Zdrawc Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 Eden plavi je pri druzini Jerman. :trance_33_sleep: Jerman plavega prodaja......
SiM Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Tale se prodaja na Avtonetu! Sem šel malo cedit sline A pozna kdo prodajalca?
suhi Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Si pa nekam majhen na Tigrčku hehe. Kaj boš Daytono menju za kaj bol udobnega al boš za zravn nabavu?
MiCE Objavljeno Junij 21, 2009 Opozori Objavljeno Junij 21, 2009 Tale se prodaja na Avtonetu! Sem šel malo cedit sline A pozna kdo prodajalca? ... mene pa zanima kako se zadaj sedi ... sploh ko pritisnes na bremzo in ti sovoznico nabije na tebe, pade 10cm nizje na tvoj del sedeza in potem se ti s tvojim premozenjem nabijes na tank ... hvala ... :krneki: cudno, da zadnji del sedeza ni se visji
Rocky Objavljeno Junij 21, 2009 Opozori Objavljeno Junij 21, 2009 ... mene pa zanima kako se zadaj sedi ... sploh ko pritisnes na bremzo in ti sovoznico nabije na tebe, pade 10cm nizje na tvoj del sedeza in potem se ti s tvojim premozenjem nabijes na tank ... hvala ... :krneki: cudno, da zadnji del sedeza ni se visji Razumel bi to vprašanje, če bi bilo postavljeno s strani človeka, ki ni motorist. Iz prve roke pa ti povem, da se sopotnik pelje zadaj dokaj dobro in ni bojazni, da bi ga zabrisalo na sedalo spodaj tudi pri močnejšem zaviranju. Preverjeno! Pozdrav izpod vinogradov! Rocky
LAHKO12 Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Tale se prodaja na Avtonetu! Sem šel malo cedit sline A pozna kdo prodajalca? Hallo! Tudi jaz sprašujem, če kdo ve kaj o tem stroju. Baje je uvoz iz Italije in ma sam "9000km" pa vse papirje. Kakšne izkušnje imate s takimi? Je brez ABS . Lp
JANI_S Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Tale se prodaja na Avtonetu! Sem šel malo cedit sline A pozna kdo prodajalca? Jaz sem ga šel tudi gledat, ko sem ga kupaval. Motor je bil na tleh, čeprav ni bil hudo poškodovan (vsaj tak je bil moj občutek). Prodaja ga nekdo, ki ne ve kaj prodaja. motor ima serijko Bug spojler, ki pa na temu manjka, ima pa gel sedež (za katerega ti prodajelec verjetno ki povedal, ker tudi on ne ve) in GIVI nosilec, kot si verjetno videl. Je pa cena precej visoka za 2007 letnik. Jaz sem novega dobil za malo več kot 10 jurčkov pa še ABS ima in garancijo dve leti. Če imaš resne namene kupit tak stroj raje poglej na moto pika it jih je par zanivih. ... mene pa zanima kako se zadaj sedi ... sploh ko pritisnes na bremzo in ti sovoznico nabije na tebe, pade 10cm nizje na tvoj del sedeza in potem se ti s tvojim premozenjem nabijes na tank ... hvala ... :krneki: cudno, da zadnji del sedeza ni se visji Sopotnica sedi fantastično, vsaj v primerjavi s CBF 600 S. Za primer ti lahko povem, da se je s CBF-ko je po cca 1h (cca 100 km) bilo potrebno vstavit, s tem pa gre tudi do 200 km (do 2,5 h) brez postanka. Ja je pa res da je sedeš malo preveč drseč, ti pa sopotnico ne nabije nate in niti premošenja na tank, to ti garantiram. Italjani pravijo da GEL sedež to odpravi. Hallo! Tudi jaz sprašujem, če kdo ve kaj o tem stroju. Baje je uvoz iz Italije in ma sam "9000km" pa vse papirje. Kakšne izkušnje imate s takimi? Je brez ABS . Lp Pripeljan je bil iz Rima oz okolice (sem ga gledal pozimi, ko sem mojga še prodajal) in naj bi imel vse papirje, to je pisalo tudi v Italjanskem oglasniku. Cena je pa bila 7 k€. Bug spojler je pa tudi že takrat manjkal, zato tudi sklepam da je bil poškodovan. Moj pa fantastično teče veste
SiM Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Jaz sem si kar vzel čas in ga dobro pregledal. Moram reči, da nisem opazil sledi poškodb, razen seveda, da mu manjka bug spojler! Sem ga tudi zapeljal nekaj kilometrov in prav tako ostal brez pripomb. Če je že bil slučajno poškodovan, je bil zelo dobro popravljen (zamenjani deli z novimi), kar me ne bi preveč motilo! Sem pa motor iskal za očeta, vendar mi ga žal ni uspelo prepričati! Vzel je V-Stroma 1000!
LAHKO12 Objavljeno Avgust 19, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2009 Jaz sem ga šel tudi gledat, ko sem ga kupaval. Motor je bil na tleh, čeprav ni bil hudo poškodovan (vsaj tak je bil moj občutek). Prodaja ga nekdo, ki ne ve kaj prodaja. motor ima serijko Bug spojler, ki pa na temu manjka, ima pa gel sedež (za katerega ti prodajelec verjetno ki povedal, ker tudi on ne ve) in GIVI nosilec, kot si verjetno videl. Je pa cena precej visoka za 2007 letnik. Jaz sem novega dobil za malo več kot 10 jurčkov pa še ABS ima in garancijo dve leti. Če imaš resne namene kupit tak stroj raje poglej na moto pika it jih je par zanivih. Sopotnica sedi fantastično, vsaj v primerjavi s CBF 600 S. Za primer ti lahko povem, da se je s CBF-ko je po cca 1h (cca 100 km) bilo potrebno vstavit, s tem pa gre tudi do 200 km (do 2,5 h) brez postanka. Ja je pa res da je sedeš malo preveč drseč, ti pa sopotnico ne nabije nate in niti premošenja na tank, to ti garantiram. Italjani pravijo da GEL sedež to odpravi. Pripeljan je bil iz Rima oz okolice (sem ga gledal pozimi, ko sem mojga še prodajal) in naj bi imel vse papirje, to je pisalo tudi v Italjanskem oglasniku. Cena je pa bila 7 k€. Bug spojler je pa tudi že takrat manjkal, zato tudi sklepam da je bil poškodovan. Moj pa fantastično teče veste Hallo! Morda veš kaj mi sledi pri nakupu motocikla v Italiji? Kakšni so stroški ? Trenutno v Sloveniji ni Tigra, ki bi bil vreden nakupa. Gledal in probal zgornjega. Mislim, da ima precej več kilometrov. V menjalniku občasno nekaj ruži! Izgleda da se ketne in zobnika, ki je zelo zlizan (10000km) se ni letos ni nihče dotaknil! Moja ketna in zobnik pri 27000km je kakor nova! Nekako se mi je zdel nesiguren,ohlapen,malo je tudi cukal pri dodajanju plina kakor da bi imel nek luft. Ljubitelji Tigrov PREVIDNO!! Lp
JANI_S Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 Stvar je precej enostavna. V mojem primeru je bilo tako: Prodajalec mi je izdal račun brez davka, ACI in odjavljeno prometno (Motor je bil registriran v Italiji). Pripeljal sem ga cez mejo, plačal DDV na davčni, peljal na homologacijo in registriral. Težava je bila edino v tem da je motor bil registriran na Triumph Milano in sem čal 10 dni na odjavljeno prometno, nato pa še 5 dni na homologacijo iz LPP. Stroški pa so bili DDV in homologacija (cca. 100€). V primeru, da se odločiš za novega pokličit tudi v MS zastopnika. Takrat je bil pripravljen se pogovoriti tudi o ceni in je bil res prijazen. Odločil sem se za uvoz, ker je cena bila še vedno 700€ manjša in pa zastopnik je 50 km oddaljen od mojega doma.
Ice Objavljeno September 23, 2010 Opozori Objavljeno September 23, 2010 ce je komu dolgcas......... klik 348+ KM na kolesu s kompresorjem in nos. "obvladljivih" 170 brez nos in z malim pritiskom. :naughty:
flero Objavljeno Februar 8, 2013 Opozori Objavljeno Februar 8, 2013 Evo...update za 2013...tega 1x morm imet... cikadina, sayo, bajsi in 1 other 4
MARJA Objavljeno Februar 8, 2013 Opozori Objavljeno Februar 8, 2013 (popravljeno) Evo...update za 2013...tega 1x morm imet... Lahko se zmeniš za testno vožnjo in ga sprobaš. Vidim da si iz Kranja. Povpraši pri Vombergerju na Britofu za testno vožnjo. Popravljeno Februar 8, 2013. Popravil MARJA
raza Objavljeno Februar 8, 2013 Opozori Objavljeno Februar 8, 2013 Bo verjetno lažje kar v Beljak do Motorradklinik. So zelo uslužni za tovrstne storitve!
pjotr Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Tudi mene mika testna vožnja. Če bi imel 1200 mašino bi bil pa že idealen. Skrbi me le, da ne bo razlika med 1050 in 1200 mašino prevagala in bi me Explorer bolj zamikal (ki mi je sicer manj všeč).
biker77 Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 pol explorerja raj ne probej..ker boš kupu enga ki ti je manj všeč
semering Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Spoštovani! A mi zna kdo v Slo povedati izkušnje iz prve roke, kako je Triumph Tiger 800 XC brezhiben in, ali je vreden zaupanja za dolge špure? Zanima me samo eno; Ali ima kakšne hibe, npr. da ti kaj po nepotrebnem crkne itd? Hvala za odgovore!
bajsi Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 (popravljeno) Verjetno sprašuješ po zanesljivosti in ne brezhibnosti. Predvidevam, da za dolge fure (ki bi jih bilo dobro definirati, ker fura je vožnja, in če meriš zanesljivost motorja po eni furi, meriš nezanesljivost). in ne špure, ki so črte. Kdaj pa kaj po tvoje kaj po potrebnem crkne? Ker če ti, pol ne crkne ampak se verjetno obrabi. No sedaj lahko razumeš kaj si vprašal in tudi vidiš kakšne odgovore lahko pričakuješ. p.s.: če slovenščina slučajno ni tvoj prvi jezik se ti opravičujem in ti hkrati sporočam, da ti prvič ne bom računal; poleg tega pa si v napačni temi in postavljaš milo rečeno neresno vprašanje Popravljeno Februar 13, 2013. Popravil bajsi
bzq Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Spoštovani! A mi zna kdo v Slo povedati izkušnje iz prve roke, kako je Triumph Tiger 800 XC brezhiben in, ali je vreden zaupanja za dolge špure? Zanima me samo eno; Ali ima kakšne hibe, npr. da ti kaj po nepotrebnem crkne itd? Hvala za odgovore! Sem se pogovarjal z nekdanjim lastnikom, zagriženim BMW-jašem, ki je pred XC-jem vozil le propelerje, pa ga je malce zamikala sprememba.... ga je samo hvalil, imel ga je 2 leti, pred tednom naročil explorerja..... tudi meni je všeč...pa v novem katalogu Louis ga je povsod polno... ..vreden zaupanja ...nekoč, ko so bili le fergazerji, si ga pač razmontiral, malo pošraufal, pa šel dalje...danes pri tej elektroniki pač naročiš kombi... ...dolge špzre: ja to je pa res realtiven pojm...moji se zdi dolgo, ko se peljeva na Golico (100km), sam pa dolgo razumem 300 km in več na dan... Imam kolega, ki šraufa na Motorradkliniki, bi ga lahk malo pobaral.... Bajsi: moja slo. tut ni kaj extra, ha ????....
pjotr Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 pol explorerja raj ne probej..ker boš kupu enga ki ti je manj všeč Sklepam, da si ga probal in te je navdušil. Ima definitivno močnejšo mašino kot 1050, ima pa nekaj terenskih lastnosti, ki jih ne potrebujem (ožja guma, spredaj 19 col, daljši hod vzmetenja...). Pri tej moči bi bile bolj primerne širine gum, kot jih imata novi GS in KTM Adventure (spredaj 120, zadaj 170). A si kaj čohal po tleh?
Cartman Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 ..vreden zaupanja ...nekoč, ko so bili le fergazerji, si ga pač razmontiral, malo pošraufal, pa šel dalje...danes pri tej elektroniki pač naročiš kombi... .... Dans sm mel tezek dan, in sm tecen.....ampak vedno znova brat kako se je na cesti karburatorje kar razkopalo, pa slo dalje....20 let mam motorje na karburatorje, pa Mi ni blo treba prav nikoli nikoli sraufat na furi. O crkovanju vbrizga pa....avti z vbrizgom so Pr bajti 20? 25? Let. In prav nikoli nikoli vbrizg ni crknil. Obcutek Imam, da res nikoli niste od blizu vidli baterije 4 karburatorjev, In se kar naprej drgne o tem kako ta crna magija od vbrizga kar.....crkne. get a life. Res, karburatorje razkopat u bistvu ni problem. Zadeve sestavt, motorji pac res niso tomosi. Tiger 1050 se men zdi ultra naspicen TDM. Zelo hud. Ceprav sm bil mal zalosten, ko so ukinli tistega tigra z dvema luckama in kolesi z naperami, se mi 1050 zdi res taprav. Ker sm slovenc mi more bit 800 po defaultu premalo, explorer pa ni moj stil. On je narjen za potovanja, 1050 pa se ki zdi bol nazigaski, pa se zmer perfektn za izlete. MteByKer82 1
RVT Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Dans sm mel tezek dan, in sm tecen.....ampak vedno znova brat kako se je na cesti karburatorje kar razkopalo, pa slo dalje....20 let mam motorje na karburatorje, pa Mi ni blo treba prav nikoli nikoli sraufat na furi. O crkovanju vbrizga pa....avti z vbrizgom so Pr bajti 20? 25? Let. In prav nikoli nikoli vbrizg ni crknil. Obcutek Imam, da res nikoli niste od blizu vidli baterije 4 karburatorjev, In se kar naprej drgne o tem kako ta crna magija od vbrizga kar.....crkne. get a life. Res, karburatorje razkopat u bistvu ni problem. Zadeve sestavt, motorji pac res niso tomosi. Tiger 1050 se men zdi ultra naspicen TDM. Zelo hud. Ceprav sm bil mal zalosten, ko so ukinli tistega tigra z dvema luckama in kolesi z naperami, se mi 1050 zdi res taprav. Ker sm slovenc mi more bit 800 po defaultu premalo, explorer pa ni moj stil. On je narjen za potovanja, 1050 pa se ki zdi bol nazigaski, pa se zmer perfektn za izlete. hehe dons res zgleda ni tvoj dan
cikadina Objavljeno Februar 15, 2013 Opozori Objavljeno Februar 15, 2013 cartman po moje ni vprasanje tehnike, ampak ali gre zaupat anglezom al ne? ker japonci so po defoltu dobre masine, nic ne crkne itd. anglezi pa... zadnjc me je en prasu a triumph je prou angleska znamka al majo kaki indijci to? nope zdej so praznovali 110 let izdelovanja motorjev. kolko je zanesljiv al ne se pac po tujih forumih kej prebrska, ce ima kaksno tovarnisko napako. vpoklice imajo pa tako japonci kot evropske znamke. konec koncev je pa s ta starim tigrom (ce se ne motim) rrr prepotoval dobrsen del sveta. pa da ne bom prav off topic. tigrcek mi je zelo usec. MARJA 1
dlicen Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Najboljši test Tigra. Grk je testiral Tiger Sport, čeprav on misli, da gre za Tiger 1050 SE. Vredno ogleda! Rocky, sayo in skalaprava 3
Rocky Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Takšnega testa pa že lep čas nisem zasledil nikjer. Faca, prava balkanska je ta grk. Špica vsega pa so prodorni, srčni, balkansko, angleško, grški ausdruki, da se od srca nasmeješ. :lol: thumper in dlicen 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se