Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
8 minutes ago, vuk76 said:

Nope, nikoli. Skoraj vedno sam ali z zeno odzadaj.

Namrec 16.7.  sm se v guzvi na ac pred sv rokom slepal na enga z belim XR in MB registracijo. Vozila sta u paru z zx6r. Zelo suvereno sta jo mahnila skoz stojec promet. 

 

Xr mi je bil na prvi pogled tako grd, da ga na predstavitvi v milanu nism niti slikal niti sedu nanj. Zdej sm se ga ze navadu. Se mal pa mi bo hud hehe. 

Objavljeno

Ena je vidna na fotografiji ročke za sklopko...

Ostale boš moral iskat pa v živo.

Objavljeno

Hej.

Sem pred nakupom novega (rabljenega) chopperja. Kolebam med VN 900 in med Shadow 750. Oba imata okoli 30.000 km in ceno okoli 5000 €. Oba imata tudi nekja opreme (stranske torbe in naslon za sovoznika).

Motor bi koristil za vsakodnevno vožnjo (sam) in občasno tudi za skok na morej (do dalmacije) z ženo.

Ker že zelo dolgo nisem vozil (okoli 8 let), vas prosim za malo pomoči in nasvetov, mnenj.

Hvala.

 

Objavljeno
Ob 30. 8. 2016 at 19:48, XDR pravi:

Hej.

Sem pred nakupom novega (rabljenega) chopperja. Kolebam med VN 900 in med Shadow 750. Oba imata okoli 30.000 km in ceno okoli 5000 €. Oba imata tudi nekja opreme (stranske torbe in naslon za sovoznika).

Motor bi koristil za vsakodnevno vožnjo (sam) in občasno tudi za skok na morej (do dalmacije) z ženo.

Ker že zelo dolgo nisem vozil (okoli 8 let), vas prosim za malo pomoči in nasvetov, mnenj.

Hvala.

VN 900 je veliko novejši model .... Jaz bi vzel tega ;-)

Objavljeno
Ob 30. 8. 2016 at 19:48, XDR pravi:

Hej.

Sem pred nakupom novega (rabljenega) chopperja. Kolebam med VN 900 in med Shadow 750. Oba imata okoli 30.000 km in ceno okoli 5000 €. Oba imata tudi nekja opreme (stranske torbe in naslon za sovoznika).

Motor bi koristil za vsakodnevno vožnjo (sam) in občasno tudi za skok na morej (do dalmacije) z ženo.

Ker že zelo dolgo nisem vozil (okoli 8 let), vas prosim za malo pomoči in nasvetov, mnenj.

Hvala.

 

Shadow je nekoliko manjši (krajši in imaš bolj pokrčena kolena. Moraš preizkusiti položaj sedenja in drže rok. VN900 je malce močnejši in težji, sicer pa sta oba dobra.

Objavljeno
Ob ‎30‎.‎08‎.‎2016 at 19:48, XDR pravi:

Hej.

Sem pred nakupom novega (rabljenega) chopperja. Kolebam med VN 900 in med Shadow 750. Oba imata okoli 30.000 km in ceno okoli 5000 €. Oba imata tudi nekja opreme (stranske torbe in naslon za sovoznika).

Motor bi koristil za vsakodnevno vožnjo (sam) in občasno tudi za skok na morej (do dalmacije) z ženo.

Ker že zelo dolgo nisem vozil (okoli 8 let), vas prosim za malo pomoči in nasvetov, mnenj.

Hvala.

 

pomoje VN .. če boš šel gleda vzemi ženo na poskusni krog...višina tačk za sopotnika bo odločila o nakupu ..če boš naredil po svoje morja ne boš videl.. :twak::P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kateri motor bi priporočali začetniku? Recimo želja je, da bi motor vlekel že od začetka, da sem čimprej na željeni hitrosti. Pa da je lažje vodljiv, na avtocesto ne bi šel skoraj nič, večinoma mesto, pa lokalne ceste. Bi pa dal za motor nekje do 3500€. Najraje bi imel kakšnega nakeda. Želja je sicer ducatijev monster, ampak mogoče za začetek kaj drugega, toliko da se navadim...

Objavljeno
pred 5 minutami, Arzen pravi:

Kateri motor bi priporočali začetniku? Recimo želja je, da bi motor vlekel že od začetka, da sem čimprej na željeni hitrosti. Pa da je lažje vodljiv, na avtocesto ne bi šel skoraj nič, večinoma mesto, pa lokalne ceste. Bi pa dal za motor nekje do 3500€. Najraje bi imel kakšnega nakeda. Želja je sicer ducatijev monster, ampak mogoče za začetek kaj drugega, toliko da se navadim...

Mislim, da je sv 650 še najbljižje tvojim željam. Je dvovalnjik, podobno kot Ducati, torej lepo zvezno vleče. Je lahek, ima dober alu  okvir, torej tudi vodljivost ni problem..po izkušnjah drugih sodeč zabaven motor za malo denarja...

Objavljeno
pred 31 minutami, Arzen pravi:

Kateri motor bi priporočali začetniku? Recimo želja je, da bi motor vlekel že od začetka, da sem čimprej na željeni hitrosti. Pa da je lažje vodljiv, na avtocesto ne bi šel skoraj nič, večinoma mesto, pa lokalne ceste. Bi pa dal za motor nekje do 3500€. Najraje bi imel kakšnega nakeda. Želja je sicer ducatijev monster, ampak mogoče za začetek kaj drugega, toliko da se navadim...

ER6, z ABS-om.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, jskrablin pravi:

ER6, z ABS-om.

Kakšna je razlika med ER6-F in ER6-N? Hvala za nasvet. :) 

 

pred 31 minutami, otko pravi:

Mislim, da je sv 650 še najbljižje tvojim željam. Je dvovalnjik, podobno kot Ducati, torej lepo zvezno vleče. Je lahek, ima dober alu  okvir, torej tudi vodljivost ni problem..po izkušnjah drugih sodeč zabaven motor za malo denarja...

Hvala. :) 

Objavljeno

Za ta denar je veliko bolj kultiviran Versys 650 kot SV ki je grob V dvovaljnik z zastarelo zasnovo itd ....samo moje mnenje . Imel SV 1000 sicer zanesljiv in neuničljiv toda robusten in grob agregat za začetnika. Mogoče da je 650 bolj polikan a vseno je Versys udoben motor proti SV, tako po agregatu kot drži ,ciklistiki in da ne govorim o porabi . SV bi se jaz izogibal !

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, Arzen pravi:

Kakšna je razlika med ER6-F in ER6-N? Hvala za nasvet. :) 

F ima oklep, N je pa slečen. Pa mislim da je N malo nižje v križih... sam to pravim malo na pamet, bi bilo za preverit. Drugače pa zelo nezahteven motor za začetnika, redni servis, tankaj, vozi, menjaj gume. Drugega dela pa pri pravilno vzdrževanem ni. Moči je ne glede na natolcevanja o 'babjem motorju' dovolj, da te spravi v resne težave. Edina posebnost je precej izrazit zavorni učinek motorja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, jskrablin pravi:

F ima oklep, N je pa slečen. Pa mislim da je N malo nižje v križih... sam to pravim malo na pamet, bi bilo za preverit. Drugače pa zelo nezahteven motor za začetnika, redni servis, tankaj, vozi, menjaj gume. Drugega dela pa pri pravilno vzdrževanem ni. Moči je ne glede na natolcevanja o 'babjem motorju' dovolj, da te spravi v resne težave. Edina posebnost je precej izrazit zavorni učinek motorja.

Saj po slikah sodeč je samo to videti ja, da je F videti veliko bolj potovalen. Ima pa N zelo grde luči napram F. 

pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Za ta denar je veliko bolj kultiviran Versys 650 kot SV ki je grob V dvovaljnik z zastarelo zasnovo itd ....samo moje mnenje . Imel SV 1000 sicer zanesljiv in neuničljiv toda robusten in grob agregat za začetnika. Mogoče da je 650 bolj polikan a vseno je Versys udoben motor proti SV, tako po agregatu kot drži ,ciklistiki in da ne govorim o porabi . SV bi se jaz izogibal !

Bom pogledal tudi tega, hvala. ;) 

Objavljeno
14 minutes ago,  Arzen said: 

Kakšna je razlika med ER6-F in ER6-N? Hvala za nasvet.

 

Ce vpises "difference between kawasaki er6n er6f" v Google, ni vrag, da ne bos nasel na enem od linkov odgovora na tvoje vprasanje

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Arzen pravi:

Saj po slikah sodeč je samo to videti ja, da je F videti veliko bolj potovalen. Ima pa N zelo grde luči napram F. 

Bom pogledal tudi tega, hvala. ;) 

Drugače je to isti agregat kot ti ga svetuje Jskrablin ,sam odločit se moraš ali ti bolj paše ST ali potovalni enduro .

Objavljeno
pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

Drugače je to isti agregat kot ti ga svetuje Jskrablin ,sam odločit se moraš ali ti bolj paše ST ali potovalni enduro .

Sem videl po značilnostih, da sta ista ja, zato sem bolj primerjal po videzu.  Bolj mi paše ST.

Pa pogledal sem bolj na grobo  Versys, ki se zdi bolj potovalen, pa mi ni toliko všeč, čeprav glede na mojo višino bi pa verjetno pasal ko ata na mamo.

Objavljeno
pred 10 minutami, Arzen pravi:

Sem videl po značilnostih, da sta ista ja, zato sem bolj primerjal po videzu.  Bolj mi paše ST.

Pa pogledal sem bolj na grobo  Versys, ki se zdi bolj potovalen, pa mi ni toliko všeč, čeprav glede na mojo višino bi pa verjetno pasal ko ata na mamo.

Sam imam 187 in 110kg pa mi je bil Versys udoben tudi na daljših turah , er6 pa mi pozicija ni bila udobna . Probaj pa se odloči na podlagi počutja,filinga na motorju in ne z očmi .

Objavljeno
pred 12 minutami, Kmet2 pravi:

Sam imam 187 in 110kg pa mi je bil Versys udoben tudi na daljših turah , er6 pa mi pozicija ni bila udobna . Probaj pa se odloči na podlagi počutja,filinga na motorju in ne z očmi .

To se itak bom, samo trenutno gledam samo z očmi, ker tiste lastnosti, ki jih iščem pri motorju, sem jih vam povedal, nek izbor ste mi dali, na meni pa je, da tole sprobam. :) Hvala še enkrat. 

Objavljeno
pred eno uro, Arzen pravi:

Saj po slikah sodeč je samo to videti ja, da je F videti veliko bolj potovalen. Ima pa N zelo grde luči napram F. 

Bom pogledal tudi tega, hvala. ;) 

Poglej nekaj pri Kawasakiju (Versys in ER6) ali pri Suzukiju  (SV in V-Strom). In ne poslušaj neke zgodbice o zastarelem in tresočem Suzukijevem dvovaljniku, ker teče lepše in mirneje od Kawasakijevega. Izberi tistega, ki ti je najbolj všeč in ti najbolj sede, saj ne boš z nobenim zgrešil.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za primerjavo imas v novi 19/2016 Motorrad reviji primerjavo v strom 650 tracer 700 in versys 650 in je vstrom pred versysom tudi v kultiviranosti agregata

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Arzen pravi:

Kakšna je razlika med ER6-F in ER6-N? Hvala za nasvet. :) 

 

Hvala. :) 

samo v oklepu pri modelu F, vse ostalo je identično, F se drugje imenuje Ninja 650R

Popravljeno . Popravil Snecer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!