Jump to content
  • Sign Up

GPS zadevščine

23 topics in this forum

  1. GARMIN naprave - kartografija / Software, izdelave rut.. 1 2 3 4 22

    • 536 replies
    • 40993 views
    • 2 replies
    • 88 views
  2. GPS (fiksni radarji) Slo, Cro 1 2 3 4 10

    • 238 replies
    • 33361 views
    • 136 replies
    • 31209 views
    • 11 replies
    • 279 views
    • 10 replies
    • 428 views
    • 4 replies
    • 300 views
  3. GPS točke, rute

    • 1 reply
    • 3660 views
    • 48 replies
    • 10080 views
  4. GPS sledilnik

    • 22 replies
    • 12893 views
    • 0 replies
    • 2225 views
    • 0 replies
    • 2333 views
  5. GPS POI točke

    • 12 replies
    • 5123 views
    • 6 replies
    • 4966 views
  6. Srednja Amerika - Kostarika

    • 2 replies
    • 5275 views
    • 76 replies
    • 30213 views
  7. GPS zemljevid Rusija (Garmin)

    • 1 reply
    • 4859 views
  8. GPS zemljevidi Maroko (Garmin)

    • 4 replies
    • 10045 views
  9. Adria Topo Pro

    • 7 replies
    • 7202 views
    • 4 replies
    • 4750 views
  10. IZRIS OPRAVLJENE POTI

    • 15 replies
    • 8477 views
    • 22 replies
    • 11207 views
    • 4 replies
    • 5948 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Mislim da nepovratni ventil ni prava rešitev, ker nepovratni ventil vedno pušča v eno smer naprej, neodvisno od tlaka ali podtlaka. torej ima verjento original ventil neko tršo membrano ki tesni dokler je pritisk ne odpre.  Če želiš imam en tak ventil ki ga nikoli še nisem uporabil, je kao za zavorno olje, torej tut za oiler bi moralo delovati, ampak kot sem rekel mislim da nepovratni ni prava rešitev. https://www.ebay.com/itm/Car-Brake-Bleeder-Clutch-Bleed-Bleeding-Tool-One-Way-Valve-Tube-Accessories/312661812919?hash=item48cc18a6b7:g:C8wAAOSwdxddB4ZH
    • apirko
      Za lepoto je treba potrpet pravijo 
    • rookie007
      Hvala, dobra ideja! Poskusim, sicer malo težje, ker je cev zmontirana...
    • DAMI34
      cevko segrevaj z vročo vodo, drugače se lahko hitro pretegne in vleče zrak..sampovem, če ne veš.
    • jskrablin
      Podajanje moči. Sodoben 4T enduro je linearen ko ravna črta, ne preseneča in ne utruja. Če hočeš da skoči je treba sam malo bolj gas navit in pokuplat, pa skoči. Po drugi strani so 2T stroji precej bolj agresivni in za povprečnega voznika bolj utrujajoči. Kar se začne zelo poznati, ko si enkrat utrujen in na zahtevnem terenu... tam te 2T res po svoje vozi naokoli. Da ne omenim boljše trakcije 4T stroja na spolzkem terenu. Pa manj metanja na zadnje kolo. 2T ima bolj malo prednosti, pa še tisto so prednosti zgolj, če jih znaš izkoristit. Sam folk gleda Jarvise, Bolte, Younge, ipd... pa misli da rabijo 300 2T.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!