Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 6 minutami, thumper pravi:

ne kompliciraj..nam fantkom je pač všeč tisti ki ga imamo ..

... punčkam pa tist k ga dobijo :P

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

...kaj  a tudi za pi*ke?..  :huh: :P 

Yp, za sponzoruše :twak:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, izibajker pravi:

Komentarjev o "prožnosti agregata" - zadnji od @zivnorc - pa nekako ne razumem najbolje. Jasno da najbolj "vibrirajo" enocilindraši. Twini že manj, vrstni štiricilindraši še manj, šest pa skoraj nič... Ampak v praksi se navadiš na tisto kar imaš. Meni je recimo pri mojemu dvocilinderskemu agregatu všeč, da ob spuščenem gasu tudi malo pomaga pri pojemku (zaviranju). Pa da mi ga ni potrebno skoz nekaj v visokih obratih držat. Zdaj, če to teoretično pomeni, da "ni prožen" pa me praktično sploh ne zanima...

...ene 8 let sem vozil V2 1000ccm 125KM. Zdaj pa imam L4 (linijski 4-valjnik) 1000ccm 185KM.

Dosti lepši prehodi iz min. obratov ( pri V2 sem moral biti stalno nad 3.000-3.500 1/min, čene mi je hotelo ob pospeševanju u kontra zasukati mašino....... pri L4 pa dela zvezno od 1.500 1/min naprej). Pri V2 se je nehalo veselje pri 11.000 1/min , oz. uporabno je bilo do slabih 10.000, ostalo naprej je bilo brez veze. L4 se vrti do 13.000 in čez (14.000 blokada). Ko sem pri V2 recimo vozil po ridah v 2. prestavi, pa ko sem dodajal ali spuščal gas... je cukalo, je rukalo.... pri L4 lepo brez tega ruka-cuka.... in ko  zapreš gas, mašina še vedno zgledno in močno zavira.....vendar je vse nekako mehkeje.

...navor pri L4 ... zvezno po celem območju vrtljajev, moč začne zvezno močno naraščati nad 8.000 1/min.... in tudi do 8.000 moč precej bolj suverena, kot pri V2...

... da ne govorim o porabi. V2   7-7,5 l/100km, L4 5,5-6 l/100km.

in še in še plusov..  :D

Vibracije me pri V2 niso motile. Tudi ta motor jih ima, vendar bolj fine....morda včasih šebolj neprijetne, kot pri V2....pa me tudi ne moti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, KARMEN1 said:

Yamaho sem prodala v enem dnevu, Hondo pa naročila po treh dneh ogledovanja v trgovini. Mislim, da mi bo dobro služila. 100 konjev pa itak ne rabim, haha.

Si potem kupila samo na osnovi ogledovanja ali na osnovi testne vožnje? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, HD-Dyna said:

Če je dala še kaj čustev ( € ), si pa sploh zmagal :blush:

Srečno in varno vožnjo vama želim !

Dala žena vsa "čustva" :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, XTR pravi:

Si potem kupila samo na osnovi ogledovanja ali na osnovi testne vožnje? 

Le na osnovi ogledovanja in vem, da bom z njo zadovoljna :cool:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil enakega mnenja. Gledal NC700s lani, bela, abs, prostor za čelado... super. Ko sem pa naredil 1km sem jo pa samo parkiral pa pozabil na njo. Sem že nekje pisal na forumu. Vse ok, če ne bi že na parkirišču pred trgovino motor nenamerno zabil v blokado. Je bil ogret, da ne bo imel kdo pomislekov... Enostavno je to drug svet v primerjavi z FZ6 in mi ne gre v račun, kako lahko nekdo kupi motor brez testne vožnje. Upam, da si vzela vsaj DCT. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

...ene 8 let sem vozil V2 1000ccm 125KM. Zdaj pa imam L4 (linijski 4-valjnik) 1000ccm 185KM.

Dosti lepši prehodi iz min. obratov ( pri V2 sem moral biti stalno nad 3.000-3.500 1/min, čene mi je hotelo ob pospeševanju u kontra zasukati mašino....... pri L4 pa dela zvezno od 1.500 1/min naprej). Pri V2 se je nehalo veselje pri 11.000 1/min , oz. uporabno je bilo do slabih 10.000, ostalo naprej je bilo brez veze. L4 se vrti do 13.000 in čez (14.000 blokada). Ko sem pri V2 recimo vozil po ridah v 2. prestavi, pa ko sem dodajal ali spuščal gas... je cukalo, je rukalo.... pri L4 lepo brez tega ruka-cuka.... in ko  zapreš gas, mašina še vedno zgledno in močno zavira.....vendar je vse nekako mehkeje.

...navor pri L4 ... zvezno po celem območju vrtljajev, moč začne zvezno močno naraščati nad 8.000 1/min.... in tudi do 8.000 moč precej bolj suverena, kot pri V2...

... da ne govorim o porabi. V2   7-7,5 l/100km, L4 5,5-6 l/100km.

in še in še plusov..  :D

Vibracije me pri V2 niso motile. Tudi ta motor jih ima, vendar bolj fine....morda včasih šebolj neprijetne, kot pri V2....pa me tudi ne moti...

Ma ne moreš primerjat motorja ki je odslužil z novim GSXR......Si vozil mojega KTM ......to je vesoljska ladja proti SV pa je isto V2,gladko,ne trese ne cuka .....poraba dinamično 5.7 , če ga božaš 5......

Se pa strinjam da GSXR vleče že od nizkih obratov , pri 1190 se lahko pelješ normalno šele od 3-3.500 obratov ,vse pod temi obrati je men srce parajoč zvok .......

pred 11 minutami, XTR pravi:

Sem bil enakega mnenja. Gledal NC700s lani, bela, abs, prostor za čelado... super. Ko sem pa naredil 1km sem jo pa samo parkiral pa pozabil na njo. Sem že nekje pisal na forumu. Vse ok, če ne bi že na parkirišču pred trgovino motor nenamerno zabil v blokado. Je bil ogret, da ne bo imel kdo pomislekov... Enostavno je to drug svet v primerjavi z FZ6 in mi ne gre v račun, kako lahko nekdo kupi motor brez testne vožnje. Upam, da si vzela vsaj DCT. 

Jaz sem to že večkrat naredil ,do zdaj sem vse zadel in so mi bili več ali manj všeč edino z Multištrudlom sem pa brcnil v temo in to zelo v temo .....:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tisti, ki je kupil mojega SV, mu je verjetno vesoljska ladja...

....jaz, ki sem kupil GSXR, mi je kot vesoljska ladja z barvnim televizorjem...

....tvoj KTM je pa kot vseoljska ladja z barvnim televizorjem in še z WiFi ....

.... in jaz zaenkrat še nisem prišel do WiFija.... oz. ga  trenutno "ne potrebujem"  :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, XTR pravi:

Sem bil enakega mnenja. Gledal NC700s lani, bela, abs, prostor za čelado... super. Ko sem pa naredil 1km sem jo pa samo parkiral pa pozabil na njo. Sem že nekje pisal na forumu. Vse ok, če ne bi že na parkirišču pred trgovino motor nenamerno zabil v blokado. Je bil ogret, da ne bo imel kdo pomislekov... Enostavno je to drug svet v primerjavi z FZ6 in mi ne gre v račun, kako lahko nekdo kupi motor brez testne vožnje. Upam, da si vzela vsaj DCT. 

Kaj pa si počel :whistle:?

Verjamem, da je to drugi svet, zato sem ga tokrat izbrala :cool:.

Saj bi lahko kupila drugo FZ6.........pa me ne zanima več.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, KARMEN1 said:

Kaj pa si počel :whistle:?

Speljem, prvijem gas, pričakujem da bo potegnilo, pa ni. Je samo zaropotalo :? Zgleda da sem preveč pričakoval od tistih konjičkov. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

ne pretiravat, gustinčič je to hondo zelo pohvalil, npr.

motosvet pa je drug svet, tu je še h2r premalo

h2r je za začetnike :lol1:za profiče je edina prava opcija Versys MK2 650 .....:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Snecer said:

ne pretiravat, gustinčič je to hondo zelo pohvalil, npr.

motosvet pa je drug svet, tu je še h2r premalo

Ni štos v pomanjkanju moči, z dct menjalnikom bi znala bit ok zadeva.   

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Snecer said:

ne pretiravat, gustinčič je to hondo zelo pohvalil, npr.

motosvet pa je drug svet, tu je še h2r premalo

Novinarji generalno hvalijo. Orng spljuvat si noben ne upa (vkljuceni z Gustincicem), ker ce bi to naredil, bi moral naslednjic kupit motor za test!

Na Top Gear-u so skrtizirali avtomobile do amena in so si lahko dali duska, ker so jih vecino kupili za show.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Nearrain pravi:

Novinarji generalno hvalijo. Orng spljuvat si noben ne upa (vkljuceni z Gustincicem), ker ce bi to naredil, bi moral naslednjic kupit motor za test!

Na Top Gear-u so skrtizirali avtomobile do amena in so si lahko dali duska, ker so jih vecino kupili za show.

tu maš, ko z najboljšim motorjem na svetu primerjajo :) 

tam od 10:45 dalje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri kupujejo motor racionalno, drugi emocionalno. Ampak mi še vedno ni žal, da sem za staro kripo dal (verjetno) več, kot za novega malega Versysa, malo Tenerejko...čeprav bi bil eden ali drugi, pa še kakšen podoben, dovolj, za kar rabim :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Le na osnovi ogledovanja in vem, da bom z njo zadovoljna :cool:.

Evo 100x sem povedu da se tako kupi moped, ne pa pregleda 1000 motorjev, nariše vse grafe, stestira najmanj pol njih in to vsaj 3 dni, ponovno zriše grafe za ali proti...in pol se kupi zmagovalca in nikol ni človek prepričan, če ni bil en drug boljši.

Če pa kupiš s ČUSTWI kot Karmen, si pa dolgo srečen, oziroma vsaj do prve Xsare :D

pred eno uro, XTR pravi:

Sem bil enakega mnenja. Gledal NC700s lani, bela, abs, prostor za čelado... super. Ko sem pa naredil 1km sem jo pa samo parkiral pa pozabil na njo. Sem že nekje pisal na forumu. Vse ok, če ne bi že na parkirišču pred trgovino motor nenamerno zabil v blokado. Je bil ogret, da ne bo imel kdo pomislekov... Enostavno je to drug svet v primerjavi z FZ6 in mi ne gre v račun, kako lahko nekdo kupi motor brez testne vožnje. Upam, da si vzela vsaj DCT. 

jaz sem kupil že 4 mopede, celo v živo jih nisem šel gledat :P

pred eno uro, Zivnorc pravi:

...tisti, ki je kupil mojega SV, mu je verjetno vesoljska ladja...

....jaz, ki sem kupil GSXR, mi je kot vesoljska ladja z barvnim televizorjem...

....tvoj KTM je pa kot vseoljska ladja z barvnim televizorjem in še z WiFi ....

.... in jaz zaenkrat še nisem prišel do WiFija.... oz. ga  trenutno "ne potrebujem"  :P

 

niti ne, par gumbov več ma, ni pa take razlike...moped ko moped od 13 jurjev dalje je več al manj vse isti šmorn.

Kmet 1,2,3 zdej se pa vžgi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

ne pretiravat, gustinčič je to hondo zelo pohvalil, npr.

motosvet pa je drug svet, tu je še h2r premalo

preizkusila z punco nc700,manjka ji živahnosti.drugače lep motor,drža uredu,zašćita uredu sam par kw manka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

....Moje želje so bile: nov poloklepnik, ne premočan, ne pretežek, ampak tudi ne premajhen (imam 175), lep na oko-OBVEZNO Dami :jezik:, pa da na njem lepo sedim, pa da gor tudi dobro izgledam (itak :whistle:), pa da bo gor kovček lepo izgledal,..... Motor za vsakdanjo rabo za v službo (skoraj 30 km v eno smer), pa za vikend potepe (do 300 km na dan), če pa bo šlo skozi, še en dopust na leto.......

Ena mala opazka glede tozadevne estetike. Upam, da gor ne boš namontirala 45+ litrskega kufra. Pri turing motorjih tak kovček niti ne izgleda tako velik.  Pri nejkidih do 3/4litra pa tak ogromen prirastek izpade kot na vesoljski ladji Enterprise Star trek... 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno bom lahko nekoga prehitel, pa čeprav sta to Snecer :yawn: in Karmen1 :004

Hec, da ne bo kdo resno vzel. Mene vsi prehitevajo, ampak še vedno sem prišel, kamor sem hotel.

Semi pa kr smeji ko pridem z servisa. Danes sem bil na Delta team, redni servis. 59 EUR. Čez 70 v šestih letih še ni šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Pajk pravi:

Dala žena vsa "čustva" :wub:

tvoj žena mora bit huda k pajk .. :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!