Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 minutami, builder pravi:

pr men je že zdavnaj tako:P, ko maš enkrat vozilo še ne 3 leta staro in ima več kot 600.000 km prevoženih, brez kakršnihkoli problemov, veš, da so tisti, katerim je najbolj pomembno, koliko ima vozilo prevoženih, kratko rečeno BUTLI:whistle: 

Ne vem no .. osebno pač ne bi kupil vozilo  s 600.000 km... Čeravno so delani vsi servisi je material že kar utrujen ... Premosorazmerno mora biti tudi cena dovolj nizka... Ne moreš primerjati vozila s 50.000 ali 600.000 km... Pač ne gre, niti cenovno niti fizično.

 

Objavljeno
Pravkar, HD-Dyna pravi:

Ne vem no .. osebno pač ne bi kupil vozilo  s 600.000 km... Čeravno so delani vsi servisi je material že kar utrujen ... Premosorazmerno mora biti tudi cena dovolj nizka... Ne moreš primerjati vozila s 50.000 ali 600.000 km... Pač ne gre, niti cenovno niti fizično.

 

mogoče si ga imel, pa sploh ne veš:kva2:

po ohranjenosti mu neb dal, da je imel 150.000, tak da vas nafukavajo dillerji, sploh vam ni jasno:kva2:

sam vam zdaj nekaterim ta pametnim že težko razložim, kaj pomeni imeti "ta pravih" 150.000km:lol1: 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, builder pravi:

mogoče si ga imel, pa sploh ne veš:kva2:

po ohranjenosti mu neb dal, da je imel 150.000, tak da vas nafukavajo dillerji, sploh vam ni jasno:kva2:

Vem, vem .... Kupujem samo od kolegov preverjeno robo ali novo - skratka moram poznati zgodovino od novega avta ....

... vedno pa te lahko tudi nategnejo :blush:

rad bi pa videl tega 3 leta starega Audija s 600.000 km, zaradi lastnega firbca glede obrabe določenih sklopov.

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, HD-Dyna pravi:

Vem, vem .... Kupujem samo od kolegov preverjeno robo ali novo - skratka moram poznati zgodovino od novega avta ....

... vedno pa te lahko tudi nategnejo :blush:

je manjša verjetnost, se pa da, vseeno, držat se je treba domačega, tujina je pa večja izbira in kupovanje največkrat "pameti":dry:

Objavljeno

Kdo ima veselje kupovat od dilerjev, kateri vlačijo iz tujine odslužena vozila in jih tu dajejo v promet po skoraj normalnih cenah?

Njim je pomemben biznis, čim ceneje kupit in čim dražje prodat...folk pa naseda zaradi nekoliko ugodnejših cen na prvi pogled in prevrtenih kilometrov. Pa se ljudje ne bodo naučili, dilerjem pa laufa posel...:smoke:

Objavljeno
9 minutes ago, vandrovec said:

Kdo ima veselje kupovat od dilerjev, kateri vlačijo iz tujine odslužena vozila in jih tu dajejo v promet po skoraj normalnih cenah?

Njim je pomemben biznis, čim ceneje kupit in čim dražje prodat...folk pa naseda zaradi nekoliko ugodnejših cen na prvi pogled in prevrtenih kilometrov. Pa se ljudje ne bodo naučili, dilerjem pa laufa posel...:smoke:

Eh veselje. Pogosto je nuja. Financiranja, izbira na enem mestu, odkup tvojega avta itd itd...maš par kek, maš neprimeren avto, vse urediš na enem mestu....Ne vem no. Nisem če nič kupil od preprodajalcev, ampak popolnoma razumem tud njihove stranke. Dokler ni nategunstva s trgovino ni nič narobe.  

Objavljeno
pred 2 urami, HD-Dyna pravi:

rad bi pa videl tega 3 leta starega Audija s 600.000 km, zaradi lastnega firbca glede obrabe določenih sklopov.

obraba je manjša kot ljubljanskih 60.000, turbina je bla menjana na 750.000, takrat sm se zadnjič slišal z lastnikom, ki sm mu avto prodal, po moje ima avto, v kolikor se mu ni zgodila kaka totalka, krepko preko 1.000.000, ker je avto kupil za taksiranje pa Beogradu:slap:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

Eh veselje. Pogosto je nuja. Financiranja, izbira na enem mestu, odkup tvojega avta itd itd...maš par kek, maš neprimeren avto, vse urediš na enem mestu....Ne vem no. Nisem če nič kupil od preprodajalcev, ampak popolnoma razumem tud njihove stranke. Dokler ni nategunstva s trgovino ni nič narobe.  

Ni vse, kar je najbolj enostavno tudi najboljše...

Objavljeno
pred 3 urami, builder pravi:

pr men je že zdavnaj tako:P, ko maš enkrat vozilo še ne 3 leta staro in ima več kot 600.000 km prevoženih, brez kakršnihkoli problemov, veš, da so tisti, katerim je najbolj pomembno, koliko ima vozilo prevoženih, kratko rečeno BUTLI:whistle: 

No no, ne piši bedarij!
Dejstvo je, da ni to prioritetni podatek, je pa eden izmed podatkov pri nakupu vozila.
 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, DL650 pravi:

No no, ne piši bedarij!
Dejstvo je, da ni to prioritetni podatek, je pa eden izmed podatkov pri nakupu vozila.
 

samoidentifikacija:jezik:

Objavljeno
pred 9 urami, izibajker pravi:

Če ga boš kdaj prodajal, boš kupcu samo link na tale tvoj post nakazal. Tule si vse skupaj bolje zabeležil kot imajo mnogi v poštempljanih servisnih knjigicah..

če ne bom takrat pozabil kaj sploh imam v garaži..

pred 8 urami, Scarabeo 500 pravi:

On se že zdaj pripravlja na prodajo in prireja zgodovino. :lol1:

Potem pa bo kupcu kazal te strani in govoril, da takrat še ni razmišljal o prodaji. :)

Scarabeo

dej se mal pod nosom obriš pa ne sodit vseh po sebi..

Objavljeno
pred 13 urami, builder pravi:

samoidentifikacija:jezik:

Ne, ampak dvomim, da obstaja kdo, ki ga ne zanimajo prevoženi kilometri. Edino v čem smo si različni je to, da, nekaterim je 120k preveč, drugim 200k , nekaterim pa 500k. Tako smo popredalčkani, ne pa butli. :P OK, če kupuješ nek oldtimer, katerega imaš namen restavrirat, potem niso važni kilometri.

Ne vem, zakaj imajo nekateri odpor kupit vozilo uvoženo iz Italije, Francije .... Edina slaba stran tega je, da na račun uvoza iz tujine služijo in napizdujejo dilerji (poceni nakup, zbijanje km in visoko postavljena cena), zato pa je najbolje uvozit vozilo sam.

Dejstvo je, da imajo vsa ta vozila (recimo avti), dosti prevoženih, ker imajo ljudje v drugih državah večjo razdaljo do svoje službe in ne kot pri nas, kjer imamo delovno mesto v radijusu 20km . Pri motorjih je tudi pomembno, kje je lastnik doma. Če nekdo v Italiji prodaja motor z veliko km in je doma ob morju, je to popolnoma jasno, da se lahko vozi celo leto  .... Pa v tujini so vozila v službi človeka in ne obratno, kot je to pri nas, da je lastnik suženj svojega avta.
 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

v državi, v kateri je vozilo z nezbitimi kilometri prej izjema kot pravilo, me ta podatek sploh ne interesira, saj je napačen, a je to toliko težko razumeti:whistle:, če se oprijemaš neresnice in na njej temeljiš nakup, si za mene BUTL:jezik:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 58 minutami, builder pravi:

v državi, v kateri je vozilo z nezbitimi kilometri prej izjema kot pravilo, me ta podatek sploh ne interesira, saj je napačen, a je to toliko težko razumeti:whistle:, če se oprijemaš neresnice in na njej temeljiš nakup, si za mene BUTL:jezik:

..... ne se po imenu klicat! :jezik:
 

Objavljeno

Pozdravljeni,

prosim če mi lahko pomagate s kakšnim nasvetom:

To leto sem vozil Yamaha fazer l. 2007, bil je moj prvi motor, naredil sem kakšnih 8000 kilometrov.

Rad bi našel kakšen bolj potovalni motor, kjer je vožnja bolj udobna, večja vetrna zaščita, mogoče tudi manjša poraba...

Kaj mi priporočate?

Hvala

Objavljeno
pred 22 minutami, klarinetolog pravi:

Pozdravljeni,

prosim če mi lahko pomagate s kakšnim nasvetom:

To leto sem vozil Yamaha fazer l. 2007, bil je moj prvi motor, naredil sem kakšnih 8000 kilometrov.

Rad bi našel kakšen bolj potovalni motor, kjer je vožnja bolj udobna, večja vetrna zaščita, mogoče tudi manjša poraba...

Kaj mi priporočate?

Hvala

GS al pa tracer....druge opcije itak ni:ninja:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 58 minutami, klarinetolog pravi:

Pozdravljeni,

prosim če mi lahko pomagate s kakšnim nasvetom:

To leto sem vozil Yamaha fazer l. 2007, bil je moj prvi motor, naredil sem kakšnih 8000 kilometrov.

Rad bi našel kakšen bolj potovalni motor, kjer je vožnja bolj udobna, večja vetrna zaščita, mogoče tudi manjša poraba...

Kaj mi priporočate?

Hvala

1. v katerem cenovnem rangu?

2. novo ali rabljeno?

3. stil sedenja?

4. sam ali v dvoje?

5. koliko konjev?

6. kak agregat, 2, 3 ali 4 cilindre?

7. stil vožnje in tvoje dimenzije?

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ninđa :?

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
15 minutes ago, DAMI34 said:

1. v katerem cenovnem rangu?

2. novo ali rabljeno?

3. stil sedenja?

4. sam ali v dvoje?

5. koliko konjev?

6. kak agregat, 2, 3 ali 4 cilindre?

7. stil vožnje in tvoje dimenzije?

 

 

Iščem rabljeno, tam do 6000€, sedel bi čim bolj ravno, večinoma sam, tu pa tam v dvoje, okrog 100 konjev bi bilo dovolj, moja velikost 172 cm...

Sam nimam pojma, zato sprašujem :P

Objavljeno

poglej za hondo cbf 1000 z abs

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdaj če iščeš potovalnik, bi priporočal, da pogledaš za:
* Kawasaki ZZR 1400
* Yamaha FJR 1300
Za Kawasakija vem, sedenje ni ravno najbolj ravno ... dejansko sloniš na rokah, kot pri FZ6, ampak še vedno bolje koz na FZ6

Če pa iščeš kaj v segmentu velikih potovalnih endur, pa je izbira res raznolika:
* KTM 990 Adventure
* Tiger 1050
* MG Stelvio 1200
* kakšna Varaderka 1000 in
* BMW GS
Imaš pa tukaj potem še soliden enduro potovalnik; Suzuki DL650 Vstrom.
Zdaj, koliko ti motorji spijejo ne vem, za zgornja dva sem prepričan, da bi jih zelo težko spravil pod 6,2l/100 .
Za drugo skupino bi znalo bit (na pamet, glede na kubike) med 5,5 do 7l/100 km . Poraba je seveda odvisna od več dejavnikov, tako, da natančno sedaj pisat je nesmisel.

Verjetno pa ne boš potoval v saharo, ali pač ... zakaj potreba po 100PS, ker si jih imel na FZ6?
 

Objavljeno
11 minutes ago, DL650 said:

Zdaj če iščeš potovalnik, bi priporočal, da pogledaš za:
* Kawasaki ZZR 1400
* Yamaha FJR 1300
Za Kawasakija vem, sedenje ni ravno najbolj ravno ... dejansko sloniš na rokah, kot pri FZ6, ampak še vedno bolje koz na FZ6

Če pa iščeš kaj v segmentu velikih potovalnih endur, pa je izbira res raznolika:
* KTM 990 Adventure
* Tiger 1050
* MG Stelvio 1200
* kakšna Varaderka 1000 in
* BMW GS
Imaš pa tukaj potem še soliden enduro potovalnik; Suzuki DL650 Vstrom.
Zdaj, koliko ti motorji spijejo ne vem, za zgornja dva sem prepričan, da bi jih zelo težko spravil pod 6,2l/100 .
Za drugo skupino bi znalo bit (na pamet, glede na kubike) med 5,5 do 7l/100 km . Poraba je seveda odvisna od več dejavnikov, tako, da natančno sedaj pisat je nesmisel.

Verjetno pa ne boš potoval v saharo, ali pač ... zakaj potreba po 100PS, ker si jih imel na FZ6?
 

Ni nujno da jih je ravno 100, lahko tudi manj, če se zadeva lepo pelje in potegne v hrib...

Objavljeno
pred 14 minutami, klarinetolog pravi:

Ni nujno da jih je ravno 100, lahko tudi manj, če se zadeva lepo pelje in potegne v hrib...

Jaz mislim, da je tu v ozadju nek đouk .

Verjamem, da si v času svojega motoriranja spoznal tudi druge motorje (prebiral članke, teste, zanimivosti ... ) in si skozi čas ugotovil, kaj bi tebi najbolj "pasalo" , ter kaj ti je všeč, predvsem pa dosegljivo z 6k € .

Objavljeno
pred eno uro, klarinetolog pravi:

Iščem rabljeno, tam do 6000€, sedel bi čim bolj ravno, večinoma sam, tu pa tam v dvoje, okrog 100 konjev bi bilo dovolj, moja velikost 172 cm...

Sam nimam pojma, zato sprašujem :P

Zelo pomemben je dovolj nizek sedež, 82cm ali manj, zato večina potovalnih endur odpade. Hondo CBF so ti že predlagali. 

Za 6000€ bi se še dobilo mogoče Kawasaki SX, suzuki Bandit 1250. povsod ABS seveda.

Bolj potovalne ti je opisal pa DL650 s to razliko da namesto kawasaki zzr bi jaz dal kawasaki GTR.

Seveda pa ne škodi če pomeriš BMW GS, ali pa še kaj podobnega.

Dejstvo je da se moraš najprej odločiti med sportturing, turin in adventure mopedi. Ko boš to odločitev naredil, se bo krog možnih motorjev zmanjšal, in boš lažje iskal in primerjal naprej.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!