Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 8. 1. 2019 ob 19:33, Simon64 pravi:

Zanimam se za nakup soft endura, najraje 600 ali 650ccm, mogoče tudi kakšen dvotakten.
Zaradi nizkega proračuna bi najraje vzel kakšno endurco narejeno okrog leta 1985-2000.

Kaj mi priporočate, če se bo motor uporabljal izredstno za off road, pogoj pa je, da bo motor zanesljiv.
Skrbi me pa tudi teža motorja. A menite, da bo 600cc soft enduro pretežak za offroad?

K nizkemu proračunu dodaj še dejstvo, da bo tako star motor definitivno potreboval nekaj pozornosti po nakupu. Menjava olja, zavorne tekočine, gume, veriga... vedno se nabere nekaj zadev, tudi če ni večjih problemov.

Okoli offroada pa odvisno kaj kot offroad definiraš. Lahko da so to makedami in kolovozi, mogoče kdaj kaka vlaka... in v tem primeru ne bo 600 cc soft enduro nič napačna izbira. Če imaš v mislih kaj bolj ekstremnega pa zna biti pretežek.

Ponudba pri nas je, kakšna je. Čakaj da se kaj pojavi...

Objavljeno
pred 5 urami, 1gregor pravi:

Jaz teme Kawasaki VN 900 ali motor za začetnika ne najdem s pomočjo iskalnika...

Verjetno si imel označeno, da si iskal samo v določenem podforumu in ne v celem forumu. 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo kak info koliko popusta bi bilo realno pričakovati na cenik pri Harley davidson LJ. Je 10 procentov realno?

Objavljeno
pred 3 urami, Big Py pravi:

Ima kdo kak info koliko popusta bi bilo realno pričakovati na cenik pri Harley davidson LJ. Je 10 procentov realno?

Če poznaš kakšnega aktualnega lastnika HD, naj gre s tabo tja, morda bi to lahko tudi kaj zaleglo pri pogajanjih...

Objavljeno

Trenutno sem v fazi razmišljanja, vsekakor bi moral zadevo prej probat. Ampak čisto tako me zanima, kjer začeti, če bi šlo v kaj resnega in kaj pričakovati.

Objavljeno
pred 14 minutami, Big Py pravi:

Trenutno sem v fazi razmišljanja, vsekakor bi moral zadevo prej probat. Ampak čisto tako me zanima, kjer začeti, če bi šlo v kaj resnega in kaj pričakovati.

In takoj si na novega pomislil? Se jih kar precej prodaja na anetu, a to ti ni zanimiva opcija. 

Kontaktiraj Bmflarja, prekrščen Harlejaš, ti bo lahko dal kakšno dobro informacijo.

Objavljeno (popravljeno)

gledal sem 2018/2019 street bob. Novi model na softail osnovi, ne na dyna. Teh rabljenih ni, neki testni so na mobile ampak mladi in z naj kot 6000km. No čez kako leto bo drugače, jih bo verjetno več. 

Tudi iron 1200 mi je zanimiv, jih je tudi bolj malo. Za tistega jurja razlike se verjetno tudi bolj splača novega

Popravljeno . Popravil Big Py
Objavljeno

za rabljene in lažje poškodovane si poglej poljsko .. otomoto .. vzameš takega , ki je že gor registriran ali pa se dogovoriš , da ga registrira na tvoje ime.. potem zvoziš kilometre in ga nato uvoziš.

Objavljeno

 

Citiraj

 

Samo enega za vse potrebe pa še nimam, še razmišljam, kaj bi bilo lahko boljše od sedanjega...:)

AT

 

Premalo razlike...se ne splača menjat. :P

Objavljeno

A sem jaz čorav ali Elisa iz Domžal dejansko nima nikjer zabeleženo, katere rabljene motorje prodaja? Na svoji strani piše za več info pokliči to pa to cifro, na avto netu in bolhi nimajo nič, vsaj jaz ne vidim. Ostane še kaj? Zgleda bo treba vklopit pešhondo in se it tja pozanimat.

Objavljeno
pred 7 minutami, Arzen pravi:

A sem jaz čorav ali Elisa iz Domžal dejansko nima nikjer zabeleženo, katere rabljene motorje prodaja? Na svoji strani piše za več info pokliči to pa to cifro, na avto netu in bolhi nimajo nič, vsaj jaz ne vidim. Ostane še kaj? Zgleda bo treba vklopit pešhondo in se it tja pozanimat.

Da imaš prav, ne delujejo na tak način, ampak prideš pogledaš, se dogovoriš in odpelješ.

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Da imaš prav, ne delujejo na tak način, ampak prideš pogledaš, se dogovoriš in odpelješ.

 

Tud jest sem tko naredu.......pa mi ni nič žal:P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, bobi1001 pravi:

Tud jest sem tko naredu.......pa mi ni nič žal:P

do mene so bili vedno fer, kupil od njih 2 motorja in prodal (njim) 2 motorja :D

Sicer pa predstavljaj si da imaš 20 motorjev v oglasi...saj bi telefon non stop zvonil.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

do mene so bili vedno fer, kupil od njih 2 motorja in prodal (njim) 2 motorja :D

Sicer pa predstavljaj si da imaš 20 motorjev v oglasi...saj bi telefon non stop zvonil.

Jest pri njih kupu,2 rabljena in enga novga.....:OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 11. 1. 2019 ob 9:43, 1gregor pravi:

Živjo, 

odločam se za nakup motorja v stilu Chopper-ja. Iščem nekaj zanesljivega, da se ne kvari (oz. čim manj), da je kar se da ugodno za vzdrževanje in da je relativno poceni.

Zagledal sem se v model Kawasaki VN 900 classic.

Ima kdo izkušnje s tem motorjem? Mi proporočate morda kaj drugega?

 

Hvala in lep pozdrav.

Jaz imam VN900 Custom. V osnovi enak, le sprednje kolo je ozko (89/90R31), malo manj kruzer stil. Clasik ima floorboarde za noge in prestave na "vago" ter drugačno bilanco. Zadnji del je skoraj enak. Ima jermen, ki ne zahteva vzdrževanja.

Motor je dokaj težek (280 kg), se pa lepo vozi, je dokaj poceni, vzdrževanje ni drago, poraba pri penzionistični vožnji okoli 4 litre (doseg 500 km), pospeški zmerni (50 KM in 78 Nm navora) Preden grem prehitevat si pogledam situacijo spredaj.

Edina težava pri mojem je bil stator alternatorja, ki je pregorel (znana težava). Kasneje so zamenjali vijak s takim z luknjo, da lahko kroži olje in ga hladi.

Moj ima v originalu zadnji sedež simboličen, zato sem ga predelal (razširil) in dodal naslon. Voznikov sedež je širok in udoben, le zadaj je premalo vdrt in posledično pritiska na trtico. Mnogi si ga predelajo, da je bolj "oglat".

Konkurenca je Yamaha 950 ali Marauder 800.

Na ceniku DKS, ga nimajo več, imajo le Vulcan S, ki je na osnovi 650 kubičnega agregata iz ER6.

Sicer pa je o čoperjih več na čoper forumu: http://chopper.mojforum.si/

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno
11 minutes ago, Darko3g said:

Jaz imam VN900 Custom. V osnovi enak, le sprednje kolo je ozko (89/90R31), malo manj kruzer stil. Clasik ima floorboarde za noge in prestave na "vago" ter drugačno bilanco. Zadnji del je skoraj enak. Ima jermen, ki ne zahteva vzdrževanja.

Motor je dokaj težek (280 kg), se pa lepo vozi, je dokaj poceni, vzdrževanje ni drago, poraba pri penzionistični vožnji okoli 4 litre (doseg 500 km), pospeški zmerni (50 KM in 78 Nm navora) Preden grem prehitevat si pogledam situacijo spredaj.

Edina težava pri mojem je bil stator alternatorja, ki je pregorel (znana težava). Kasneje so zamenjali vijak s takim z luknjo, da lahko kroži olje in ga hladi.

Moj ima v originalu zadnji sedež simboličen, zato sem ga predelal (razširil) in dodal naslon. Voznikov sedež je širok in udoben, le zadaj je premalo vdrt in posledično pritiska na trtico. Mnogi si ga predelajo, da je bolj "oglat".

Konkurenca je Yamaha 950 ali Marauder 800.

Na ceniku DKS, ga nimajo več, imajo le Vulcan S, ki je na osnovi 650 kubičnega agregata iz ER6.

Sicer pa je o čoperjih več na čoper forumu: http://chopper.mojforum.si/

Hvala lepa za odgovor!

Ja, pomembno je tudi to, da je sovoznikov sedež udoben, ker se bo z mano peljala punca. ?

Glede na to, da nisem vešč predelav... ali obstaja mogoče kak drug, širši sedež, ki ga je mogoče namestit ali mi priporočaš morda kakšen drug motor, kjer mi nebi bilo potrebno predelovat zadev?

Objavljeno (popravljeno)

Lahko si omisliš gel sedež ali pa samo peno ali gel poušter za zadnji sedež.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Kawasaki+Vulcan+900+rearGEL+Seat&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=Kawasaki+Vulcan+900+Vn900+GEL+Seat

Lahko pa kupiš samo gel razdereš zadnji sedež in vstaviš gel predelava ni zahtevna ali pa daš mojstru za nekaj drobiža ti bo to naredu.

Popravljeno . Popravil spasku
Objavljeno
pred 5 minutami, 1gregor pravi:

Hvala lepa za odgovor!

Ja, pomembno je tudi to, da je sovoznikov sedež udoben, ker se bo z mano peljala punca. ?

Glede na to, da nisem vešč predelav... ali obstaja mogoče kak drug, širši sedež, ki ga je mogoče namestit ali mi priporočaš morda kakšen drug motor, kjer mi nebi bilo potrebno predelovat zadev?

VN900 classic: image.jpeg.f5355dd15071009bd057347c9edf0ae1.jpeg

 

Pred leti sem videl enega Triumph America, ki je imel zadaj lepo širok sedež:

image.png.84f7aed227ebc4f57978dac91b5ca0e9.png

Jaz sem mojega predelal tako:

image.png.f0a376eb88dbf57345b2ded394b5af71.png

In sedaj sem jaz tisti, ki bolj jamra zaradi sedenja.

Objavljeno (popravljeno)

kaj pa menite o yamahi tracer mt07?  ima kdo ta motor? pomembno mi je da je zadaj baba na komot...ma pa 175cm

Popravljeno . Popravil ROK92
Objavljeno

Motor je že v osnovi majhen, tak da ne pričakuj nekega udobja zadaj, sploh če je sopotnica višje postave. 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
pred 13 minutami, ROK92 pravi:

kaj pa menite o yamahi tracer mt07?  ima kdo ta motor? pomembno mi je da je zadaj baba na komot...ma pa 175cm

07 in ostale variante po moje niso za 2 ker mal zmanjka moči. upgradeaj na 900.

Za solo premetavat je pa smetana.

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Xebec pravi:

07 in ostale variante po moje niso za 2 ker mal zmanjka moči. upgradeaj na 900.

Za solo premetavat je pa smetana.

Versys si pozabu on SUNE ? pa se manj kubikov...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 16 minutami, sesir pravi:

Versys si pozabu on SUNE ? pa se manj kubikov...

vendar kawasaki in ne neke čunga lunga firme

  • Haha 3
Objavljeno

@Arzen a se sedaj nisi nabavil motorja? Da ti ne bo A kategorija prej propadla. Ce 2 leti po opravljenem izpitu ne nabavis motorja....moras vrnit A kategorijo ??

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!