CPP in potem začnem z vožnjami. Bom pa rabil pomoč pri nakupu opreme, se pravi motorja, čelade in vse kar pride zraven. Za nakup prvega motorja sem si mislil postaviti budget 5.000€. Malce sem pobrskal po avto.net in našel nekaj zanimivih motorjev v tem rangu. Ne pričakujem da bom dobil brezhiben motor in da bo nekaj treba vložiti v njega, vseeno pa ne bi rad kupil nekaj, kar bo več na servisu kot na cesti. Sem preveč optimističen ? Primer motorja, ki mi je všeč:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14929625&display=Yamaha R1 1000 ORIGINALNO STANJE

Raje zapri net in pojdi par motorjev v živo pogledat, pa ti bo precej bolj jasno kaj želiš in kaj ne. Če boš pa še nekaj uporabil, se bo pa tudi verjetnost preživetja bistveno povečala :).

Tole zverco bi ti imel za prvi motor in jajcanje po cestah? To ne bo užitek, temveč samo trpljenje. Pa po parih vožnjah, ko boš dobil samozavest, se bodo začele nevarne situacije kar pogosto dogajat.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 8. 1. 2020 ob 16:07, Moto65 pravi:

ninđa ma več konjeu in bolj gre .... tole je za moje pojme malce prešvoh :huh: 

še panigale 1299 gre hitreje od tele R1-ke :huh: 

Objavljeno

Prenevarni so tile projektili, raje naj kupi nekaj "naravnega" in obvladljivega.

Objavljeno

Lej, zadeva je dost preprosta. Vsak pri sebi ve kaj išče v motorju, kaj mu je všeč, kaj mu ni. Če nekdo hoče motor alla R1 / GSXR / S1000RR / Ninđa, ne vidim razloga zakaj ne. Ja, so zverine, in ja, potegnejo, ampak so čist obvladljivi motorji. Eni tukaj res pišete kot da se je vsak ki se je kadarkoli vsedel na R1-ko z 300 km/h zaletel v zid in umrl na licu mesta... 

 

Je R1 začetniški motor? Ne.

Je med bolj primernimi za začetnika? Najverjetneje ne.

Ali je lahko R1 prvi motor brez da se oseba z njim ubije? Da.

 

 

Ne pretiravajte no. Naj si fant kupi karkoli mu pač res sede. Če hočeš daljše, umirjene vožnje so zagotovo dosti bolj primerni motorji - če pa hočeš raketico, s katero se boš kako urco na dan, ali pa dve počutil nepremagljivo in frajersko, je pa super motor. :)  Povej več o tem kaj nameravaš z motorjem počet, kakšna vožnja ti ustreza, kaj bi rad od motorja, pa ti bomo lažje svetovali. V splošnem pa ne poslušaj preveč nas pametnjakovičev, pa raje kaj več sam sprobaj. Po pameti se razume! ;) 

 

 

Lp,

Bg

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 4 minutami, Bg pravi:

.. vsedel na R1-ko z 300 km/h zaletel v zid in umrl na licu mesta... 

ampak ninđa gre 320 km/h :huh: 

 

:P

 

Objavljeno
pred 40 minutami, maus pravi:

ampak ninđa gre 320 km/h :huh: 

 

:P

 

đabe če ti na števcu piše ___ :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, maus pravi:

ampak ninđa gre 320 km/h :huh: 

 

:P

 

zato so števci za brzino digitalni, da ne vidiš končne in te ne prestraši

pred 1 uro, Bg pravi:

Lej, zadeva je dost preprosta. Vsak pri sebi ve kaj išče v motorju, kaj mu je všeč, kaj mu ni. Če nekdo hoče motor alla R1 / GSXR / S1000RR / Ninđa, ne vidim razloga zakaj ne. Ja, so zverine, in ja, potegnejo, ampak so čist obvladljivi motorji. Eni tukaj res pišete kot da se je vsak ki se je kadarkoli vsedel na R1-ko z 300 km/h zaletel v zid in umrl na licu mesta... 

 

Je R1 začetniški motor? Ne.

Je med bolj primernimi za začetnika? Najverjetneje ne.

Ali je lahko R1 prvi motor brez da se oseba z njim ubije? Da.

 

 

Ne pretiravajte no. Naj si fant kupi karkoli mu pač res sede. Če hočeš daljše, umirjene vožnje so zagotovo dosti bolj primerni motorji - če pa hočeš raketico, s katero se boš kako urco na dan, ali pa dve počutil nepremagljivo in frajersko, je pa super motor. :)  Povej več o tem kaj nameravaš z motorjem počet, kakšna vožnja ti ustreza, kaj bi rad od motorja, pa ti bomo lažje svetovali. V splošnem pa ne poslušaj preveč nas pametnjakovičev, pa raje kaj več sam sprobaj. Po pameti se razume! ;) 

 

 

Lp,

Bg

zanj ni preprosto, ker sprašuje, ima dilemo

Objavljeno (popravljeno)

Sem že priznal, da sem malce falil z izbiro motorja, kot sem rekel, izbral sem omejitev 5.000€ in izbral prvega, ki mi je bil vizualno všeč, konjev nisem pogledal, nimam namena kupiti rakete za prvi motor. Ni bil moj namen dobiti odgovora ali je omenjeni motor primeren, ampak ali tako star motor za tako ceno je smotrn nakup ali ne. 
Sem našel še en motor, ki je bolj "normalen" in mislim, da bi zame bil vrh glave za prvi motor. Kot rečeno bojim se samo tega, da bom na koncu na 5.000€ vreden motor porabil še 5.000€ preden bo vozen, pri avtomobilih za tako ceno in letnik je to nekaj skoraj normalnega. Npr.:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14089798&display=Yamaha fazer 8

 

BG: Kot sem v prejšnji temi napisal, motor kupujem za srce, kot nagrada za preteklo delo/odrekanje. Torej motorja ne potrebujem za vsakodnevno vožnjo kamorkoli ker sem na dobri lokaciji kjer imam vse blizu. Z motorjem bi se rad vozil za svoj užitek. Kako bom vozil si ne upam trditi, upam da po pameti. Offroad ne bom vozil, torej samo cesta. Motor bom kupil zase tako da nimam posebne želje komu biti taksi. Za kakšen krog je fino, da se lahko kakšno dekle usede gor, ni pa pomembno da je udobno (zadnjo). Morda zelo začetniško zveni, ampak velik del nakupa motorja pri meni je njegov videz in njegov zvok. Se pravi če ta prva pogoja nista taka kot bi želel, se naslednjih stvari (udobnost, itd.) sploh ne bom lotil. Kakšen izgled mi je všeč sem pa nakazal s tistim motorjem, zaradi katerega ste se potem pošteno nasmejali na moj račun :D

Uglavnem, hvala za uporabne informacije, upam da boste z mano zdržali do opravljenega izpita in nakupa motorja, jaz se precej veselim :))

Popravljeno . Popravil Moto65
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, Moto65 pravi:

Sem že priznal, da sem malce falil z izbiro motorja, kot sem rekel, izbral sem omejitev 5.000€ in izbral prvega, ki mi je bil vizualno všeč, konjev nisem pogledal, nimam namena kupiti rakete za prvi motor. Ni bil moj namen dobiti odgovora ali je omenjeni motor primeren, ampak ali tako star motor za tako ceno je smotrn nakup ali ne. 
Sem našel še en motor, ki je bolj "normalen" in mislim, da bi zame bil vrh glave za prvi motor. Kot rečeno bojim se samo tega, da bom na koncu na 5.000€ vreden motor porabil še 5.000€ preden bo vozen, pri avtomobilih za tako ceno in letnik je to nekaj skoraj normalnega. Npr.:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14089798&display=Yamaha fazer 8

 

BG: Kot sem v prejšnji temi napisal, motor kupujem za srce, kot nagrada za preteklo delo/odrekanje. Torej motorja ne potrebujem za vsakodnevno vožnjo kamorkoli ker sem na dobri lokaciji kjer imam vse blizu. Z motorjem bi se rad vozil za svoj užitek. Kako bom vozil si ne upam trditi, upam da po pameti. Offroad ne bom vozil, torej samo cesta. Motor bom kupil zase tako da nimam posebne želje komu biti taksi. Za kakšen krog je fino, da se lahko kakšno dekle usede gor, ni pa pomembno da je udobno (zadnjo). Morda zelo začetniško zveni, ampak velik del nakupa motorja pri meni je njegov videz in njegov zvok. Se pravi če ta prva pogoja nista taka kot bi želel, se naslednjih stvari (udobnost, itd.) sploh ne bom lotil. Kakšen izgled mi je všeč sem pa nakazal s tistim motorjem, zaradi katerega ste se potem pošteno nasmejali na moj račun :D

Uglavnem, hvala za uporabne informacije, upam da boste z mano zdržali do opravljenega izpita in nakupa motorja, jaz se precej veselim :))

ta fazerka, če podatki držijo, ne potrebuje vložk, razen novih gum iz previdnosti...samo tankat in vozit

to je močen motor, začetniku bo projektil :) ampak o načinu vožnje odločaš ti, tako da brez strahu

Objavljeno (popravljeno)
30 minutes ago, Moto65 said:

Kot rečeno bojim se samo tega, da bom na koncu na 5.000€ vreden motor porabil še 5.000€ preden bo vozen, pri avtomobilih za tako ceno in letnik je to nekaj skoraj

Stari, ma kdo te tolk nateguje? Kaj ti prodajajo? Preseneti me. Tud pri avtih, kaj mas za vlagat tolk groznih soldov? 
 

Par dni nazaj sm klepetal z novim lastnikom moje stare honde. Tip ga je podrl v prafaktorje. Masina je mela na stevcu 140 000km. Brez sledov obrabe. Tud kosaro sklopke je pustil isto. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
15 minutes ago, Snečer said:

ta fazerka, če podatki držijo, ne potrebuje vložk, razen novih gum iz previdnosti...samo tankat in vozit

Zakaj nove gume? Na slikah so videti povsem ok.  ~400€ bo naslednji servis, v kolikor je še vse original. Nič groznega, ni pa samo tankaj in vozi.  

Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

Zakaj nove gume? Na slikah so videti povsem ok.  ~400€ bo naslednji servis, v kolikor je še vse original. Nič groznega, ni pa samo tankaj in vozi.  

150eur bo pa ja dal za svež stik s podlago, da bo izključen še en faktor... 

samo tankaj in vozi, kaj maš z servisirat za 400eur pri 28k

olje,filter, vozi

Objavljeno
1 minute ago, Snečer said:

kaj maš z servisirat za 400eur pri 28k

Naslednji servis...  ne pri 28k.  

Olje, filter, veriga, zamenjava vseh tekočin, zavorne ploščice, servis vzmetenja,... 400 € je povsem realna cifra za povprečno vožen motor. Ne razlagaj mi o originalnih zavornih ploščicah pri 50kkm++

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ketna bo po moje še dolgo (50k+), na fazerkah to ni problem, zavorne ploščice zavisi od vožnje, vzmetenje ni nujno, če ne rosi... če bi folk vse delal, kar piše v knjigi, bi v tem času že 2x menjal zavorne cevi, cevi za hladilnik itd...da ne govorim v nedogled. Tega praktično nihče ne počne.

Zakaj ti naj ne razlagam o originalnih zavornih pri 50k km, ki so še za 100.000?

Sploh začetnik jih ne bo tako brusil, ker bo verjetno lepo uživaško vozil.

Objavljeno

Ja seveda je lahko taka cena, če je baje samo obnova vilc 200€ (naprej).

Torej to je 400€ na servisu ali v lastni izvedbi? Ker za material 400€ je precej

Objavljeno
2 minutes ago, Snečer said:

Ketna bo po moje še dolgo (50k+), na fazerkah to ni problem, zavorne ploščice zavisi od vožnje, vzmetenje ni nujno, če ne rosi... če bi folk vse delal, kar piše v knjigi, bi v tem času že 2x menjal zavorne cevi, cevi za hladilnik itd...da ne govorim v nedogled. Tega praktično nihče ne počne.

Zakaj ti naj ne razlagam o originalnih zavornih pri 50k km, ki so še za 100.000?

Sploh začetnik jih ne bo tako brusil, ker bo verjetno lepo uživaško vozil.

Ketna brez oilerja ne zdrži 50k+, sprednje zavorne ploščice tudi ne. Sprednje vilice razstavi pri 50 kkm pa poglej olje in se čudi (pozanimaj se kdaj je priporočena menjava olja).  Uživaj v svojem svetu... 

5 minutes ago, smasher said:

Torej to je 400€ na servisu ali v lastni izvedbi?

Material in delo na nepooblaščenem servisu. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

Ketna brez oilerja ne zdrži 50k+, sprednje zavorne ploščice tudi ne. Sprednje vilice razstavi pri 50 kkm pa poglej olje in se čudi (pozanimaj se kdaj je priporočena menjava olja).  Uživaj v svojem svetu... 

mamo to gor modela, ki je bila pri 60k+ še kot nova na fazerki, tudi na mojem je bila ketna pri 30k brez oilerja še vedno daleč od servisne meje...(a je cukalo), ampak 4 valjnik je druga zgodba

za sprednje vilice ti lahko rečem, da sem imel servis pri 24k (menjava vzmeti, olja), je rekel mehanik stare semeringe ti vrnem, so kot novi...še zdaj jih imam nekje v kleti. Saj pa pri vzmetenju zadeva čez noč ne spusti, če kje pušča se začne kazat in če čutiš da ni več pravo, poservisiraš

eni pač imate "moto gp" zahteve servisiranja, sem prepričan, da večina tako ne servisira in ne pretiravaj, lahko pa narediš anketo, a na MS je izkrivljen svet (praviloma :) 

zavorne ploščice tudi niso nek strošek, določene zadeve pač menjaš ko se obrabijo...

Objavljeno
1 minute ago, Snečer said:

mamo to gor modela, ki je bila pri 60k+ še kot nova na fazerki, tudi na mojem je bila ketna pri 30k brez oilerja še vedno daleč od servisne meje...(a je cukalo), ampak 4 valjnik je druga zgodba

za sprednje vilice ti lahko rečem, da sem imel servis pri 24k (menjava vzmeti, olja), je rekel mehanik stare semeringe ti vrnem, so kot novi...še zdaj jih imam nekje v kleti. Saj pa pri vzmetenju zadeva čez noč ne spusti, če kje pušča se začne kazat in če čutiš da ni več pravo, poservisiraš

eni pač imate "moto gp" zahteve servisiranja, sem prepričan, da večina tako ne servisira in ne pretiravaj, lahko pa narediš anketo, a na MS je izkrivljen svet (praviloma :) 

zavorne ploščice tudi niso nek strošek, določene zadeve pač menjaš ko se obrabijo...

4 valjnik ni nič drugačen. Sem imel 600ccm od 4 do 33kkm pa je bila veriga zrela za zamenjavo (umirjena vožnja). Na1000-ki enako pri 33 tisoč kilometrih. Semeringi niso kritični, olje pa se menja. Vse kar sem napisal se običajno menja pri dobrih 30 tisoč kilometrih. Pika. 

Lahko odpreš anketo, jaz grem pa v oglas dopisat "servisiran po moto GP standardih". :) 

Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

4 valjnik ni nič drugačen. Sem imel 600ccm od 4 do 33kkm pa je bila veriga zrela za zamenjavo (umirjena vožnja). Na1000-ki enako pri 33 tisoč kilometrih. Semeringi niso kritični, olje pa se menja. Vse kar sem napisal se običajno menja pri dobrih 30 tisoč kilometrih. Pika. 

Lahko odpreš anketo, jaz grem pa v oglas dopisat "servisiran po moto GP standardih". :) 

4 valjnik je hudo drugačen, še vsak to pravi, ki presede, ni cukanja, ni pojenjanja, preprosto motor teče v nulo, se strinjaš? (ne) :)

Pravim, da se motiš pri določenih komponentah, ki držijo krepko preko 30k.

Ampak ok, eno so tvoje izkušnje, eno so moje in od drugih.

Sva pa fejst skrenila, ampak ok, naj izve tudi ta del.

Kot je tisoč različnih nasvetov za nakup motorja, je tudi veliko (seveda manj) nasvetov glede servisiranja

Objavljeno
2 minutes ago, Snečer said:

se strinjaš? (ne) :)

Ja, ja, se strinjam. 4 valjnik je vozen, dvovaljnik pa pogojno. :P  Pri vseh komponentah je lahko odstopanje +-10 kkm. Povprečje 30 tisoč km bo pa kar pravo.  50+so izjeme. Škoda razpravljati o tem, pogledaš, oceniš stanje in kupiš za primerno ceno...  to je vsa umetnost. 

Objavljeno
pred 1 minuto, XTR pravi:

Ja, ja, se strinjam. 4 valjnik je vozen, dvovaljnik pa pogojno. :P  Pri vseh komponentah je lahko odstopanje +-10 kkm. Povprečje 30 tisoč km bo pa kar pravo.  50+so izjeme. Škoda razpravljati o tem, pogledaš, oceniš stanje in kupiš za primerno ceno...  to je vsa umetnost. 

tisti beli za 5 čukov je tvoj, z realnimi km? :) lep motor, ja tudi ta bi bil primeren za našega člana, ki išče motor, le vetrne zaščite nima neke izjemne, a ne

Objavljeno

Vetrne zaščite je dovolj za normalno uporabo, ker ima nameščen mini vizir. Verjetno odpade, ker ne gre 300... 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!