Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

1 hour ago, KARMEN1 said:

Če je prednost, da motor vozi ženska-.......:cool:

Prednost verjetno ne... klicev za oglas ima pa sigurno več :cool:

tudi ogledov mogoče :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 7. 6. 2016 at 4:27 PM, KARMEN1 said:

Drža izgleda dobra :cool:

 Er6 sem vozila pred dvemi leti, zato se ga glih ne spomnim. Poleg tega ni mogoče primerjati vožnje v avtošoli, z njihovimi motorji.

Fz6 se mi res ne zdi lena, za moje potrebe več kot dovolj, še preveč. Od nje ne koristim kaj več kot polovico, morda niti to.

Sem šaltal iz hornet 600 na 900 in sem ful zadovoljen. Predvsem je po zaslugi vzmetenja in agregata ki je lepo prožen že pri nizkih obratih. Najbrž pogrešaš iste lastnosti zato le seži po nagecu okoli litra ali malo manj. Ne iščeš neke divje kW le več navora in injektorje. Če bo nova reč sam vzamem 3x raje traction control napram ABS-u ki bi ga sicer tudi mel.

Zanimivi so mi tudi Z800, FZ1, CB1000R, triple 1050 ampak razen FZ so večalmanj vsi pravi nageci se pravi brez modrca kar ti ne odgovarja. Iskreno če bi si lahko privoščil bit brez prednje šipe na hornetki 900 in brez kufra bi ta grda krama takoj letela dol.

Vesel nakup pa enkrat se bomo že dobili na kalu med poletjem. Do takrat pa veter v laseh in brez pi******. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, StaraFeltna pravi:

Če bo nova reč sam vzamem 3x raje traction control napram ABS-u ki bi ga sicer tudi mel.

Zanimivo. Vozim CB1300, ki ima kubikov in navora res veliko, pa nekje okoli 115KM. Sicer nisem nek cestni rejser, čisto počasen pa tud ne. Pa na traction control niti pomislim ne, ABS pa je že kdaj precej pomagal. Sej se zgodi, da ga na kakem kosu spolzkega asfalta malo zvrti v prazno. Če je prostora, ga pustim da se hitrost motorja in vrtenje zadnjega kolesa izenačita. Če ni prostora, pa malo popustiš in je lih tak ok. Hec je, da na motorju z nekaj resne kubature (tam okoli jurja in gor) in neagresivnim odzivom traction control ne koristi kaj dosti. Če se odziva lepo linearno, ni presenečenj. Gre pač kolikor mu daš, brez skokov moči preko območja delovanja. Po hladnem in/ali mokrem se pač ne obešaš na gas, pa je. Agresivni in nelinearni stroji so pa drug hec...

Po drugi strani pa, motor ki ima TC ziher ima tud ABS.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, jskrablin pravi:

Zanimivo. Vozim CB1300, ki ima kubikov in navora res veliko, pa nekje okoli 115KM. Sicer nisem nek cestni rejser, čisto počasen pa tud ne. Pa na traction control niti pomislim ne, ABS pa je že kdaj precej pomagal.

Po drugi strani pa, motor ki ima TC ziher ima tud ABS.

Se bom strinjal..bolje abs kot tc. Tc je v glavnem pomagalo da ni glih treba prevec mislt. Abs pa pomaga ko je panika. Seveda ce oboje deluje kot mora. Predvsem kak tc deluje tako da bi bilo bolje da ga ne bi bilo. 

In po drugi strani..ce ima motor tc ni nujno da ima tudi abs ;) Primer je Aprilia Tuono V4 APRC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, KARMEN1 pravi:

Če je prednost, da motor vozi ženska-.......:cool:

podobno kot "kupljen od starejšega gospoda"  : ))

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, carmagedon said:

 "kupljen od starejšega gospoda"  :

To je prednost, če kupuješ rabljeno čelado. Ker verjetno je imel ves čas kapo tudi pod čelado.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, jskrablin said:

Zanimivo. Vozim CB1300, ki ima kubikov in navora res veliko, pa nekje okoli 115KM. Sicer nisem nek cestni rejser, čisto počasen pa tud ne. Pa na traction control niti pomislim ne, ABS pa je že kdaj precej pomagal. Sej se zgodi, da ga na kakem kosu spolzkega asfalta malo zvrti v prazno. Če je prostora, ga pustim da se hitrost motorja in vrtenje zadnjega kolesa izenačita. Če ni prostora, pa malo popustiš in je lih tak ok. Hec je, da na motorju z nekaj resne kubature (tam okoli jurja in gor) in neagresivnim odzivom traction control ne koristi kaj dosti. Če se odziva lepo linearno, ni presenečenj. Gre pač kolikor mu daš, brez skokov moči preko območja delovanja. Po hladnem in/ali mokrem se pač ne obešaš na gas, pa je. Agresivni in nelinearni stroji so pa drug hec...

Po drugi strani pa, motor ki ima TC ziher ima tud ABS.

Tudi sam nisem nek rejser prej Snecer. :D imam 5KM manj a tudi veliko Kg manj in bi rekel da se pozna.

Pač sem očitno čudne sorte. Tudi v zaj.... situaciji sem sam svoj abs in kar spodoben (veliko vadil) čeprav se ga nebi branil. TC bi pa mel lih za tiste eksotične primere ko si malo težek po gasu a je podlaga brez posebnih razlogov spolzka. Morda je kriv moj nekdanji stik z asfaltom morda bi si želel malo bolj suvereno odpret gas brez presenečenj zlasti v dežju kjer sem tako konzevativen, da si grem že kar na živce. Ne zaradi lenobnega nažiganja le zaradi varnosti, pač se rad vrnem k družini čeprav občasno prekoračim omejitev pa ne preveč. Hitrost mi ni to to pospeški pa me veselijo in od tod želja po tc.

Rad bi vozil reaktivca pa mi ni dano... Za lamborghinija sem prekratek tako da mi sotane le še poceni raketa. :D

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

po treh letih pavze, sem se odločil spet obuditi svojo ljubezen do motorizma. Na kratko....izbiram med suzuki gsxf 750 2001 in hondo cbf 600s 2004. Vožnja v dvoje cca 30 %. Izbiram samo med temi dvemi in bi vas prosil za nasvete. Prebral sem skoraj vse teste in vsak ima svoj plus in minus. Iskreno vas prosim za mnenja.

 

Hvala in lp, Pajk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Pajk pravi:

Pozdravljeni

po treh letih pavze, sem se odločil spet obuditi svojo ljubezen do motorizma. Na kratko....izbiram med suzuki gsxf 750 2001 in hondo cbf 600s 2004. Vožnja v dvoje cca 30 %. Izbiram samo med temi dvemi in bi vas prosil za nasvete. Prebral sem skoraj vse teste in vsak ima svoj plus in minus. Iskreno vas prosim za mnenja.

 

Hvala in lp, Pajk

Tut ce je samo 30% voznje v dvoje,ti cbr-ko odsvetujem..vem,ker sem imel isto,samo letnik 2003 in me je moja vedno "j..ala" kva sm to kupu..moje mnenje,pocakaj se na ostale!!lp;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni cbr, je cbf. Ali si slučajno mislil na cbf?

Na izbiro imam samo ta dva. Finance, pa na obroke sta oba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Pajk pravi:

Saj ni cbr, je cbf. Ali si slučajno mislil na cbf?

Na izbiro imam samo ta dva. Finance, pa na obroke sta oba.

Se opravičujem..napisal sem cbr mislil pa sem cbr600fs..saj misliš to a ne?ali cbf600?razlika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Pajk pravi:

Pozdravljeni

po treh letih pavze, sem se odločil spet obuditi svojo ljubezen do motorizma. Na kratko....izbiram med suzuki gsxf 750 2001 in hondo cbf 600s 2004. Vožnja v dvoje cca 30 %. Izbiram samo med temi dvemi in bi vas prosil za nasvete. Prebral sem skoraj vse teste in vsak ima svoj plus in minus. Iskreno vas prosim za mnenja.

 

Hvala in lp, Pajk

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11033246&display=Honda CBF 600 S CBF600S

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10987815&display=Suzuki GSX F 750 GSX 750 F GSX750F

 

jest bi vzel Hondo:P

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem jest full nesramen, če ob tej priliki vprašam, če ste nekateri polpismeni? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti nisi nesramen, vendar je to način pisanja današnjih dni :010

Imam nečakinjo, staro 16 let.

Če v šoli piše kot meni pošilja sms, ajooooooooj. Jaz bi ji dala v slovenščini šus :mad:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!