Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 9 urami, Drosa pravi:

Kot je omenil amateur, vsak po svoje kupuje motor, pa naj bo to glede na uporabnost, moč, velikost, način vožnje ali kaj drugega.

Zato sem dal primerjavo dveh motorjev ki so mi osebno všeč glede na vse zgoraj našteto. Da bom iskren, ne menjujem ER6n zaradi tega ker sem ga prerastel glede moči, nasprotno, zame je dovolj.

Želim pa si da v nekih enakih finančnih razmerah kot je ER6n ( mislim na vzdrževanje, ceno motorja, servise itd.) kupim motor ki pa je malo bolj udoben za kakšno daljše potovanje z lepšo polovico. Tako sem prišel do ta dva, res pa je da me mika tudi Triumph Tiger 800, vendar je zadeva predraga zame.

Ta dva sta glede na mojo velikost in način vožnje nekam najbolj primerna, pa še morda Versys še bolj kot Vstrom ( bi pa moral verjetno oba znižati ).

Na zgoraj omenjeno je tvoja odločitev nekako pravilna. Tukaj na MS je kar nekaj opisov, kako se lahko z omenjenima motorjema, da v dvoje opravljati veliko kilometrov. Za normalnega uporabnika je dovolj moči, udobja in dovolj dobre vozne lastnosti. Prednosti in slabosti, oziroma, kaj ti bolj sede, si boš z testnimi vožnjami sam moral določit. Še enkrat poudarjam moje videnje obeh modelov:

Versis je manjši, krajši, več vibracij, bolj krhko sestavljen, bolj živčen agregat, na oko bolj cenenega videza...

Storm (2017 dalje) je z posodobljenim agregatom, lično narejen, večji sedeži, uglajen agregat, nepraktičen izpuh

Pri obeh je vzdrževanje ceneno. Pri obeh je potrebno nekaj posodobitev za daljša potovanja. Oba sta lepo vodljiva, varčna, zanesljiva.. 

pred 6 urami, sesir pravi:

 

Tracer  je ze lahk za dva al ne? PO moznosti Gt...

Nasplosno una pi...ko zadi sedi,ce uziva,uziva,ce jo moti bi jo pa tudi,ce bi imela avto sedez zadaj...

Daj še enkrat preberi kaj si napisal!!!  Če imaš preveč časa lahko pomiješ posodo, posesaš stanovanje, kar bobolj pametno izgledalo, kot tvoje neumestno nabijanje prav v vsaki temi na MS. Tudi tvoje poznavanje obeh omenjenih motorjev se nekje konča!

Popizdim, ko se omenjena uvrščata v kategorijo enduro! Daleč od endure po agregatu, zasnovi okvirja, višini, vzmetenju...

Na mojem je tovarniška nalepka “Sport adventure” kar se mi zdi bolj primerena kategorija.

8736A562-9592-44F4-AD05-773840BC2723.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, The Lakl pravi:

Popizdim, ko se omenjena uvrščata v kategorijo enduro! Daleč od endure po agregatu, zasnovi okvirja, višini, vzmetenju...

Na mojem je tovarniška nalepka “Sport adventure” kar se mi zdi bolj primerena kategorija.

Ashampoo_Snap_2018_12.26_07h32m55s_001_.png.5c764225bdcf39620e6a0e5d8b8f3d57.png

https://www.tc-motoshop.si/si/motorji/novi-motorji/suzuki/modeli-2019-g4152.shtml

Vstrom se je vedno uvrščam med potovalne endure, ne hard, zaradi večjega prednjega kolesa, dvignjenega izpuha, enduro gum...kot npr GS 1.2. Versys ni v isti kategoriji, je bolj orientiran na cesto (sport touring). čeprav je vedno bolj zmeda med posameznimi kategorijami...sport adventure, sport touring, ...adventure je tista beseda, ki je ponavadi povezana z endurami, touring s cestnimi. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Drosa pravi:

Kot je omenil amateur, vsak po svoje kupuje motor, pa naj bo to glede na uporabnost, moč, velikost, način vožnje ali kaj drugega.

Zato sem dal primerjavo dveh motorjev ki so mi osebno všeč glede na vse zgoraj našteto. Da bom iskren, ne menjujem ER6n zaradi tega ker sem ga prerastel glede moči, nasprotno, zame je dovolj.

Želim pa si da v nekih enakih finančnih razmerah kot je ER6n ( mislim na vzdrževanje, ceno motorja, servise itd.) kupim motor ki pa je malo bolj udoben za kakšno daljše potovanje z lepšo polovico. Tako sem prišel do ta dva, res pa je da me mika tudi Triumph Tiger 800, vendar je zadeva predraga zame.

Ta dva sta glede na mojo velikost in način vožnje nekam najbolj primerna, pa še morda Versys še bolj kot Vstrom ( bi pa moral verjetno oba znižati ).

V stroma ce vzames znizano verzijo sedeza ni potrebno dodatno nizat tudi ce si velik 170

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Waw, ko sem videl naslovsem mislil da bi tema hitro prešla v neko nabijanje, pa je po 6 straneh še vedno govora o tematiki ki je v naslovu. 

Sej kateri motorji pa so še potovalni enduroti? Večina znamk dela bolj potovalne motorje, ki so zmožni vožnje po makadamu ker je treba gledat na prodajo in kaj si želi 90% potencjalnih kupcev ki boji maksimalno kdaj zavili na gozdno pot. 

Pa kawasaki je boljši :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko si že omenil makadamsko pot ti naj omenim, da se Vstorm zelo lepo pelje po makadamu-tudi polno naložen v dvoje. Prav presenečen sem bil in vesel, ko radio.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, The Lakl pravi:

Ko si že omenil makadamsko pot ti naj omenim, da se Vstorm zelo lepo pelje po makadamu-tudi polno naložen v dvoje. Prav presenečen sem bil in vesel, ko radio.

Se strinjam preverjeno po snezniskih gozdovih ( sva se malo zgubila in naredila cca 30 km tudi po predelih kjer so vlekli drva in je bilo mal razrito.samo po pameti je treba pa je lahko prav zanimivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, The Lakl pravi:

Na zgoraj omenjeno je tvoja odločitev !

Popizdim, ko se omenjena uvrščata v kategorijo enduro! Daleč od endure po agregatu, zasnovi okvirja, višini, vzmetenju...

8736A562-9592-44F4-AD05-773840BC2723.jpeg

Ti pizdi kuk ces...pomaga ti ne nic...Daj jim ti razlozi,da sta po tvoje skuterja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, The Lakl pravi:

Papir vse prenese! V praksi pa vsi (vsaj nekateri) vemo kako je?

O vsem kar tule pišemo so v glavnem SUV :D

Cestne endurice. Eni so pa bolj primerni za neutrjene poti kot drugi.

Navaden tracer900 pa tudi ni za pozabit, rablenih je verjetno tudi nekaj na netu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, The Lakl pravi:

Na zgoraj omenjeno je tvoja odločitev nekako pravilna. Tukaj na MS je kar nekaj opisov, kako se lahko z omenjenima motorjema, da v dvoje opravljati veliko kilometrov. Za normalnega uporabnika je dovolj moči, udobja in dovolj dobre vozne lastnosti. Prednosti in slabosti, oziroma, kaj ti bolj sede, si boš z testnimi vožnjami sam moral določit. Še enkrat poudarjam moje videnje obeh modelov:

Versis je manjši, krajši, več vibracij, bolj krhko sestavljen, bolj živčen agregat, na oko bolj cenenega videza...

Storm (2017 dalje) je z posodobljenim agregatom, lično narejen, večji sedeži, uglajen agregat, nepraktičen izpuh

Pri obeh je vzdrževanje ceneno. Pri obeh je potrebno nekaj posodobitev za daljša potovanja. Oba sta lepo vodljiva, varčna, zanesljiva.. 

Daj še enkrat preberi kaj si napisal!!!  Če imaš preveč časa lahko pomiješ posodo, posesaš stanovanje, kar bobolj pametno izgledalo, kot tvoje neumestno nabijanje prav v vsaki temi na MS. Tudi tvoje poznavanje obeh omenjenih motorjev se nekje konča!

Popizdim, ko se omenjena uvrščata v kategorijo enduro! Daleč od endure po agregatu, zasnovi okvirja, višini, vzmetenju...

Na mojem je tovarniška nalepka “Sport adventure” kar se mi zdi bolj primerena kategorija.

8736A562-9592-44F4-AD05-773840BC2723.jpeg

res da imajo vsake oči svojega malarja, vendar vstrom po videzu ne more konkurirati novemu versysu

Že če začnemo od spredaj, vstrom ima "navadne" vilice, lahko bi mu že enkrat dali gor US vilice, zgleda lepše, tudi sprednji blatnik in ščitnike bi lahko lepše oblikovali in polakirali, ne da so industrijski iz peči, za diske še niso slišali, da bi lahko bili marjetica. Isto tudi stranske plastike pri tanku, "ceneno" nelakirane.

Maska pri novem versysu lepša, modernejša, za razliko od posnetka gs kljunaša

Če na agregat ne montiraš spodnje plastične zaščite zgleda motor hudo žalostno, izpostavljeno

maxresdefault.thumb.jpg.a1a8464e88a00a6cb872d6e5008ff006.jpg

da ne govorim o zadnji nihajki, ko neka traverza, ceneno (slično kot honda nc750), poleg še trboveljski dimnik

isto zadnji del, kr neka palica, neestetski ščitnik verige

smerokazi fantastično grdi

maxresdefault.thumb.jpg.a1a8464e88a00a6cb872d6e5008ff006.jpg

19KLE650F_44SGN1DRF1CG_A.png.2f065580878871c37746ee43ecfe495c.png

v čem bi bil versys krhek? jeklena palična konstrukcija kot pri drugih hišnih modelih in znamkah

vizualno vstrom versaču ne more parirati, ne po detajlih, ne kot celota

---------------

tracer 700 spada zraven k tema, tiger pa bo nivo višje, vendar so pri traceru prav tako zašparali v detajlih, agregat pa ima najnovejši od obeh

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sesir pravi:

Ti pizdi kuk ces...pomaga ti ne nic...Daj jim ti razlozi,da sta po tvoje skuterja...

Če nimaš kaj pametnega za komentirat pusti vsaj temo koliko tolko neonesnaženo!  Imaš nekje svojo temo za frustracije! (Da sem jaz administrator si blokiran povsod drugod! 10k postov imaš a od tega jih je 10 normalnih vse ostalo usiraš po temah)

Sneci! To je star Suzuki. Res, da je osnovni model brez šus plate grd. Vodovodna inštalacija, kot bi jo v vrcu delali in oljni filter jim niso nek lep izdelek. XT z šus plato skrije anomalije in malo apdejta z dodatki, dekoracijo ga komaj naredijo všečnega. Tudi ogledala so pregledna a nekako mi delujejo zastarela po obliki. Prav tako smerniki. Največji minus je montaža kovčkov zaradi dimnika. Kawa ima tukaj veliko prednost.

Popravljeno . Popravil The Lakl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versyis je vse kaj drugega, samo krhek ni. Z MK2 sem imel nalet na VW Turan. Zaletel sem se v zadnja vrata. Z lučjo sem naredil vdrtino, da je bilo potrebno cela vrata zamenjat... versysu ni bilo nič. Edino luč je imela 3 praske, ko mi je padel na stran, ter crashbari so bili rahlo opraskani. Če bi bil krhek, bi se pri meni zlomil, pa se ni. 

Versysu MK2 sem najbolj zameril slabe zavore. Novi ima nastavljive prednje vilice, zelo lep dizajn, agregat ima 5 konjičev več. Meni vizualno je všeč. Stroma (še) nisem vozil. Kolegica kupuje novega...bomo vidl. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav, nisem "račke" dal gor, a drugo se ni spremenilo.

še mogoče cockpit obeh

V-Strom_650_instruments.jpg.72c0b02978330f3507798aebcbbc287f.jpg

17KLE650F_44SGN1DFME00D_C.jpg.312cc6b741dcbe2a91e7261ff358f3d4.jpg

vstrom je imel do nedavnega bolj bogat display, očitno so pri versys 2019 le dodali prikaz prestav znotraj displaya in ni več kot dodatek v okrogli reži na armaturki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu, kar se tiče lepote :D se strinjam z vsemi.

Marsikomu je moj lep moped grd in obratno, tukaj je težko realno opredeliti in še dobro da je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vstrom:

Motor: 645cm³, dvovaljni V, vodno hlajen
Moč: 52 kW(71 KM) pri 8.800 obr/min
Navor: 62 Nm pri 6.500 obr/min

versys:

Maximum torque 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 rpm

Maximum power 51 kW {69 PS} / 8,500 rpm

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še neki... pa vzemte to z kančkom humorja, ne smrtno resno. :D

Ta dva motorja primerjat je isto, kot bi Laško ali Union. Oba sta dobra za žejo, tko kot omenjena za vozit, od obeh si lahko pijan, tko kot oba motorja lahko dasta precej veselja in sreče.  Povprečna zadeva za razumen denar. Pa kdor hoče kaj več od motorja bo moral precej globje v denarnico pogledat. Prednost zgoraj naštetih stvari je cena.

Jest bom na silvestrovo pil Guinnes in Hobgoblin. Pa motor bom tud kupil...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Med tema dvema bi sam izbral Vstroma, ker mi je lepši in nenazadnje, ker je enduro...:P

glede na "lepoto" v tvoji garaži, te razumem

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Ta dva motorja primerjat je isto, kot bi Laško ali Union. Oba sta dobra za žejo, tko kot omenjena za vozit, od obeh si lahko pijan, tko kot oba motorja lahko dasta precej veselja in sreče.  Povprečna zadeva za razumen denar. Pa kdor hoče kaj več od motorja bo moral precej globje v denarnico pogledat. Prednost zgoraj naštetih stvari je cena.

Mene pa resno zanima, zakaj Tracer 700 ni primerljiv z Versysom 650?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si me pa vprašu.... Ajd men se zdi, da je Tracer 700 manjši. Drugač ga ni bilo v naslovu teme, pa ga nisem vmešal. Ker potem lahko damo še NC 750, BMW 700...  

Vsi ti motorji so približno isti glede na uporabnost in "performance". Na koncu za nakup odloča cena in videz. 

Če hočeš več od motorja kupiš "1000ccm+". Kar pa stane tudi po 2x več... na koncu zmaga kompromis.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Mene pa resno zanima, zakaj Tracer 700 ni primerljiv z Versysom 650?

je povsem primerljiv, celo bolj kot vstrom, ker imata bolj podobno zasnovo okoli "enakega" agregata

in med vsemi tremi ima najzmoglivejši agregat, tudi največji, 690ccm, in tudi občutno lažji od obeh, za kakšnih 20kg

brez dvoma dober nakup

po drugi strani pa z gumo 180 zadaj najmanj "enduro"

 

  • Največja moč55,0 kW (74,8PS) @ 9.000 obr/min
  • Največji navor68,0 Nm (6,93 kg-m) @ 6.500 obr/min
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!