Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

GPR auspuh.... kratke rocke, led zmigavci, 3x kufri, nova tank torba k mi ne pride v upostev ker je magnetna in na ktm-a ne pase..... je pa res da vse to ni nikjer not vpisano ker pri nas tega  ni treba more pa vse imet E oznako drugace ne prides skozi tehnicnega..... ;)

Senkal ga ne bom se mi ne mudi  bo ze mogoce ga dam pa v ceno in si kupim KTM 690 enduro.... kakor koli bo ze sel ko bo sel..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej to. Jest imam vse homologirano. 

Kakšni so policaji pri nas pa tud lahko vidiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, gasperX pravi:

Men nc nemore ;) tko da.... lohka se sam slika :D

Recimo glasnost. Pa boš slika brez zvoka, če bo preveč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, gasperX pravi:

Men nc nemore ;) tko da.... lohka se sam slika :D

Hehe. Jest pa ne maram izzivat. Raje imam vse homologirano, če pa ne pa čist originalno. Da mi ne serje, k grem na izlet, pa pokvar dneva.

Uspešno prodajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Veš v čem je problem pomoje, ker se s takmu motorjam fantastično voziš, sam med kolegi se ne moreš hvalt, ker je to stara zadeva in ti nič ne podaljša tistga kar ponavad mislejo ljudje da se z denarjam kupi.

Bolj je problem po moje, ker tak segment motorjev kupujejo nepoznavalci ali začetniki in zanje je 1200 malo preveč. Bolj izkušeni preidejo potem na enduro ali ostanejo na SS. Ta vmesna varianta vsaj zame ni, pa če je motor še tako dober...na dolgih vožnjah je še GS prenizek. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Borutt pravi:

Recimo glasnost. Pa boš slika brez zvoka, če bo preveč. 

Glasnost nima nic z opisom v homologacijo.... Pa men vrjem da so v avstriji na tehnicnih precej bol picajzlasti kot v sloveniji... Pac v Avstriji ni treba vsako stvar ektra vpisat v homologacijski kartoncek... Mora pa vse imeti E-oznako drugace te ne spusti cez tehnicnega.... 

Ce pa bi kdo recimo kupil moj motor in ga uvozil v slovenijo bi pa moral on potem te stvari uredit v sloveniji.... im pa seveda vse papirje od vseh delov ki so na motorju ;)

Borut kar se pa glasnosti tice se pa vsi k se brez dusilcov vozijo igrajo z kaznijo tako v sloveniji kot v avstriji ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, vandrovec pravi:

Bolj je problem po moje, ker tak segment motorjev kupujejo nepoznavalci ali začetniki in zanje je 1200 malo preveč. Bolj izkušeni preidejo potem na enduro ali ostanejo na SS. 

Kawasaki SX 1000, Suzuki GSXF 1000, Honda CBF 1000 FA, Yamaha FZ1, Triumph Sprint 1050... itd...  kupijo neoznavalci ali začetniki?:huh:

Hitr se da ugotovit, kdo je nepoznavalc...:jezik:

Zakaj sem kupil ta motor... Pred davnimi časi, ko sem imel še TRA 900, mi je dal @mladench za pelat Kawasaki SX-a. Sm bil potem čist navdušen nad njim. In sem ga kupoval... nism pa bil čist prepričan, če mi bo ta segment motorja sedel za daljši čas. Zato nisem hotel dat preveč denarja. Izbiral sem med FZ1, Suzukijem in Kawasakijem. FZ1 je odpadla, ker jih z ABS-om  skoraj ni, ter v spodnjih obratih je lena. Kawasaki je bil vsaj 3k dražji od Suzukija. Kupil sem tega za 5450 eur z 7k kilometri, nove gume, polno opreme, in opravljen servis. Ta motor ima ogromno navora, ki se sprosti pri 3700 obratih. To je zame najbolj pomemben podatek, ker ga ne navijam, ali tiščim. V tretji prestavi prevozim celo SLO.

Tud v prodajo pomoje ne gre, za jadranko, ali pa nek daljši transfer je motor in drža na njem, zame k nisem pri tavelikih, odličen. Pri versysu 1000 in podobnih modelih ne pridem z nogami do tal.

Samo še en lahek enduro kupim, pa mam vse. Ker za moje pojme, za osnovno motoriranje rabiš vsaj 2 motorja. Ampak to je pa debata za v drugo temo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, skalar36 pravi:

Ker za moje pojme, za osnovno motoriranje rabiš vsaj 2

3, 4.....:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hus

pred 8 minutami, maxxa pravi:

3, 4.....:D

Husqvarna Nuda 900R, Husqvarna FE 350, Kawaswaki Versys 1000 SE, Yamaha Tenere 700. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, skalar36 pravi:

Hus

Husqvarna Nuda 900R, Husqvarna FE 350, Kawaswaki Versys 1000 SE, Yamaha Tenere 700. :D

Po moje bi znala Tenere 700 uspešno pokriti ves ta seznam. AfricaTwin tudi samo mi je izgled nikakav, veliko bolje je zgledala stara 750, KTM ima več solidnih, samo je bolj za izbrance...ne vem, GS je postala že nezanimiva in premalo poskočna stara dama....ampak en pravi bi moral zadoščat. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Po moje bi znala Tenere 700 uspešno pokriti ves ta seznam. AfricaTwin tudi samo mi je izgled nikakav, veliko bolje je zgledala stara 750, KTM ima več solidnih, samo je bolj za izbrance...ne vem, GS je postala že nezanimiva in premalo poskočna stara dama....ampak en pravi bi moral zadoščat. :)

Africa twin tanova se men dopade, samo je viska, previsoka za mojih 174 ccm, za teren.

Je pa 700 zelo všecna zaenkrat, ker je 30kg lažja od AT. Počakam na poporodne težave.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. Saj jih več ne potrebujem, nič ne skrivam in nov lastnik ve kaj, za koliko, kje je bilo nabavljeno, montirano...  Vsakemu kupcu vse predložim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, The Lakl pravi:

Ja. Saj jih več ne potrebujem, nič ne skrivam in nov lastnik ve kaj, za koliko, kje je bilo nabavljeno, montirano...  Vsakemu kupcu vse predložim.

enako

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Xebec pravi:

sj mal spada po tole temo...

a novemu lastniku predate svoje račune od servisov in zadev ki so naknadno montirane na motor (auspuh, itd itd)?

Ja, vso dokumentacijo in vse dele... bom enkrat dal zraven! ?

Popravljeno . Popravil schwantz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Xebec pravi:

sj mal spada po tole temo...

a novemu lastniku predate svoje račune od servisov in zadev ki so naknadno montirane na motor (auspuh, itd itd)?

načeloma dam vse, kar imam od biušega motorja ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz si vodim vso evidenco, tudi kdaj sem menjal gume, kdaj je bil kak vpoklic itd..črna bukvica :D

tako da lahko tudi naslednji lastnik ve, kdaj je bilo kaj menjano in se potem prilagodi temu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vkolikor priložiš vse papirje (o servisih, menjavah gum, dodatni opremi, praktično karkoli kar se je na motorju dodajalo oz. odvzemalo) s tem motor bistveno lažje prodaš, oziroma dobiš za njega posledično več denarja. Ne-malo ljudi vse šraufa doma, malo po svoje - pa ne rečem, eni so res mojstri za to. Imaš pa take ki so pač škrtice, in potem brez kakršnegakoli znanja o mehaniki, gre in izvaja posege v motor, da mu bolj škodi kot koristi. In potem oglašuje motor kot redno servisiran, napiše kaj vse je bilo izvedeno na motorju, ipd...

 

Vse lepo in prav, ampak laični, amaterski posegi imajo lahko temu primerne posledice. Zato bo vsakemu odleglo ko bo dobil papirje recimo pooblaščenega servisa. Ali pa kakšnega drugega, saj niti nima veze. Poznam ljudi ki motorno olje (in filtre) menjavajo enkrat na 4 ali pa 5 let.... Vmes pač malo dolijejo po potrebi.... Pa to je še najmanjša težava - je še 1oo hujših primerkov. In ja, nakupu takega motorja bi se izognil, če je le možno. Zato pa imaš papirje ki dokazujejo da je tvoj motor dejansko v dobrem stanju in da se je za njega skrbelo tako kot treba. :)  

 

Če hraniš papirje jih priloži!

 

 

 

Lp,

Bg

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Darko3g pravi:

Ja, ampak če prodajaš 10 let star motor z 12.000 km, kako pogosti so potem servisi?

Vsaj pri men/nas je odvisno ker mopi...tista,ki le pocivata....ni aku v njem...poln bencin kesl...

Drugi menjava olja in filtra vsako pomlad...

Vse odvisno od lastnika in mopija cemu namenjen...vem,da ninje ne prizgem za nic...saj v njej olje staro 8 let...

P.S

Ni ker naprodaj...no mogoce skutercek...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Xebec pravi:

ma ne skrivam nič, pri ogledu smo šli čez vse, samo me je zanimala praksa...

a si ji dau :huh:

a je kj zame vprašala :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!