Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, builder said:

Builder zakaj Honda? Po pravici povedano, sem skoraj 70 % prepričan za Suzukija. Peljal sem oba, pa nekako mi je suzuki boljši za dva.

 

In ja, v motohitu sta oba :)

Popravljeno . Popravil Pajk
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 urami, Pajk pravi:

Builder zakaj Honda? Po pravici povedano, sem skoraj 70 % prepričan za Suzukija. Peljal sem oba, pa nekako mi je suzuki boljši za dva.

 

In ja, v motohitu sta oba :)

tega Suzukija je pohodu čas:smoke:

 

kupi tisto, kar je tebi bolj všeč, saj z njim se boš ti vozil:OK:

Objavljeno
pred 16 urami, Pajk pravi:

Builder zakaj Honda? Po pravici povedano, sem skoraj 70 % prepričan za Suzukija. Peljal sem oba, pa nekako mi je suzuki boljši za dva.

In ja, v motohitu sta oba :)

Suzuki prodan ...

Objavljeno
pred 40 minutami, builder pravi:

 

kupi tisto, kar je tebi bolj všeč, saj z njim se boš ti vozil:OK:

Ni čisto tak.

Potem pa lahko sledi "prodam zaradi tečne babe" :)

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)
pred 51 minutami, HD-Dyna pravi:

Suzuki prodan ...

po moje ga je šel iskat:P

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Builder, nisem še. Sem pa na poti. Ja, odločil sem se za Suzo, ker je tudi žena dala svoj glas. Glede povoženega časa, pa je stvar ukusa :cool:.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 minutami, Pajk pravi:

Builder, nisem še. Sem pa na poti. Ja, odločil sem se za Suzo, ker je tudi žena dala svoj glas. Glede povoženega časa, pa je stvar ukusa :cool:.

tako kot sem rekel, ti se boš vozil in ti se moraš odločit, mi lahko samo pametujemo:D

Želim ti predvsem veliko uživaških in varnih kilometrov:OK:

Objavljeno (popravljeno)

Nisem še imel motorja in me zanima koliko pridejo letno stroški za 600ccm motorje, primer honda hornet 600, z750, yamaha xj6n, in podobne naked variante, letnik 2008+

Pa čisto za predstavo za kawasaki z300 oz honda cb500f, da vidim kolikšna je razlika, oz če bi bilo smiselno nabavit slednje kot commuter bike, ter imeti 2 motorja na dolgi rok.

Lahko tudi linkate katerokol slovensko/ang stran če so že kje te podatki(za eu), meni google ni obrodiv preveč sadov, hvala :)

Popravljeno . Popravil Bakka
Objavljeno
5 hours ago, Pajk said:

Builder, nisem še. Sem pa na poti. Ja, odločil sem se za Suzo, ker je tudi žena dala svoj glas. Glede povoženega časa, pa je stvar ukusa :cool:.

Ravnokar mimo Minutke? Lep. Srecno. 

Objavljeno
2 hours ago, Cartman said:

Ravnokar mimo Minutke? Lep. Srecno. 

Res je:cool:. Hvala enako.

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 urami, Pajk pravi:

Builder, nisem še. Sem pa na poti. Ja, odločil sem se za Suzo, ker je tudi žena dala svoj glas. Glede povoženega časa, pa je stvar ukusa :cool:.

Če je dala še kaj čustev ( € ), si pa sploh zmagal :blush:

Srečno in varno vožnjo vama želim !

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno

 da se umešam v debato glede KARMEN1:

...nisem bral vseh strani, ker se mi ne da...pa samo podam mnenje glede nekaj prvih postov.

Karmen bi menjala motor. Sedaj ima Fz6. ....in bi rada Fz8. ....nekaj pa se spogleduje z ER6.

-Tisto o leni mašini Fz6, pa da to ni v redu....  Saj ona bi PRODALA Fz6 ... zato naj jo ne skrbijo ti podatki.

...torej je treba primerjati Fz8 in Er6.

Fz8 ima le malenkost več KM, kot Fz6 in več navora, torej ni "lena mašina".  Er6 je lušten motorin, vozi ga veliko forumašic, ki so visoke tja do 165 cm. Karmen pa je visoka in je do sedaj vozila , kot rečeno Fz6.... in ji višina (velikost) motorja ni predstavljala omejitev, torej o Er6 ne bi razmišljal. ...

... da ne govorim o agregatu 2-valjni vs 4-valjni. 4-valjni bistveno bolj prožen, brez vibracij, z bistveno večjim delovnim razponom motornih obratov.

Fz 8 ima mnogokratnik več mojih glasov, kot Er6.

Pa ne me narobe zastopit. Er 6 je tudi odličen motorin!

Objavljeno
pred 5 minutami, KARMEN1 pravi:

 100 konjev pa itak ne rabim, haha.

Včasih je še en vosu preveč :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 urami, Bakka pravi:

Nisem še imel motorja in me zanima koliko pridejo letno stroški za 600ccm motorje, primer honda hornet 600, z750, yamaha xj6n, in podobne naked variante, letnik 2008+

Pa čisto za predstavo za kawasaki z300 oz honda cb500f, da vidim kolikšna je razlika, oz če bi bilo smiselno nabavit slednje kot commuter bike, ter imeti 2 motorja na dolgi rok.

Lahko tudi linkate katerokol slovensko/ang stran če so že kje te podatki(za eu), meni google ni obrodiv preveč sadov, hvala :)

stroški registracije - najdeš an netu - okvirne recimo na amzs strani ..

med 8 - 10,000km na leto : komplet gum - 200€ , povprečno 5,5l/100km = 530 do 660€ bencin , servis = cca 120€ , 3-4  ketenspreji = 40-60€, letna vinjeta če jo boš vzel 55€, na vsak tank dve kavi pa še nekaj zraven  = letno 120€..

torej si na nekih 1500€ + registracija ..

Objavljeno
pred 38 minutami, KARMEN1 pravi:

Vse točno, kot si napisal!

Vendar sem po daljšem tuhtanju, kaj sploh potrebujem, za kaj in kdaj, glede na moje potrebe, višino, tezo in stil vožnje, kupila Hondo nc750s.

Zakaj? Kar mi je vseč, nisem dobila, ali pa je bilo predrago. Kar bi lahko dobila, mi ni bilo všeč. Nič mi ni bilo dovolj prav!

Yamaho sem prodala v enem dnevu, Hondo pa naročila po treh dneh ogledovanja v trgovini. Mislim, da mi bo dobro služila. 100 konjev pa itak ne rabim, haha.

samo a ni to naked?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 minutami, KARMEN1 pravi:

Vse točno, kot si napisal!

Vendar sem po daljšem tuhtanju, kaj sploh potrebujem, za kaj in kdaj, glede na moje potrebe, višino, tezo in stil vožnje, kupila Hondo nc750s.

Zakaj? Kar mi je vseč, nisem dobila, ali pa je bilo predrago. Kar bi lahko dobila, mi ni bilo všeč. Nič mi ni bilo dovolj prav!

Po mnogih raznoraznih komentarjih je tale res uporaben in argumentiran. Bistvene parametre pri odločitvi nakupa motorja je navedla: "za kaj", "kdaj", "potrebe", "stil vožnje", "višina"... Ne pa da odločitev gravitira med konji pa kubiki. Je že enkrat prej pošteno povedala, da na svoji bivši fz6 večinoma ni uporabljala niti polovice konjenice...

Komentarjev o "prožnosti agregata" - zadnji od @zivnorc - pa nekako ne razumem najbolje. Jasno da najbolj "vibrirajo" enocilindraši. Twini že manj, vrstni štiricilindraši še manj, šest pa skoraj nič... Ampak v praksi se navadiš na tisto kar imaš. Meni je recimo pri mojemu dvocilinderskemu agregatu všeč, da ob spuščenem gasu tudi malo pomaga pri pojemku (zaviranju). Pa da mi ga ni potrebno skoz nekaj v visokih obratih držat. Zdaj, če to teoretično pomeni, da "ni prožen" pa me praktično sploh ne zanima...

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Nasvet za ženske ob nakupu mopeda:

Ne poslušajte filozofov z grafi. Moped mora biti LEP. Samo LEP moped bo sprožal mikroorgazme. To je vse kar je pomembno, da je LEP. In če je LEP bosta dolgo in srečno vozila po cesti.

lp

LEP :love1:

LEP :love1: je dokler ne sreča Xsare :blush:

Kaj dela ljubezen :P

Objavljeno
pred 2 minutami, HD-Dyna pravi:

LEP :love1: je dokler ne sreča Xsare :blush:

Kaj dela ljubezen :P

nasvet je bil za ženske, kaj se ti razumeš u lepe mopede :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

nasvet je bil za ženske, kaj se ti razumeš u lepe mopede :P

Seveda se saj mam nartalepšiga :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

to da more bit lep ne velja samo za punčke :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, cikadina pravi:

to da more bit lep ne velja samo za punčke :P

ne kompliciraj..nam fantkom je pač všeč tisti ki ga imamo ..

Objavljeno
pred 7 minutami, cikadina pravi:

to da more bit lep ne velja samo za punčke :P

...kaj  a tudi za pi*ke?..  :huh: :P 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!