Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Bolj sem ciljal na to kako izgleda 188cm visoka oseba na zx6r

Čist normalno.

Objavljeno

Bolj sem ciljal na to kako izgleda 188cm visoka oseba na zx6r, jasno mi je da po 300/400km na sport motorju nisi svež... Na koncu se pa itak navadiš na svojo kobilo, zato sem mislil bol izgled

Če si lep in postaven boš lepo zgledal, če ne ti pa tudi motor ne more pomagat :lol:

Objavljeno

Če si lep in postaven boš lepo zgledal, če ne ti pa tudi motor ne more pomagat :lol:

evo, to vela zame, še moped lepo zgleda pr men ::P

Objavljeno

Če si lep in postaven boš lepo zgledal, če ne ti pa tudi motor ne more pomagat :lol:

Nisem ne lep ne postaven, me niti triumph pol ne reši?

Objavljeno

Nisem ne lep ne postaven, me niti triumph pol ne reši?

uf ne, anglež je sam za lepe pa postavne :lol1:

 

drgač za občutek kako boš zgledal na bilokaterem mopedu je tale stran pravi odgovor http://cycle-ergo.com/ lepo napiši svoje mere (višino in notranjo dolžino nog-korak) in si pol oglej na katerem se ti zdi da bo najbolj kul.

Objavljeno

uf ne, anglež je sam za lepe pa postavne :lol1:

 

drgač za občutek kako boš zgledal na bilokaterem mopedu je tale stran pravi odgovor http://cycle-ergo.com/ lepo napiši svoje mere (višino in notranjo dolžino nog-korak) in si pol oglej na katerem se ti zdi da bo najbolj kul.

Sem ze preveril to stran ampak na internetu je to bol tako tako... hvala za pomoč kljub temu da nisem lep ;)

Objavljeno (popravljeno)

Sem ze preveril to stran ampak na internetu je to bol tako tako... hvala za pomoč kljub temu da nisem lep ;)

:P

lej kot na fotelju ne bo. načeloma so starejši letniki tudi večji, širši. da bi čudno zgledal ker si mal večji ni neke pretirane bojazni itak pa važno kako se ti počutiš, boli te kaj si drugi mislijo. 

 

kar se pa komoditete tiče, so pa vsi dokaj sado mazo. to pomeni da se bo treba kdaj večkrat ustavt. ampak glede na to da tudi z750 ni glih neki ultra komot touring moped verjetno ne bo problema.  pa tudi po velikosti gre za isti rang, tko da če nisi bil čuden na zju, tudi tle ne boš čuden. mogoče na kakem toriju, tam bi te pa res mal postrani gledali :P

 

jst od ss sicer nism furala drugih k svojga, sm pa čičala na hondi, cucukiju in ninji 636 in so vsi dosti bolj komot, r6 je pa zelo podobna (torej roke zelo nizko, rit visoko :P )

 

drgač pa pejdi na eno lokalno zbirališče cestnih dirkačev pa ni vrag da se ne bo našla taka ninja kot bi jo želel imet, pa prosi, da ti vsaj se usest pustijo.

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

rezervni deli so prav isto dragi kot za japonce, ne vem od kje tebi ta podatek?

itak pa menjaš sam olje filter, ki ga prodaja vsaka vaška trgovina z avto deli.

Na primerjalnem testu dveh konkurentov je objavljeno naslednje, citiram:

Stroški (26)

BMW F 800 GS: 19 (Osnovna cena ni visoka, a za ta denar manjka oprema, ki je pri Triumphu serijska. Na bencinski črpalki in po padcu je prijaznejši do denarnice. Zanimiva možnost financiranja.)

Triumph Tiger 800 XC: 16 (Pri osnovni ceni je dobil več točk kot konkurent (več opreme za podobno ceno!), a jih nato izgubil zaradi večje porabe goriva in dražjih nadomestnih delov.)

 

...celo dražji od BMW, tudi izmed japoncev je Suzuki najdražji. Razlika je pri originalnih rezervnih delih, ti podatki so lahko preverljivi, pri potrošnem materialu in neoriginalnih rezervnih delih pa res ni bistvenih razlik.

Objavljeno

Na primerjalnem testu dveh konkurentov je objavljeno naslednje, citiram:

...celo dražji od BMW, tudi izmed japoncev je Suzuki najdražji. Razlika je pri originalnih rezervnih delih, ti podatki so lahko preverljivi, pri potrošnem materialu in neoriginalnih rezervnih delih pa res ni bistvenih razlik.

ne vem kaj so oni primerjali, zase lahko povem da to ne drzi. itak pa mas komplet cenik na triumphovi strani pa lahko za vsak sraufek in vsako tesnilce preveris koliko je drazje od japonca.

edin problem k ga ma anglez pr nas je nesreca z dilerjem (ker uvoznika v pravem pomenu besede nimamo). zato tudi nekonkurencna ponudba napram ostalim znamkam.

Objavljeno

ne vem kaj so oni primerjali, zase lahko povem da to ne drzi. itak pa mas komplet cenik na triumphovi strani pa lahko za vsak sraufek in vsako tesnilce preveris koliko je drazje od japonca.

edin problem k ga ma anglez pr nas je nesreca z dilerjem (ker uvoznika v pravem pomenu besede nimamo). zato tudi nekonkurencna ponudba napram ostalim znamkam.

Objavljeno

No sej lih zarad tega sem mal v dvomih al ja al ne. Sm pa pol ucer gledu tigre na moto.it pa jih je kr neki... Me pa zanima mnenje ali nabavit motor v Italiji glede na to kak z avti smuglajo.. Je pa res da je tut pr nas tega ze velik..

Objavljeno

V Italiji je nadzor nad "šmuglanjem" večji kot pri nas.

Privatni lastniki se tudi kakšnih prevrtavanj km lotevajo bistveno manj, kot pri nas.

Objavljeno

No sej lih zarad tega sem mal v dvomih al ja al ne. Sm pa pol ucer gledu tigre na moto.it pa jih je kr neki... Me pa zanima mnenje ali nabavit motor v Italiji glede na to kak z avti smuglajo.. Je pa res da je tut pr nas tega ze velik..

Italija (vsaj sever) ima veliko strožji nadzor nad poneverbami kot mi.Če kupuješ kaj bolj resnega(=dražjega) se verjetno splača kupit pri firmi.Plačaš malo več,vendar dajo običajno garancijo na motor in menjalnik.

In zmotno je prepričanje,da Italijani delajo v povprečju veliko kilometrov z motorjem.Večina naredi par dalših fur poleti in to je to.

Kar so naštepali na moji starini v 18tih letih,sem jaz v petih..

Objavljeno

Odlična izbira. :)

Tvoja višina je super, kvečjemu dobrodošla, ker Tiger 1050 ni najnižji motor in tudi sedež ni najožji.

Mašina je preverjena stvar in vožnja z njo te kar nasmeji. (Še posebej se smejiš, če se spuščaš v nadgrajevanje ECU map, kar lahko pri Tigru delaš v bistvu zastonj, pod pogojem, da veš, kaj počneš.)

Dodajanje plina je precej on/off, včasih zna bit stresno. Po mojem so največji feler tega motorja amortizerji. Zadnji je precej zanič, sploh pri starejšem motorju, vilica pa ima dokaj neobstoječo originalno hidravliko. Jaz sem zamenjal zadnji amortizer in ventile sprednje vilice in to je čez noč postal dobesedno drug motor. Po forumih poročajo, da zna crknit kakšna elektrika - regulator.

Potrošni material ni nič dražji ali cenejši od japonskega, ker je vse standardno.

V Sloveniji Triumph ni preveč zastopana znamka, zato je prisoten nek strah,ki je precej mit. Verjetno te bo marsikdo opozarjal, da boš rabil colsko orodje! :D

Je pa pri nas zelo malo izbire rabljenih. Predlagam, da pogledaš tudi čez mejo.

Mi lahko poves kej več o nadgranevanju ECU map...Hvala

Objavljeno

Mi lahko poves kej več o nadgranevanju ECU map...Hvala

 

S pomočjo zastonjskega programa TuneECU, ki ti omogoča komunikacijo z ECU enoto na motorju, lahko med drugim sam naložiš drugo mapo gor. Pa optimiziraš delovanje, pa bereš napake,...

Pozor, to nikakor ni nujno opravilo in če se ga že lotiš, je prav, da se izobraziš.

Kabel za povezavo moraš kupiti (preizkušen cca 20 eur, iz Kitajske tudi 8 eur).

Mape dobiš zastonj na strani Tuneecu.

Več tukaj:  http://www.motosvet.com/tabla/topic/37883-tuneecu/?hl=tuneecu

na tej strani:  http://www.tuneecu.com/

in še po kakšnih tujih forumih, glede na znamko motorja.

Objavljeno

No sej lih zarad tega sem mal v dvomih al ja al ne. Sm pa pol ucer gledu tigre na moto.it pa jih je kr neki... Me pa zanima mnenje ali nabavit motor v Italiji glede na to kak z avti smuglajo.. Je pa res da je tut pr nas tega ze velik..

 

kakršne koli bojazni, da ne bi dobil rezervnih delov pri triumphu ni, tako da kar se tega tiče ti ni treba skrbet. O uvozu iz italije imaš tukaj napisane postopke kako to gre http://www.motosvet.com/tabla/topic/25189-nakup-uvoz-homologacija-in-registracija-rabljenega-motorja-iz-tujin/?p=2090022

 

in kar so napisali glede severnih italijanov se popolnoma strinjam, jug je pa eno tako stanje k pr nas (čeprav se imamo za grozne poštenjakarje). gledat se ti splača obmejne pokrajine, torej Friuli Venezia Gulia, saj boš moral verjetno dvakrat it dol (enkrat pogledat, drugič naredit prepis), tako da si ne bi delal nekih hudih stroškov še s prevozom. 

 

mislim pa da smo načeloma lastniki angležov s svojimi mašinami zadovolni, nekih hudih sitnosti mislim da ni. vsakemu motorju pa nej bo še oh in sploh bo prej al slej kej crknlo. tuki se pa neglede na znamko izkaže prednost izmenjevanja izkušenj na forumih, da lahko kakšne pogoste napake predvidiš in se na njih recimo da pripravljen. meni je do zdej crknu samo regulator napetosti, ker ni bil zamenjan v predvidenem vploklicu, ki pa zaradi stanja kot je ni bil izveden.

 

un kabel za testiranje mam pa tudi jst, kupljen bolj iz firbca. je zanimivo met svoj tester doma.

Objavljeno

Ja vidim da imate kr dobr nastudirano, tko da res hvala za te informacije. So mi te informacije kr olajsale odlocitev. Naj mi sam se kdo pove kaksna je se kej poraba pri bolj dinamicni voznji... hvala

Objavljeno

Jaz naredim z enim tankom (20 litrov) okoli 300 km. Vožnja dokaj dinamična.

Objavljeno

Ista mašina 1050ccm na Sprintu, 22l tank delal tudi preko 400km. Bolj dinamična vožnja pa cca 350km. Na splošno poraba zelo zmerna. Je pa res, da jst načeloma po kolenih vozim zlo počas :D

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Po dobrih izkušnjah glede odgovorov v temi o nakupu opreme se znova obračam na vas, za kakšno novo mnenje, nasvet ...

 

Prebral večino te teme in podobnih tem, našel ogromno odgovorov, ki odgovarjajo tudi na moja vprašanja, a vseeno sprašujem tudi jaz. Saj ne boste jezni? :)

 

Pred kratkim opravljen izpit za A kat. V avto šoli vozil novejšega BMW GS-a (800ccm), ki mi je bil za vožnjo zelo všečen.

 

Sedaj počasi nabiram kilometre s starejšo Yamaho xt 600, ki ni v moji lasti in razmišljam kaj bi kupil. Torej kupujem svoj prvi "resen" motor.

 

Seveda poslušam nešteto nasvetov, mnenj itd., a z veseljem slišim še koga, z drugačnim razmišljanjem ...

 

Prvo vprašanje: Ali je smislno čakati na novo sezono, torej z nakupom počakati do konca te sezone, glede na to, da se lahko trenutno vozim z omenjeno Yamaho?

 

Kot napisano, sem se na GS-u počutil dobro, zato razmišljam o podobnem tipu motorja. Žal so novejši GS-i za moj žep predragi, pa tudi izbire med rabljenimi ni ravno veliko, tako da si ne obetam občutnejših padcev cen.

 

Evrsko mejo sem si postavil nekje do max. 3500 €. Verjetno bi našel še kakšnih 400-500.. €, če bi bil primerek res odličen in bi me prepričal. Če počakam z nakupom bo "prišparanega" še kaj več (upam :)).

 

Gledam predvsem Kawasaki Versys, Honda Transalp, starejšega GS-a (eno valjnik) ... ABS-a si kar želim.

 

Sicer drugačen tip motorja, a se mi dopadejo tudi Kawasaki ER-6 (N izvedba), Suzuki GSF, XJ6 ... Žal je pri teh modelih ABS bolj izjema.

 

Torej starejši GS je eno valjnik. Večina jih ima ABS, kar mi je všeč, pa tudi cene so znotraj mojih okvirjev. Novejša izvedenka (dvo valjnik) mi je bil všeč. Bi mi lahko bil tudi predhodnik? Ali je razlika prevelika?

 

Naj raje gledam Versysa in Transalp? Ali je za začetnika toliko bolj primeren naked, kot je ER-6 in se posvetim iskanju takega motorja?

 

Torej kot verjetno razberete iz mojih vprašanj sem še čisto neodločen, pa čeprav sem bil mogoče pred 2 tedni že popolno prepričan kaj bom kupil.

 

Aja še to, meja je 800 ccm (raje 600-700), prav tako ne želim prevelike konjenice, pa čeprav sem slišal tudi tisto, da bom hitro prerastel 600ccm in 70KM. Iz tega razloga tudi ne gledam Fazerja in podobnih motorjev (100 KM se mi zdi preveč). Nihče me ne bo prepričal v tisočaka, kljub temu, da bo vožnja tudi v dvoje. Počasi se daleč pride in kot začetnik tudi ne želim kakšnih "pretežkih" motorjev. Ko se bom počutil pripravljenega bom morda pogledal tudi kaj "obilnejšega", a trenutno definitivno še ni čas za to. Vožnja bo po asfaltu, dnevni izleti, sam, v dvoje...

 

Torej? :) Upam, da nisem prezahteven.

 

Lp Luka

 

 

Objavljeno

Dvovaljca GS-a dobiš že za 4.5oo€ lepega in ohranjenega in ti ga priporočam  je veliko boljši kot enovaljc tako po vibracijah kot po agregatu...itd...

Objavljeno

Če ne misliš zapustit asfalta,potem enovaljnike kar pozabi.Kawa Versys,Suzi Strom so kar univerzalni in spodobni mopedi.

seveda pa ti mora bit zadeva tudi všeč.Ti kar prebrskaj po internetnih katalogih,poglej cene,mnenja,pred moto bari vidiš zadeve v živo..

Naredi ožji izbor,napraskaj evriče..izbira je kar velika.

Karkoli boš vzel vozi po pameti 

LP

Objavljeno

Hej "drekac"...

Zacenjas, se ucis. Izbira med staro transalko in starim 650 gs je najbrz prava. S tem dvem se da cist fino peljat. Predvsem pa ne bos omejen na asfalt. Vem da si rekel da se bos samo po asfaltu vozil vendar je skoda se omejevat. S kakim starejsim 650 gs in abs-om se da povsod zlo fajn in varno vozit. Da se ga dobit za male pare, ko pa ti bo premalo prodas in kupis tisocaka ;-)

Vibracije? Nekaj jih je ampak ni panike. Poleg tega so to motorcki ki ne "razpadejo" ko padejo po tleh.

Go for it. In lasten motor da vec veselja kot sposojen.

Objavljeno

Hm versys-a sploh ne glej(ker ga kupujem tudi jaz)-joke.Realno so vsi našteti motorji zelo uredu. Katerega koli kupiš ne moreš veliko falit. Dvovalnik je recimo boljši-od 1 valnika-, ker ima malo večjo končno hitrost posledično je precej boljši za prehitevanje, ampak se da tudi z enovalnikom lepo prehitevat.

Sam sem imel 3 enovalnike, 3 štirivalnike ter 1. dvovalnika. Pa bom kar na 2. valnika nazaj presedlal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!