Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 21 minutami, krucymucy pravi:

Ne ni isto.

Tukaj se odloca med hendikepirano in retardirano.

Slabo ti gredo te primerjave.

Z zato ker ocitno ne isce takega tipa motorja.

Tracerja pa zato ne, ker ga moras pol zamenjat za zacetek.

mislim, da sta vstrom in versys odlična motorčka, najbolj priljubljena v svoji klasi in preverjena zadeva, prvi zgrajen na agregatu izpred 16 let, ki so ga posodbaljali itd., drugi podobno, agregat izpred 2007.

tracer ni tako udoben za vozit kot npr. versys, nekako je natraceru občutek kot da sediš na "hlodu", mogoče ima tvoja gtjka že to bolje rešeno, vse ostalo pa daje nek občutek, da so samo vzeli agregat mt09 in niso točno vedeli v kaj se spuščajo...

podobno kot pred leti mercedes z A klaso...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 12. 2018 ob 9:35, Drosa pravi:

Pozdravljeni,

Evo, odpiram temo z namenom diskusije o primerjavi  teh dveh motorjev, prednosti in slabosti, osebna mnenja, izkušnje, priporočila...

 

Oba vozil , Strom je bolj terensko naravnan , Versys cestno . Oba imata ugoden agregat . Ni motor za dva . Osebno imam raje Versysa meni boljša ciklistika . 

Osebno bi šel sprobat oba in se odločil . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojih 70 kg in ženinih 52 je ravno za enega pravega dedca!  Torej, če se Kmet2 pelje ali midva z ženo je enako obremenjen motor ;)

Tudi prostora imama dovolj, da včasih pozabim, da je zadaj. Nov Suzuki z polno opremo je prav lušten. Prav tako Versis in za ta denar se dobi kar veliko motorja.  Za zahtevnejše pa je potrebno malo globje poseči v bančni račun a 1000čke so v drugi temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za bolj vitke pare, je takšen motor optimalen

http://www.bikesrepublic.com/news/bulletin/around-the-world-on-a-kawasaki-versys/

Citiraj

“Since my average speed throughout the expedition was about 100km/h and below, the Kawasaki Versys 650 had more than enough power for me. Besides that, its size was also manageable. In total, the bike dropped eight times during the trip and every time it did, I could pick it up without struggling. Now, imagine picking up a GS eight times,” “Besides that, the fact that the Versys 650 is technically pretty straight forward meant that more people across the world were capable of repairing it. Regardless of whether we were in India, or even in Africa, finding technical assistance whenever the bike had minor glitches was not an issue at all, and speaking of glitches, all the Versys 650 faced was wear-and-tear problems and only small problems. Never once did it experience a major breakdown.” 

Citiraj

Speaking on why he didn’t bother going for bigger, more capable bikes, Zainal said that his ultimate priority was comfort and reliability compared to power and sophistication. 

tak je to, ne Lakl? :)

Citiraj

More often than not, the first thing that would come to someone’s mind when the term “overland motorcycle expedition” is mentioned is probably a someone riding  one of the big, bulky, 1200cc adventure bikes such as the BMW R 1200 GS or a KTM Adventure. This is due to the perception that only big, powerful and technologically advanced bikes such as the ones mentioned earlier are capable of doing things like overlanding and what not. However, that is not always the case. 

@Kmet2 tebi so takšni motorčki pač za številko premajhni pa radi imajo lepo vožnjo

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse res!

V osnovi so vsi tile motorji narejeni za voznika. Dodaten sedež za sopotnika je bolj kot ne namenjen občasni uporabi v dvoje.

Da povzamem! Ko sem kupil motor je bil več ali manj prazen. Nosilci kovčkov, kovčki, cevna zaščita, pol toll tube... vse to doda kar precej teže. Za primerjavo že poln ali prazen rezervar goriva vpliva na samo ciklistiko motorja + vsa kovinska navlaka + sopotnik in razlika je ogromna. Z praznim motorjem se lahko igram, a z polno obremenjenim je druga pesem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Oba vozil , Strom je bolj terensko naravnan , Versys cestno . Oba imata ugoden agregat . Ni motor za dva . Osebno imam raje Versysa meni boljša ciklistika . 

Osebno bi šel sprobat oba in se odločil . 

Oba sta cestna motorja oziroma za uporabo na cesti in ne na terenu.

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Oba sta cestna motorja oziroma za uporabo na cesti in ne na terenu.

adej dej , a sem kje napisal , da je kateri od njih terenski !

Dej ne smeši se pa ne vtikaj nos povsod , kjer te ne srbi!

Imam predvsem cestne motorje , pa se ne bojim nobenega terena . 

Ni važno kaj voziš , temveč kdo vozi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleti sva z mojo boljso polovico nabavila novega v stromcka. Lahko recem da je to odlicen moped za voznjo v dveh. Odlicno se je obnesel v dolomitih( potrebn je minimalen strosek cca 50eur) kjer polno nalozena_ tri kovcke_ nisva imela nobenih problemov in nisva nobenega ovirala . Omejitev v nagibu je givijevo cetral.stojalo si pa tedaj ze na robu tako zadnje kot tudi prednje gume. Skratka zame odlicen motor .

Ps 

Nekatere voznike MS bo verjetno zmotilo le dejstvo da 200 na zalost ne gre. Jaz tega ne rabim zato sem zelo zadovoljen z njim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, matjazy pravi:

Imam v garaži oba - vstroma 650 letnik 2008 in versysa 650 letnik 2010. 

  • Vstrom je za 2 neprimerno boljši motor, saj je precej večji. Sedi se bolj pokončno, manj utrujajoče, sedež je bolj udoben. Tudi med vožnjo imaš občutek, da voziš vsaj za en razred bolj odrasel motor - tako glede vzmetenja, zavor, lege na cesti. Kot je napisal The Lakl, versys deluje bolj krhko. 
  • Za mestno vožnjo je versys boljši, ker je bolj okreten. 
  • Za terensko vožnjo je vstrom boljši (za versysa niti ne dobiš gum)
  • Gume - za vstroma imaš veliko izbiro adventure gum, ki jih za versysa ne dobiš. Glede na relativno majhno moč zdržijo neverjetno število kilometrov. 
  • Mašina je primerljiva. Versys se malo raje vrti, vstrom se malo lepše pelje z nižjimi obrati. Versys malo manj pije. Oba sta sicer zelo varčna.
  • Z nobenim nisem imel niti najmanjše tehnične težave. 

 

 Jst se vozim bolj ali manj samo na daljše razdalje ter večinoma v dvoje, zato bo šel od hiše versys. 

glede sedenja, na versysu se sedi povsem pokončno (sedel sem na obeh, ni neke razlike)

za versača dobiš adventure gume, imaš pirelli scorpion trail v teh dimenzijah kot oem opcijo (kaj manuala nihče ne preleti?)

03010236-2.jpg.c0e4fef46c53867fc1ed363e0cad6b34.jpg

če bi pa želel za "teren" pa se tudi dobijo Shinko itd.

4fd5932dbc40232ab0d7099576e6fe47.jpg.a5950e6285833b2a2fa61507eb2ae9ed.jpg

89ac9ab6bfb2f224a1300d72d5b00a92.jpg.0dfad50b2fd7fa1d45e0b09e43bba641.jpg

 

pred 32 minutami, Kmet2 pravi:

adej dej , a sem kje napisal , da je kateri od njih terenski !

Dej ne smeši se pa ne vtikaj nos povsod , kjer te ne srbi!

Imam predvsem cestne motorje , pa se ne bojim nobenega terena . 

Ni važno kaj voziš , temveč kdo vozi.

 

jaz si teren pojmujem kot teren, drugo pa kot cesto, ki ni asfaltirana in je morda še malo razrita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Snecer pravi:

...jaz si teren pojmujem kot teren, drugo pa kot cesto, ki ni asfaltirana in je morda še malo razrita?

Saj bi reku vsak motor za svoje....vendar...kjer sem se jz vozil z ktm 620 SC ali krosovcem se zdaj s skuterjem,kjer pa sem se jz z trialom pa se frendi s krosovci in 620 SC..

Tako,da tu se absolutno strinjam z kmetom....VSE JE NA ŠOFERJU!!!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Saj bi reku vsak motor za svoje....vendar...kjer sem se jz vozil z ktm 620 SC ali krosovcemse zdaj s skuterjem,kjer pa sem se jz z trialom pa se frendi s krosovci in 620 SC..

Tako,da tu se absolutno strinjam z kmetom....VSE JE NA ŠOFERJU!!!

seveda, ker lahko gre peš dalje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

seveda, ker lahko gre peš dalje

Ko sem se vozil z trialom sem nickolikokrat oblezal ob njem,saj ni blo vec moci za nic druga kot prizgati cigaret in po dolgi,dolgi pavzi sede na trialu domov,v banjo lezat in masirat......

P.S

Glih spomnu...enkrat padu tako utrujen okoli 500m od hise,a mogu vec ko uro se pocivat...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vrtičkar pravi:

Nekatere voznike MS bo verjetno zmotilo le dejstvo da 200 na zalost ne gre. Jaz tega ne rabim zato sem zelo zadovoljen z njim

Ne vem kdo so to nekateri MSjevci, moji motorji so vsi šli 200  in več. pa ne igra bistvene vloge, ker toliko ne vozim. Tako da te trditve, ki jih velikokrat preberem so bolj ali manj izmišljene.

Zelo bistveno vlogo pa igra kako skoči mimo šleparja ali kamiona polno otovorjen in v dvoje. Tu mu pa manjka moči (enemu in drugemu) in je veliko bolj varno lepo cijazit v koloni.

Sem imel XJ6, ki drugače skoči kot versače, pa je bilo prekleto trplenje in čakanje za kamionom, kdaj bo res dovolj prostora, da varno švignem mimo. Predvsem poleti na obremenjenih cestah s prometom.

Če pa maš živce in ti je čisto vseeno ali prehitiš ali ne, je pa popolnoma zadovoljiv agregat pri enem in drugem.

Drugo je pa jurčka ccm Versač ali Štrom. Pa ne rabi konjev, ma dovolj navora, čisto drugače pospeši. (v dvoje, s kovčki, solo se ne pozna toliko)

pa še nekaj in velja za oba modela,.

Dobro držijo ceno. Kupiš par let starega za 3-4 jurje in čez par let in x2km ga spet prodaš za 3jurje :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snecer said:

glede sedenja, na versysu se sedi povsem pokončno (sedel sem na obeh, ni neke razlike)

za versača dobiš adventure gume, imaš pirelli scorpion trail v teh dimenzijah kot oem opcijo (kaj manuala nihče ne preleti?)

03010236-2.jpg.c0e4fef46c53867fc1ed363e0cad6b34.jpg

če bi pa želel za "teren" pa se tudi dobijo Shinko itd.

 

Pri sedenju je velika razlika, predvsem vidna po celodnevni vožnji (govorim iz izkušenj, še enkrat - v garaži sta oba. Po 700km dnevno je razlika ogromna, če sta na motorju 2, še večja).

Jst pri nas nisem našel adventure gum za versysa, pa sem si vzel nekaj časa. Pirelli scorpion trail imaš, samo ne te verzije, kot si jo dal na sliki. Jst sem potem nataknil road smart gor, ki so sicer odlične gume, samo bi mi bolj pasale  kakšne druge, če bi bile na voljo. Na vstroma sem nataknil tkc 70, ki je zakon adventure guma (ter ki na vstromu zdrži 20k km), podobne alternative versys nima. Tudi ne dobiš michelin anakee,  mitas trail smarta ali podobne alternative, ki jo dobiš v vsaki trgonini z moto opremo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Ne vem kdo so to nekateri MSjevci, moji motorji so vsi šli 200  in več. pa ne igra bistvene vloge, ker toliko ne vozim. Tako da te trditve, ki jih velikokrat preberem so bolj ali manj izmišljene.

Zelo bistveno vlogo pa igra kako skoči mimo šleparja ali kamiona polno otovorjen in v dvoje. Tu mu pa manjka moči (enemu in drugemu) in je veliko bolj varno lepo cijazit v koloni.

Sem imel XJ6, ki drugače skoči kot versače, pa je bilo prekleto trplenje in čakanje za kamionom, kdaj bo res dovolj prostora, da varno švignem mimo. Predvsem poleti na obremenjenih cestah s prometom.

Če pa maš živce in ti je čisto vseeno ali prehitiš ali ne, je pa popolnoma zadovoljiv agregat pri enem in drugem.

Drugo je pa jurčka ccm Versač ali Štrom. Pa ne rabi konjev, ma dovolj navora, čisto drugače pospeši. (v dvoje, s kovčki, solo se ne pozna toliko)

pa še nekaj in velja za oba modela,.

Dobro držijo ceno. Kupiš par let starega za 3-4 jurje in čez par let in x2km ga spet prodaš za 3jurje :D

 

Kot sem napisu za mali strosek ezob spredaj manj in v dvoje polno nalozena brez problemov mimi tovornjakov. Sin kupu novega 1000 ccm pa nimam problemov. Da bi mi usel seveda pa je to stvar od voznika do voznika . Nekateri potrebujejo vec nekateri smo zadovoljni z manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, matjazy pravi:

Pri sedenju je velika razlika, predvsem vidna po celodnevni vožnji (govorim iz izkušenj, še enkrat - v garaži sta oba. Po 700km dnevno je razlika ogromna, če sta na motorju 2, še večja).

Jst pri nas nisem našel adventure gum za versysa, pa sem si vzel nekaj časa. Pirelli scorpion trail imaš, samo ne te verzije, kot si jo dal na sliki. Jst sem potem nataknil road smart gor, ki so sicer odlične gume, samo bi mi bolj pasale  kakšne druge, če bi bile na voljo. Na vstroma sem nataknil tkc 70, ki je zakon adventure guma (ter ki na vstromu zdrži 20k km), podobne alternative versys nima. Tudi ne dobiš michelin anakee,  mitas trail smarta ali podobne alternative, ki jo dobiš v vsaki trgonini z moto opremo. 

slabih 1100 sem naredil "v kosu" pa ni bilo težav, da pa z drugim motorjem ne bi bil zmatran, je pa pravljica :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Orginal mi ni najbolj odgovarjal. Zamenjal sem vetrobran in dodal 2 cm poviške krmila. Zdaj je udoben. Do spomladi še edino zamenjam stopalke z širšimi adventure. Pol pa bo mir. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snecer said:

slabih 1100 sem naredil "v kosu" pa ni bilo težav, da pa z drugim motorjem ne bi bil zmatran, je pa pravljica :)

Jst sem s fazerko take zadeve šopal, pa "ni bilo težav". Si pa z versysom manj zmatran in je lažje. Z vstromom pa še manj. Zaradi boljšega zavetrja, boljše drže in boljšega sedeža. Ko vse sešteješ, je pri takih kilometrih razlika zelo opazna, sploh, če nisi vajen tega počet vsak dan. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kmet2 pravi:

Oba vozil , Strom je bolj terensko naravnan , Versys cestno . Oba imata ugoden agregat . Ni motor za dva . Osebno imam raje Versysa meni boljša ciklistika . 

Osebno bi šel sprobat oba in se odločil . 

 

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

adej dej , a sem kje napisal , da je kateri od njih terenski !

Dej ne smeši se pa ne vtikaj nos povsod , kjer te ne srbi!

Imam predvsem cestne motorje , pa se ne bojim nobenega terena . 

Ni važno kaj voziš , temveč kdo vozi.

 

Res ne vem, kaj za ene probleme imaš, da pišeš takšne neumnosti. Zgoraj sem ti odebelil del tvojega zapisa. Da ne boš iskal. 

Je treba tebe vprašati, kam bo lahko kdo pisal? Pomiri se. 

Še enkrat; omenjena motorja sta namenjena vožnji po cesti in ne po terenu ter to ne glede na to, kdo ju vozi. Si razumel? Namenjena. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

slabih 1100 sem naredil "v kosu" pa ni bilo težav, da pa z drugim motorjem ne bi bil zmatran, je pa pravljica :)

Jz sem jih naredu 1000km v dnevu z ducati 916 sps in bil kot vedno zvecer nasmejan v postli...vse odvisno od cloveka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne vem kdo so to nekateri MSjevci, moji motorji so vsi šli 200  in več. pa ne igra bistvene vloge, ker toliko ne vozim. Tako da te trditve, ki jih velikokrat preberem so bolj ali manj izmišljene.

Zelo bistveno vlogo pa igra kako skoči mimo šleparja ali kamiona polno otovorjen in v dvoje. Tu mu pa manjka moči (enemu in drugemu) in je veliko bolj varno lepo cijazit v koloni.

Sem imel XJ6, ki drugače skoči kot versače, pa je bilo prekleto trplenje in čakanje za kamionom, kdaj bo res dovolj prostora, da varno švignem mimo. Predvsem poleti na obremenjenih cestah s prometom.

Če pa maš živce in ti je čisto vseeno ali prehitiš ali ne, je pa popolnoma zadovoljiv agregat pri enem in drugem.

Drugo je pa jurčka ccm Versač ali Štrom. Pa ne rabi konjev, ma dovolj navora, čisto drugače pospeši. (v dvoje, s kovčki, solo se ne pozna toliko)

pa še nekaj in velja za oba modela,.

Dobro držijo ceno. Kupiš par let starega za 3-4 jurje in čez par let in x2km ga spet prodaš za 3jurje :D

 

Prenehaj s temi neumnostmi v zvezi prehitevanja kamiona. Ker gresta oba z lahkoto mimo kamiona in tudi mimo avta. Seveda je pa res, da ni neke moči, katero ti potrebuješ za pospešek na ravnem. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede udobja pa je veliko odvisno od človeka, do človeka.

Jaz z Z900 naredim v enem dnevu Paklenico in nazaj, kar je skoraj 600 km, s postankom na kavi. Brez težav, brez utrujenosti. Pa pravijo, da ima zjček klop, ne sedež. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Prenehaj s temi neumnostmi v zvezi prehitevanja kamiona. Ker gresta oba z lahkoto mimo kamiona in tudi mimo avta. Seveda je pa res, da ni neke moči, katero ti potrebuješ za pospešek na ravnem. 

 

Zdej ti bom tako povedal:

TO JE MOJE MNENJE in drži jezik za zobmi. Lahko napišeš, da štrom sune in ti je dovolj v dvoje (verjetno se veliko voziš v dvoje)

Jaz sem povedal moje mnenje in ga samo in zaradi tebe ne bom spreminjal. Še eno nabijanje naj neham, pa ti brišem vsako objavo, ko boš sikal nekaj čez mene. 

Nečesa ne razumem:

a ne moreš napisati svojega vtisa, se moraš name obešat? In sem kaj lagal? Nisem, bi znal marsikdo povedati.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!