Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 1 uro, ijuvan pravi:

Torej občutki? Z er6 mi je bilo seveda precej lažje rokovat, sediš bolj pokonci, teče pa cbf bolj mirno oz. gladko. Kar pa že tako ali tako veste :D

ER6 je vrstni dvovaljnik. Itak da bolj trese in zveni drugače, kot vrstni štirivaljnik v CBF.  Ima tudi več navora v nizkih obratih in se vrti nižje kot CBF. Jaz sem z ER6 (F varianta, ne naked) delal par sto kilometrov dnevno b.p. V avtošoli pa sem vozil ER6N in je bil čisto obvladljiv. Pa prej kaj večjega od Tomosa nisem peljal. Pogledaš si lahko še seznam znanih problemov - http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, ijuvan pravi:

Evo report :) Zaenkrat vsem hvala za komentarje.

Versys je le preveč za moj buđet..drugič ^^

jskrablin, nisem mislil glede videza, ampak občutka. Verjetno je majčkenemu Pedrosi bolj udobno kot enmu holcerju, ki vaga 120 kil spucan :D

Danes sem šel gledat er6n (2007) in cbf 600 (2004). Er6n mi je bil relativno dost udoben. Res je poza precej drugačna kot na cbf, ampak ni pa neudobna. Kako je po 100km, pa žal ne morem vedet po parih kilometrih. S hondo sem v bistvu naredil samo kakšna 2km...

Torej občutki? Z er6 mi je bilo seveda precej lažje rokovat, sediš bolj pokonci, teče pa cbf bolj mirno oz. gladko. Kar pa že tako ali tako veste :D

Na motorju bom večinoma sam, tako da zaenkrat nekaj ekstra moči ne potrebujem. In glede na to, da sem s 125ko delal samo kakšnega jurija na leto, niti ni zdravo :)

Tako da sem zaenkrat bolj zagret za er6 kot cbf. In glede na to, da imam v eno smer nekaj makedama, se mi zdi da bi lažje ulovil manjši motor..... ma kaj pa vem, puščam še odprte opcije. toliko zaenkrat :)

Kot dolgoletni voznik CBF ja, sicer dobrih 10 cm manjši od tebe, navijam za Hondico. Je relativno majhen motor, kar meni ustreza, da sem na tleh s celimi stopali. Posebnost je, da lahko nastavljaš sedež (3 višine). Veliko bolj je udoben za dva in imam s sopotnico + prtljago za sabo veliko dolgih tur in prelazov. Kaj posebno lep pa ni ne CBF ne ER6.

pred 12 urami, KARMEN1 pravi:

Končno.......

Lahko zapremo temo, ker so vsi srečni s svojimi novimi motorji :scut:

Ne še. Človek je v dilemi in ga je potrebno še dodatno zmest:?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, LadoK pravi:

10 let star motor  ............premisli ,mal dodaš pa maš motor  ne pa stare plužne ...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Arzen pravi:

Kaj pa HD?

Kaj je z mano :eek:

... drgač je pa to moped za posebne ljudi :blush:

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

10 let star motor  ............premisli ,mal dodaš pa maš motor  ne pa stare plužne ...........

Velik doda pa ma HDja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi štirivaljnika, če se češ voziti brez cukanja, tresenja, kolcanja....itd.

Dvovaljnik ima uporabno območje vrtljajev motorja od recimo 3500 - 10000 1/min......

....z razliko od štirivaljnika, ki ga lahko voziš od 1500-12000 1/min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem tako navezan na BMW lahko je tudi kaj drugega. Bi pa najraje Endurota ker imam do bajte 3 km makadama. Predvidevam, da z kakim potovalnikom in 300 kg bi imel težave. Pripravljen sem odštet do 7000€ in mora imeti ABS in vsaj 1000 kubikov. Letno prevozim cca. 4000 km večino z sopotnico.

Priporočajte kaj dobrega. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jskrablin pravi:

990 Adventure bo ok?

Ravno pisal , ko si objavil post :D

pred 47 minutami, Zivnorc pravi:

Kupi štirivaljnika, če se češ voziti brez cukanja, tresenja, kolcanja....itd.

Dvovaljnik ima uporabno območje vrtljajev motorja od recimo 3500 - 10000 1/min......

....z razliko od štirivaljnika, ki ga lahko voziš od 1500-12000 1/min.

Ne govori kot da obstaja samo SV , ker tisto je res tako kot praviš .1050  se pelje neprimerno bolje brez cukanja in rukanja že od 2400 obratov na gor , poraba neprimerno manjša in tudi po moči sta tam tam  kljub temu da ih ima SV nekaj čez 20hp  več .....kako vem , pa veš sam ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

56 minutes ago, Kmet2 said:

Ravno pisal , ko si objavil post :D

Ne govori kot da obstaja samo SV , ker tisto je res tako kot praviš .1050  se pelje neprimerno bolje brez cukanja in rukanja že od 2400 obratov na gor , poraba neprimerno manjša in tudi po moči sta tam tam  kljub temu da ih ima SV nekaj čez 20hp  več .....kako vem , pa veš sam ;)

Ajd, ce decu do bajte ne pele lih vlaka al pa hudourniska struga, za 6km asfalta 990adv mord ni nujno obvezn, a? Pa tud on ima bliz 10 let. Pa ADV 1050 je delc stran od 7000€. 

Meni po glavi brni FJR1300, K1200gt pa k smo lih omenli 1050, tiger 1050. Tole mote bit use precej lepo za ta dnar in ma abs. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

Kupi štirivaljnika, če se češ voziti brez cukanja, tresenja, kolcanja....itd.

Dvovaljnik ima uporabno območje vrtljajev motorja od recimo 3500 - 10000 1/min......

....z razliko od štirivaljnika, ki ga lahko voziš od 1500-12000 1/min.

ja 4 valnik jurja, ne pa 600 pa 70 konjev. 

itak pa ce nima nekih posebnih zelja bo al eno al drugo kul. tudi er6 ni nek brutalen dvovalnik, glrde na to da je najbolj babji moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Cartman pravi:

Ajd, ce decu do bajte ne pele lih vlaka al pa hudourniska struga, za 6km asfalta 990adv mord ni nujno obvezn, a? Pa tud on ima bliz 10 let. Pa ADV 1050 je delc stran od 7000€. 

Meni po glavi brni FJR1300, K1200gt pa k smo lih omenli 1050, tiger 1050. Tole mote bit use precej lepo za ta dnar in ma abs. 

1050 je letel na Zivnorcev komentar o dvovaljnikih . Zdaj so V2 že zelo kultivirane mašine napram starim V2 .

990ADV je letelo na post LadaK ko je omenil da ne rabi biti ravno BMW in ja oba imata podobno cen0 in leta .....oba precenjena,dodaš par jurjev pa maš skoraj nov motor in še enkrat ne starih plužen .......je pa res da je lahko ravno za teh par jurčkov kratek samo teh par jurčkov pomeni imeti star motor 10 let precenjen ali pa novega praktično še v garanciji .............osebno se rajši sposodim pa kupim novejše kot da se ubadam z 10 let starim bmfom kjer že kliče po menjavi marsičesa ......sploh pa sklopke itd ....je za razmislit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jurcka pa se mal zraven pa mas cist lusten motor 2013 letnik z 20K.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11122421&display=BMW f 800 gs

 

Da se ne napenjamo prevec . . .  Mas internet?  Mas !  . . .  

Znas na netu najt Avtonet?  . . . Verjetno znas, ce si uspel najt Motosvet . . . 

torej

Najdi motorje kateri so ti vsec, ustrezajo tvojim zahtevam in so tvojem financnem okviru !

Popni izbor v tole temo in se lahko gremo naprej . . . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, LadoK said:

Imam internet in ga znam tudi uporabljat :) GS800 sem imel do prejšnjega tedna...

Super..dobr zate...

Preskoci GS800 

:D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, LadoK said:

Imam internet in ga znam tudi uporabljat :)GS800 sem imel do prejšnjega tedna...

Aja. Zamolčal si ključno informacijo. valda iščeš/hočeš R1200G/S. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Ravno pisal , ko si objavil post :D

Ne govori kot da obstaja samo SV , ker tisto je res tako kot praviš .1050  se pelje neprimerno bolje brez cukanja in rukanja že od 2400 obratov na gor , poraba neprimerno manjša in tudi po moči sta tam tam  kljub temu da ih ima SV nekaj čez 20hp  več .....kako vem , pa veš sam ;)

... sem pričakoval, da se boš oglasil.

Eden od pogojev (ali omejitev), ki jih je postavil fant je, da je cca 600ccm, ne preveč moči in pa najpomembnejše.... tja do 2.000 ojrotov. ...in ne do 20.000  :eek:

Ne govori kot da obstaja samo KTM (v preteklosti pa BMW), ker tisto je res tako kot praviš. CBF se neprimerno lepše pelje brez cukanja in rukanja že od 2500 obratov na gor.... bla bla bla. :P

Er 6 je lušten motorin...ima ga moj foter, imel ga je moj prijatelj, pa ga je prejšnji teden prodal.... sedaj ima 4 valjnika..in če ga pogledaš, ko se pelje...se mu samo  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Zivnorc pravi:

... sem pričakoval, da se boš oglasil.

Eden od pogojev (ali omejitev), ki jih je postavil fant je, da je cca 600ccm, ne preveč moči in pa najpomembnejše.... tja do 2.000 ojrotov. ...in ne do 20.000  :eek:

Ne govori kot da obstaja samo KTM (v preteklosti pa BMW), ker tisto je res tako kot praviš. CBF se neprimerno lepše pelje brez cukanja in rukanja že od 2500 obratov na gor.... bla bla bla. :P

Er 6 je lušten motorin...ima ga moj foter, imel ga je moj prijatelj, pa ga je prejšnji teden prodal.... sedaj ima 4 valjnika..in če ga pogledaš, ko se pelje...se mu samo  :D

 

Jaz sem repliciral teb ne njemu :ras:.....blablabla ......:D......drugače maš res .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Cartman pravi:

Aja. Zamolčal si ključno informacijo. valda iščeš/hočeš R1200G/S. :P

Saj je logično, da po 800 pride "nadgradnja"...vi mu pa ponujate vso možno drugo "šaro":P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika med 7 in 10-12 je ogromna. Tud bmfla za 10k ni neki wau..kle govorimo o slo poreklu, normalno oz.redno servisiran z normalnimi kilometri ter abs-om!

Jaz bi gledal verjetno za kaksnim stromom, versysom... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, builder pravi:

če so ti zvezde dobro postavljene, se pravi, da ti je horoskop v prid, kup GS, katerega si boš pač zbral, v nadsprotnem poslušaj nasvet:kmet:2

:kmet:2 vozi samo nove mopede, ampak 10 let stari se ravno tako peljejo,... tudi 20 let stari. Moped ni avto, kjer karoserija zgnije, vse drugo se lahko popravi. Brez najnovejših elektronskih pomagal ni nujno manj užitka, če se ne gre za tekmovanje v vožnji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, vandrovec pravi:

:kmet:2 vozi samo nove mopede, ampak 10 let stari se ravno tako peljejo,... tudi 20 let stari. Moped ni avto, kjer karoserija zgnije, vse drugo se lahko popravi. Brez najnovejših elektronskih pomagal ni nujno manj užitka, če se ne gre za tekmovanje v vožnji...

prepričuješ prepričanega:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!