Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, DAMI34 said:

ti že veš, zato si se nazadnje preganjal s 1200ccm, prej 1000ccm, pa še prej 1000ccm. Verjamem, da maš velik iskušenj v dvoje na 650 ccm :P

 

Dovolj navora do polovice merilnika vrtljajev je edino kar je pomembno.

In dvovaljniki to imajo skoraj brez izjeme. Da, tudi 650 vstrom in versys.

Tisto kar sem pa jaz imel od 1000ccm, je bilo pa bolj tako tako. V nizkih obratih nikamor, pol pa popizdi in zacne tankslapat (kawasaki). S tem da pije ko zejna kamela.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, krucymucy pravi:

Dovolj navora do polovice merilnika vrtljajev je edino kar je pomembno.

, pol pa popizdi in zacne tankslapat (kawasaki). S tem da pije ko zejna kamela.

Sploh ne....jz nad dobrih 16 nisem spravu ninje...:panic:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Ej sem mel vstroma 650. Na kratko sicer, ampak vseeno. 

To je letelo ko svinja tam po jadranki, skor 100.

907736938_2012-08-1013_41_19.thumb.jpg.75169af22da99335d95bf4f0b2ef7689.jpg

če bi si s prve versysa kupil, bi še danes imel mir in nobenih težav, ki te pestijo pri motoriziranju

Objavljeno (popravljeno)

 

4 minutes ago, Snecer said:

če bi si s prve versysa kupil, bi še danes imel mir in nobenih težav, ki te pestijo pri motoriziranju

Bi ja. :D dobro si me nasmejal.

Se ne dobi svedskih kartus za versys.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 15 minutami, krucymucy pravi:

 

Bi ja. :D dobro si me nasmejal.

Se ne dobi svedskih kartus za versys.

zakaj bi abba model montiral, ko imaš še boljši modern talking Wesa-X elektronsko, samo čukeca +300 odštet z vsemi opcijami, lahko si tudi barvo izbereš, zlato, če bi rad fejkal pred gostilno

https://www.wilbers-shop.de/Motorrad/Kawasaki/Versys-650-LE650A-C/Federbein-Typ-646-WESA-X.html?year=2011

centralca itak nima, nimaš kaj podrsat razen komolca

Objavljeno (popravljeno)

Za spredaj, zadnjega imajo tudi svedi.

Jaz sem kupil najcenejsi motor ki mi ni totalno grd in imajo svedi svoje proizvode v asortimanu zanj.

Zdaj te ze öhlins zuli, ko nimam vec BMW-ja? :D

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Za spredaj, zadnjega imajo tudi svedi.

Jaz sem kupil najcenejsi motor ki mi ni totalno grd in imajo svedi svoje proizvode v asortimanu zanj.

Zdaj te ze öhlins zuli, ko nimam vec BMW-ja? :D

spredaj se tak cele vilice menjajo za take kalibre kot si ti :) kakšna dirkalna izvedba

rarje zmontiral pa se zapelji, da bomo spet meli kaj za čitat, kak ne znajo naredit

Objavljeno

Ja tako je, omejimo se na naslov teme. Omenjena evropejca sem tudi seveda gledal, vendar to je "out of my ligue" saj več ne govorimo o motorjih 650 za cca 7 do 8 K . BMW mi ni všeč, Truimph pa se strinjam je super, vendar je že en razred višje od Japončka tako kot celoten motor tako tudi denarno. Z namenom sem zbral Versysa in Vsroma, ker so v svojem razredu majhnih potovalnikov nekak najbolj priljubljena. Pa kot pravite dobiš dosti ali pa celo veliko za ta denar.

Pa še tudi večje motorje ne iščem, ker glede na mojih 170 cm in 75 kg menim da ne rabim več.

Všeč sta mi oba, ob priliki probam letnika 2017-2018, je pa res da sem 100 % cestno usmerjen, na ofroad se ne spuščam. 2/3 letnih KM prevoziva dva, z ženo, pa nekaj prtlage, tako da upam da bi en ali drugi zadostovala potrebam umerjene potovalne vožnje.

Objavljeno

Sam bi na tvojem mestu zbral vstrom....vsakemu svoje...men bi stomcek vsec za peljat,taka igraca..istocasno vozu se 02 varadero1000...

Objavljeno
24 minutes ago, Snecer said:

spredaj se tak cele vilice menjajo za take kalibre kot si ti :) kakšna dirkalna izvedba

rarje zmontiral pa se zapelji, da bomo spet meli kaj za čitat, kak ne znajo naredit

Rabim street ne race.

Zdej bom med prazniki zmontiral, sam da se vrnem v domovino.

Objavljeno

@Drosa 

...ne beri tega več....ker se je spet razplamtel ogenj..

..ene dva posta v tej temi sta uporabna, kjer so ti povedali, kaka je osnovna razlika...vse ostalo je na tebi da izbereš kar ti je všeč...na ostalo se boš pa navadil.

...vsedi se na enega in drugega...in tisti, ki se ti zalepi za prste.....odpelji...   

simpl.:D

Objavljeno

To drži, oba motorja je potrebno sprobati in veš kaj ti več leži glede na tvoj stil vožnje kaj bom tudi naredil, vendar lepo je tudi slišati od lastnikov iskušnje in mnenja.

Bolj sem nagnjen k Versysu, je motor podoben mojemu sedanjemu ER6, zame dovolj navora in moči, tudi za dva s prtlago. Ne izključim pa tudi opcije nakupa Vstroma ki je tudi OK, sploh zaradi V twin motorja, zato pa sem tudi odpr to temo da pridobim nekaj informacij od vas forumašev.

Pa prosim da se res dobata okoli moči, konjev, prehitevanj preseli pač nekam drugam.

Mislim da se vsi zavedamo kaj zmore 650 in kaj 1000, pač nekaterimi, vključno z mano je "easy" potovalni stil vožnje dovolj.

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

A jaz pa ne hvalim?

To sta 2 cenovno zelo ugodna stroja, predvsem pa zanesljiva, z relativno malo porabo, izredno nizkimi stroški vzdrževanja in bestbuy z ozirom kaj dobiš za vložen denar.

Komur odgovarja konjenica, bo na njiju sigurno užival.

 

Izredno nizki stroški vzdrževanja? Katerega od teh dveh imaš, da lahko to trdiš? Ker si menda že pozabil, da sem nekje prilepil račune s servisa. 

Navor je pomemben in ne konjenica. Ti je že Krucy to napisal. 

Objavljeno
pred 8 minutami, Drosa pravi:

To drži, oba motorja je potrebno sprobati in veš kaj ti več leži glede na tvoj stil vožnje kaj bom tudi naredil, vendar lepo je tudi slišati od lastnikov iskušnje in mnenja.

Bolj sem nagnjen k Versysu, je motor podoben mojemu sedanjemu ER6, zame dovolj navora in moči, tudi za dva s prtlago. Ne izključim pa tudi opcije nakupa Vstroma ki je tudi OK, sploh zaradi V twin motorja, zato pa sem tudi odpr to temo da pridobim nekaj informacij od vas forumašev.

Pa prosim da se res dobata okoli moči, konjev, prehitevanj preseli pač nekam drugam.

Mislim da se vsi zavedamo kaj zmore 650 in kaj 1000, pač nekaterimi, vključno z mano je "easy" potovalni stil vožnje dovolj.

Ne morem ti pomagati, ker imam samo enega in drugega niti vozil nisem. Poslušaj tiste, ki imajo oba in obvezno oba preizkusi. Če le imaš možnost, na daljši relaciji. Da se oba pokažeta in, da ju lahko začutiš. Drugače bo, kot kupovanje čevljev skozi izložbeno okno. 

Objavljeno

Jaz ti lahko povem samo za v strom 2018 

Je udoben, moci ima dovolj tudi v dveh plus prtljaga (normalna turisticna voznja ) , tudi zena zadaj zadovoljna tudi po daljsi voznji(500 km na dan), poraba okoli 5 l (vedno v dvoje vecinoma hribi) dodal sem mu samo en zob manj spredaj ter deflektor zraka na vrh sipce (180 sem visok) sedez dobis tudi orig. znizan, .

Jaz sem ga vzel z tremi givi treker kovcki plus nosilci(orig. kovcki so premajhni), central. stojalom, nos. za navigacijo.pa se nekaj drobnih dodatkov,verzija xt za 9400.

Zame veliko motorja za zmeren denar

Vsekakor pa kot so ze rekli probaj oba pa na daljso relacijo ker udobja ne mores ocenit po 50 km

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Saj lahko prehitevaš, samo šaltat dol je treba, pač ne prehitevaš v 6.

Tako sem jaz z mojo NC750, s samo 55 hp, s katero pa sem se res vozila vedno sama.........pa še blokado je imela na 6500 obratov......

Šaltaš dol, odletiš mimo šleperja in ko med prehitevanjem začne umirati, šaltaš gor in je!

Je pa res veliko bolj komot samo naviti gas in odleteti mimo. Še posebno, če nimaš velike teže, si sam in brez nobene prtljage ?.

Med tema dvema pa se mi zdi, da je VStrom precej bolj "narejen" motor, nekako bolj masiven, širok, visok..........na njem sem se vozila samo enkrat zadaj in zdel se mi je zelo udoben.

Versys pa deluje bolj slok, lahkoten.

Objavljeno
pred 9 urami, Drosa pravi:

vendar lepo je tudi slišati od lastnikov iskušnje in mnenja.

...si pričakoval kaj drugega kot kot slovenski pregovor " Vsak berač svojo malho hvali "?

Edini dober nasvet je kot so nekateri zapisali - preizkusi oba in se odloči...

Objavljeno
pred 10 urami, Borutt pravi:

Izredno nizki stroški vzdrževanja? Katerega od teh dveh imaš, da lahko to trdiš? Ker si menda že pozabil, da sem nekje prilepil račune s servisa. 

Navor je pomemben in ne konjenica. Ti je že Krucy to napisal. 

Da, stroški vzdrževanja so nizki v primerjavi z EU "kao boljšimi" modeli. Vsaj za Versačeta je @Snecer podal marsikateri podatek o vzdrževanju, tudi o cenah in četudi servisiraš pri Elisi ali kakem normalnem kawasaki pooblaščenem servisu imaš kontrolo ventilov šele na 45kkm, kar je dovolj velik interval, olje menjaš na 10 jurjev, pa nenazadnje pozabljaš da sem imel (in še imam) kawasakije in so mi cene vzdrževanja znane.

ps. ko mi bosta vidva s Krucijem prilepila tule kako sliko sunka v dvoje in s kovčki (ker imata bogate iskušnje) vama bom verjel na besedo, do takrat bom pa samemu sebi saj sem se velik preguncal v dvoje in mi je poznana razlika.

 

Objavljeno
pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi:

Tiste neumnosti, da ne moreš mimo šleperja - zato pa je menjalnik. :)  Dvovaljnik ima dober navor preko celotnih obratov ob ustrezni prestavi :).

res bi prosil, da se ne potvarja zapisanega.

Namreč jaz napišem:

v dvoje in polno otovorjen rabi več časa in ne skoči

Borutt takoj:

ne laži, da se ne da prehitevat šleparjev

Kruci zatem:

Jaz vedno kupujem samo šwoh motorje, da potem vse preganjam čez ovinke

Nakar doda Šešir:

na raclandu sem imel 5,4 čas z Ninđo

pa Živnorc:

v garaži mam 200 konsko raketo ampak občasno peljem ER6 da voham rožice...

itd da nastane prav lepa klobasa

itd :kva2:

Zato od tu dalje prenehajmo. Poznamo se vemo, kdo kaj vozi, neumno mi je da se nekateri počutijo "manjvredne" če ne gre motor 200 in nima vsaj 150 konj. Poznam vas tudi veliko, ki se na Versisu ali Štromu vozite v dvoje in vam je popolnoma kul in zadovoljiv, kar pa ne pomeni, da bi meni moral biti. Zato je tudi moja informacija pogojno lahko uporabna za kupca, saj ima pri obeh firmah tudi možnost izbire 1000ccm modela.

 

 

 

Objavljeno
pred 11 urami, Borutt pravi:

Izredno nizki stroški vzdrževanja? Katerega od teh dveh imaš, da lahko to trdiš? Ker si menda že pozabil, da sem nekje prilepil račune s servisa. 

Navor je pomemben in ne konjenica. Ti je že Krucy to napisal. 

kaj pri vstromu so veliki stroški vzdrževanja? rekel bi da je V dražji za vzdrževanje, bolj kompliciran

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, Snecer pravi:

kaj pri vstromu so veliki stroški vzdrževanja? rekel bi da je V dražji za vzdrževanje, bolj kompliciran

Frend okoli  40.000km...tankat mora,gume tudi menjat,pa olje tudi,aja pa se bremze...pa mislim,da letos celo verigo menjo...

Stroski itak visoki...motociklizem je drag sport...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

Da, stroški vzdrževanja so nizki v primerjavi z EU "kao boljšimi" modeli. Vsaj za Versačeta je @Snecer podal marsikateri podatek o vzdrževanju, tudi o cenah in četudi servisiraš pri Elisi ali kakem normalnem kawasaki pooblaščenem servisu imaš kontrolo ventilov šele na 45kkm, kar je dovolj velik interval, olje menjaš na 10 jurjev, pa nenazadnje pozabljaš da sem imel (in še imam) kawasakije in so mi cene vzdrževanja znane.

ps. ko mi bosta vidva s Krucijem prilepila tule kako sliko sunka v dvoje in s kovčki (ker imata bogate iskušnje) vama bom verjel na besedo, do takrat bom pa samemu sebi saj sem se velik preguncal v dvoje in mi je poznana razlika.

 

Poišči moje račune in boš videl, kakšne številke so. Da ne boš na pamet pisal. Ker tema je o Versysu in Vstromu. Boš takoj ugotovil, da stroški niso izredno majhni, kot si napisal. 

Midva ti lahko še milijonkrat napiševa, da je pomemben navor, katerega ima manjvaljni motor več od večvaljnega pri isti delovni prostornini, pa boš ti še vedno neke sunke iskal. 

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

res bi prosil, da se ne potvarja zapisanega.

Namreč jaz napišem:

v dvoje in polno otovorjen rabi več časa in ne skoči

Borutt takoj:

ne laži, da se ne da prehitevat šleparjev

Kruci zatem:

Jaz vedno kupujem samo šwoh motorje, da potem vse preganjam čez ovinke

Nakar doda Šešir:

na raclandu sem imel 5,4 čas z Ninđo

pa Živnorc:

v garaži mam 200 konsko raketo ampak občasno peljem ER6 da voham rožice...

itd da nastane prav lepa klobasa

itd :kva2:

Zato od tu dalje prenehajmo. Poznamo se vemo, kdo kaj vozi, neumno mi je da se nekateri počutijo "manjvredne" če ne gre motor 200 in nima vsaj 150 konj. Poznam vas tudi veliko, ki se na Versisu ali Štromu vozite v dvoje in vam je popolnoma kul in zadovoljiv, kar pa ne pomeni, da bi meni moral biti. Zato je tudi moja informacija pogojno lahko uporabna za kupca, saj ima pri obeh firmah tudi možnost izbire 1000ccm modela.

 

 

 

Ko te ulovimo pri nekih glupostih, takoj začneš z argumentom moči in obračanjem besed. Sram te je lahko.  

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Midva ti lahko še milijonkrat napiševa, da je pomemben navor, katerega ima manjvaljni motor več od večvaljnega pri isti delovni prostornini, pa boš ti še vedno neke sunke iskal. 

Brez,da guglam...kater motor ima vecji navor pri 999kubikih z dvema cilindroma kot od nase miske ninja??????

Objavljeno
pred 21 minutami, Snecer pravi:

kaj pri vstromu so veliki stroški vzdrževanja? rekel bi da je V dražji za vzdrževanje, bolj kompliciran

Nekdo je trdil, da so stroški vzdrževanja izredno nizki. Pa sem ga spomnil na moje prilepljene račune. Je črno na belem. 

pred 1 minuto, sesir pravi:

Brez,da guglam...kater motor ima vecji navor pri 999kubikih z dvema cilindroma kot od nase miske ninja??????

Guglaj, ker razumeš itak ne. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!