Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 13 minutami, skalar36 pravi:

Zdej si me pa vprašu.... Ajd men se zdi, da je Tracer 700 manjši. Drugač ga ni bilo v naslovu teme, pa ga nisem vmešal. Ker potem lahko damo še NC 750, BMW 700...  

Vsi ti motorji so približno isti glede na uporabnost in "performance". Na koncu za nakup odloča cena in videz. 

Če hočeš več od motorja kupiš "1000ccm+". Kar pa stane tudi po 2x več... na koncu zmaga kompromis.

 

vprašanje če dobiš s čukom+ več motorja, saj tem 650kam nič ne manjka

bolj gre za to, če so premajhni in prešibki za tovor :)

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

po drugi strani pa z gumo 180 zadaj najmanj "enduro"

Versys in Tracer sta v isti skupini, ..z enakima kolesoma, nizkim izpuhom...enduro gume nekako ne sodijo na ta dva motorja, morda je samo položaj sedenja podoben kot na endurah. Večinoma teh dveh ne klasificirajo v enduro razredih

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

vprašanje če dobiš s čukom+ več motorja, saj tem 650kam nič ne manjka

bolj gre za to, če so premajhni in prešibki za tovor :)

Najbolj gre za to, kaj bodo drugi rekli.....to je pri nas najpomembnejši element, ki vpliva na nakup motorja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, vandrovec pravi:

Versys in Tracer sta v isti skupini, ..z enakima kolesoma, nizkim izpuhom...enduro gume nekako ne sodijo na ta dva motorja, morda je samo položaj sedenja podoben kot na endurah. Večinoma teh dveh ne klasificirajo v enduro razredih

to so bolj SUV kategorije, cestne "endure", če pa pride do makadama, kjer cestak mrkne, pa se tile dokaj zmerno zapeljejo preko in to je to :)

malo daljši hodi vzmetenja, spredaj, niso ultra nizki itd. pa se zapelješ

Objavljeno
pred 4 minutami, BIF pravi:

Najbolj gre za to, kaj bodo drugi rekli.....to je pri nas najpomembnejši element, ki vpliva na nakup motorja.

imam edini v ulici, tako da imam prosto izbiro :) 

Objavljeno
pred 5 minutami, Snecer pravi:

vprašanje če dobiš s čukom+ več motorja, saj tem 650kam nič ne manjka

bolj gre za to, če so premajhni in prešibki za tovor :)

Spet filozofsko vprašanje. Z jurja ne dobiš "več" motorja. Dobiš boljše vzmetenje, več moči, boljše zavore, boljšo ciklistiko. Pa tko kot si omenu, več nosilnosti. Jz imam 90 kg, žena 63, skupaj z opremo nisva za na 650 motor.

Pa še neki je... ljudje vedno hočemo večje, boljše, močnejše...itd... po 10 letih "600takov" si tudi sam želim nekaj več.

Objavljeno

drugače pa po moje v tem segmentu:

Honda NC750(x)

Versys 650

Vstrom 650

Tracer 700

Je kar lepa izbira in vsak ima nekaj svojega.

Objavljeno
38 minutes ago, Snecer said:

to so bolj SUV kategorije, cestne "endure", če pa pride do makadama, kjer cestak mrkne, pa se tile dokaj zmerno zapeljejo preko in to je to :)

malo daljši hodi vzmetenja, spredaj, niso ultra nizki itd. pa se zapelješ

Eeeee.. to, to bi se lahko uvedel novi termin SUV  motorji, tako kot pri avtih ki niso terenci ampak samo hočejo zgledat terenci. Tako soto bolj lahki potovaljni motorji ki bi želeli zgledat bolj offroad kot so dejansko sposobni :D 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Snecer pravi:

drugače pa po moje v tem segmentu:

Honda NC750(x).

Jo ima sodelavec od bratranca...

received_2299108876978606.jpeg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 minutami, sesir pravi:

Jo ima sodelavec od bratranca...

Ta bo pa X ADV 750...enduro skuter :P

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Ta bo pa X ADV 750...enduro skuter :P

Ne vem..ja je enduro skuter....ga pa zelo hvali...nanj je sel z piaggio mp3 250 in upa,da ga bo tudi ta drzal 12let...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 5 urami, vrtičkar pravi:

V stroma ce vzames znizano verzijo sedeza ni potrebno dodatno nizat tudi ce si velik 170

Hvale vreden info, tako bi tudi naredil, a to veš iz prve roke, kako pa je potem z udobjem, ali so znižani sedeži veliko manj udobni al je tu tu. Problem je kje se sploh poskusiti sesti na znižan sedež na Stormu, v trgovinah so vsi standardnega sedeža.

Objavljeno

V Decembrski reviji Motorrad je test - primerjava V-Strom 650, Versys 650, Tracer 700 in F750 GS. Nekega zaključka, kateri je najboljši ni - vsak je v čem najboljši, BMW je luxuzen vendar na račun +50% cene drugih, Versys udobnost in vzmetenje, V-Strom vsestranskost in Tracer dinamika vožnje in agregat. Na papirju sicer zmaga Tracer700.

Zadnje štiri strani od 10 strani članka...

20181226_141217.thumb.jpg.772a6d602a7c5385b6a825cf72ded10c.jpg

20181226_141201.thumb.jpg.0c65bd271cf0be6866abe070190d58d8.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

drugače pa po moje v tem segmentu:

Honda NC750(x)

Versys 650

Vstrom 650

Tracer 700

OK, lahko bi jih dali v to razpravo, vendar ne popolnoma, po mojem mnenju zopet ne sodita v mojo izbiro.

Argumenti

Tracer 700 - kar se tiče agregata se strinjam da je na papirju res boljši, verjetno tudi dejansko, vendar ne sedenje in drža kot na mojem ER6n pa tudi menim da nima tako vetrno zaščito kot omenjena dva. Vsrom in Versys sta po moje bolj potovalno naravnana in imata več prostora. Morda pa za mojo malenkost bi tudi bilo - saj sva skupaj z ženo 145 kg + prtlaga

Honda NC750(x) - tukaj me motita dve stvari, zakaj pri tek kubaturi tako mal konjev ( čeprav navora več kot pri obeh )in kam je zginil drugi prednji disk.

 

Objavljeno

Honda je specifika, se ne zavrti tako, čeprav ima večjo kubaturo, vizualno šepa zaradi šparanja, je pa po drugi strani lahko izjemno praktičen in uporabe ter opcija z dvojno sklopko za udobno vožnjo...

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, Drosa pravi:

Tracer 700 - kar se tiče agregata se strinjam da je na papirju res boljši, verjetno tudi dejansko, vendar ne sedenje in drža kot na mojem ER6n pa tudi menim da nima tako vetrno zaščito kot omenjena dva. Vsrom in Versys sta po moje bolj potovalno naravnana in imata več prostora.

A ni sedenje in drža na Tracerju identična, kot na Versysu in zelo drugačna od ER6n, da ne primerjaš z MT 07?

Bolj potovalna naravnanost in več prostora...tudi več kg ob manjši moči.

OK, če ti ni všeč, ti ni všeč, tudi jaz bi izbral Vstroma, čeprav ni najboljši na papirju med to izbiro...ker lahko z njim prečiš kakšno globljo vodo zaradi višjega izpuha, ker lahko montiraš nanj terenske gume, verjetno ima tudi vzmetenje bolj "udobno" za po makadamu ...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 3 urami, Drosa pravi:

Hvale vreden info, tako bi tudi naredil, a to veš iz prve roke, kako pa je potem z udobjem, ali so znižani sedeži veliko manj udobni al je tu tu. Problem je kje se sploh poskusiti sesti na znižan sedež na Stormu, v trgovinah so vsi standardnega sedeža.

znižani sedeži vsaj po mojih izkušnjah niso neudobni ,suzuki ima vsaj za mojo r... dobre sedeže (to je moj tretji suzuki) za razliko od nekaterih drugih znamk ki sem jih imel ali jih vozil (za ugotovit udobje sedeža včasih ni dovolj  prevozit 100 km ,včasih je pa sedež nekomu neudoben že po par km)

Za probat znižan sedež boš težko našel pri kakšnem prodajalcu ker jih običajno naročijo šele ko se kupec odloči za nakup ,lahko pa vprašaš če so kakšen tak motor komu prodali z znižanim sedežem (nekateri uradni zastopniki so po mojih izkušnjah kar prijazni če se pokaže interes za nakup)in potem tega vprašaš če bi ti bil pripravljen dat za se vsest. Tudi testnih motorjev je ,razen bmw v sloveniji vedno težje za dobit. Ponavadi je najbolj ugodno če nekoga ki je kupil motor poznaš pa ti ga on posodi za test ,čeprav se nas veliko rado drži tistega reka "žene in motorja se ne posoja". 

Pa si se že probal vsest na model z normalno višino sedeža (v strom in versys) ?

Objavljeno
pred 2 minutami, vrtičkar pravi:

. Ponavadi je najbolj ugodno če nekoga ki je kupil motor poznaš pa ti ga on posodi za test ,čeprav se nas veliko rado drži tistega reka "žene in motorja se ne posoja". 

 

Pri men vsak,ki da toliko bankovcev eurov na mizo kot cenim motor se vedno lahko pelje in,ce bi nazalost padel je pac denar moj...

Objavljeno

NC750x se mi zdi prešvoh za dve osebi in prtljago.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Pri men vsak,ki da toliko bankovcev eurov na mizo kot cenim motor se vedno lahko pelje in,ce bi nazalost padel je pac denar moj...

S tem se popolnoma strinjam, tako prakso imam jaz vedno ob prodaji (če ga poškoduješ si ga kupu) ko pa vidiš enkrat kako nekateri delajo z motorji na testnih vožnjah -sem bil kar nekajkrat ,vozili v skupinah - potem se zamisliš malo komu kaj posojat -če ne prodajaš

Objavljeno

Ampak saj veste, tema o nakupu motorja že obstaja, ker če bo vsesplošno primerjanje in kr neki bom samo združil temi.

Objavljeno
pred 20 minutami, KARMEN1 pravi:

NC750x se mi zdi prešvoh za dve osebi in prtljago.

za normalno vožnjo, ki je še vedno nad performansami dobrih osebnih vozil, je zagotovo dovolj zmogljiv

ko se pelješ na kakšen daljši izlet, za več dni, tedaj f1 zmogljivosti niso v prvem planu

Objavljeno

Ampak, zakaj bi raje izbral motor s skoraj tretjino manjšo močjo od konkurence v istem cenovnem rangu?

Če bi ta Honda 750 imela 20 konjev več bi bila veliko bolj zanimiva...

Objavljeno
pred 10 minutami, vandrovec pravi:

Ampak, zakaj bi raje izbral motor s skoraj tretjino manjšo močjo od konkurence v istem cenovnem rangu?

Če bi ta Honda 750 imela 20 konjev več bi bila veliko bolj zanimiva...

ker moč ni vse, navora (ki je bolj pomemben) pa ima enako kot konkurenca in ker mogoče vzameš avtomatiko pa si komot, da je veselje

 

Objavljeno

na to vrzel komoditete nisem pomislil, morda pa res zapolnjuje to tržno nišo...ampak potem težko še spada v omenjeno konkurenco...poceni potovalnikov za dva, je malo drugačna?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!