Nearrain Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Povsod drugje razen v Europi. Snečer 1
thumper Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 tale podatek ninja 650 izven evrope je verjetno zelo dobrodošel Arzen-u ...
Kmet2 Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 (popravljeno) pred 8 urami, Borutt pravi: Poglej nekaj pri Kawasakiju (Versys in ER6) ali pri Suzukiju (SV in V-Strom). In ne poslušaj neke zgodbice o zastarelem in tresočem Suzukijevem dvovaljniku, ker teče lepše in mirneje od Kawasakijevega. Izberi tistega, ki ti je najbolj všeč in ti najbolj sede, saj ne boš z nobenim zgrešil. SV V-TWin primerjaš z Er6 agregatom ,ti res nimaš blage veze. Kot sem ti povedal sem vozil in lastil SV in Versys ER6 ............kaj si ti od tega imel ? Si naredil na kakšnemu 3km in zdej vse veš Skratka veliko bolj je prijazen agregat ER6 kot suzukijev SV ! Strom 650 pa je podoben ER6 in bi ga isto priporočil . Popravljeno September 3, 2016. Popravil Kmet2
Borutt Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Ti si imel 1000, kar si sam napisal. Mi se pa pogovarjamo o 650. Bilobil ? So ti pa že drugi napisali, kateri je bolj kultiviran.
Kmet2 Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 pred 6 minutami, Borutt pravi: Ti si imel 1000, kar si sam napisal. Mi se pa pogovarjamo o 650. Bilobil ? So ti pa že drugi napisali, kateri je bolj kultiviran. Bova tudi tukaj zaključila, sploh če trdiš da je V-twin agregat isto kultiviran in miren kot inline agregat oz. agregat z prečno postavljenimi valji ! Pa vzdrži se komentarjev o zdravju ,spominu in inteligenci ker nisi popolen ! DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Tule mešate hruške, jabolka in jagode. Kako lahko svetuješ nekomu, če se sam ne ve kaj bi? V prvi vrsti naj se vsede na kak moped, pa izbere držo: Sv650, športna podobna, kot bi vozil ss Er6 bolj pokoncna bolj relaks Vstrom, kot bi igral klavir, šalamala, enduro drža Vsak od njih ma drugačen stil vožnje. sebar in Yoghurt 2
sebar Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 11 hours ago, Arzen said: Kateri motor bi priporočali začetniku? Recimo želja je, da bi motor vlekel že od začetka, da sem čimprej na željeni hitrosti. Pa da je lažje vodljiv, na avtocesto ne bi šel skoraj nič, večinoma mesto, pa lokalne ceste. Bi pa dal za motor nekje do 3500€. Najraje bi imel kakšnega nakeda. Želja je sicer ducatijev monster, ampak mogoče za začetek kaj drugega, toliko da se navadim... Če je želja po monstru, kupi monstra, sej ne bruha ognja. Vse ostalo bo nek bled približek tega. Sej ne kupuješ pralnega praška, pa tudi v tvojem budgetu jih je par na internetu. Sploh pa boš 422378x bol kul kot na er6 cikadina in .... 2
smasher Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Se strinjam, ker kupit nekaj za začetek se pol zavleče in bo minilo 5 ali 6 let da greš na monstra če si ga res želiš. Mebi so se tudi cedile sline po monstru, ampak sem pi trstni vožnji na M800 odločil da morda ni zame (morda bi bil boljši zame m620), tako da preden kupiš obvrzno se sogovori za testno vožnjo. Sicer če zdej ne voziš motorja ne vem jplko boš pobral od testne vožnje. Jaz sem opazil da pod 50km\h m800 ne mara it, kar je kul če ga imaš za srednje vikend turice, jaz imam precej mestne vožnje in se mi je zdelo pametneje ostat na majhnem vodno hlajenem mlinčku. cikadina in Kmet2 2
Yoghurt Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 (popravljeno) @Arzen če te zanima kaj več o monstru, bi ti najbrž lahko @Yagi-san pomagal. Sploh, ker je tudi on bolj med frišnimi in je par mesecev nazaj spraševal o točno istih zadevah kot sedaj ti. Drugače pa, tako kot sem ti včeraj povedala, ne samo poslušati kaj ti govorijo, pojdi in se usedi na motor, da vidiš če ti sploh paše višina in pozicija sedenja. Več jih sprobaš, bolj ti bo jasno kaj ti je všeč in še bolj pomembno, kaj te moti. Je pa tako kot je Dami napisal. Neko osnovno usmeritev glede tipa motorja pa tudi rabiš, kar pa si rekel da itak že imaš (naked). To je začetek, potem pa na internetu poglej 1000 različnih motorjev in si naredi izbor glede videza,moči in cene motorja. Izbrane napiši sem in bo vsem veliko lažje, ker ti bodo gospodje lahko napisali kakšne izkušnje so imeli sami z določenimi motorji. Na koncu se pa itak odločiš s srcem kateri bo pravi. In tako je tudi prav. Popravljeno September 3, 2016. Popravil Yoghurt Roger G. Jagger, ...., igc1 in 1 other 4
thumper Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 čist eno skromno opažanje.. nihče mu ne omeni tdm 900 ? v tem cenovnem rangu se mi zdi dobra opcija .. vzdržljiv , dovolj kultiviran prečni vrstni vodno hlajen dvovaljnik , soliden navor in solidna moč tudi z vožnjo v dvoje..dovolj neutrujajoča pozicija za voznika .. soliden za dva baje.. Kmet2 1
Borutt Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 pred 2 urami, Kmet2 pravi: Bova tudi tukaj zaključila, sploh če trdiš da je V-twin agregat isto kultiviran in miren kot inline agregat oz. agregat z prečno postavljenimi valji ! Pa vzdrži se komentarjev o zdravju ,spominu in inteligenci ker nisi popolen ! Ne trdim, da je isto kultiviran, ampak trdim, da je bolj kultiviran. Suzukijev je boljši. Ti si omenjal 1000, njemu pa vsi predlagamo 650 in o tem tudi teče beseda. In jaz osebno bi mu priporočil ER6 ali pa Versysa. Zaradi drže in zaradi lahkotnosti.
Kmet2 Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 pred 1 uro, Borutt pravi: Ne trdim, da je isto kultiviran, ampak trdim, da je bolj kultiviran. Suzukijev je boljši. Ti si omenjal 1000, njemu pa vsi predlagamo 650 in o tem tudi teče beseda. In jaz osebno bi mu priporočil ER6 ali pa Versysa. Zaradi drže in zaradi lahkotnosti. Jaz pa bi mu isto priporočil samo zaradi tega ker sem mnenja da je 650 SV bolj naporen agregat kot ER6 . In ne obračaj mojih besed ...........še enkrat , osebno mi SV V-Twin (650) ni nikoli boljši agregat kot prečni Er6 .....bo zdaj šlo ? Probaj oba vozit v nizkih obratih , potem pa se lahko slišiva ,dokler tega ne narediš je tvoje natolcevanje brezpredmetno , vsaj zame !
cikadina Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 če je želja monster nej bo monster, brez veze niti druge reci gledat. ukica, DXR16, markII in 4 others 7
markII Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 No, zdaj je pa padel en tehten argument in glede na to, od kod je prišel, ga je treba popolnoma upoštevat! :)))) DAMI34 in cikadina 2
.... Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 pred 9 urami, Yoghurt pravi: @Arzen če te zanima kaj več o monstru, bi ti najbrž lahko @Yagi-san pomagal. Sploh, ker je tudi on bolj med frišnimi in je par mesecev nazaj spraševal o točno istih zadevah kot sedaj ti. Drugače pa, tako kot sem ti včeraj povedala, ne samo poslušati kaj ti govorijo, pojdi in se usedi na motor, da vidiš če ti sploh paše višina in pozicija sedenja. Več jih sprobaš, bolj ti bo jasno kaj ti je všeč in še bolj pomembno, kaj te moti. Je pa tako kot je Dami napisal. Neko osnovno usmeritev glede tipa motorja pa tudi rabiš, kar pa si rekel da itak že imaš (naked). To je začetek, potem pa na internetu poglej 1000 različnih motorjev in si naredi izbor glede videza,moči in cene motorja. Izbrane napiši sem in bo vsem veliko lažje, ker ti bodo gospodje lahko napisali kakšne izkušnje so imeli sami z določenimi motorji. Na koncu se pa itak odločiš s srcem kateri bo pravi. In tako je tudi prav. Hvala, ga bom kontaktiral. Pol stvari sem preslišal, ker sem se zagledal v tvoje čokoladice pred 10 urami, DAMI34 pravi: Tule mešate hruške, jabolka in jagode. Kako lahko svetuješ nekomu, če se sam ne ve kaj bi? V prvi vrsti naj se vsede na kak moped, pa izbere držo: Sv650, športna podobna, kot bi vozil ss Er6 bolj pokoncna bolj relaks Vstrom, kot bi igral klavir, šalamala, enduro drža Vsak od njih ma drugačen stil vožnje. Sem povedal, da sprašujem najbolj zaradi tega, da ne grem sprobavat motorjev, ki ne vlečejo takoj. Gledam vsak dan motorje in opažam, da so mi nakedi najbolj všeč. Kar se tiče same drže na motorju pa bom itak videl šele ko sprobam ja.
ukica Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Ki takoj vlece? Aprilia Tuono. Garantirano vlece in vlece in vlece.. Nearrain, cikadina in smasher 3
cikadina Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 pred 55 minutami, ukica pravi: Ki takoj vlece? Aprilia Tuono. Garantirano vlece in vlece in vlece.. ja pa nc ne cuka pa ruka, edini kar mam jst prepoved je dajat gas do konca thumper 1
DAMI34 Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Arzen pravi: Hvala, ga bom kontaktiral. Pol stvari sem preslišal, ker sem se zagledal v tvoje čokoladice Sem povedal, da sprašujem najbolj zaradi tega, da ne grem sprobavat motorjev, ki ne vlečejo takoj. Gledam vsak dan motorje in opažam, da so mi nakedi najbolj všeč. Kar se tiče same drže na motorju pa bom itak videl šele ko sprobam ja. Za začetnika vlečejo vsi motorji, debata v tej smeri je brezpredmetna. Izberi 2-3 motorje ki so ti fukiš, potem primerjaj mal podatke, agregate, vzdrževanje in se odloči. Srečen in zadovoljen boš samo v primeru, da ti je moped lep in všeč, vse drugo je irelavantno. Popravljeno September 3, 2016. Popravil DAMI34 GoBobi, smasher, Yoghurt in 4 others 7
Roger G. Jagger Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 Če bi sedaj ponovno izbiral, bi izral isto (znamko),..,morda bi edino Kmetu2 Diavela "odtujil" lp, Yagi .... 1
tomash Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 kupiš prvega ki ti je všeč. Z vsakim se da peljat in se mu prilagodiš. Potem pa zamenjaš. Saj motorja ne kupuješ za sto let vandrovec in DAMI34 2
Snečer Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 Ni nujno, če se misliš voziti normalno in zmerno, potem lahko kupiš za 10 let+ in imaš mir.
tomash Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 to drži. Ampak takrat pa točno veš kaj hočeš. Pri motorjih je fajn to, da če ga zamenjaš, ti ne zameri. Za razliko od ... Pa to. dAlencc87 1
fishy Objavljeno September 7, 2016 Opozori Objavljeno September 7, 2016 jst sm v avtosoli vozil er6n in pol sm si kupil shiver 750 v twin zdej, al teh 100cc res nardi tako razliko, al so v avtosoli nekako omejili moc, ker napram aprilii ni potegnu pol kurca in tud jst sm najprej gledu kej bi rad, tko da na tvojem mestu bi kupil monsterja, ce si ga res zelis, te tud nekej malck problemov ne bo motilo, tko kot tud mene ne malck cukanja v touring nastavitvi na 3k rpm, pa vrzem v visjo brzino in je... sedi se udobno, za pogledat je tudi, ... vsec mi je bil in mi je se vedno, neglede na napake ki jih ima (ki jih po moje, poleg tega cukanja na 3k rpm in mal slabsega zadnjega vzmetenja, nima) .... 1
Rubuz Objavljeno September 19, 2016 Opozori Objavljeno September 19, 2016 Sem pred rahlo dilemo in me zanima, če mate kakšen pameten nasvet... v glavnem kupujem nov motor in sicer nekako sem že odločil za Kawasaki Z800. V dilemi pa sem ker ne vem ali bi ga kupil sedaj, ali v nasljednji sezoni. Glede na to da gre letošnja sezona počasi proti koncu se mi mogoče nekak zdi bolj smiselno kupiti v nasljedni sezoni. Tudi vpisan letnik bo potem novejši, kar verjetno pomaga pri prodaji rabljenega motorja. Zanima me samo če mate kakšne izkušnje s prodajalci...dajo rajši kakšen popust ob koncu sezone kot na začetku, al je isto? Prvič dejansko kupujem nov motor in res ne vem.
Matej207 Objavljeno September 19, 2016 Opozori Objavljeno September 19, 2016 Če boš imel srečo lahko sedaj kupiš motor ugodneje, do "konca" sezone še je debeli mesec.. Če bo suha zima še lahko dljee... Jaz sem motor kupil sedaj, ko ga hočem vozit, novi nebo nakup za eno leto da bi gledal "letnik"? Ali?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se