Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Lep pozdrav motoristke in motoristi,

Kupujem motor in izbiram med HONDO CBR600F model:2001; KAWASAKI Z750 model:2004; YAMAHA FZ6 FAZER model:2004; Hyosung GT650R model:2005.

Rabil bi cenovno ugoden motor za rekreativno vožnjo ( da v soboto ali nedeljo naredim kakšen krog, morda čez poletje z njim skočim na obalo za kakšen dan ).

Velik sem 180cm, mlad voznik, ki nima veliko izkušenj z težkimi motorji, zato bi rad vzel bolj uglajen in predvidljiv motor in ne nekaj divjega in neukrotljivega.

Za motor sem pripravljen odšteti maksimalno 3500€, ker se bom vozil bolj priložnostno z njim. Najprej sem imel v glavi yamaho, nato kawasakija, zadnjič pa

sem se vsedel na hondo, ki me je prijetno presenetila, tista hyosung imam v mislih zaradi cene, ker se mi ne splača metat veliko denarja motorističen dan ali dva

v tednu. Rad imam bolj pokončno držo kot sključeno, na motorju cenim obvladljivost in komfort, zato ciljam na naked bike ali športno potovalni motor. Povejte

kakšne izkušnje imate z omenjenimi motorji, kaj ste o njih slišali, povejte predloge zame. (PS: iščem motor, ki je tudi za sopotnika zadosti udoben) Hvala za odgovore.

Sam ti lahko napišem svoje izkušnje z CBR 600 F in FZ6. CBR-ka je v vseh pogledih veliko več motorja kot FZ6. Okvir, vzmetenje (ki je polno nastavljivo razen letnika 05 in 06), ciklistika, zavore in ne nazadnje tudi agregat, ki veliko bolj zvezno vleče in ima nenazadnje tudi 10 KM več. Tudi sopotnici je bila Honda bolj všeč za vožnjo kot FZ6 (kar sicer tudi meni ni bilo najbolj logično). Moraš pa vedeti, da je drža na CBR-ki veliko bolj sključena kot na FZ6, pa vendarle mnogo bolj udobna kot na novih 600 ccm cestakih.

Če bi jaz še enkrat izbiral med obema bi se zagotovo odločil za CBR 600 F.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa drsanje tačk/rora po tleh na marofu te nč ne moti? :P

Na Marofu raje drsam s tacami po tleh z CBR 600 F kot s FZ6. Z auspuhom pa nisem drsal po tleh ker sem imel Akrapota (so pa mojstri na FS-ki drsal baje tudi z akrapotom).

Moje F-ke mi je itak full žal in če bi leto nazaj imel toliko evrov, da mi je nebi bilo treba prodati, bi jo takoj obdržal. Mogoče pa vseeno kupim še kakšno za vozit po cesti... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Tudi sama se odlocam za nakup svojega prvega motorja. Sem zacetnica(trenutno delam izpit -35kW). Nekako sem ze odlocena da bo to ducati monster 695, saj mi je ta motor res vsec pa baje da je tudi kr primeren motor za zacetnike pa punce. Zdej zadeva je taka, motor sem imela u mislih kupit nekje u zacetku naslednjega leta(marec,april) razen ce ne bi prisla kaka res dobra ponudba vmes, zato tudi vsak dan spremljam oglase na avto.net pa moto.it, ce slucajno naleti kaj.

In tako sem tudi zagledala ta oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3118903 , motor je tocno tak kot iscem: crn, lep, letnik 2008, km 3400 + motor ma se eno veliko "prednost", blokiran je na 22 kW kar je zame super, saj bom itak morala vgradit blokado, tko da mi to prihrani se dodatno delo in stroske(cca.najmanj 300eur). Cena je pa 4890 eur oz. za gotovino se da zrihtat se za kak popust. Zdej glede na to kolko spremljam te razne oglase, se mi cena zdi kr precej ugodna, skorajda ze prevec ugodna ce gledamo da je motor star 1leto, ima res malo km + blokado.

Motor prodaja moto hit iz krskega, katere sem tudi poklicala. Rekli so da je motor uvozen iz Italije,od prvega lastnika, vozil naj bi fant mojih let 21 let, da je lepo ohranjen in ima servisno knjigo. Torej z motorjem naj bi blo vse ok.

Zdej me pa zanima vase mnenje, kaj menite o motorju, ali se tudi vam zdi cena nekoliko prenizka glede na vse? Motor bi si sla rada ogledat, vendar to trenutno ni mogoce, saj sem z obale in sem trenutno brez avtomobila.Pa tudi na motorje se tolko ne spoznam, da bi lahko kr navzven opazila ce je krkoli narobe. Je mogoce kdo ki je motor slucajno ze videl oz. se nahaja kje v blizini Krskega pa bi ga imel moznost videt pa povedat kaj iz prve roke?

Vsako Vase mnenje je vec kot dobrodoslo:)

Lep Pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Tudi sama se odlocam za nakup svojega prvega motorja. Sem zacetnica(trenutno delam izpit -35kW). Nekako sem ze odlocena da bo to ducati monster 695, saj mi je ta motor res vsec pa baje da je tudi kr primeren motor za zacetnike pa punce. Zdej zadeva je taka, motor sem imela u mislih kupit nekje u zacetku naslednjega leta(marec,april) razen ce ne bi prisla kaka res dobra ponudba vmes, zato tudi vsak dan spremljam oglase na avto.net pa moto.it, ce slucajno naleti kaj.

In tako sem tudi zagledala ta oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3118903 , motor je tocno tak kot iscem: crn, lep, letnik 2008, km 3400 + motor ma se eno veliko "prednost", blokiran je na 22 kW kar je zame super, saj bom itak morala vgradit blokado, tko da mi to prihrani se dodatno delo in stroske(cca.najmanj 300eur). Cena je pa 4890 eur oz. za gotovino se da zrihtat se za kak popust. Zdej glede na to kolko spremljam te razne oglase, se mi cena zdi kr precej ugodna, skorajda ze prevec ugodna ce gledamo da je motor star 1leto, ima res malo km + blokado.

Motor prodaja moto hit iz krskega, katere sem tudi poklicala. Rekli so da je motor uvozen iz Italije,od prvega lastnika, vozil naj bi fant mojih let 21 let, da je lepo ohranjen in ima servisno knjigo. Torej z motorjem naj bi blo vse ok.

Zdej me pa zanima vase mnenje, kaj menite o motorju, ali se tudi vam zdi cena nekoliko prenizka glede na vse? Motor bi si sla rada ogledat, vendar to trenutno ni mogoce, saj sem z obale in sem trenutno brez avtomobila.Pa tudi na motorje se tolko ne spoznam, da bi lahko kr navzven opazila ce je krkoli narobe. Je mogoce kdo ki je motor slucajno ze videl oz. se nahaja kje v blizini Krskega pa bi ga imel moznost videt pa povedat kaj iz prve roke?

Vsako Vase mnenje je vec kot dobrodoslo:)

Lep Pozdrav

Ti sam svojo slikco sem prpopaj,boš vidla,kolk se ti jih bo ponudlo,da te odpeljejo na ogled motorja!!!! :whistle::D

Pa uspešen nakup ti želim!

ps: nekje ze obstaja tema o Moto Hitu iz Krškega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Tudi sama se odlocam za nakup svojega prvega motorja. Sem zacetnica(trenutno delam izpit -35kW). Nekako sem ze odlocena da bo to ducati monster 695, saj mi je ta motor res vsec pa baje da je tudi kr primeren motor za zacetnike pa punce. Zdej zadeva je taka, motor sem imela u mislih kupit nekje u zacetku naslednjega leta(marec,april) razen ce ne bi prisla kaka res dobra ponudba vmes, zato tudi vsak dan spremljam oglase na avto.net pa moto.it, ce slucajno naleti kaj.

In tako sem tudi zagledala ta oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3118903 , motor je tocno tak kot iscem: crn, lep, letnik 2008, km 3400 + motor ma se eno veliko "prednost", blokiran je na 22 kW kar je zame super, saj bom itak morala vgradit blokado, tko da mi to prihrani se dodatno delo in stroske(cca.najmanj 300eur). Cena je pa 4890 eur oz. za gotovino se da zrihtat se za kak popust. Zdej glede na to kolko spremljam te razne oglase, se mi cena zdi kr precej ugodna, skorajda ze prevec ugodna ce gledamo da je motor star 1leto, ima res malo km + blokado.

Vsako Vase mnenje je vec kot dobrodoslo:)

Lep Pozdrav

Nepozabi sezone je konec spomladei bo star dve leti.

Nič nehiti motorjev je dovolj in spomladi jih bo ševeč.Pa tudi cena se mi zdi kar normalna sploh ni majhna kajti spomladi bo star dve leti kar pomeni ca 25% manjša vrednost od novega.Spomladi boš dobila npr.nov ekvivalenten motor z ABS-om in vodno hlajen za 6 K € npr.Kawasaki ER-6 ne se prenaglit že z prvim motorjem imaš časa do spomladi in razmisli !!! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Tudi sama se odlocam za nakup svojega prvega motorja. Sem zacetnica(trenutno delam izpit -35kW). Nekako sem ze odlocena da bo to ducati monster 695, saj mi je ta motor res vsec pa baje da je tudi kr primeren motor za zacetnike pa punce. Zdej zadeva je taka, motor sem imela u mislih kupit nekje u zacetku naslednjega leta(marec,april) razen ce ne bi prisla kaka res dobra ponudba vmes, zato tudi vsak dan spremljam oglase na avto.net pa moto.it, ce slucajno naleti kaj.

In tako sem tudi zagledala ta oglas: http://www.avto.net/....asp?ID=3118903 , motor je tocno tak kot iscem: crn, lep, letnik 2008, km 3400 + motor ma se eno veliko "prednost", blokiran je na 22 kW kar je zame super, saj bom itak morala vgradit blokado, tko da mi to prihrani se dodatno delo in stroske(cca.najmanj 300eur). Cena je pa 4890 eur oz. za gotovino se da zrihtat se za kak popust. Zdej glede na to kolko spremljam te razne oglase, se mi cena zdi kr precej ugodna, skorajda ze prevec ugodna ce gledamo da je motor star 1leto, ima res malo km + blokado.

Motor prodaja moto hit iz krskega, katere sem tudi poklicala. Rekli so da je motor uvozen iz Italije,od prvega lastnika, vozil naj bi fant mojih let 21 let, da je lepo ohranjen in ima servisno knjigo. Torej z motorjem naj bi blo vse ok.

Zdej me pa zanima vase mnenje, kaj menite o motorju, ali se tudi vam zdi cena nekoliko prenizka glede na vse? Motor bi si sla rada ogledat, vendar to trenutno ni mogoce, saj sem z obale in sem trenutno brez avtomobila.Pa tudi na motorje se tolko ne spoznam, da bi lahko kr navzven opazila ce je krkoli narobe. Je mogoce kdo ki je motor slucajno ze videl oz. se nahaja kje v blizini Krskega pa bi ga imel moznost videt pa povedat kaj iz prve roke?

Vsako Vase mnenje je vec kot dobrodoslo:)

Lep Pozdrav

Ne vem če pride v poštev tale motorček. Tudi če je zablokeran na 22kW ga po novem zakonu ne boš smela vozit ker moč

zablokeranega motorja ne sme presegat dvokratno original izvorno moč.

Tale duče ma original 52kW, moral bi imet pa 44kW z blokado 25kW.

Upam da se ne motim..če se...oprosti.

Se oproščam z blokado 22kW. Urejevalnik še zmeraj ne dela!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao

Pomoje ni slab nakup, če je res vse OK z mopedom, potem go for it. Edino zbij še za kakšnih par 100€ ceno, ker je bil najverjetneje kesl barvan, to je pa to. Ker je bil barvan je možnost, da ne gre več naravnost, tako da res enega majstra s seboj (bi šou jz pa nism kaj veliko v tistih koncih), nujno pregledati če je blo kaj bl udarjeno, če je zgolj površinsko potem nimaš kaj bat.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Westnikky,

predvsem se vprašaj, kdo bi šel na novem motorju prebarvat oznako Ducati na rezervoarju?

Tudi na ledvičkah ni nobenega napisa.

Nima sprednje maske in nima pokrova zadnjega sedeža...

Toliko je iz slik razvidno...

Če se ti ne mudi, počakaj na januar, februar, IT imaš blizu, tam je izbira velika, pri nas pa bolj malo ...

Če iščeš čisto črnega, potem poglej tudi za M620, oblikovno sta črna enaka (pa ne zato ker jst prodajam, moj je drag :whistle: ),

ampak zato, ker jih je v IT mali miljon, strašne razlike med njim in 695 ni in lahko ugodno dobiš dober motor.

Lep pozdrav,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Westnikky,

Tudi na ledvičkah ni nobenega napisa.

Nima sprednje maske in nima pokrova zadnjega sedeža...

Sej dark verzija nima maske in pokrova sedeža, ali pač? No kakorkol, ugotovili smo, da je bil barvan - ni panike sicer, samo nujno preveri še preostale vitalne dele!!! a potem je cena za nekaj 100€ prevelika in ti jo naj zbijejo! Preveri še gume in številke na njih, če so res še prva vgradnja, pa imaš na licu mesta ali je res toliko KM kot piše al ne.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, Suhi, zdej si me pa najdu - ne vem, kako je iz trgovine, jih pa na netu prodajajo tudi z masko... Je pa to stvar okusa in mušic; vsekakor, več dobiš zraven, bolje je : )

Bi pa mene motilo to, da mi trgovec nebi takoj omenil, da je motor bil barvan. Kot je ze Suhi povedal,možno, da ni sile glede poškodb, sam osebno bi raje videl, če je motor pobarvan v originalno stanje, lazje oceniš kvaliteto narejenega dela.

Pa pred nakupom preveri letnik izdelave, ker dostikrat napišejo leto prve registracije. V bistvu je za samo ohranjenost vseeno, ce je motor stal v salonu, je pa vazno za določanje cene : )

Leto izdelave boš vedela po št. šasije ( 10-a št. se mi zdi... )

Predvsem pa - enga stručkota vzemi s sabo : )

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, najlepsa hvala za vse odgovore.

Tudi mene najbolj skrbi, da je motor barvan oz. udarjen, saj dvomim da bi sel kdo brez kakrsnega koli razloga prebarvat oznako Ducati. Nevem no, malo sumljivo mi deluje. Za km pa se nekako tolazim s tem da je motor 2008 letnik, pa ce je biu mlad voznik dosti kaj dosti vec km ni mogel naredit. No, mozno da se motim:)

@_Mihaa_ ce je to res tako, pol pa razen redkih izjem redko kateri motor(600kubicen) pride u postev, tudi omenjeni kawasaki er-6 ima okoli 80KM. Sploh pa ker na trgu ni in verjetno tudi ne bo 35kw blokad. Upam no, da to ne drzi...u nasprotnem primeru bo blo treba resno razmislit ce se sploh splaca kupovat motor:S

@flight69: ze prej sm gledala monstra 620, kot si rekel je oblikovno itak skoraj isti, pa u Italiji jih je res dosti. Me pa malo skrbi ker so vecinoma letniki tam 2003, 2004 in me skrbi glede ohranjenosti motorjev, predvsem pa glede kilometrov, saj dosti italjanskih preodajalcev pise da majo motorji 8000-15000 km, ker se pa meni zdi malo premalo za motor star 5 let ali vec. Ne bi se pa branla, ce bi naletela na kakega lepo ohranjenega od 1.lastnika, pa da bi bla cena okrog 3500e, saj za 4000 se dobi ze 695, za 4500 pa lahko skoraj ze zbiras kaksnega hoces.

Nocem pa gledat za 500e gor dol, pa pol da kupim nekaj kr se mi bo non stop kvarlo pa da bom vec pri serviserju kot pa na cesti:) upam da me razumes;)

U glavnem, ce se odpravljam na ogled motorja obvezno strokovnjaka s sabo, pa da ga on pregleda od glave do pet pa da vem na cem sem;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Moja punca trenutno dela izpit za motor. Stara je 25 let in je že voznik avtomobila. A mi kdo lahko pove kako je s temi blokadami za začetnike. Ali velja, da mora biti motor blokiran do 25kw za začetnika. Ali je pomembna starostna meja? Na netu je kar nekej motorčkov z blokadami. Sam sem motorist tretje leto in mi te zadeve niso znane.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene najbolj skrbi, da je motor barvan oz. udarjen, saj dvomim da bi sel kdo brez kakrsnega koli razloga prebarvat oznako Ducati. Nevem no, malo sumljivo mi deluje. Za km pa se nekako tolazim s tem da je motor 2008 letnik, pa ce je biu mlad voznik dosti kaj dosti vec km ni mogel naredit. No, mozno da se motim:)

...ce bi naletela na kakega lepo ohranjenega od 1.lastnika, pa da bi bla cena okrog 3500e, saj za 4000 se dobi ze 695, za 4500 pa lahko skoraj ze zbiras kaksnega hoces. Nocem pa gledat za 500e gor dol, pa pol da kupim nekaj kr se mi bo non stop kvarlo pa da bom vec pri serviserju kot pa na cesti:) upam da me razumes;)

U glavnem, ce se odpravljam na ogled motorja obvezno strokovnjaka s sabo, pa da ga on pregleda od glave do pet pa da vem na cem sem;)

Barvali za brez veze ga definitivno niso, lahko pa da je bilo zgolj površinsko, motor na mestu na tle in je bil ris, potem to niti slučajno ni ovira pri nabavi, če pa so vitalni deli kakorkoli poštkodovani, potem pa bejži stran!!!

Kar se KM tiče je pa itak ena tombola vse skupaj :) lahko delaš tudi po 30.000km na leto (še zlasti v IT, ko je celo leto precej precej topleje kot pri nas), seveda je pa možno da ima tolko km, so pa znaki na motorju iz katerih se da razbrat približno kolko jih ima.

A kaj drugega kot Monstra si ne želiš? Japonska "kopija" SV je prav tako odlična, pa še za spodobno ceno se jih dobi, kvaliteta niti slučajno ni vprašljiva!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

@flight69: ze prej sm gledala monstra 620, kot si rekel je oblikovno itak skoraj isti, pa u Italiji jih je res dosti. Me pa malo skrbi ker so vecinoma letniki tam 2003, 2004 in me skrbi glede ohranjenosti motorjev, predvsem pa glede kilometrov, saj dosti italjanskih preodajalcev pise da majo motorji 8000-15000 km, ker se pa meni zdi malo premalo za motor star 5 let ali vec. Ne bi se pa branla, ce bi naletela na kakega lepo ohranjenega od 1.lastnika, pa da bi bla cena okrog 3500e, saj za 4000 se dobi ze 695, za 4500 pa lahko skoraj ze zbiras kaksnega hoces.

Nocem pa gledat za 500e gor dol, pa pol da kupim nekaj kr se mi bo non stop kvarlo pa da bom vec pri serviserju kot pa na cesti:) upam da me razumes;)

U glavnem, ce se odpravljam na ogled motorja obvezno strokovnjaka s sabo, pa da ga on pregleda od glave do pet pa da vem na cem sem;)

Te cisto razumem, sem bil sam pred tremi leti na istem : ). Pri nas majhna izbira, vecinoma precej podrajsani in visoke cene. Pa sem sledil oglasom in koncno zajel sapo, sprintal enih 5 oglasov v dolocenem okrozju, prej mal poklical ( problem z ANG) in na sreco je bil ze prvi OK, s tem, da je imel še eno leto tov. garancije, da sem bil še bolj ziher.

S km je pa loterija - jst sem jih v treh sezonah naredil okrog 14000 - od tega letos samo slabih 800 - pač ni bilo časa(baby).Zbiti dol jih ni problem, eni jih pa tudi v resnici malo delajo.

Pri meni je bil števc zamenjan ( opraskan), ker se je eden v rikverc vame zapeljal. Če ga dam gor in dobim drugo servisno, ima moj moped samo 7,5K km namesto 21K: )(lahko bi bilo tudi 55K)

K sreci je vse evidentirano, pa še stari števc imam.

V glavnem, če ti bo kdo poškodbe opisoval kot malenkostne, zahtevaj stare dele, al pa vsaj slike...

Kar se kestla tice, je pri monstru ob padcu prvi na udaru - se krmilo vanj rukne. Vendar ob hujsem padcu, ce pade na mestu ni poškodb - vsaj ne takih za barvanje. Tko da, če ti bo kdo barvanje zaradi padca na mestu prodajal, ne verjami ( razen, če je stal ob tri meterskem jarku :) ).

Mudi se ti ne, maš celo zimo pred sabo, tko kot si napisala, po možnosti od 1.lastnika, z vso dokumentacijo, garancijo, umirjen voznik(ženska :whistle: )...čekiraj oglase, se bo ze našel pravi.

In ja, če je tako mala razlika v ceni, potem raje 659, ze zaradi letnika in verjetno posledično moznosti manjše obrabe.

Za konec pa še to - še je čas, da greš sprobat testnega 696 - ni primerjave s starima dvema glede vožnje ( glih čez zimo še 2 jurčka našparaš :whistle: )

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barvali za brez veze ga definitivno niso, lahko pa da je bilo zgolj površinsko, motor na mestu na tle in je bil ris, potem to niti slučajno ni ovira pri nabavi, če pa so vitalni deli kakorkoli poštkodovani, potem pa bejži stran!!!

Kar se KM tiče je pa itak ena tombola vse skupaj :) lahko delaš tudi po 30.000km na leto (še zlasti v IT, ko je celo leto precej precej topleje kot pri nas), seveda je pa možno da ima tolko km, so pa znaki na motorju iz katerih se da razbrat približno kolko jih ima.

A kaj drugega kot Monstra si ne želiš? Japonska "kopija" SV je prav tako odlična, pa še za spodobno ceno se jih dobi, kvaliteta niti slučajno ni vprašljiva!

ajd

ja to z italjani in kilometri je kr precej riskantna zadeva, zato res cakam da naleti kak motorcek pa tudi ce bo kak evro vec, pa da vem na cem sem. ceprav clovek nikoli ne more bit siguren- sploh ko gre za rabljene zadeve. Ampak zato sem si pa tudi vzela cas, pac "cilj" mi je da ga mam nekje naslednje leto za zacetek sezone, dan prej/kasneje ne igra neke vloge. Cez zimo itak nekih kilometrov ne mislim delat.

hmm...monster 695 je moja prva izbira, u postev pride tudi 620 ce bi kak lepo ohranjen naletel, potem pa 696- tle je pa ze malo problem s financami :whistle: Mi je pa vsak dan bolj vsec, na zacetku me je malo motila prednja luc pa tudi njegov spremenjen videz(pri starejsih monstrih mi je glih ta retro videz velik plus). Ampak kot sm rekla, iz dneva u dan mi je lepsi in kdo ve,...ce bodo finance marca dopuscale-trenutno se ne :BUA: se da mogoce tudi to zgodit.

sem pa prebrala "flightov69" post o testni voznji z 696 in morem rect da me je nakako se bolj spodbudilo k razmisljanju o nakupu le tega:) sploh ker je zelo lepo in preprosto napisano in razumljivo tudi nam zacetnikom(in zenskam) :whistle: vse pohvale;)

japonca...od japoncev mi nekako se najbolj potegne kawasaki z750(bratranec si ga lasti) in pa njihovi sportniki (r6 :devil: ) vendar se pa tudi zavedam da ti motorji se zdalec niso primerni zame. Mogoce cez kakih par let, ko bom mela ze nekaj km za sabo;). Nad ostalimi hornet, bandit,... pa po pravici povedano nisem nevem kako navdusena. Tko da zaenkrat ostaja na prvem mestu kr Monster;)

Te cisto razumem, sem bil sam pred tremi leti na istem : ). Pri nas majhna izbira, vecinoma precej podrajsani in visoke cene. Pa sem sledil oglasom in koncno zajel sapo, sprintal enih 5 oglasov v dolocenem okrozju, prej mal poklical ( problem z ANG) in na sreco je bil ze prvi OK, s tem, da je imel še eno leto tov. garancije, da sem bil še bolj ziher.

Tocno tko ja. Pri nas jih je za vzorec, pa se to al so iz Italije al pa barvani,..nikoli da vse stima. Ce pa ze kupim italjanskega pol pa raje vidim da se grem 1:1 zmenit s prodajalcem V italijo, pa da vidim cloveka ki ga je vozil, pa si vse ogledam iz prve roke, ker po pravici povedano, slovenskim avtohisam ki uvazajo bolj malo zaupam.

A ti si pol svojega iz italije pripeljal? Z motorjem blo vse ok? Nobenih vecjih problemov vsa ta leta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Moja punca trenutno dela izpit za motor. Stara je 25 let in je že voznik avtomobila. A mi kdo lahko pove kako je s temi blokadami za začetnike. Ali velja, da mora biti motor blokiran do 25kw za začetnika. Ali je pomembna starostna meja? Na netu je kar nekej motorčkov z blokadami. Sam sem motorist tretje leto in mi te zadeve niso znane.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav

Robi

Če dela direkt za A neomejeno (kar glede na starost predvidevam) potem ne rabi nobenih blokad. Fora blokad je bila v tem da si pač motor z več KW blokiral na 25Kw in ga lahko vozu z A2 kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dela direkt za A neomejeno (kar glede na starost predvidevam) potem ne rabi nobenih blokad. Fora blokad je bila v tem da si pač motor z več KW blokiral na 25Kw in ga lahko vozu z A2 kategorijo.

pa še zej, če je ž tk, je 35 kw :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...lepo in preprosto napisano in razumljivo tudi nam zacetnikom(in zenskam) :whistle: vse pohvale;)

japonca...

A ti si pol svojega iz italije pripeljal? Z motorjem blo vse ok? Nobenih vecjih problemov vsa ta leta?

Začetnikom razumljivo, ker je pisal začetnik ...

Edino obsežnost problema z jajčki (ki ga na 696 v bistvu ni), ne vem, če je ženski del dojel ... :evilgrin:

Ja moj je iz IT, nobenih problemov, samo redni servisi - res pa je, da imam samo 20K km in da ga je vozil starejši začetnik :D

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, tudi jaz imam namen kupit motor,to je gsx 750 (inazuma). Motor mi je všečen,mi pa dve stvari niso čisto jasne. Pri zadnjih vzmeteh ni tiste posodice, na tanku pa je na obeh straneh oznaka S (suzukijev znak). kolikor sem googlal,so imeli vsi modeli posodico pri vzmeteh,ter cel napis suzuki na rezervoarju. Sedaj pa ne vem,al je blo več variant ,pa te ,ki jo nameravam kupiti ,nisem zasledil,al je to že kaj zamenjanga in poklepanga. Motor pa je metalik modre barve,če mogoče kdo le-tega pozna.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, tudi jaz imam namen kupit motor,to je gsx 750 (inazuma). Motor mi je všečen,mi pa dve stvari niso čisto jasne. Pri zadnjih vzmeteh ni tiste posodice, na tanku pa je na obeh straneh oznaka S (suzukijev znak). kolikor sem googlal,so imeli vsi modeli posodico pri vzmeteh,ter cel napis suzuki na rezervoarju. Sedaj pa ne vem,al je blo več variant ,pa te ,ki jo nameravam kupiti ,nisem zasledil,al je to že kaj zamenjanga in poklepanga. Motor pa je metalik modre barve,če mogoče kdo le-tega pozna.Lp

Napiši kateri letnik, oziroma katero modelno leto gledaš, pa bomo še mi malo pogooglali :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sem si vzel nekaj minut in preveril reči tudi sam in morm rečt, da dobr opažaš :) Res ni (kar sm sam pogooglav) nikoli bilo zgolj logota S na tanku, temveč je vedno bil napis SUZUKI, torej ena reč več, da jo vprašaš. Kar se pa "posodice" pri armortizerju tiče, pa ni, da bi on posodico dol vzel, ampak je 100% zamenjal obe zadnji vzmeti, kar je konec koncev lahko en velik PLUS, če ni ravno nabavil največjega klumpa, ki bo odpadel ob malo večji obremenitvi.

Svetujem ti, da se zapelješ do prodajalca, ga povprašaš kako ga je usulo (ker je skorajda povsem jasno, da je motor bil na tleh, lahko pa da ne kaj preveč močno, potem je skrb odveč), da se je odločil barvati tank, dobro preveriš, če ni še kaj vitalnega poškodovanega, povprašaš zakaj je menjal vzmet in kolko KM res ima, saj se vzmeti ravno na 25.000km ne menja po navadi. Če se bo kakorkoli izmikal, lagal, ker to so dejstva, potem mu reči naj ne laže in da naj lepo po resnici pove, pa se zmenita pošteno. Saj ni nič narobe če ma moped npr. 80.000km, saj je temu namenjen, le pametno je vedeti, kje si, kaj moraš narediti na njem v bližnji prihodnosti...

Šment je ker v SLO nihče ne nabavi več motorja, ki ima več kot 30.000km in zato vsi "modreci" vrtijo nazaj. Meni se zdi to največja bedarija, saj dober motor z več KM nikakor ni za na odpad, le redno vzdrževan in ne preveč teran mora bit, pa si zadel tombolo. Kupiti 10 let star motor s češ 29.000km se mi zdi pa manj modra poteza, edino če imaš itak v planu narediti en pošten servis.

Pa fajn nabavi, pa javi kako se rariteta pelje.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala,suhi za fajn odgovor. Jutr če bo use po planu,se s prodajalcem dobima. Če bo use štimalo,pa če bo pošteno razložil napis in pa feder zadevo,pa če ne bo hujšega,ga pripeljem domov:)Raport sledi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,jst sm ga kr uzel. Ma mal lepotnih napak,pele se pa lepo,točn tko k sm hotu. Ja nč,ga grem se mal pobožat pa spat:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!