mince Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 A to potem pomeni, da je Zumo 660 najpočasnejši med Garmini kar te tiče preračunavanja in izrisovanja poti...? Glede na to, da za nobenega izmed Garminov še nisem zasledil te kritike.
raza Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 A to potem pomeni, da je Zumo 660 najpočasnejši med Garmini kar te tiče preračunavanja in izrisovanja poti...? Glede na to, da za nobenega izmed Garminov še nisem zasledil te kritike. Zumo 660 je samo zadihtan Nuvi, z dodanim moto nosilcem in dvojno ceno.
Tiger Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 imam zumo 660 in je hiter ko strela pri preračunavanju. Tudi nobenih težav ni z izrisavanjem zemljevidov. To da je brez gumbov je pa samo prednost,ker v rokavicah samo enkrat pritisneš in dela...z gumbi je pa..... V glavnem poznam še nekaj lastnikov,ki so zadovoljni z 660-ko. Odloči se pa itak vsak sam. :naughty:
MiNa Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 Mislim..adijo pamet cene telih motorističnih zumov...to na morš verjet. Sem prebral, da vas jih je veliko montiralo, navadnega avtomobilskega...zdej me pa nekaj zanima..ok..zasilna zaščita s torbico....ampak...kako to slišiš v čeladi?...če hočeš..potem rabiš priklop..za slušalke na garminu ali modri zob, če vzameš pa takega..npr, potem ga morš met še v čeladi....potem si pa spet tam tam s ceno.... :krneki: Jaz sem na osnovi lastne izkušnje iz Istanbula kupil 765T. Prijateljica "mica" (Nuvi 350 sposojen) me je brez problema vodila po gužvi v mestu. Z dvignjeno flip čelado, in vstavljena v tanktorbo (lahko si ogledaš na slikah nekaj postov nazaj) me je vodila do željenih ciljev. Za model 765 sem se odločil ravno iz razloga, da je še edini model, ki ima priključek za navadno slušalko poleg BT in vse ostale moderne navlake. Na dajši poti od dneva ali dveh se kaj lahko zgodi, da ti postanejo moderni "gadget-i" na baterije bolj v breme kot v pomoč. Sicer so pa to moje izkušnje, lahko, da imajo drugi povsem drugačne. Za razliko v ceni bo pa ena lepa pardnevna tura, mogoče spet proti vzhodu.
emc Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 A to potem pomeni, da je Zumo 660 najpočasnejši med Garmini kar te tiče preračunavanja in izrisovanja poti...? Glede na to, da za nobenega izmed Garminov še nisem zasledil te kritike. zumo 660 preračunava dovolj hitro....problem se pojavi le pri grafiki, ki, kar sem jaz preizkusil ni ravno hitra....lahko pa da se motim. Bodo lastniki 660 povedali kaj več
alkatraz Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 vsak garmin je zadost hiter za drek pumpo
AtaSmrk Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 Živjo! Rad bi prenesel postavljeno ruto iz Google maps v Garmina.Par dni nazaj sem delal po teh navodilih http://gps.about.com/od/gpsmapscharts/ht/google_garmin.htm in po postavljenih točkah sem desno zgoraj (v Google maps) kliknil Pošlji,odprlo se mi je novo okence in zahtevalo vnos tipa navigacije (Garmin).Zadevom sem nato prekinil ker Garmina nisem imel pri sebi.Danes pa ukaza Pošlji ni nikjer.So samo Natisni,E-pošta in Povezava.Ker to prvič uporabljam se ne znajdem in prosim za pomoč. LP Uvoz poti, in tocke v GarminXT: V google mapu izdelas pot (POZOR - začetek in konec obvezno označena) desno zgoraj kliknes link in ga skopiras instaliras program Tyre v programu Tyre, klikni File in izberi »Import from website…« odpre se novo okno v katerega prilepiš prej kopiran link in še 1x kliknes import nato v osnovnem programu Tyre, izberes Save as…, in pod vrsto formata izberi »GPS exchange« – dobis GPX format Shranimo datoteko v mapo garmin/gpx ko zazenes Garmin sam vprasa ce lahko zgenerira nov GPX potrdis in to je to
mopek Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Uvoz poti, in tocke v GarminXT: V google mapu izdelas pot (POZOR - začetek in konec obvezno označena) desno zgoraj kliknes link in ga skopiras instaliras program Tyre v programu Tyre, klikni File in izberi »Import from website…« odpre se novo okno v katerega prilepiš prej kopiran link in še 1x kliknes import nato v osnovnem programu Tyre, izberes Save as…, in pod vrsto formata izberi »GPS exchange« – dobis GPX format Shranimo datoteko v mapo garmin/gpx ko zazenes Garmin sam vprasa ce lahko zgenerira nov GPX potrdis in to je to In kako, pot potem spraviš na Garmina,jaz sem se trudil pa mi ni uspelo,ali pa morda je, pa ne vem kako pot najdeš v Garminu(nuvi 360). Prosim opiši,še nadaljni postopek,za nas ,ki nismo vešči tega. lp
Toni Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Snecer,Avtomoto in AtaSmrk,hvala za nasvete. Uporabil sem Tyre,naložil pot v Garmina v mapo Garmin/Gpx in tu se je ustavilo.Očitno samo vklop naprave ni dovolj in mi manjka še zadnji korak v teh navodilih: Shranimo datoteko v mapo garmin/gpx ko zazenes Garmin sam vprasa ce lahko zgenerira nov GPX potrdis in to je to LP Toni JoeFZ 1
mopek Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Snecer,Avtomoto in AtaSmrk,hvala za nasvete. Uporabil sem Tyre,naložil pot v Garmina v mapo Garmin/Gpx in tu se je ustavilo.Očitno samo vklop naprave ni dovolj in mi manjka še zadnji korak v teh navodilih: Shranimo datoteko v mapo garmin/gpx ko zazenes Garmin sam vprasa ce lahko zgenerira nov GPX potrdis in to je to LP Toni Tudi jaz, še imam nekaj težav in sicer prenese mi samo točke(npr.ptuj-split),ne pa poti ,ki sem jo naredil na google maps,potem, pa garmin naredi svojo pot,ki se razlikuje od prej narejene na google maps,kaj še lahko naredim,da dobim v garmina željeno pot.?? hvala
SF Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 (popravljeno) Moram rečt, da sm se tudi sam pred nakupom obremenjeval z uvozom točk pa modrimi zobni in podobno navlako, nakar sem kupil najbolj navaden 205. Danes ga ne zamenjam za nobeno veliko vodotesno gajbo, Približno itak veš kje se peljat, če ej pa treba, se pa ustaviš in izbereš željeno... Karta ima še vedno svoj čar, preveč planiranja pa pokvari presenečenja na potovanju.... Popravljeno Februar 6, 2010. Popravil SF Scarabeo 500 1
motofrik Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 (popravljeno) Tudi meni povsem zadošča 1250. Važno je, da me odpelje domov, če se kje ''izgubim''. Pa bencinpumpo mi najde, in pokaže smer do končnega cilja. Vmes pa itak zavijem s poti. Po Pilkotovem sistemu: če je najkrajša pot do cilja 100 kilometrov, bo moja bližnjica dolga 120 kilometrov... Zapleteno? Niti ne, samo rad peljem malo naokoli. Popravljeno Februar 6, 2010. Popravil motofrik
mince Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Vse je odvisno, kaj pričakuješ od svojega GPSa. Moj prvi pogoj je, da ima tudi mp3 predvajalnik, saj sem se na to navadil med vožnjo in želim imeti tudi to na Garminu. Hja, bi tudi lahko imel Garmina brez mp3 predvajalnika in bi imel le tega v žepu ter povezanega na garmina, ampak NE -HVALA! Sem to že sprobal enkrat pa ko se ti nekajkrat na poti izprazni baterija, ti enkrat res postane zadosti. Glede na to, da nimam šipe naprej na motorju pa ga v dežju ne bi mogel uporabljati - kot pa sem napisal, so izkušnje nekaterih drugih in tudi moje izkušnje z različnimi torbicami slabe. Kot sem rekel, vse je odvisno, kaj kdo čaka in potrebuje, vse pa ima svojo ceno.
Snečer Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 A baterija v BT slušalki se pa ne izprazni kot za šalo? Al se mučiš s kablom...
Gianni Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Hm....kaj pa navigacija na Noki-ji + bluetoth..... + bluetoth v čeladi...in si zmagal..pa še mp3-ji šibajo prek Nokije...a ma to kdo namontiran?
emc Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Tudi meni povsem zadošča 1250. Važno je, da me odpelje domov, če se kje ''izgubim''. Pa bencinpumpo mi najde, in pokaže smer do končnega cilja. Vmes pa itak zavijem s poti. Po Pilkotovem sistemu: če je najkrajša pot do cilja 100 kilometrov, bo moja bližnjica dolga 120 kilometrov... Zapleteno? Niti ne, samo rad peljem malo naokoli. ja ta izjava je tudi meni všeč...malo naokoli....sej nikoli ne fališ...vidiš pa lahko kaj novega http://www.youtube.com/profile?user=fly2emc#g/u
mato Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 SEM PREIZKUSIL ŽE KAR NEKAJ GARMINOV IN ZUMO 660 SE MI NE DOPADE, KER IMA PROCESOR KOT NUVIJI GRAFIKO PA DO FULA IN SLEDI POČASNO IZRISOVANJE...to pomeni, da ko si v križišku marsikdaj še izrisuje ko je čas da ti že imaš podatek na zaslonu.....potem zumo 660 nima gumbov...to pomeni, da moraž kar večkrat tipkati po zaslonu, da prideš nazaj na zemljevid oz drugo funkcijo, to pa na motorju ni dobro.... Še vedno se mi zdi zaenkrat najboljša izbira Zumo 550, ki ima v paketu avto in moto kompletno inštalacijo, podpira BT,GTM, MP3, KABL, IPD RAZLIKE MED 550 in 660: Se popolnoma strinjam z Emc-em. Imam Zumo 550 in Zumo 660. Pri 660 pritisneš na neko ikono na ekranu. Zaradi dolgega odzivnega časa se ti zazdi, da nisi dobro pritisni (se namreč nič ne zgodi). Seveda poskusiš še enkrat. Nato pa vidiš, da je samo Zumo počasen in sedaj upošteva oba tvoja pritiska. To te navadno pripleje v meni, ki je za eno stopnjo globje, kot si želel. Pa moraš že "Back" ikono iskati. Hitro preračunavanje je v večjih mestih res super pomembno. Se pa ne spomnim, da bi kateri kaj dosti hitreje preračunaval kot drugi. Dve stvari, ki sta pa najbolj adijo pri 660 sta: 1. Ni zunanjih tipk. Pri večji hitrosti ali pa v ovinkih na 550-ki z levo roko zelo enostavno brez da gledaš napravo najdeš + in - tipki za zoom in in zoom out. Poskusite na ekranu pri zelo dinamični vožnji zadeti + ali - . Jarek je zagarantiran! 2. Če v Zumota vneseš svoje POI, se boš na cesti mirno mimo njih peljal, ker se ime ne izpiše na ekranu - vidi se samo čisto majhen kvadratek, pa še to samo, če si zelo pozoren. Nasprotno pa 550 lepo na ekranu pokaže točko in poleg nje ime. Še bolj je to problematično, ko imaš več teh POI čisto skupaj. Na 660 ni variante, da vidiš, katera je tista prava, do katere hočeš peljati. V določenih razemerah (pri meni pogosto) je to nenormalno neugodno! Če kdo želi svojega 550 nadgraditi za 660 mu takoj ustrežem! raza 1
mato Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Ne vem snecer kak je z AR 3.0, ampak pred časom sem na Nuvi 255 (2g spomina) naložil CN 2010.2 in AR 2.3 brez problema, pa še SČG je šla gor. Sem pa pobrisal vse jezike razen SLO, prav tako zvočne datoteke, razen slo. In vse slike, vključno z avtomobilčki (pustil sem samo enega). Nevem kolk je velka AR3.0. mam jo sicer v MS na compu, nisem je pa še vtegnu na svoj GPS prenest da bi vidu velikost. Tak da mislim da gresta obe karti gor. Glede nalaganja kart iz Map Source na GPS naprave, ki jim (morda) zmanjkuje spomina. Jaz osebno pri označevanju delov zemljevida za prenos izključim dele Evrope, ki jih gotovo ne bom rabil. Recimo Velika Britanija, Irska, Portugalska, Španija, sever Nemčije, etc. S tem se prihrani veliko prostora. Če se kdaj odpravim tja, bo potrebno zemljevide zopet naložiti na novo. raza 1
Tiger Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Dve stvari, ki sta pa najbolj adijo pri 660 sta: 1. Ni zunanjih tipk. Pri večji hitrosti ali pa v ovinkih na 550-ki z levo roko zelo enostavno brez da gledaš napravo najdeš + in - tipki za zoom in in zoom out. Poskusite na ekranu pri zelo dinamični vožnji zadeti + ali - . Jarek je zagarantiran! Pri zelo dinamični vožnji in v ovinkih, ti ne priporočam prav preveč tipkat ne po 550 ,ne po 660. :wacko: l.p.
mato Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Dve stvari, ki sta pa najbolj adijo pri 660 sta: 1. Ni zunanjih tipk. Pri večji hitrosti ali pa v ovinkih na 550-ki z levo roko zelo enostavno brez da gledaš napravo najdeš + in - tipki za zoom in in zoom out. Poskusite na ekranu pri zelo dinamični vožnji zadeti + ali - . Jarek je zagarantiran! Pri zelo dinamični vožnji in v ovinkih, ti ne priporočam prav preveč tipkat ne po 550 ,ne po 660. :wacko: l.p. Šta se mora, nije teško.
Orange Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Glede nalaganja kart iz Map Source na GPS naprave, ki jim (morda) zmanjkuje spomina. Jaz osebno pri označevanju delov zemljevida za prenos izključim dele Evrope, ki jih gotovo ne bom rabil. Recimo Velika Britanija, Irska, Portugalska, Španija, sever Nemčije, etc. S tem se prihrani veliko prostora. Če se kdaj odpravim tja, bo potrebno zemljevide zopet naložiti na novo. Daj karte na SD paje problem rešen!
mince Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 mato, glede odzivnega časa v menujih sem pogledal veliko testov po internetu od 660 (recimo GPS city) pa se mi ni zdelo, da bi stisnil na kateri izmed ikon in se v menuju nič nebi premaknilo, kot opisuješ ti. Recimo ta video ne potrjuje tega, kar praviš ti.
mato Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 mato, glede odzivnega časa v menujih sem pogledal veliko testov po internetu od 660 (recimo GPS city) pa se mi ni zdelo, da bi stisnil na kateri izmed ikon in se v menuju nič nebi premaknilo, kot opisuješ ti. Recimo ta video ne potrjuje tega, kar praviš ti. Mince, stvar je v tem, da pritisk na ikono deluje, ampak z zamudo kake pol sekunde. Če si iz Zumota 550 navajen da v res hitrem zaporedju klikneš na dve ikoni, ti to zelo narobe hodi pri 660, ker so odzivni časi slabši. Tudi v tvojem videu je očitno, da po pritisku na ikono malo traja preden se kaj premakne. Gre za isto foro kot pri digitalnih fotoaparatih - ta boljši bodo naredili sliko v trenutku, ko pritisneš sprožilec, cenejši oz. povprečni pa bodo sliko vedno naredili z malenkostno zamudo. Večina ljudi se sploh ne sekira za take malenkosti. Morda je problem res v grafiki, kot je to že poprej nekdo omenil.
mince Objavljeno Februar 8, 2010 Opozori Objavljeno Februar 8, 2010 (popravljeno) Vse je stvar pričakovanj oz. zahtevnosti posameznika. Meni osebno se to ne zdi prepočasi, pač normalna hitrost. Drugim, ki so sprobali že boljše in hitrejše, pa je prepočasi. Nekaterim je dovolj navaden Garmin, drugi hočemo Zumoja ipd. Nekaterim je na sprednjem kolesu dovolj en disk, drugim pa sta 2 premalo. Ljudje smo si različni, vsak ima svoje kriterije in prav je tako, če ne bi vsi imeli vse isto Kar pa se tiče zumiranja v ovinkih.. res ni treba točno v ovinku zumirati, počakaš, da bo cesta ravna in potem zumiraš, če pa je že nujno to narediti v ovinku, pa se ustaviš in narediš. Je pa res, da so tiste tipke bolj praktične, ampak če jih nima, se je treba znajti drugače. Popravljeno Februar 8, 2010. Popravil mince
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se