Dolenc™ Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 (popravljeno) No sej kokerkmu, piši mu k je bil v podobni situaciji pa se pomenta. Je mel samo izpit Kar se mene tiče ni jurja dvovalnik noben bav bav za začetnika, važen je da se motor lahkotno pelje, da ima dobre zavore, da je, vse kar ducati defenitivno je . On se ga je po enmu letu naveličal, pa ima sedaj cestaka. Glede kupovanja je pa tko, cene bodo skor isto zmeri ne glede al je sezona al ni, samo pred začetkom nove, bo lastnik motorja bistveno znižal svojo ceno pri glihanju, ker ima motorja že poven K. Če pa videš dober primerek, se pa ne splača špekulirat, vzameš pa je, tud če daš 200eur več, bolš na začetku koker jurja kasneje Popravljeno September 16, 2009. Popravil Dolenc™ Spider™ 1
Gloga Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Zanima me če je ducati S2R (75 km) primeren motor za začetnika in koliko se sploh splača odšteti za prvi motor? Z motorjem ni nic narobe, konjenice ima (pomoje) ravno dovolj, da se ga ne bos navelical po enem mescu, jst namrec z monstrom (Bj.97') 600 in 40kw nisem bil niti slucajno zadovljen. Ti pa toplo ( )priporocam, da si ga poskusi nekje sposodit in naredit z njim kakih 200-300km, ker mene je bolj kot pomanjkanje konjenice odvrnil nacin voznje, in je sel po hitrem postopku od bajte, ne bom opeval svoje znamke, ampak mi je veliko bolj pri srcu pokoncni polozaj sedenja, pa ceprav brez maske.
bass Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 600 je prešvoh, kakorkoli obrneš. To je res začetniški motor na katerega prešaltajo italjanske bejbe s skuterja...S2R ali S4R je že malce drugačna zgodba.
suhi Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Sori, 1000-kubični Ducati pa ni primeren za začetnika, pa če se kdorkoli na glavo postavi ... A daj no bodi realen. 1000 z dvoventilsko tehniko res ni niti s od stahu. Sam sem mislil, da je kaj narobe z Multistrado ki sem jo vozil, ker ni šla skoraj nikamor...Ne me dobesedno vzet, a za tolko ccm bi človek pač pričakoval precej precej več! S4R je pa druga pesem :naughty: še zlasti če je testastretta S2R ali S4R je že malce drugačna zgodba. Samo da povem, če morda kdo ne ve - nič novega ni na motorju med starim 800 in novejšim S2R 800, ter prav tako ne med starim 1000 in novejšim S2R 1000! Ker so leta 03 predstavili S4R ki je imel novo vpetje zadnjega kolesa, so kasneje začeli s to oznako. Tako da je S2R v osnovi isti kot starejši brat. Drugače pa S2R nobeden ni strah in trepet in kot je tudi Dolenc lepo napisal, važno da se moped lepo pelje! Ti se raje malo pelji pa probaj kako ti poza ustreza in bremze in trd motor. Vedi, da sklopka ni najbolj mehke, da je cel motor precej trši kot primerljivi japonci... Jz bi vzel 1000-ko ali najmanj 800, pa če Dolenc dobro ponuja, zakaj pa ne? ajd gregorius 1
dukemb Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Jurja me ne zanima, nimam izkušenj, ducati mi je všeč in slej ko prej ga bom tud imel, 749 mi je zanimiv zdaj, kasneje v vsakepm primeru pristanem na Monstru. Se splača kupovat na koncu sezone ali naj počakam do pomladi? Izbira je zdaj večja, cene so malo nižje, vprašanje kaj se bo dobilo kasneje in za koliko Kdor ima dober motor ne bo spuščal cene - če ga bo sploh prodajal. Na koncu sezone, da marsikdo v prodajo svoj motor in si misli, če bo dal kdo pravi denar ga prodam. Če ti nekdo dosti spusti ceno je skoraj ziher, da nekaj ne špila tako kot bi moralo. Hecno je, da dosti krat kupec ni pripravljen plačat 500 ali 1000€ več za dober motor in kupi nekaj lalalalala poceni in potem jamra kako so ga napizdili itd,.. Z primer povem, da prijatelj prodaja Hondo CBR1000 l 2008 z 1500 km in barantajo z njim za 500 € . Motor je v bistvu nov, ampak ge ne more prodati ( se ne sekira - pravi da nič ne je ). Hodijo ga gledat, malo sedijo na njem - ali pa bi semalo peljali. Če koga slučajno zanima naj piše na PM. Pozdrav vsem
marko55 Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Kdor ima dober motor ne bo spuščal cene - če ga bo sploh prodajal. Na koncu sezone, da marsikdo v prodajo svoj motor in si misli, če bo dal kdo pravi denar ga prodam. Če ti nekdo dosti spusti ceno je skoraj ziher, da nekaj ne špila tako kot bi moralo. Hecno je, da dosti krat kupec ni pripravljen plačat 500 ali 1000€ več za dober motor in kupi nekaj lalalalala poceni in potem jamra kako so ga napizdili itd,.. Z primer povem, da prijatelj prodaja Hondo CBR1000 l 2008 z 1500 km in barantajo z njim za 500 € . Motor je v bistvu nov, ampak ge ne more prodati ( se ne sekira - pravi da nič ne je ). Hodijo ga gledat, malo sedijo na njem - ali pa bi semalo peljali. Če koga slučajno zanima naj piše na PM. Pozdrav vsem Po mojih izkušnjah je prva osnovna stvar pri prodaji rabljenih stvari taka, da ceno nastaviš tako, da jo vedno lahko spustiš za 10%. Čisto zaradi psihološkega učinka. In toliko v informacijo; nekateri bi se radi znebili motorja zato, ker kupujejo drug, ki jim bolj ustreza. In če nimaš denarja za dva motorja, moraš pač enega prodati in tudi spustiti ceno na neko realno vrednost. Pri tem seveda velja pravilo; eni motorje le prodajajo, eni pa jih celo prodajo. In tvoj kolega, če ga bo zares želel prodati, bo moral februarja spustiti ceno ne za 500 EUR ampak za 1.000 EUR. Razen če ga prodaja "kar tako", potem bo verjetno še dolgo ostal pri hiši.
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Po mojih izkušnjah je prva osnovna stvar pri prodaji rabljenih stvari taka, da ceno nastaviš tako, da jo vedno lahko spustiš za 10%. Čisto zaradi psihološkega učinka. In toliko v informacijo; nekateri bi se radi znebili motorja zato, ker kupujejo drug, ki jim bolj ustreza. In če nimaš denarja za dva motorja, moraš pač enega prodati in tudi spustiti ceno na neko realno vrednost. Pri tem seveda velja pravilo; eni motorje le prodajajo, eni pa jih celo prodajo. In tvoj kolega, če ga bo zares želel prodati, bo moral februarja spustiti ceno ne za 500 EUR ampak za 1.000 EUR. Razen če ga prodaja "kar tako", potem bo verjetno še dolgo ostal pri hiši. Ljudje se med seboj razlikujemo, tako pač je. Da bo moral spustiti ceno - mogoče že, ampak je ne bo, ker ba boli K. Bolj ga žena tera - daj prodaj, kaj boš s tolkimi motorji mu pravi. Kaj pa se tiče vrednosti. Ali ni Honda CBR1000 s 1500 km, stara leto dni vredna 9 čukov?
simonsi Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 ne, ker je nova 08 dobrih 10jurjev
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 ne, ker je nova 08 dobrih 10jurjev Potem pač mora kupit novo. In spet je 1 čuka razlike in če jih nima?! Saj je tudi med letnikom 2009 in 2008 cca 1 čuka razlike.
simonsi Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Gre se za to da kupiš nov ali rabljen motor z razliko v ceni okrog 10 %. Jaz, in verjetno še marsikdo rajši vzame novega. Poleg tega možno da ga je možakar skoz tiščal teh 1500km in se pozneje lahko pokažejo kakšne napake na agregatu.
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Gre se za to da kupiš nov ali rabljen motor z razliko v ceni okrog 10 %. Jaz, in verjetno še marsikdo rajši vzame novega. Poleg tega možno da ga je možakar skoz tiščal teh 1500km in se pozneje lahko pokažejo kakšne napake na agregatu. Ta izgovor si sicer za lase privlekel. Možno je sicer vse. Ampak ne poznam butla kateri bi si kupil nov motor in ga hotel uničitv prvih km vožnje.
simonsi Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Ljudje ki menjajo nov motor na leto, dve, se pomojem ne sekirajo preveč če ni ravno pravilno utečen. Lahko se pa motim, pa tudi pravilno utekanje je stvar debate.
marko55 Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Ljudje se med seboj razlikujemo, tako pač je. Da bo moral spustiti ceno - mogoče že, ampak je ne bo, ker ba boli K. Bolj ga žena tera - daj prodaj, kaj boš s tolkimi motorji mu pravi. Kaj pa se tiče vrednosti. Ali ni Honda CBR1000 s 1500 km, stara leto dni vredna 9 čukov? Ne. Ker vsako novo vozilo izgubi takoj 20% vrednosti, ko ga postaviš na cesto. Sej če mu ni treba prodat naj kar drži nastavljeno ceno. Samo če ga ne bo trg prisilil v znižanje cene ga bo po tvojih besedah slej ko prej žena.
bikez Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Po mojih izkušnjah je prva osnovna stvar pri prodaji rabljenih stvari taka, da ceno nastaviš tako, da jo vedno lahko spustiš za 10%. Čisto zaradi psihološkega učinka. In toliko v informacijo; nekateri bi se radi znebili motorja zato, ker kupujejo drug, ki jim bolj ustreza. In če nimaš denarja za dva motorja, moraš pač enega prodati in tudi spustiti ceno na neko realno vrednost. Pri tem seveda velja pravilo; eni motorje le prodajajo, eni pa jih celo prodajo. In tvoj kolega, če ga bo zares želel prodati, bo moral februarja spustiti ceno ne za 500 EUR ampak za 1.000 EUR. Razen če ga prodaja "kar tako", potem bo verjetno še dolgo ostal pri hiši. Točno tako. Jaz npr. imam denar za dva motorja, vendar dveh ST motorjev pač ne želim imeti pri hiši. Torej en gre od bajte magar pod ceno, pa ni z motorjem popolnoma nič narobe. Poleg tega mi na obeh pada cena + prostor mi eden brez veze zaseda.
bagio Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Točno tako. Jaz npr. imam denar za dva motorja, vendar dveh ST motorjev pač ne želim imeti pri hiši. Torej en gre od bajte magar pod ceno, pa ni z motorjem popolnoma nič narobe. Poleg tega mi na obeh pada cena + prostor mi eden brez veze zaseda. Ker tebi ni denar problem,pusti oba motorja doma ,pa še enega cestaka kupi da se bomo po Marofu vozl
Guest Brumer Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Nevem zakaj toliko diskusije? Jaz imam doma 4 motorje nobenega neprodajam, če pa pride dober kupec so vsi štirje naprodaj.Vsak motor pa vedno pravilno vpeljem, redno servisiram, enostavno povedano vzdrževani 1A !! Ps; nikoli še nisem in nebom kupil rabljenega motorja, kajti poklicno šraufam cele dneve in zato si nekako pravim svojega pa res nebom šraufal v mojem prostem času takrat se raje vsedem na motor in se grem en krog zapeljat. maco47, Bremzer, biker77 in 2 others 4 1
T 120 Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Gre se za to da kupiš nov ali rabljen motor z razliko v ceni okrog 10 %. Jaz, in verjetno še marsikdo rajši vzame novega. Poleg tega možno da ga je možakar skoz tiščal teh 1500km in se pozneje lahko pokažejo kakšne napake na agregatu. Po moje ga je pa možakar oz. možakarca ulafaval cca 1500 km
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Po moje ga je pa možakar oz. možakarca ulafaval cca 1500 km Motor še niti "ulaufan" ni. Glede na to da ko motor kupiš baje izgubiš 20% ko ga postaviš na cesto je potem 9.000 € ravno prava vrednost, glede na to da je novi stal nekaj malega preko 12.000€
simonsi Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Glede na to da ko motor kupiš baje izgubiš 20% ko ga postaviš na cesto je potem 9.000 € ravno prava vrednost, glede na to da je novi stal nekaj malega preko 12.000€ Lahko je stal nov 20000eur, ampak glede na to koliko stane sedaj, je cena previsoka.
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Lahko je stal nov 20000eur, ampak glede na to koliko stane sedaj, je cena previsoka. Po moje bi ga moral dat za 5 čukov in plačat še registracijo za drugo leto in en servis gratis. Potem bi ga ziher prodal.
sesir Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Po moje bi ga moral dat za 5 čukov in plačat še registracijo za drugo leto in en servis gratis. Potem bi ga ziher prodal. Prodal bi ga tudi za 8500 kot si nekje med vrsticami zapisal.Je pa res,da njemu je verjetno res vreden 9keu,ker gleda,da tako lepe za 8500ne gre dobiti!Dejstvo pa je tako,da bo moral imeti veliko srečo,da bo mu kdo dal 9keu.8,5 pa bi že lahko imel v žepu.Spomladi pa se mogoče zna zgoditi,da bo tud 8500 težko dobil.
simonsi Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Seveda. Ampak 8 jurjev bi bilo tudi dovolj človeško.
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Prodal bi ga tudi za 8500 kot si nekje med vrsticami zapisal.Je pa res,da njemu je verjetno res vreden 9keu,ker gleda,da tako lepe za 8500ne gre dobiti!Dejstvo pa je tako,da bo moral imeti veliko srečo,da bo mu kdo dal 9keu.8,5 pa bi že lahko imel v žepu.Spomladi pa se mogoče zna zgoditi,da bo tud 8500 težko dobil. Če pa mu slučajno po hribu pobegne , dobi več kot 10 . Hecno ne?
sesir Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Če pa mu slučajno po hribu pobegne , dobi več kot 10 . Hecno ne? Od letos je neka klavzula,da,če ti recimo avto pobegne po bregu in nisi sedel v njem,kriješ en del oz. neki procentov sam.Tudi,če imaš "super kasko" brez odbitne.Tak,da moraš kar zdrsnit
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Od letos je neka klavzula,da,če ti recimo avto pobegne po bregu in nisi sedel v njem,kriješ en del oz. neki procentov sam.Tudi,če imaš "super kasko" brez odbitne.Tak,da moraš kar zdrsnit Saj se ni problem malo pokotat prej.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se