Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 urami, Snecer pravi:

tankaš 95 al več? :) 

Ponavadi tankam okoli 15 litrov. :)

Aja, :) 95.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 31 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Ponavadi tankam okoli 15 litrov. :)

Aja, :) 95.

Si morda kdaj napravil primerjavo kakšna je razlika, če tankaš 15 litrov 95 okt benza (in koliko km s tem narediš), ali pa če tankaš isto količino 100okt benza...

Jaz tankam največkrat 95, včasih pa tudi 100okt. Neke hude razlike v porabi ne opazim, petarda pospeškov pa ne nucam...

Sori za rahel offtopic.Modsi pa naj ta post prestavijo drugam, če ugotovijo, da tu not ne paše. Tenx.

Objavljeno
pred 3 minutami, izibajker pravi:

Si morda kdaj napravil primerjavo kakšna je razlika, če tankaš 15 litrov 95 okt benza (in koliko km s tem narediš), ali pa če tankaš isto količino 100okt benza...

Jaz tankam največkrat 95, včasih pa tudi 100okt. Neke hude razlike v porabi ne opazim, petarda pospeškov pa ne nucam...

Sori za rahel offtopic.Modsi pa naj ta post prestavijo drugam, če ugotovijo, da tu not ne paše. Tenx.

Nisem opazil nobene razlike. Če bi hotel pravilno primerjavo, bi moral peljati dvakrat isti teren in ga enako ožemati. Tako malo kuri, da ni potrebe po 100 :).

Objavljeno
pred 4 urami, SF pravi:

Sneči kaj pa "terenske"'?

 

kje maš teren za vožnjo? bo prej treba šus plato gor dat kot na gume mislit, dobijo se za oba

Objavljeno

Šusplato se doma naredi po meri, gume pa v primeru, da dimenzij ni, postanejo eno malenkost večja težava...

Objavljeno
pred 14 urami, izibajker pravi:

Si morda kdaj napravil primerjavo kakšna je razlika, če tankaš 15 litrov 95 okt benza (in koliko km s tem narediš), ali pa če tankaš isto količino 100okt benza...

Jaz tankam največkrat 95, včasih pa tudi 100okt. Neke hude razlike v porabi ne opazim, petarda pospeškov pa ne nucam...

Sori za rahel offtopic.Modsi pa naj ta post prestavijo drugam, če ugotovijo, da tu not ne paše. Tenx.

Na 600ccm sem opazil razliko, pa ne toliko pri pospeških ampak pri prevoženih kmjih, ravno toliko več sem jih naredil, kot je razlika v ceni. Pri ostalih motorjih z večjo kubaturo pa nisem opazil razlik.

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Na 600ccm sem opazil razliko, pa ne toliko pri pospeških ampak pri prevoženih kmjih, ravno toliko več sem jih naredil, kot je razlika v ceni. Pri ostalih motorjih z večjo kubaturo pa nisem opazil razlik.

Opazis razliko v km ko tankas v tujini...noro...

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Opazis razliko v km ko tankas v tujini...noro...

nobene razlike, sploh ker npr. versys je narejen za spodnjo mejo 91 oktanov, bencini so enako kalorični, večje število oktanov pa ne škodi in ne koristi

sicer pa imata tako vstrom, kot versys, oba po 21L tank in enako porabo, tako da tu razlik ni.

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Snecer pravi:

nobene razlike, sploh ker npr. versys je narejen za spodnjo mejo 91 oktanov, bencini so enako kalorični, večje število oktanov pa ne škodi in ne koristi

sicer pa imata tako vstrom, kot versys, oba po 21L tank in enako porabo, tako da tu razlik ni.

Nisem tak mislil...recimo tankaš v Sezani in skočiš v Milano...avtocesta ves cas...hitrost ista...ampak,s kesli,ki jih natankas v Italiji naredis vec kilometrov....podobno Avstriski in Nemski in obratno hrvaski...

Ker voda ne izgoreva kot bencin?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Nisem tak mislil...recimo tankaš v Sezani in skočiš v Milano...avtocesta ves cas...hitrost ista...ampak,s kesli,ki jih natankas v Italiji naredis vec kilometrov....

če se zgubiš

Objavljeno

Kako pa kje do poskusnih voženj oba, a se da kje izposodit. A ima kakšen prodajalec motorjev testne vožnje...

Objavljeno
pred 17 minutami, Drosa pravi:

Kako pa kje do poskusnih voženj oba, a se da kje izposodit. A ima kakšen prodajalec motorjev testne vožnje...

versysa boš težko dobil kje na test pri nas

Objavljeno
pred 28 minutami, Drosa pravi:

Kako pa kje do poskusnih voženj oba, a se da kje izposodit. A ima kakšen prodajalec motorjev testne vožnje...

Par let nazaj sem si za eno uro (brezplačno) izposodil gucija V7, kakšna je tozadevna praksa pri tvojih modelih ti bodo pa prodajalci najbolje povedali.

Objavljeno
pred 41 minutami, Drosa pravi:

Kako pa kje do poskusnih voženj oba, a se da kje izposodit. A ima kakšen prodajalec motorjev testne vožnje...

 

pred 3 minutami, Drosa pravi:

potem pa bo težka

V vsecne modele dodas YAMAHA in bos jo dobil na test...

Objavljeno
Ob 21. 12. 2018 ob 15:32, Borutt pravi:

Prenehaj s temi neumnostmi v zvezi prehitevanja kamiona. Ker gresta oba z lahkoto mimo kamiona in tudi mimo avta. Seveda je pa res, da ni neke moči, katero ti potrebuješ za pospešek na ravnem.

Kaka je neki statistika nesreč: bolj hiter in poskočen na eni in manj hiter in poskočen na drugis strani? Ko včasih opazujem koga, ki prehiteva kolono s tanavitim na knap in za mišjo dlako sfali nasproti vozečega, se spomnim poletne muhe, ki se mi razlije na šipi. Ta mal navitih v takem položaju je precej manj v mojem spominu, morajo pa imeti vozniki Božjo mast (potrplenje). 

Objavljeno
pred 58 minutami, amateur pravi:

Kaka je neki statistika nesreč: bolj hiter in poskočen na eni in manj hiter in poskočen na drugis strani? Ko včasih opazujem koga, ki prehiteva kolono s tanavitim na knap in za mišjo dlako sfali nasproti vozečega, se spomnim poletne muhe, ki se mi razlije na šipi. Ta mal navitih v takem položaju je precej manj v mojem spominu, morajo pa imeti vozniki Božjo mast (potrplenje). 

Nisi v pravi temi. 

Objavljeno
Ob 22. 12. 2018 ob 14:00, sesir pravi:

Men osebno veliko več povedo dyno graf

Oprosti, pa po vseh teh pirepetijah z avtomobili, prirejanjem podatkov testov, meritev moči, porabi, res 100% verjameš temu kar tiskajo in limajo proizvajalci, prodajalci, testniki, moto magazini, pa še kdo? Res je samo to, vzemi si motor za probo vsaj za en celi dan, lepo vreme, se prej naspat in narediti turo par sto kilometrov. Verjetno tudi motor ne začuti vsakdo enako. 

Mene matra križ od prejšnjega ponedelka, pa počivam, se mirkam in bo trajalo še en teden, da bo minilo. Ko sem kupoval svoj prvi motor ob odhodu v penzijo, sem se oglasil na Štajerskem in si ogledal prodajani V strom 650. Lastnik ga je v garaži opral, našprical, da je izgledal kot nov. Ploščice so bile od spreja mastne, gladke, tudi premakniti ga nisem mogel na mestu (ravnina). Ocena: prevelik, sploh s kovčki, preštorast, definitivno neuporaben zaradi mojih težav s hrbtom. Sem probal prjatlovega KTM-900. Krava. Pa Varoderota, še večja krava. Pa mi je bil V štrom kot motor všeč, še danes mi je (nisem ne dirkač, ne drekač, nekaj vmes). Sedaj težav glede krave ne bi bilo več, le pobrati ga sam ne bi mogel s tal, pa poriniti v rikverc na kakem makadam parkirišču. Moral sem najti nekaj lažjega, nizko težišče. Ne sune, navor od malih obratov, gre z dvema kumernima jahačema preko glave hitro. Težava je res lahko 20 m dolg šlepar, ki pelje 100 km na uro. Me to moti? Pri 60+ ne. Potrplenje je Božja mast. 

Cena vzdrževanja motorja? Ko prjatlom povem, koliko me z menjavo gum stane motor pri 10 kkm letno, zajamejo sapo. Pa saj si penzionist, a ni to drago? Je, je pa strošek/km precej nižji kot pri avtu. Je vzdržavanje avta drago? No ja, saj veš da servis audija nikoli ni bil poceni! Vse je relativno. Kot je napisal eden zgoraj vzemi ali pusti. Zaenkrat mi SPIZ in Japonc še omogočata, da ne spustim.  

   

Objavljeno

Kot je omenil amateur, vsak po svoje kupuje motor, pa naj bo to glede na uporabnost, moč, velikost, način vožnje ali kaj drugega.

Zato sem dal primerjavo dveh motorjev ki so mi osebno všeč glede na vse zgoraj našteto. Da bom iskren, ne menjujem ER6n zaradi tega ker sem ga prerastel glede moči, nasprotno, zame je dovolj.

Želim pa si da v nekih enakih finančnih razmerah kot je ER6n ( mislim na vzdrževanje, ceno motorja, servise itd.) kupim motor ki pa je malo bolj udoben za kakšno daljše potovanje z lepšo polovico. Tako sem prišel do ta dva, res pa je da me mika tudi Triumph Tiger 800, vendar je zadeva predraga zame.

Ta dva sta glede na mojo velikost in način vožnje nekam najbolj primerna, pa še morda Versys še bolj kot Vstrom ( bi pa moral verjetno oba znižati ).

Objavljeno
pred 27 minutami, Borutt pravi:

Nisi v pravi temi.

Mogoče, je pa v tej temi navedeno malo mešano, pa prazniki so, pa sem se še sam oglasil, da razbijem monotonijo.

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, Drosa pravi:

Ta dva sta glede na mojo velikost in način vožnje nekam najbolj primerna, pa še morda Versys še bolj kot Vstrom ( bi pa moral verjetno oba znižati ).

A ni tudi Tracer 700 tu nekje blizu Versysa, Vstrom je že bolj enduro?

Tracer 700 je občutno manjši in lažji od modela Versys 650....

https://www.visordown.com/reviews/road-test/back-back-test-yamaha-tracer-700-vs-kawasaki-versys-650-review

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno (popravljeno)

tracer 700 se mi zdi za dva premajhen in se vprasanje kolk je udoben.... ce isce mal vecji motor za dva ki je vsaj mal udoben bi js vzel versys, vstrom, bandit ,... 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno (popravljeno)

 

Tracer  je ze lahk za dva al ne? PO moznosti Gt...

Nasplosno una pi...ko zadi sedi,ce uziva,uziva,ce jo moti bi jo pa tudi,ce bi imela avto sedez zadaj...

Popravljeno . Popravil sesir

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!