Skoči na vsebino

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)


tom rider

Priporočene objave

Karto Evrope boš moral sneti iz interneta, skupaj z njo se inštalira tudi Mapsource.

Poglej na kakšnem partisu ali blinku.

Dolpoteg karte ni nelegalen, saj si karto kupil že s samo napravo in jo imaš pravico uporabljati tudi na PCju. Načrtovanje poti, nalaganje kart, izvuz rute, uvoz prevožene poti, waypoints...

Mapsource je kompatibilen tudi z Google Earthom (google maps)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam en problem.

Nalozil sem AR 3.0 in CEN 2010-3 karte so ok vendar nemorm ODznačiti AR3.0. CEn lahko odkljukam brez problemov, ar pa ne. skoz je označena.

Kako naj rešim problem?

Hvala.

lp gase

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si karti naložil skupaj iz Mapsourca?

CN se naj vedno nalaga samostojno kot gmapprom.img v notranji pomnilnik ali kot gmapsupp.img na spominsko kartico.

Ostale karte pa potem mešaj in miksaj med sabo, pa bo vedno delalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Rad bi prenesel postavljeno ruto iz Google maps v Garmina.Par dni nazaj sem delal po teh navodilih http://gps.about.com/od/gpsmapscharts/ht/google_garmin.htm in po postavljenih točkah sem desno zgoraj (v Google maps) kliknil Pošlji,odprlo se mi je novo okence in zahtevalo vnos tipa navigacije (Garmin).Zadevom sem nato prekinil ker Garmina nisem imel pri sebi.Danes pa ukaza Pošlji ni nikjer.So samo Natisni,E-pošta in Povezava.Ker to prvič uporabljam se ne znajdem in prosim za pomoč.

LP

Poskusi s tem...za garmina mal pobrskaj po strani..

http://www.janboersma.nl/gett/index.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si karti naložil skupaj iz Mapsourca?

CN se naj vedno nalaga samostojno kot gmapprom.img v notranji pomnilnik ali kot gmapsupp.img na spominsko kartico.

Ostale karte pa potem mešaj in miksaj med sabo, pa bo vedno delalo.

Ne karti sm naložil posebej. IMG fajle in sicer tako kot si opisal.

Ali moram narediti hard resert zumota? Če je potrebno kako to naredim?

lp,gase

Popravljeno . Popravil gase
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo mel kaj težav pri nalaganju tanovega CN in nato s posodobitvijo softvera na napravi ?

Vidim da je Bica to nardil in pravi da je OK, a še kdo drug ?? Mene nekaj strašjo da stvar ne dela headbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar dela samo moraš AR ali pa CN2010.30 naložiti na sd kartico,kajti za oba je premal

prostora na Zumo 550,vsaj tako je meni rekel serviser.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav Navigatorjem !!

Na Zumota sem naložil CN 2010.30 - ( gmapprom) in AR 3.0 - (gpmapsupp) pa ni nikakršnih problemov - obe karti sem spravil na pomnilnik zumota - ni nikakršnih težav - zadeva dela brez problemov !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumo 550 ima po mojih podatkih skupno 2GB notranjega pomnilnika.

To pomeni, da CN in AR poleg ostalih sistemskih datotek nimata dovolj prostora.

Naj pove nek uporabnik Zumota kako je s spominom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumo 550 ima po mojih podatkih skupno 2GB notranjega pomnilnika.

To pomeni, da CN in AR poleg ostalih sistemskih datotek nimata dovolj prostora.

Naj pove nek uporabnik Zumota kako je s spominom.

Ne vem snecer kak je z AR 3.0, ampak pred časom sem na Nuvi 255 (2g spomina) naložil CN 2010.2 in AR 2.3 brez problema, pa še SČG je šla gor. Sem pa pobrisal vse jezike razen SLO, prav tako zvočne datoteke, razen slo. In vse slike, vključno z avtomobilčki (pustil sem samo enega). Nevem kolk je velka AR3.0. mam jo sicer v MS na compu, nisem je pa še vtegnu na svoj GPS prenest da bi vidu velikost. Tak da mislim da gresta obe karti gor.

Popravljeno . Popravil map
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumo 550 ima po mojih podatkih skupno 2GB notranjega pomnilnika.

To pomeni, da CN in AR poleg ostalih sistemskih datotek nimata dovolj prostora.

Naj pove nek uporabnik Zumota kako je s spominom.

Zumo 550 ima 2GB prostega pomnilnika samo v EU izpeljanki, dočim USA vaianta naj bi ga imela samo 1GB.

Če ustrezno pobrišeš Help, voice, text in .... lahko pridobiš še nekaj MB dodatnega spomina.

V kolikor iz karte EU izločiš pokritost karte z AR dobiš img-ja, ki gresta na mašimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CN 2010.30 je okoli 1.9Gb (brez 3d in jcv = 600Mb še), AR 3.0 je okoli 110Mb, kar pomeni da je vse skupaj zelo na tesnem.

Osnovna karta pa je še okoli 105Mb.

Fajn je met še malo lufta za arhiviranje sledi, POI, photo waypointe itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim..adijo pamet cene telih motorističnih zumov...to na morš verjet.

Sem prebral, da vas jih je veliko montiralo, navadnega avtomobilskega...zdej me pa nekaj zanima..ok..zasilna zaščita s torbico....ampak...kako to slišiš v čeladi?...če hočeš..potem rabiš priklop..za slušalke na garminu ali modri zob, če vzameš pa takega..npr, potem ga morš met še v čeladi....potem si pa spet tam tam s ceno.... :krneki:

Popravljeno . Popravil Gianni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim..adijo pamet cene telih motorističnih zumov...to na morš verjet.

Sem prebral, da vas jih je veliko montiralo, navadnega avtomobilskega...zdej me pa nekaj zanima..ok..zasilna zaščita s torbico....ampak...kako to slišiš v čeladi?...če hočeš..potem rabiš priklop..za slušalke na garminu ali modri zob, če vzameš pa takega..npr, potem ga morš met še v čeladi....potem si pa spet tam tam s ceno.... :krneki:

Zumo te stane cca 600eur Nolanova čelada 315eur(ni nujno) bluetooth 2 cca180 (lahko tudi kateri drugi)eur osnovna instalacija (slušalke mic) pa še 50!To je to in dela ter najmanj kvari izgled čelade in motorja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim..adijo pamet cene telih motorističnih zumov...to na morš verjet.

Sem prebral, da vas jih je veliko montiralo, navadnega avtomobilskega...zdej me pa nekaj zanima..ok..zasilna zaščita s torbico....ampak...kako to slišiš v čeladi?...če hočeš..potem rabiš priklop..za slušalke na garminu ali modri zob, če vzameš pa takega..npr, potem ga morš met še v čeladi....potem si pa spet tam tam s ceno.... ph34r.gif

Edini navadni model Garmina z izhodom za slušalke in BT je model Nuvi 765, ki se ga dobiti za ceno do 250 EUR. Dejansko gre za trenutno "najboljši" Garminov model.

Slušalke oz. BT inštalacija za čelado pa je strošek v vsakem primeru.

Sicer pa tudi glasovno vodenje ni nuja pri navigaciji, če si treniran je dovolj bežen pogled na navigacijo (ki mora biti na pravem mestu). Saj ni potrebno nonstop gledati, kar je itak nevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumo te stane cca 600eur Nolanova čelada 315eur(ni nujno) bluetooth 2 cca180 (lahko tudi kateri drugi)eur osnovna instalacija (slušalke mic) pa še 50!To je to in dela ter najmanj kvari izgled čelade in motorja !

zumo 550 stane 520 eurov

cardo scala bt stane 140 eurov in to je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Trenutno sem zelo zainteresiran za nakup Zumota 660, moje mišljenje pa je takšno. Oba s sopotnico med vožnjo rada poslušava glasbo, torej sedaj, če že kupujem Garmina, si bom nabavil takega, ki ima možnost mp3 predvajanja. OK, vodoopornost sicer ni nuja, toda potem je na vrsti torbica, ki pa ni 100% garancija, da je vodoodporna pa še mora imeti luknjo, skozi katero gre kabel za slušalke v čelado. Kot drugo se tu pojavlja težava, da se blešči folija in nato še garmin... pa še težave o pregrevanju Garmina se pojavljajo - sem nekje prebral pa tudi sam sem imel takšne probleme z Garminom na GSM aparatu in podobni torbici. Kot tretje pa je problem še nosilec, ki ga moreš najprej nabaviti in potem še preurediti, da bo Garmin pasal gor. Zdi se mi, da je razlike med navadnim Nuviji + vsa preurejanja ter Zumoti na koncu kakšnih 100-150€. Sem pa tak tip človeka, da raje dam še teh 100€ zraven, pa imam potem mir, pa če bo dež ali sneg ali vročina, garancijo Zumo ima pa ga pač odneseš nazaj, se popravi in je ok. Če pa ti v torbico spusti not vodo (in tega ne opaziš), pa lahko greš po novega Garmina, toliko stroškov imaš.

Takšno je moje mišljenje. Sem mlad, toda če že kupujem Garmina, ga kupujem za daljšo dobo in mislim, da nima smisla sedaj tu gledati za 100 ali 150€. Glede na to, da nisem ˝Cafe racer˝ in sem prevožil že kar nekaj, nameravam pa še veliko več, pa mislim, da mi bo Garmin služil kot naprava, ki mi bo pot naredila lažjo, predvsem pa mi prihranila veliko časa in iskanja (bankomati, bencinske črpalke,....).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Trenutno sem zelo zainteresiran za nakup Zumota 660, moje mišljenje pa je takšno. Oba s sopotnico med vožnjo rada poslušava glasbo, torej sedaj, če že kupujem Garmina, si bom nabavil takega, ki ima možnost mp3 predvajanja. OK, vodoopornost sicer ni nuja, toda potem je na vrsti torbica, ki pa ni 100% garancija, da je vodoodporna pa še mora imeti luknjo, skozi katero gre kabel za slušalke v čelado. Kot drugo se tu pojavlja težava, da se blešči folija in nato še garmin... pa še težave o pregrevanju Garmina se pojavljajo - sem nekje prebral pa tudi sam sem imel takšne probleme z Garminom na GSM aparatu in podobni torbici. Kot tretje pa je problem še nosilec, ki ga moreš najprej nabaviti in potem še preurediti, da bo Garmin pasal gor. Zdi se mi, da je razlike med navadnim Nuviji + vsa preurejanja ter Zumoti na koncu kakšnih 100-150€. Sem pa tak tip človeka, da raje dam še teh 100€ zraven, pa imam potem mir, pa če bo dež ali sneg ali vročina, garancijo Zumo ima pa ga pač odneseš nazaj, se popravi in je ok. Če pa ti v torbico spusti not vodo (in tega ne opaziš), pa lahko greš po novega Garmina, toliko stroškov imaš.

Takšno je moje mišljenje. Sem mlad, toda če že kupujem Garmina, ga kupujem za daljšo dobo in mislim, da nima smisla sedaj tu gledati za 100 ali 150€. Glede na to, da nisem ˝Cafe racer˝ in sem prevožil že kar nekaj, nameravam pa še veliko več, pa mislim, da mi bo Garmin služil kot naprava, ki mi bo pot naredila lažjo, predvsem pa mi prihranila veliko časa in iskanja (bankomati, bencinske črpalke,....).

SEM PREIZKUSIL ŽE KAR NEKAJ GARMINOV IN ZUMO 660 SE MI NE DOPADE, KER IMA PROCESOR KOT NUVIJI GRAFIKO PA DO FULA IN SLEDI POČASNO IZRISOVANJE...to pomeni, da ko si v križišku marsikdaj še izrisuje ko je čas da ti že imaš podatek na zaslonu.....potem zumo 660 nima gumbov...to pomeni, da moraž kar večkrat tipkati po zaslonu, da prideš nazaj na zemljevid oz drugo funkcijo, to pa na motorju ni dobro....

Še vedno se mi zdi zaenkrat najboljša izbira Zumo 550, ki ima v paketu avto in moto kompletno inštalacijo, podpira BT,GTM, MP3, KABL, IPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče res, da je Zumo 550 boljši, toda zdi se mi nesmiselno, da kupujem Garmina s ˝starimi funkcijami˝. Zumo 660 ima veliko več (novejših) funkcij od 550, funkcije, ki jih imajo trenutno najnovejši Garmini.. vsaj jaz tak razmišljam.

Komplet za avto in motor pa ima v kompletu tudi 660.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SEM PREIZKUSIL ŽE KAR NEKAJ GARMINOV IN ZUMO 660 SE MI NE DOPADE, KER IMA PROCESOR KOT NUVIJI GRAFIKO PA DO FULA IN SLEDI POČASNO IZRISOVANJE...to pomeni, da ko si v križišku marsikdaj še izrisuje ko je čas da ti že imaš podatek na zaslonu.....potem zumo 660 nima gumbov...to pomeni, da moraž kar večkrat tipkati po zaslonu, da prideš nazaj na zemljevid oz drugo funkcijo, to pa na motorju ni dobro....

Še vedno se mi zdi zaenkrat najboljša izbira Zumo 550, ki ima v paketu avto in moto kompletno inštalacijo, podpira BT,GTM, MP3, KABL, IPD

Točno to, kakor si napisal! Zumo je še vedno TOP produkt za moto svet! To se vidi že po tem koliko ga cenijo in po opremi , ki je v paketu.

Edino kar bi mu lahko izboljšali, bi bil lahko večji zaslon (za nas ta slepe) in pa daljinsko upravlajne (mislim na brezžične tipke ob ročaju belance, da se nebi stegoval do Zumota, ha, ha ....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče res, da je Zumo 550 boljši, toda zdi se mi nesmiselno, da kupujem Garmina s ˝starimi funkcijami˝. Zumo 660 ima veliko več (novejših) funkcij od 550, funkcije, ki jih imajo trenutno najnovejši Garmini.. vsaj jaz tak razmišljam.

Komplet za avto in motor pa ima v kompletu tudi 660.

Če si prepričan, da si ga res želiš potem kar, vsak se sam odloča kaj bo s svojim denarjem in potem se lahko tudi vsak sam sekira za svoje napake....seveda če napake so :)

Ti priporočam, da se oglasiš v taki trgovini, ki ima oba aparata na zalogi in si zadevo primeš v roke in preizkusiš.....

Preizkusi narediti neko daljšo ruto recimo od Lj. Do Frankfurta in primerjaj hitrost izračuna poti ter hitrost izrisovanja

Potem pa še naredi v obeh aparatih simulacijsko ruto z vsaj 20 vmesnimi točkami po recimo Rimu in opazuj odzivnost aparatov v križiščih

Potem pa preizkusi še brskanje po menujih na zumotu 550 in 660 ...programsko je isto le 550 ti omogoča hitre skoke s tipkami na levi strani ...660ka pa samo touch screen

Ne delam nobene reklame ne za enega ne za drugega, ker jaz nimam nobenega od teh dveh....imam garmin quest, nuvi 610, nuvi 760 in streetpilot 2820 in slednji je totalni zakon, vendar ima tudi pomankljivosti - nima baterije, nima možnosti razširitve spomina in to je to vendar sem se odločil za ta model in sedaj ga imam.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, kot praviš, vsak se odloča sam - le več glav več ve!

Hitrost izračuna poti mi ni pomembna, ker itak več ali manj poti načrtujem na MapSourcu, če ne, pa nekaj sekund že počakam, glede odzivnosti v križiščih pa je mogoče razlika (nevem, nisem sprobal), ampak verjetno spet ni tako počasen, da bi jaz bil v drugem križišču, on pa bi izrisoval in preračunaval pot še vedno iz prvega križišča.. nekak dvomim, da je tako počasen.

Kar pa se tiče dodatnih tipk pa se vsakakor strinjam, da so praktične in bolj priročne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, kot praviš, vsak se odloča sam - le več glav več ve!

Hitrost izračuna poti mi ni pomembna, ker itak več ali manj poti načrtujem na MapSourcu, če ne, pa nekaj sekund že počakam, glede odzivnosti v križiščih pa je mogoče razlika (nevem, nisem sprobal), ampak verjetno spet ni tako počasen, da bi jaz bil v drugem križišču, on pa bi izrisoval in preračunaval pot še vedno iz prvega križišča.. nekak dvomim, da je tako počasen.

Kar pa se tiče dodatnih tipk pa se vsakakor strinjam, da so praktične in bolj priročne!

Boš potem povedal, ko boš enkrat sprobal eno večje (recimo Italjansko) mesto. Kljub temu, da boš imel ruto naprej narejeno, se hitro zgodi, da boš zaslišal tisto "PRERAČUNAVAM" in potem bo štala, kajti ulice si sledijo on pa preračunava, pa še ustavit se ne moreš. Takrat boš vedel, koliko pomeni hiter preračun. To ti povem iz lastnih iskušenj, še iz časov ko smo uporabljali dlančnike in BT GPSe. Skos je delal, samo takrat ko si ga rabil NEheadbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!