Snečer Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Ja, po moje so tudi izredno nizki, ali? DAMI34 in Joker 2
sesir Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 (popravljeno) pred 10 minutami, Borutt pravi: . Guglaj, ker razumeš itak ne. Res sem zacuden...Zakaj? Ker ima celo ducati monster s4r,ki je po mojem mnenju top 1000V2 res malo vec navora...ojoj to me pa res cudi...je pa res,da sem s4 izbral,ker je le top of top V2 1000ccm...seveda je dobra polovica konjev na dopustu... Da nevs spet pameten...varadero in vstrom 1000 in ostali ga imajo manj!!!!!!!!!!!! Guglaj ti in ne pametovat zmot kot imas navado!!!! Popravljeno December 22, 2018. Popravil sesir
DAMI34 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 14 minutami, Borutt pravi: 1. Poišči moje račune in boš videl, kakšne številke so. Da ne boš na pamet pisal. Ker tema je o Versysu in Vstromu. Boš takoj ugotovil, da stroški niso izredno majhni, kot si napisal. 2. Midva ti lahko še milijonkrat napiševa, da je pomemben navor, katerega ima manjvaljni motor več od večvaljnega pri isti delovni prostornini, pa boš ti še vedno neke sunke iskal. 3. Ko te ulovimo pri nekih glupostih, takoj začneš z argumentom moči in obračanjem besed. Sram te je lahko. 1. ti bodo ostali lastniki povedali, kako so hudi stroški vzdrževanja v primerjavi z drugimi mopedi. 2. da, dva divjaka ki prehitevata z navorom, ostali idioti pa prehitevamo z obračanjem ročice za gas 3. to si ti misliš in ti očitno ne gre v glavo da sune kolikor pač sune, meni premal že solo, še manj pa v dvoje, bo šlo? Argument moči bom vedno uporabljal, ko boš žalil in ne boš sposoben normalnega dialoga. Verjetno bi ga tudi ti, ko ustaviš nekoga, pa te ta začne žalit. pred 9 minutami, Snecer pravi: Ja, po moje so tudi izredno nizki, ali? pa lej Borči išče nekaj da bi se mal kregal, če ne najde mal obrne, al pa si izmisli...pa je žurka sesir 1
Snečer Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pa naj pove, kaj ma na računih, jaz jih ne poznam ene 3 litre olja pa filter zrak, olje, ketno žre manj, je jaća, bremz pakne, če normalno voziš, so za 200.000km itd. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 2 minutami, Snecer pravi: pa naj pove, kaj ma na računih, jaz jih ne poznam ene 3 litre olja pa filter zrak, olje, ketno žre manj, je jaća, bremz pakne, če normalno voziš, so za 200.000km itd. predlagam popravek Versis ima nižje stroške vzdrževanja kot Vstrom. Ta bo verjetno boljša in pravilnejša. ps. oba pa vsaj konkurenčne sesir 1
Snečer Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Pravkar, DAMI34 pravi: predlagam popravek Versis ima nižje stroške vzdrževanja kot Vstrom. Ta bo verjetno boljša in pravilnejša. ps. oba pa vsaj konkurenčne Ja, samo 2,4L olja gre v suhega. Nasploh je IL2 bolj simpl motor, le dve odmični gredi skupaj za oba valja, pri vstrom so zaradi V konstrukcije 4 odmične. Se prej zdrma.
DAMI34 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Pravkar, Snecer pravi: Ja, samo 2,4L olja gre v suhega. Nasploh je IL2 bolj simpl motor, le dve odmični gredi skupaj za oba valja, pri vstrom so zaradi V konstrukcije 4 odmične. Se prej zdrma. verjetno ima tudi prej kontrolo ventilov.
Scarabeo 500 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: predlagam popravek Versis ima nižje stroške vzdrževanja kot Vstrom. Ta bo verjetno boljša in pravilnejša. ps. oba pa vsaj konkurenčne Popolnoma brezvezna debata o stroških vzdrževanja - servisnih storitvah. Na pamet povprečno letno okoli 200€. Če se voziš in delaš kilometrino je to popolnoma nepomemben podatek, recimo na prevožene 15tkm in 10 - 20 spanj kjerkoli in seveda ob hrani in bencinu, ki gre zraven, pa gumah...nakupu opreme in menjavi... Upam, da se ne podvaja , ker ne berem vsega, je pa zanimivo, ja. bajkr88, MiNa, sesir in 3 others 6
SF Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Zanimivo bi bilo naredit primerjavo obeh na makadamih... Tule je DL650 proti KLR650...
Borutt Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred eno uro, sesir pravi: Res sem zacuden...Zakaj? Ker ima celo ducati monster s4r,ki je po mojem mnenju top 1000V2 res malo vec navora...ojoj to me pa res cudi...je pa res,da sem s4 izbral,ker je le top of top V2 1000ccm...seveda je dobra polovica konjev na dopustu... Da nevs spet pameten...varadero in vstrom 1000 in ostali ga imajo manj!!!!!!!!!!!! Guglaj ti in ne pametovat zmot kot imas navado!!!! Malo se umiri in koga vprašaj, ki se spozna na te zadeve. Da ti še nariše.
Borutt Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred eno uro, DAMI34 pravi: 1. ti bodo ostali lastniki povedali, kako so hudi stroški vzdrževanja v primerjavi z drugimi mopedi. 2. da, dva divjaka ki prehitevata z navorom, ostali idioti pa prehitevamo z obračanjem ročice za gas 3. to si ti misliš in ti očitno ne gre v glavo da sune kolikor pač sune, meni premal že solo, še manj pa v dvoje, bo šlo? Argument moči bom vedno uporabljal, ko boš žalil in ne boš sposoben normalnega dialoga. Verjetno bi ga tudi ti, ko ustaviš nekoga, pa te ta začne žalit. pa lej Borči išče nekaj da bi se mal kregal, če ne najde mal obrne, al pa si izmisli...pa je žurka Ti trdiš, da so stroški vzdrževanja izredno nizki. Pišeš neumnosti in to zato, ker pišeš na pamet. Navor pelje. Samo nekateri ste trmasti in tega nočete razumeti. Raje si kakšno stvar preberi, da si razširiš obzorja. Vedno in povsod ti omenjaš sunek. To je čisto tvoja pogruntavščina. Jaz samo vedno napišem, da ima manjvaljni motor več navora od večvaljnega motorja pri isti delovni prostornini. Je to tako težko razumeti oziroma tako težko ne obračati besede? To z žaljivkami je tvoj izum. Verjetno boš hitro našel kakšno. Ker drugače ne znaš opravičiti argument moči, ker moč argumenta tako ali tako ne poznaš. Zadnji odstavek opisuje tebe. Sorči, ampak ti napišeš, jaz to pokažem, ti nato to zanikaš, jaz te spomnim, kje si to zapisal, ti začneš groziti z argumentom moči in mene obtoževati žaljenja, jaz te spomnim na tvoje zapise in krog je sklenjen.
DAMI34 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Pravkar, Borutt pravi: Ti trdiš, da so stroški vzdrževanja izredno nizki. Pišeš neumnosti in to zato, ker pišeš na pamet. Navor pelje. Samo nekateri ste trmasti in tega nočete razumeti. Raje si kakšno stvar preberi, da si razširiš obzorja. Vedno in povsod ti omenjaš sunek. To je čisto tvoja pogruntavščina. Jaz samo vedno napišem, da ima manjvaljni motor več navora od večvaljnega motorja pri isti delovni prostornini. Je to tako težko razumeti oziroma tako težko ne obračati besede? To z žaljivkami je tvoj izum. Verjetno boš hitro našel kakšno. Ker drugače ne znaš opravičiti argument moči, ker moč argumenta tako ali tako ne poznaš. Zadnji odstavek opisuje tebe. Sorči, ampak ti napišeš, jaz to pokažem, ti nato to zanikaš, jaz te spomnim, kje si to zapisal, ti začneš groziti z argumentom moči in mene obtoževati žaljenja, jaz te spomnim na tvoje zapise in krog je sklenjen. tako bo ja. Dejva končat
Borutt Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred eno uro, Snecer pravi: pa naj pove, kaj ma na računih, jaz jih ne poznam ene 3 litre olja pa filter zrak, olje, ketno žre manj, je jaća, bremz pakne, če normalno voziš, so za 200.000km itd. So prilepljeni v eni temi.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 49 minutami, Scarabeo 500 pravi: Popolnoma brezvezna debata o stroških vzdrževanja - servisnih storitvah. Na pamet povprečno letno okoli 200€. Če se voziš in delaš kilometrino je to popolnoma nepomemben podatek, recimo na prevožene 15tkm in 10 - 20 spanj kjerkoli in seveda ob hrani in bencinu, ki gre zraven, pa gumah...nakupu opreme in menjavi... Upam, da se ne podvaja , ker ne berem vsega, je pa zanimivo, ja. Servis na 1k km 72€! Na 10k km 100€! Gume bodo skoraj za dve sezoni (Bridgestone Batlax adventure A 40) Veriga z zobniki bo vzdržala več kot 30k km. Kaj naj še drugega popravljam? Nič tankaj in vozi! Če je komu motorizem drag naj takoj proda, kupi ribiško opremo in naj pol pove kaj je drago! Za en dan kvalitetnega ribolova karta, futer, oprema je en servis Suzukija. Za primer naj omenim, da sem za pnevmatike na štirikolesniku plačal preko 500 (držale 6k km) servis 350+€ (interval 3k km, poraba goriva 9+ na sto... zame je v primerjavi motorizem zastonj proti štirikolesnikom. V Storm mi ni trošil še več kot 4,2l. Tankam občasnom tudi 100tko, na balkanu pa tudi dobimo 75 tko od bencina. MiNa, Quest, Scarabeo 500 in 2 others 5
Borutt Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 18 minutami, SF pravi: Zanimivo bi bilo naredit primerjavo obeh na makadamih... Tule je DL650 proti KLR650... Imel oba in to vsakega po dva. Motorja sta neprimerljiva.
vandrovec Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Jaz bi svetoval le, naj izbere lepšega...vse drugo je bolj ali manj mlatenje prazne slame Gumpy, ciciban, DAMI34 in 3 others 4 2
sesir Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 55 minutami, Borutt pravi: Malo se umiri in koga vprašaj, ki se spozna na te zadeve. Da ti še nariše. Glih v tem problem!!! Vsi,ki mislijo,da kaj vedo živijo okoli leta 2000 ???Men osebno veliko več povedo dyno grafi....nevs verjel stroj vec ve ko znalci,ki jih je povozil čas....bolj,da svojo stirko prizgejo in gredo za sank pametovat! Po tvoje nek vanabe mehanik vec ve kot ata gogle najde slikovnih trdnih dokazov? Čas je naredil svoje...
Popularna objava Joker Objavljeno December 22, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno December 22, 2018 (popravljeno) DL650 je pri hiši in lahko rečem, da ga kar dobro poznam zato se bom omejil nanj. Motor je za moje pojme izredno udoben predvsem pa prostoren. V tem razredu sem kar prepričan, da sopotnik na nobenem ne bo imel toliko udobja. Vetrna zaščita je zelo dobra, kljub videzu konkretnega motorja, je V-Strom izredno lahkoten v vožnji. Agregat je zelo prožen, dovolj poskočen in "na gas prime" instant. Z njim moja draga dela 10000km+ na leto in je sedaj pri 70 000km. Na kavo se ne voziva, zato sva, kadar se usedeva, na motorju, več ali manj, ves dan. In medtem, ko na ibermašini moja rit pogosto prične protestirati, se "naša" niti preseda ne... Poraba je med 4,2 in 4,5 l/100km, zato lahko brez strahu črpalko pričneš iskati šele pri 400km. Naslednja dobra stvar je držanje cene. Kupila sva 6 let starega z zelo malo kilometri. V naslednjih 6 letih in 65000km kasneje, je motor izgubil na vrednosti natanko 800€. Vem, ker imava kupca, ki me vsake toliko prepričuje, naj mu ga prodava. Ker vse motorje vzdržujem sam, mi seveda niti na misel ni prišlo, da bi bilo s Stromom kaj drugače. Zato zelo dobro vem, koliko vzdrževanje resnično stane. Razen rednih menjav pnevmatik, olja, menjave verižnega seta pri 32000km ter zavornih ploščic pri 54000km sem 2x menjal še zavorno tekočino in antifriz ter 1x olje v vilicah. Edina okvara je bila odpoved bencinske črpalke pri 65000km, k sreči doma. Je pa moja že med dopustom na Sardiniji opozarjala, da je postala glasna. In sedaj o ventilih: redne kontrole so pokazale, da se razmaki praktično ne spreminjajo. Kljub temu sem se letos odločil za nastavitev, ker je bil en izpušni na zadnjem cilindru že ves čas na spodnji meji. Pri 68000km, zaradi boljšega občutka... Koliko takšno vzdrževanje stane, naj presodi vsak sam. Osebno sem prepričan, da je v tem razredu malo motorjev, ki potrebujejo manj. Tudi dimenzija pnevmatik ni nepomembna, saj V Strom, za razliko od Versysa, uporablja izredno razširjeno dimenzijo, zato je izbira pnevmatik res pestra in cena ugodna. Skratka, malo motorjev za ta denar ponuja več, če sploh kateri. Kar se tega tiče, sta z Versysom verjetno brez konkurence. Seveda pa se pridružujem nasvetu tistih, ki priporočajo temeljit preizkus pred nakupom, saj je vsaka rit drugačna. 2 uri in 100km za korektno oceno ni dovolj... Pa še nekaj za vse, ki se jim 650 kubikov in 70 konjev morda zdi premalo: Letos sva izkoristila letališko stezo na Željavi za drag race (2006 V-Strom 650 vs. 2008 BMW 1200GSA). Oba solo seveda. Do 130km/h sva bila vštric... Seveda sopotnik in prtljaga vplivata na pospešek, ampak poznata se tudi pri GSA... Popravljeno December 22, 2018. Popravil Joker ciciban, bajkr88, gretzky in 8 others 6 5
Borutt Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 50 minutami, sesir pravi: Glih v tem problem!!! Vsi,ki mislijo,da kaj vedo živijo okoli leta 2000 ???Men osebno veliko več povedo dyno grafi....nevs verjel stroj vec ve ko znalci,ki jih je povozil čas....bolj,da svojo stirko prizgejo in gredo za sank pametovat! Po tvoje nek vanabe mehanik vec ve kot ata gogle najde slikovnih trdnih dokazov? Čas je naredil svoje... Ne trudi se. sesir 1
Borutt Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 10 minutami, Joker pravi: DL650 je pri hiši in lahko rečem, da ga kar dobro poznam zato se bom omejil nanj. Motor je za moje pojme izredno udoben predvsem pa prostoren. V tem razredu sem kar prepričan, da sopotnik na nobenem ne bo imel toliko udobja. Vetrna zaščita je zelo dobra, kljub videzu konkretnega motorja, je V-Strom izredno lahkoten v vožnji. Agregat je zelo prožen, dovolj poskočen in "na gas prime" instant. Z njim moja draga dela 10000km+ na leto in je sedaj pri 70 000km. Na kavo se ne voziva, zato sva, kadar se usedeva, na motorju, več ali manj, ves dan. In medtem, ko na ibermašini moja rit pogosto prične protestirati, se "naša" niti preseda ne... Poraba je med 4,2 in 4,5 l/100km, zato lahko brez strahu črpalko pričneš iskati šele pri 400km. Naslednja dobra stvar je držanje cene. Kupila sva 6 let starega z zelo malo kilometri. V naslednjih 6 letih in 65000km kasneje, je motor izgubil na vrednosti natanko 800€. Vem, ker imava kupca, ki me vsake toliko prepričuje, naj mu ga prodava. Ker vse motorje vzdržujem sam, mi seveda niti na misel ni prišlo, da bi bilo s Stromom kaj drugače. Zato zelo dobro vem, koliko vzdrževanje resnično stane. Razen rednih menjav pnevmatik, olja, menjave verižnega seta pri 32000km ter zavornih ploščic pri 54000km sem 2x menjal še zavorno tekočino in antifriz ter 1x olje v vilicah. Edina okvara je bila odpoved bencinske črpalke pri 65000km, k sreči doma. Je pa moja že med dopustom na Sardiniji opozarjala, da je postala glasna. In sedaj o ventilih: redne kontrole so pokazale, da se razmaki praktično ne spreminjajo. Kljub temu sem se letos odločil za nastavitev, ker je bil en izpušni na zadnjem cilindru že ves čas na spodnji meji. Pri 68000km, zaradi boljšega občutka... Koliko takšno vzdrževanje stane, naj presodi vsak sam. Osebno sem prepričan, da je v tem razredu malo motorjev, ki potrebujejo manj. Tudi dimenzija pnevmatik ni nepomembna, saj V Strom, za razliko od Versysa, uporablja izredno razširjeno dimenzijo, zato je izbira pnevmatik res pestra in cena ugodna. Skratka, malo motorjev za ta denar ponuja več, če sploh kateri. Kar se tega tiče, sta z Versysom verjetno brez konkurence. Seveda pa se pridružujem nasvetu tistih, ki svetujejo temeljit preizkus pred nakupom, saj je vsaka rit drugačna. 2 uri in 100km za korektno oceno ni dovolj... Pa še nekaj za vse, ki se jim 650 kubikov in 70 konjev morda zdi premalo: Letos sva izkoristila letališko stezo na Željavi za drag race (2006 V-Strom 650 vs. 2008 BMW 1200GSA). Oba solo seveda. Do 130km/h sva bila vštric... Seveda sopotnik in prtljaga vplivata na pospešek, ampak poznata se tudi pri GSA... Se mi zdi, da ima nekoliko večjo porabo od mojega.
Snečer Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 27 minutami, Joker pravi: DL650 je pri hiši in lahko rečem, da ga kar dobro poznam zato se bom omejil nanj. Motor je za moje pojme izredno udoben predvsem pa prostoren. V tem razredu sem kar prepričan, da sopotnik na nobenem ne bo imel toliko udobja. Vetrna zaščita je zelo dobra, kljub videzu konkretnega motorja, je V-Strom izredno lahkoten v vožnji. Agregat je zelo prožen, dovolj poskočen in "na gas prime" instant. Z njim moja draga dela 10000km+ na leto in je sedaj pri 70 000km. Na kavo se ne voziva, zato sva, kadar se usedeva, na motorju, več ali manj, ves dan. In medtem, ko na ibermašini moja rit pogosto prične protestirati, se "naša" niti preseda ne... Poraba je med 4,2 in 4,5 l/100km, zato lahko brez strahu črpalko pričneš iskati šele pri 400km. Naslednja dobra stvar je držanje cene. Kupila sva 6 let starega z zelo malo kilometri. V naslednjih 6 letih in 65000km kasneje, je motor izgubil na vrednosti natanko 800€. Vem, ker imava kupca, ki me vsake toliko prepričuje, naj mu ga prodava. Ker vse motorje vzdržujem sam, mi seveda niti na misel ni prišlo, da bi bilo s Stromom kaj drugače. Zato zelo dobro vem, koliko vzdrževanje resnično stane. Razen rednih menjav pnevmatik, olja, menjave verižnega seta pri 32000km ter zavornih ploščic pri 54000km sem 2x menjal še zavorno tekočino in antifriz ter 1x olje v vilicah. Edina okvara je bila odpoved bencinske črpalke pri 65000km, k sreči doma. Je pa moja že med dopustom na Sardiniji opozarjala, da je postala glasna. In sedaj o ventilih: redne kontrole so pokazale, da se razmaki praktično ne spreminjajo. Kljub temu sem se letos odločil za nastavitev, ker je bil en izpušni na zadnjem cilindru že ves čas na spodnji meji. Pri 68000km, zaradi boljšega občutka... Koliko takšno vzdrževanje stane, naj presodi vsak sam. Osebno sem prepričan, da je v tem razredu malo motorjev, ki potrebujejo manj. Tudi dimenzija pnevmatik ni nepomembna, saj V Strom, za razliko od Versysa, uporablja izredno razširjeno dimenzijo, zato je izbira pnevmatik res pestra in cena ugodna. Skratka, malo motorjev za ta denar ponuja več, če sploh kateri. Kar se tega tiče, sta z Versysom verjetno brez konkurence. Seveda pa se pridružujem nasvetu tistih, ki priporočajo temeljit preizkus pred nakupom, saj je vsaka rit drugačna. 2 uri in 100km za korektno oceno ni dovolj... Pa še nekaj za vse, ki se jim 650 kubikov in 70 konjev morda zdi premalo: Letos sva izkoristila letališko stezo na Željavi za drag race (2006 V-Strom 650 vs. 2008 BMW 1200GSA). Oba solo seveda. Do 130km/h sva bila vštric... Seveda sopotnik in prtljaga vplivata na pospešek, ampak poznata se tudi pri GSA... Ko smo že pri gumah. Za Vstroma nema MItas Sportforce+ gume, najjaće gume na MSju, tak da, toliko o širokem izboru gum. Iz tega vidika je vstrom pri izbiri gum precej omejen. Za versača so na voljo vse cestne gume, za vstroma ne. Ima pa ta večjo izbiro pri "adventure" gumah. Med obema motorjema so majhne nijanse, tako da, to so spet neumnosti o temeljitem preizkusu. Kateregakoli bo vzel, se bo lahko z ženo turistično občasno peljal kamorkoli in sploh v Evropi ne bo prikrajšan. Kugelschreiber 1
Zivnorc Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 @DAMI34 ..ja...imam v garaži 200KM raketo...in er 6., s katerim grem občasno na kak izlet. Prav lušno se je peljat z njim. Ni za 2..ker je pemajhen in neudoben...glede moči...jo ima pa dovolj za lepo peljat. ..ni vsem funfaktor preskakovat kamione...in štelat fedre vsakih 30km...in loviti povprečje 100 km/h po jadranki... ...ampak se nekateri "samo peljejo" in uživajo v tem, kar imajo. Za peljat s prometom je 70KM povsem dovolj. tudi v dvoje s kufri... kamion pa prehitiš z lahkoto na seveda primernem mestu. Joker, amateur, Rey in 4 others 6 1
DAMI34 Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 pred 45 minutami, Zivnorc pravi: @DAMI34 ..ja...imam v garaži 200KM raketo...in er 6., s katerim grem občasno na kak izlet. Prav lušno se je peljat z njim. Ni za 2..ker je pemajhen in neudoben...glede moči...jo ima pa dovolj za lepo peljat. ..ni vsem funfaktor preskakovat kamione...in štelat fedre vsakih 30km...in loviti povprečje 100 km/h po jadranki... ...ampak se nekateri "samo peljejo" in uživajo v tem, kar imajo. Za peljat s prometom je 70KM povsem dovolj. tudi v dvoje s kufri... kamion pa prehitiš z lahkoto na seveda primernem mestu. Pišemo o Versisu (še mal manj konjičev kot er6). In napisal nisem nič drugega kot ti ps. potem lahko smatram da imaš 200konjsko raketo za skakat čez kamione, štelat fedre in lovit povprečje na jadranki? :D pss. Je razlika ko voziš er6 enaka kot pri 200 konjski raketi (če si v dvoje in s kovčki) al ni razlike (pri prehitevanju seveda)?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se