Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, JezniPohorc pravi:

Nisem imel v mislih zvoka.. Nisem slišal še v živo, le preko youtubea (zvok bi res lahko bil boljši, če je posnetek dovolj avtentičen). V mislih sem imel bolj "kratko" polje rpm in veliko pretikanja. Na eni spletni strani sem prebral, da je soliden motor in je v vsem soliden, a nikjer ne izstopa, kar motor naredi rahlo dolgočasen (avto kupuje razum, motor pa čustva - kao:)... Bi vsekakor bilo treba v živo videt in sprobat...

Pohorc, moj komentar ni letel direktno na tebe. Hotel pa sem povedat, da pač motor nima takšnega zvoka, kot pišejo ljudje na pamet, pa motorja sploh niso vozli, ali so pa ga slišali in ga videli na portalu, katerega si omenil.
Čeprav nisi mene vprašal, ampak ti povem: midva imava nameščeno original Honda višjo šipo. Žena ne čuti nobenega vetra pri zmerni hitrosti, razen ko se pelje res hitro se malo vetra čuti v čelado, ampak pravi, da ni omembe vredno.

Pri vseh motorjih, ki si boš jih dal na wish listo, preberi več testov, ker ljudje so različni in različni so tudi rezultati testa.
Enim določen motor paše, drugim ne. Zato predlagam, da se ne držiš enega testa, kot "pijanec plota".
 

pred 30 minutami, JezniPohorc pravi:

Nekje v glavi imam, da ima CBF600 uplinjače? Sem nekoč bral, da znajo ponagajat, hkrati pa je poraba kar nekaj višja...

Najprej morata se odločit ali bosta vzela 2 - 3 ali 4 valjnik. Ko to dorečeta, potem pa narediš nek ožji izbor ...
Jaz sem imel CBF600, ampak sem jo po treh mesecih prodal, ker ima podhranjen agregat. Meni ni pasal.

Popravljeno . Popravil DL650
Objavljeno (popravljeno)

Se strinjam... Tudi sam rad preberem več testov, pogledam kake youtube teste in mnenja uporabnikov. Seveda pa igra vlogo tudi videz... :) Sploh ženski populaciji. 

Želja je itak dvovaljnik... Sej se nekako iz liste vidi, da je večina dvovaljnikov... :) Eventuelno sem pripravljen tudi na kakega trovaljnika (Street triple), če je le dober agregat. O CBF600 sem se odločal takrat ko sem kupil Vstroma. Ni mi žal, čeprav nisem vozil CBF600. Mi pa že v osnovi niso dišali šturje valji...

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Objavljeno (popravljeno)

Ker si omenjal CBF-ko, zato sem omenil, da morata najprej doreči glede valjev.
Ti rečem, da z 4-imi valji, ne vem kako bi bilo z 3-mi, bi ženska za tabo samo trpela. Verjetno bi ti bila več ali manj na auspuhu.
Njen motor se niti zalaufat ne bi mogel, razen če bi ti spredaj vozil objestno. Če bi pa ti vozil spredaj 4-valje, ona pa zadaj 2, potem bi bila vožnja čisto drugačna. Upam, da me razumeš, kaj sem hotel povedat.

Midva sva se tudi na začetku nagibala na enega najbolj ženskega 4-valjnika in sicer na GSR600. Potem pa sva se odločila, ko človek potegne črto: poraba goriva, vzdrževanje, udobnost, prožnost agregata, navor ... , da bova gledala 2-valjnike.
No, žena od vsega začetka že vozi dvocilindraša in hotela je tukaj tudi ostat. Pa tudi dvo valjniki so nekako lepše oblike (moje mnenje).

2014-Honda-NC700X4.jpg

2012-Honda-NC700XA7.jpg

Popravljeno . Popravil DL650
Objavljeno
pred 3 minutami, DL650 pravi:


... No, žena od vsega začetka že vozi dvocilindraša in hotela je tukaj tudi ostat. Pa tudi dvo valjniki so nekako lepše oblike (moje mnenje).
 

Tanartalepše oblike dvovaljnikov pa so:  Triumph Bonneville, Kawasaki W800, Moto Guzzi V7...

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, DL650 pravi:

Ker si omenjal CBF-ko, zato sem omenil, da morata najprej doreči glede valjev.
Ti rečem, da z 4-imi valji, ne vem kako bi bilo z 3-mi, bi ženska za tabo samo trpela. Verjetno bi ti bila več ali manj na auspuhu.
Njen motor se niti zalaufat ne bi mogel, razen če bi ti spredaj vozil objestno. Če bi pa ti vozil spredaj 4-valje, ona pa zadaj 2, potem bi bila vožnja čisto drugačna. Upam, da me razumeš, kaj sem hotel povedat.

Midva sva se tudi na začetku nagibala na enega najbolj ženskega 4-valjnika in sicer na GSR600. Potem pa sva se odločila, ko človek potegne črto: poraba goriva, vzdrževanje, udobnost, prožnost agregata, navor ... , da bova gledala 2-valjnike.
No, žena od vsega začetka že vozi dvocilindraša in hotela je tukaj tudi ostat. Pa tudi dvo valjniki so nekako lepše oblike (moje mnenje).

2014-Honda-NC700X4.jpg

2012-Honda-NC700XA7.jpg

Vse jasno in razumem kaj si želel povedat... Dejstvo je, da smo si tudi vozniki precej različni. Jaz iskreno povedano nimam nekih izkušenj z več valji kot 2... :) S tem kar imam in to kar sem vozil sem bil precej zadovoljen. Uporaben navor vse od 3k rpm. Ko prehitevaš skoči iz "normalnih" vrtljajev. Ni treba zavrtet na 8k rpm, da se kaj zgodi... :) 

pred 2 minutami, izibajker pravi:

Tanartalepše oblike dvovaljnikov pa so:  Triumph Bonneville, Kawasaki W800, Moto Guzzi V7...

V je edina pametna oblika dvovaljnika... Trenutno doma en vzdolžni in en prečni... Haha. :)

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Objavljeno

Dl650... "ne bluzi" :P

4 valjnik lahko lepo sledi 2 valjniku in obratno, še bolje gre z "radijsko povezavo" moreš pa pač ugotovit sistem vožnje, tud če voznik spredaj vozi ist motor kot ti zadaj... 

Verjamem pa da so ženske spretne voznice :)

Objavljeno
47 minutes ago, DL650 said:

Ker si omenjal CBF-ko, zato sem omenil, da morata najprej doreči glede valjev.
Ti rečem, da z 4-imi valji, ne vem kako bi bilo z 3-mi, bi ženska za tabo samo trpela. Verjetno bi ti bila več ali manj na auspuhu.
Njen motor se niti zalaufat ne bi mogel, razen če bi ti spredaj vozil objestno. Če bi pa ti vozil spredaj 4-valje, ona pa zadaj 2, potem bi bila vožnja čisto drugačna. Upam, da me razumeš, kaj sem hotel povedat.

Midva sva se tudi na začetku nagibala na enega najbolj ženskega 4-valjnika in sicer na GSR600. Potem pa sva se odločila, ko človek potegne črto: poraba goriva, vzdrževanje, udobnost, prožnost agregata, navor ... , da bova gledala 2-valjnike.
No, žena od vsega začetka že vozi dvocilindraša in hotela je tukaj tudi ostat. Pa tudi dvo valjniki so nekako lepše oblike (moje mnenje).

2014-Honda-NC700X4.jpg

2012-Honda-NC700XA7.jpg

Zakaj po tvojem mnenju ne moreš vozit s 4 valji enak tempo kot z 2 valji?? zakaj bi trpel s 4 valji

Sem imel nekaj dvocilindrašev in štiri cilindrašev tudi eno cilindrašev... pa pri porabi ni razlike. Vozi enak tempo z obemi in boš enako tankal.. prožnost agregata... 2 cilindra moraš več šaltat da ga držiš v uporabnem območju.. 4 se ne upira nikjer.. glede vzdrževanja so dve svečke več..to je pa tudi vse.. nekdo neizkušen sigurno lažje vozi 4 cilindre kot dva...

Objavljeno
1 hour ago, DL650 said:

Ker si omenjal CBF-ko, zato sem omenil, da morata najprej doreči glede valjev.
Ti rečem, da z 4-imi valji, ne vem kako bi bilo z 3-mi, bi ženska za tabo samo trpela. Verjetno bi ti bila več ali manj na auspuhu.
Njen motor se niti zalaufat ne bi mogel, razen če bi ti spredaj vozil objestno. Če bi pa ti vozil spredaj 4-valje, ona pa zadaj 2, potem bi bila vožnja čisto drugačna. Upam, da me razumeš, kaj sem hotel povedat.

 

Če se ne znata vozit skupaj neglede na št. valjev je mogoče bolje, da ne kupita 2. motocikla. Sori ampak tale 2, 3, 4 valna izjava je pa mal tko-tko. Glede na to, da sem imel 3 različne 1 valnike,  2 različna dvo valnika, en vrstni en V. 3 iste 4valnike. Trenutno pa vozim 3 valno mašino in nikoli, ampak nikoli nisem imel težav z vožnjo z ostalimi ali v skupini, zato vem kaj govorim.

Za iskanje motorja uporabita avtonet, tam dajta osnovne kriterije. Potem se odločita kaj vama\ji paše. Izbire je ogromno.

Je pa že v štartu treba vedit, ali hočeš rolko, skiro, rolarje ali motor...

PS: Mal na trdo...sem neki slabe volje...

Objavljeno

Pa ne spet rocket science delat iz iskanja mopeda... :) Enim ustreza bolj to, drugim spet to. Eni vozijo tak, drugi tak. In pol pride do velikih razlik... Vprašanje je, če se znaš prilagodit... Skratka... long story short... Še vedno še zbirajo ideje za najbolj primeren moped za kriterije, ki sem jih napisal na prejšnji strani.

 Favoritov je nekaj, seveda pa bova skupaj se odločila kaj bi vzela glede na to da bi oba vozila... Jaz sem trenutno nekak najbolj "napaljen" na Triumpha... :)

Objavljeno
pred 1 minuto, JezniPohorc pravi:

 

Favoritov je nekaj, seveda pa bova skupaj se odločila kaj bi vzela glede na to da bi oba vozila... Jaz sem trenutno nekak najbolj "napaljen" na Triumpha... :)

Triumph ima ene 10 različnih tipov motorjev v svojem asortimanu. A si se na Bonija napalu?

Objavljeno
pred 18 urami, JezniPohorc pravi:

Ne gre na listo... :)

:cry: 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, maus pravi:

:cry: 

YP, ta Pohorc je pa res jezen :P

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, JezniPohorc pravi:

Kako pa kaj tvoja prenaša 350-450km/dan? Veter ne utrudi? Imata dodatno šipo? Ti voziš BMW F650GS? Kako se kaj "ujameta" s tako različnima motorjema? Strah me je, da bi znal bit kaki soliden BMW solidnega letnika več kot 5k...

Zaenkrat, po prevoženih 15Kkm na Mt-jki, se ne pritožuje. Na moj predlog o višji šipi, za več udobja pravi, da "poštarskega" motorja ne bo vozila.

DSC00688.JPG

Niti ni tako velika razlika. Res ima BMW kolesa 19=17 "enduro" Yamaha pa 17/17 "naked", drugače pa podobne zasnove motorjev (paralelni twin) 800ccm proti 700ccm podobna moč in praktično enaka poraba. Na zadnji poti se je gibala od 3,3-3,5l/100km.

Na takšni poti seveda ne podiraš hitrostnih rekordov in je cilj, vsaj nama, varna vrnitev domov.

Seveda je težko nati motor po svojih željah in pričakovanjih, še posebej za ceno, ki je zaželjeno nizka. Vsi motorji iz serije 800 (S,R in F) zelo varčni, čeprav mogoče nalo dražji ob nakupu, vendar ob "pogosti uporabi" razliko nadoknadiš pri  porabi.

Ob skupni vožnji s kolegom TA700 je imel porabo višjo za 1,2l/100km, pa še po 280 km ga je skrbelo, če bo bencina do naslednje črpalke. Medtem z mojim BP 350km do rezerve pri takšnem tempu.

Srečno izbiro in varne kilometre....

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
7 minutes ago, JezniPohorc said:

Pa ne spet rocket science delat iz iskanja mopeda... :) Enim ustreza bolj to, drugim spet to. Eni vozijo tak, drugi tak. In pol pride do velikih razlik... Vprašanje je, če se znaš prilagodit... Skratka... long story short... Še vedno še zbirajo ideje za najbolj primeren moped za kriterije, ki sem jih napisal na prejšnji strani.

 Favoritov je nekaj, seveda pa bova skupaj se odločila kaj bi vzela glede na to da bi oba vozila... Jaz sem trenutno nekak najbolj "napaljen" na Triumpha... :)

Evo, potem je to to. Najbolje pri tem, da imaš lahko 2 motocikla je, da kupiš 2 popolnoma različna. Najbol smešno bi bilo, če bi kupil skoraj "isti" motor kot ga že imaš.

Da povem drugače. Ko greva z ženo ali s kakim kolegom v gostilno( če je seveda za) naročiva dve popolnoma različne jedi pa dava na pol, da poskusiš čim več. Samešno bi bilo če bi oba naročila pico en 4 siri en pa margerito pa bi si jo zdelila na pol...isti kurac.

Zdej če ne štekaš, veš koga moraš prašat. :)

Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Zaenkrat, po prevoženih 15Kkm na Mt-jki, se ne pritožuje. Na moj predlog o višji šipi, za več udobja pravi, da "poštarskega" motorja ne bo vozila.

DSC00688.JPG

Niti ni tako velika razlika. Res ima BMW kolesa 19=17 "enduro" Yamaha pa 17/17 "naked", drugače pa podobne zasnove motorjev (paralelni twin) 800ccm proti 700ccm podobna moč in praktično enaka poraba. Na zadnji poti se je gibala od 3,3-3,5l/100km.

Na takšni poti seveda ne podiraš hitrostnih rekordov in je cilj, vsaj nama, varna vrnitev domov.

Seveda je težko nati motor po svojih željah in pričakovanjih, še posebej za ceno, ki je zaželjeno nizka. Vsi motorji iz serije 800 (S,R in F) zelo varčni, čeprav mogoče nalo dražji ob nakupu, vendar ob "pogosti uporabi" razliko nadoknadiš pri  porabi.

Ob skupni vožnji s kolegom TA700 je imel porabo višjo za 1,2l/100km, pa še po 280 km ga je skrbelo, če bo bencina do naslednje črpalke. Medtem z mojim 350km do rezerve pri takšnem tempu.

Srečno izbiro in varne kilometre....

Tudi jaz sem na Vstromu imel ob nakupu veliko šipo in sem jo dal kmalu dol zaradi videza in zaradi dejstva, da mi je odneslo preveč vetra in s tem svežega zraka v čelado. Poraba pri Vstromu je tudi skromna.. :) Ostali so tudi tu tu... Letno ne delam 20k km z motorjem, da bi bil to odločilni faktor. Kako pa je žena kaj zadovoljna z vzmetenjem? Menda naj bi bil to najslabši del MT07...

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Evo, potem je to to. Najbolje pri tem, da imaš lahko 2 motocikla je, da kupiš 2 popolnoma različna. Najbol smešno bi bilo, če bi kupil skoraj "isti" motor kot ga že imaš.

Da povem drugače. Ko greva z ženo ali s kakim kolegom v gostilno( če je seveda za) naročiva dve popolnoma različne jedi pa dava na pol, da poskusiš čim več. Samešno bi bilo če bi oba naročila pico en 4 siri en pa margerito pa bi si jo zdelila na pol...isti kurac.

Zdej če ne štekaš, veš koga moraš prašat. :)

Točno to! Če se grem sam peljat lahko izbiraš med totalno dvema različnima motorjema. Če pa bi šla skupaj pa je pač pogoj, da uživava oba, ne pa da en trpi zaradi vetra/hitrosti/razdalje... 

Objavljeno
pred 29 minutami, skalar36 pravi:

Če se ne znata vozit skupaj neglede na št. valjev je mogoče bolje, da ne kupita 2. motocikla. Sori ampak tale 2, 3, 4 valna izjava je pa mal tko-tko. Glede na to, da sem imel 3 različne 1 valnike,  2 različna dvo valnika, en vrstni en V. 3 iste 4valnike. Trenutno pa vozim 3 valno mašino in nikoli, ampak nikoli nisem imel težav z vožnjo z ostalimi ali v skupini, zato vem kaj govorim.

Za iskanje motorja uporabita avtonet, tam dajta osnovne kriterije. Potem se odločita kaj vama\ji paše. Izbire je ogromno.

Je pa že v štartu treba vedit, ali hočeš rolko, skiro, rolarje ali motor...

PS: Mal na trdo...sem neki slabe volje...

Jaz mislim, da je uporabnik hotel le povedati, da motor 2 valjnika precej bolj sam zavira kot npr. 4 valjnik in da bi zaradi tega verjetno drugi zadaj (če ne zna vozit, uporabljat menjalnika, spremljati skupine itd.) pogledal v izpuh. To je mislil, pa ni "znal" povedati :)

Ampak dejstvo pa je, da niti dva osebka na dveh enakih motorjih ne vozita enako.

Če se normalno voziš, potem ni nobenih težav, kakšen agregat je spredaj ali zadaj.

p.s.

ti bi imel težave z mano v skupinski vožnji :) za moje pojme je itak skupinska vožnja mimo, prava vožnja je samo v solo

Objavljeno
1 minute ago, JezniPohorc said:

 

Točno to! Če se grem sam peljat lahko izbiraš med totalno dvema različnima motorjema. Če pa bi šla skupaj pa je pač pogoj, da uživava oba, ne pa da en trpi zaradi vetra/hitrosti/razdalje... 

Jebi ga, pol pa 3. :)

Mislim, da na triumphu se bi čist ok peljala. Oziroma kdor bi ga vozil, se bi mu pod čelado smejalo. Ko\če se ga pa naveličaš pa zamenjaš...ni lih roketsajens. Razdalja ni problem itaq se moraš ustavljat, če zarda druzga ne vsaj zarad dehidracije. Hitrost..omejitve...baje je stavke konc... veter pa, hm zanimivo je na nakedu pri hitrostih do cca 150 kmh so čist znosne pač dobiš veter v zgornji del telesa, ampak se ne vrtinči in buči (moja izkušnja z nakedi) kar ti lahko rečem, da na moji tracerki z originalnim vizirjem ni ok.

Objavljeno

Sej bodo 3 pri bajti pol.... (Vstrom, CX500 (caferacer), XXX)... :) 

Glede vetra se strinjam... Meni na Vstromu zaradi šipe pri 120+ rahlo bobni in glavo premetava. Seveda tega večinoma ni pri nakedih, ker je tok zraka pri glavi miren... Glede razdalje pa pomoje treba gledat na dokaj "naravno" držo in se da... Vsaj jaz imam take izkušnje..

Objavljeno

Večja šipa na MT 07 ni kot na poštarskem motorju :cool:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, Matej207 pravi:

Dl650... "ne bluzi" :P

4 valjnik lahko lepo sledi 2 valjniku in obratno, še bolje gre z "radijsko povezavo" moreš pa pač ugotovit sistem vožnje, tud če voznik spredaj vozi ist motor kot ti zadaj... 

Verjamem pa da so ženske spretne voznice :)

Ne seri! :P

Morda me nisi razumel .... tukaj sem mislil naveza : moški (2valja) / ženska (4 valji). Drugo je naveza: moški/moški, kjer imamo že po naravi malo hitrejši tempo. Ob enem pa govorim za svoj motor, ki ni za objestno vožnjo, in za nek hiter tempo.
Moja vozi spretno in hitro, ko je to potrebno, ker pa sam zdaj na Vštromu nisem več nek diujak in žena zadaj ne bi ravno uživala, motor (govorim za 4 valjnik) pri nama ne bi bil izkoriščen, ker nisva divjaka, ampak imava normalen dinamičen tempo.
Morda bi bila zgodba drugačna, če bi jaz vozil nekaj od 900ccm pa navzgor.

Ne navijam za Hondo, pač sem omenil, ker je dober motor. Dinamičen agregat, ki te ne pusti na cedilu, majhna poraba ...

Pohorc, kaj pa TDM900 ? Sta razmišljala kaj v to smer?

Dejstvo je, da smo si ljudje različni.
Midva z mojo sva kupila ta motor, ker ji je od vseh, ki sva jih šla gledat ta tudi najbolj pasal. Honde s preklopom na skuter ni hotela, tako, da je odločitev bila takoj jasna.

Zdaj, če je to za nekatere, da se "ne znama" vozit skupaj, ker delava po 350km dnevne ture in ker sem nesebičen in polagam pažnjo tudi na njo, potem OK. Nama ni bistvo, da iz Ptuja do Makarske prideva v dveh urah. Midva uživava v vožnji do 110km/h, drugi pa pri 170km/h. Tukaj je najprej potrebno razščistit pojme, kaj je za koga uživanje v vožnji, šele potem pa pisat, kaj se kdo zna, kdo pa ne.


 

Objavljeno
pred 1 uro, DL650 pravi:

Pohorc, kaj pa TDM900 ? Sta razmišljala kaj v to smer?

 

Iskreno nisem. Optično mi ne gre skozi... Bom pa vseeno dal na listo...

Objavljeno (popravljeno)
pred 20 minutami, Borutt pravi:

Koliko enih neumnosti na tako majhnem prostoru. Swašta. 

Eto vidiš, to sem zadnjič reku enmu policistu k  mi je našteval kaj vse je bilo narobe in ni bil videti prav nič zadovoljen.

Drugič mu bom rekel, da je to tako na vaših vejah zrastl :P 

diareja.jpg

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, JezniPohorc pravi:

Kako pa je žena kaj zadovoljna z vzmetenjem? Menda naj bi bil to najslabši del MT07...

Takoj po izteku garancije bo nadgradnja (tako pravi :inlove:). Ni ravno popolnoma zanič, je pa sigurno "najslabši člen".

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Večja šipa na MT 07 ni kot na poštarskem motorju :cool:

Če je "kanarček" rumen potem je :P.

Popravljeno . Popravil MiNa

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!