Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jupiter

Triumph Tiger 1050

Recommended Posts

Zdrawc

Malo novwejše slike tudi od Motorrada

TriTig01071.jpg

TriTig01063.jpg

TriTig01069.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Ni slabo.

Mal gledam sovoznikov sedež pa se mi zdi, da nekam hudo naprej visi???

Sicer pa; kdaj pride na trg?

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Zgleda, kot da bi jim še gajba delov za našraufat ostala :BUA: Pa USD vilice prov grdo izpadejo.

Stari veliko lepši. :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Yup, mašina je od speed tripla, prav tako so špekulacije, da bo nova velika daytona imela enako kubaturo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pirrulz

Benevolentno si bom auspuh razlagal kot testno verzijo in ne kot nekaj, kar bodo prišvasali na končni artikel. :fredy: :grim :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buzdovan

Sopotnica sedi sedaj v drugem nadstropju, kot na supersport cestaku. Ze tako je bila sibka tocka Tigra visoko tezisce. Drugace Triumphi OK, koncna verzija bo verjetno drugacna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

malo me bega ta slika, bljak, zgleda kot povišan fz6, pa tudi nekam golo je vse. a nebi saj pri hladilniku in mašini mogla bit kaka zaščita pred blatom in kamenjem???? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Mal bo še treba počakat, da zadevo sfiniširajo :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

lep. :OK: ni čudno, saj so se zgledovali po konceptu multistrade :blush:

in s tem izgubili enurod-reference prejšnega tigra <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Res bi bil primeren ampak me skrbi, kako se bo sopotnica drsala po zadnjem sedežu. Zdi se mi, da je za voznika ful velika luknja, sopotnica pa sedi v višjem nadstropju in se stalno drsta naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      da pristavim svoj lonček Lepota/nelepota/všečnost/grdoba itd...je tako subjektivne narave, da je skoraj nemogoče razpravljati o nji. Sam dizajn ima sicer neke smernice, o katerih lahko govorimo, vizuelno skladen, všečen na pogled ampak to je to. Spet pa je lahko nekaj, posebno,drugačno, pade prej v oko itd.. Kar je nekomu všeč, mogoče drugemu ni. Prbijat katerokol znamko na piedestal, je bedarija. Motorji so sedaj hudo dobri in opremljeni skoraj vsi, so majhne razlike med njimi ampak imeti občutek da si lastniki nečesa več kot drugi, ker voziš določeno blagovno znamko je pa smešno. Da plačujemo za motorje skoraj toliko kot za avto, pa tudi pove, da ni več slabih zadev, oziroma, da so vsi več al manj naloudani. Če se spustim na Versisa, je dizajn (govorim o dizajnu, ne kar je meni všeč) primeren hišni noti, podoben kawasakijem, pravzaprav dovolj skladen in lep. Kar pa ne pomeni, da je boljši ali bolj zaželjen od nekatere druge komkurence. Men so tak al tak vsi motorji lepi, vsak po svoje in mel bi vse.    
    • MiNa
      Dan je bil napovedan kot sončen in topel.... Ampak.... s kanonom so merili v mene tlele so nama nekaj gnarja pobral... pa cesto so popravljal, fuj spet bo treba oba motorja prat. Ne kaže dobro, nekaj se oblaki zbirajo... Na vrhu na eni strani sonce na drugi črni oblaki. Hitro v dolino, bila sva zadnja (zelene nisem ujel). V ovinkih sem skoraj sam sebe v hrbet gledal proti dolini še par sončnih žarkov nato pa plohe in moker asfalt "bljak"! Celo pot  od Toblach-a do tule je po malem padalo. Po izhodu iz tunela pa spet sonce in toplo povsem drug svet. Proti Sappadi... Preko Fiume Fella nato po magistrali proti Trbižu do Kluž in nato čez prelaz Neveja. Hja malo po tunelu na tej sliki se je "švabsko" kljuse odločilo ne grem se več. Parkrat mi je "krepal", res je bilo na števcu že 400km ampak bencina še vedno dovolj ni še bilo na rezervi. Do pumpe pa še cca 30 km. Od vrha prelaza do črpalke v Ratečah pa BP. Na števcih je bilo 430km (v oba motorja sem nalil 27,5 litra). Kot sem napisal AMPAK. Na najlepši napovedan dan naju je napralo, nazeblo ja in tudi zašvical sem, ko je mopek začel "kašljat". Vseeno po 730 kilometrih oba zadovoljna...
    • RobiRoberto
    • RobiRoberto
      /  
    • DAMI34
      a pol 5G ni kriv? (sprašujemzaprjatla)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!