Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj bolso vetrno zascito? A ga misls basat skos cez 150? Aja ups, 90 si napisal....my bad. :grim

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

Zanima me, ali ima morda kdo izkušnje z Rmoto iz Rimskih toplic? Če prav domnevam, uvaža motorje kje iz tujine... Ima na zalogi namreč motor, ki me zanima.

Objavljeno

Pri njih kupil motor, drži, večina je pripeljanih iz italije.

Objavljeno

Da malo povprašam še za vaša mnenja. Sam imam starodobnika, a bi za daljše ture rad omislil nekaj bolj zanesljivega in z današnjo tehnologijo. :) 

Gledam nekaj v smeri naked z delnim sprednjim ščitom, da je uporaben tudi za kakšne daljše vožnje (200km+), tudi v dvoje. Cenovno bi nekje do max. 4k€, čeprav bi raje videl, da bi bilo manj. Nekako najbolj v oko mi je padla Honda CBF 600. Kako se kaj obnese? Sicer pa pa kaj je še smiselno gledati v tem rangu?

Objavljeno

Da malo povprašam še za vaša mnenja. Sam imam starodobnika, a bi za daljše ture rad omislil nekaj bolj zanesljivega in z današnjo tehnologijo. :)

Gledam nekaj v smeri naked z delnim sprednjim ščitom, da je uporaben tudi za kakšne daljše vožnje (200km+), tudi v dvoje. Cenovno bi nekje do max. 4k€, čeprav bi raje videl, da bi bilo manj. Nekako najbolj v oko mi je padla Honda CBF 600. Kako se kaj obnese? Sicer pa pa kaj je še smiselno gledati v tem rangu?

Yamaha xj6, kavasaki er6...

Objavljeno

Tudi kak ZR-7 z dodatno šipco bi bil primeren.

kawasaki_zr7_2000_2.jpg

 

Meni sede za 200+km (in ženi) tudi hornetka ampak verjetno boš iskal kaj drugega... morda versys? Ni naked, pa kaj pol? Moderna hornetka pa ne prepriča za touring namen niti približno...

Objavljeno

Vredno razmisleka... Tnx. :)

 

 

zr7 maš tud s pol oklepom, u bistvu je še bol pogost kot naked. Po drugi strani, pa je ZR dokaj arhaičen moped. Verjetno dokaj podoben tvojmu CXu. OK, Mal pretiravam. 

 

Jaz bi za furce v dvoje raje mel 80kW. dobrih 100 konj. pa ne zarad divjanja. ampak zarad udobja. En razred močnej od CBF in XJ. Torej Fazerco, al pa Horneta. oba se dobi s pol oklepom. Mord najbolš pa je Kawa z750s. V času ko je zavarovanje ratalo dokaj nepomembn strošek, je bol udobno met večji motor.

 

To je moje osebno mnenje. ne bi rad s kom zakačil, a je CBF dost močn al ne. 

Objavljeno

CBF600 je vsaj zame fajni motor. Ima dokaj nizek sedež. Meni sicer paše... kolega je večji in jamra, da ima noge preveč pokrčene.

Objavljeno

Rabil bi nasvet od koga ki je lastnik ali pa je vozil Kawasaki zx6r 07-08 model. V preteklosti naj bi imeli 05-6 letniki tezave z menjalnikom, se to pojavlja tudi na novejsih? Najbolj pa me zanima položaj na motorju proti drugim sportakom. Sam sem visok 188cm in me skrbi, da bom previsok. Vsekakor bom sprobal ob prvi priložnosti, prav bi pa prišel tudi kakšen nasvet/komentar.

lp

Objavljeno

Sam sem 187cm in sem vozil od kolega l.08. Se mi je zdel kar dosti nižji od mojega (r1) in mi je deloval veliko manjši motor. Je pa res, da bi ga moral voziti veliko več za realno oceno. Serijske tačke so dosti visoke, tako da bi problem z dolgimi nogami lahko tudi rešil s športnimi stopalkami. 

On je vzel novega, zdaj ima cca 40 000km in nobenih problemov ni imel z njim.

Objavljeno (popravljeno)

CBF600 je vsaj zame fajni motor. Ima dokaj nizek sedež. Meni sicer paše... kolega je večji in jamra, da ima noge preveč pokrčene.

Tudi sam bi teoretično moal jamrati na miceni horneti pri mojih 190cm. Pa ne ker pri bolj atletskih 90kg me prav nič ne matra a bi pri zavaljenih 104+ (že imel pa nikoli več) zagotovo bi. Dolguni bolj vitke sorte ponavadi nimajo dosti pripomb vsaj to sem na lastne oči preizkusil in od par drugih slišal. Videl tudi 197-202cm orjaka na horneti, ki pa res ni spektakel ni pa nič hudega... vsaj po obrazu sodeč...

Poznam pa eno gospodično ki meri ene 160cm in tehta ene 80kg+ ki pa na monsterju ne zgleda sploh. No tudi drugače ne... Če nebi grdo gledala bi jo še vprašal če lahko pomerim revit tornado jakno ki bi mi bla najbrž prav. Pa ne me met za pujsa zdaj.

V glavnem telesna fizična pripravljenost in normalne obline krepko pripomorjo k udobju nasplošno in na motorju. (pri 104kg+ mi je bil še avto neudoben!)

 

Morda kak star XJR1300 bi bil točno to kar si vedno hotel a hudič ko lepi primerki še vedno držijo ceno. Pri meni je kandidat št.2 takoj po cb1300.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Mam 110 pa mi je udobno tako v avtu kot na motorju :grim

Objavljeno

Da malo povprašam še za vaša mnenja. Sam imam starodobnika, a bi za daljše ture rad omislil nekaj bolj zanesljivega in z današnjo tehnologijo. :)

Gledam nekaj v smeri naked z delnim sprednjim ščitom, da je uporaben tudi za kakšne daljše vožnje (200km+), tudi v dvoje. Cenovno bi nekje do max. 4k€, čeprav bi raje videl, da bi bilo manj. Nekako najbolj v oko mi je padla Honda CBF 600. Kako se kaj obnese? Sicer pa pa kaj je še smiselno gledati v tem rangu?

jst ti prodam svojo fazerco 600 z vsemi kufri!   Udubna tudi za 3500km za dva ;)

Objavljeno

Udobje na motorju pride do izraza pri daljših vožnjah, ko sediš na njem brez postanka več kot uro. Na krajših relacijah je celo prijetnejši občutek na manjšem motorju...lažje manevriranje na mestu ali v gužvi in visoki vozniki peljejo lahko takorekoč vse na dveh kolesih. Ko pa sedenje postane muka in te začne vse boleti ter imaš občutek da sediš kot ena kura na motorju, ko ne moreš iztegniti nog, rok, premakniti na sedežu...bi pa najraje prenizek motor nekam zagnal. ;)

Objavljeno

Men se to zgodi ko na motorju preživim več kot 700km na dan,takrat ni važn kaj maš al GS al pa Versys vse je isti sraje na koncu!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Men se to zgodi ko na motorju preživim več kot 700km na dan,takrat ni važn kaj maš al GS al pa Versys vse je isti sraje na koncu!

Tako je, jaz sem po 800km AC uporabil vse možne kletvice ki obstajajo! :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Men se to zgodi ko na motorju preživim več kot 700km na dan,takrat ni važn kaj maš al GS al pa Versys vse je isti sraje na koncu!

Zase vem, da je bil na manjšem motorju ta prag nižji pri precej manj km in potem sem na višjem lažje občasno stoje vozil ter se premikal po sedežu in vsaj malo spreminjal položaj sedenja, kot nekje, kjer si kot "priklenjen" na sedežu.

Objavljeno

razlika med bolj in manj udobnim mopedom je zgolj v tem po koliko kilometrij jih zacnes uporabljat :lol:

sicer pa neki te pac boli, al te roke (tko ku mene), al pa te rit. se pa splaca investirat v gel sedež

Objavljeno

Pozdravljeni.

Imam vprašanje glede nakupa motorja. Sem lastnik V-stroma 650 in moram rect da je res odličen motor, edino kar je, da mi je po 4ih letih motor postal malo podhranjen.Malo sem gledal po večjih mašinah in mi je najbolj všeč Triumph tiger 1050. Prosil bi kogar koli ,ki ima izkušnje s tem motorjem , da mi poda oceno o njem (kako se vozi, zanesljivost, servisi,...). pa še to moja višina je 194 cm,ali je motor primeren za šoferja s to višino... Za vse informacije bom zelo hvaležen. 

Objavljeno

Pozdravljeni.

Imam vprašanje glede nakupa motorja. Sem lastnik V-stroma 650 in moram rect da je res odličen motor, edino kar je, da mi je po 4ih letih motor postal malo podhranjen.Malo sem gledal po večjih mašinah in mi je najbolj všeč Triumph tiger 1050. Prosil bi kogar koli ,ki ima izkušnje s tem motorjem , da mi poda oceno o njem (kako se vozi, zanesljivost, servisi,.. .). pa še to moja višina je 194 cm,ali je motor primeren za šoferja s to višino... Za vse informacije bom zelo hvaležen. 

 

najboljši test tigra ever maš v temi o tem motorju http://www.motosvet.com/tabla/topic/19953-triumph-tiger-1050/?p=2086716

 

tam najdeš tudi njegove lastnike, ki ti bojo odgovorili na vsa vprašanje. če ne servis imaš jerman v depali vasi, robert gregorič vogrsko (blizu nove gorice), pa en je še v kranju pa ms. če nimaš ravno dveh levih rok lahko pa marsikaj narediš sam, če rabiš kak ekstra rezervni del je pa to pravi naslov http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_catalogue.php?model_id=233186

Objavljeno

Sam sem se glede položaja na motorju najbolje počutil na Tenerejki, pa sem vozil res veliko motorjev, ampak res ti šeststotaki postanejo kmalu "premalo".

TDM 900 ima zame kar dovolj moči in navora, ker se v glavnem vozim sam, tudi motor je varčen in vzdržljiv...kombinacija Tenerejke in TDMke bi bil zame idealen motor. Nekaj podobnega bi sicer našel pri BMW F 800 GS, katerega še nisem preizkusil...

 

Tiger 1050 ima po moje dovolj moči, položaj na motorju je verjetno podoben kot na Stromu in če ti je tam odgovarjal bi znal biti dobra izbira. Drugo je znamka Triumph, rezervni deli so dražji kot pri japoncih...

Je pa dobro, da si omenil podhranjenost malega Sroma, ker me je malo mikal ampak je bil ravno to vzrok za dilemo, pri večjem me pa druge stvari odbijajo.

Objavljeno

Sam sem se glede položaja na motorju najbolje počutil na Tenerejki, pa sem vozil res veliko motorjev, ampak res ti šeststotaki postanejo kmalu "premalo".

TDM 900 ima zame kar dovolj moči in navora, ker se v glavnem vozim sam, tudi motor je varčen in vzdržljiv...kombinacija Tenerejke in TDMke bi bil zame idealen motor. Nekaj podobnega bi sicer našel pri BMW F 800 GS, katerega še nisem preizkusil...

 

Tiger 1050 ima po moje dovolj moči, položaj na motorju je verjetno podoben kot na Stromu in če ti je tam odgovarjal bi znal biti dobra izbira. Drugo je znamka Triumph, rezervni deli so dražji kot pri japoncih...

Je pa dobro, da si omenil podhranjenost malega Sroma, ker me je malo mikal ampak je bil ravno to vzrok za dilemo, pri večjem me pa druge stvari odbijajo.

 

rezervni deli so prav isto dragi kot za japonce, ne vem od kje tebi ta podatek?

itak pa menjaš sam olje filter, ki ga prodaja vsaka vaška trgovina z avto deli.

Objavljeno

Malo sem gledal po večjih mašinah in mi je najbolj všeč Triumph tiger 1050. Prosil bi kogar koli ,ki ima izkušnje s tem motorjem , da mi poda oceno o njem (kako se vozi, zanesljivost, servisi,.. .). pa še to moja višina je 194 cm,ali je motor primeren za šoferja s to višino...

 

Odlična izbira. :)

Tvoja višina je super, kvečjemu dobrodošla, ker Tiger 1050 ni najnižji motor in tudi sedež ni najožji.

Mašina je preverjena stvar in vožnja z njo te kar nasmeji. (Še posebej se smejiš, če se spuščaš v nadgrajevanje ECU map, kar lahko pri Tigru delaš v bistvu zastonj, pod pogojem, da veš, kaj počneš.)

Dodajanje plina je precej on/off, včasih zna bit stresno. Po mojem so največji feler tega motorja amortizerji. Zadnji je precej zanič, sploh pri starejšem motorju, vilica pa ima dokaj neobstoječo originalno hidravliko. Jaz sem zamenjal zadnji amortizer in ventile sprednje vilice in to je čez noč postal dobesedno drug motor. Po forumih poročajo, da zna crknit kakšna elektrika - regulator.

Potrošni material ni nič dražji ali cenejši od japonskega, ker je vse standardno.

V Sloveniji Triumph ni preveč zastopana znamka, zato je prisoten nek strah,ki je precej mit. Verjetno te bo marsikdo opozarjal, da boš rabil colsko orodje! :D

Je pa pri nas zelo malo izbire rabljenih. Predlagam, da pogledaš tudi čez mejo.

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bolj sem ciljal na to kako izgleda 188cm visoka oseba na zx6r, jasno mi je da po 300/400km na sport motorju nisi svež... Na koncu se pa itak navadiš na svojo kobilo, zato sem mislil bol izgled

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!