Skoči na vsebino

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)


tom rider

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Za Zumota 550 je na voljo posodobitev softwara 4.90

Uporabite Web updater, kajti na Garminovi strani med Support/softweare ga zaenkrat še ni!

zumo 4xx/5xx

Ver. 4.90 - 02/25/2011

Added support for map files larger than 2 GB.

(This version can be

downloaded from: Garmin Support Download

Section)

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Ravno se odločam za nakup Garmina Zumo 660 pa me zanima ali ga že kdo ima in kakšne izkušnje ima z njim?

Hvala, Heathy

Imel priliko rokovanja z njim, pa sem dobil občutek, da je 550 bolj ročna, zaradi mehanskih tipk za hitri dostop do menijev.

660 ima vse funkcije na tač tipkah na zaslonu in jih v rokavicah malo teže zadaneš.

Softwersko je 660 naprednejša, saj podpira vozne pasove in 3D pogled, kot ostali nuviji. Nosilec za motor ima šop kablovja, kjer se je že teško znajt, kaj kam priklopit.

Če se že odločaš, si oglej tale link in bodi pozorna na ceno. Prištej še14%carino in 20%ddv . Na isti strani si lahko pogledaš še 550tko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Ravno se odločam za nakup Garmina Zumo 660 pa me zanima ali ga že kdo ima in kakšne izkušnje ima z njim?

Hvala, Heathy

Imam ga leto in pol in ga ne zamenjam za starejšega 550...

Kabli so dodatno za slušalko ter anteno za novice, osnovno pa je plus z varovalko ter minus - ne potrebuješ doktorata ;-)

Priporočam samo, da na priključnem delu na nosilcu motorja le to razstaviš in stike ter priključni kabel v notranjosti namažeš z brezkislinkim silikonom ter privijačiš nazaj - dež ter vlaga poškodujejo notranjo priključno ploščico, ki korodira in pride v stik, nova pa ni ravno poceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo!? Sama napravica je vodotesna, priključna konzola pa ne :slap:. Pa ravno ta je vedno na motorju.

Potem moja varianta, nakup 765T in prireditev za motor (tudi za dež) le ni bila tako mimo. Če motor perem, puščam na dežju ali preko noči je pa v minuti vse pospravljeno. Prišparal? Hmmm sem 400 tojrov. Namenil sem jih in tudi bil na furi.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo!? Sama napravica je vodotesna, priključna konzola pa ne :slap:. Pa ravno ta je vedno na motorju.

Potem moja varianta, nakup 765T in prireditev za motor (tudi za dež) le ni bila tako mimo. Če motor perem, puščam na dežju ali preko noči je pa v minuti vse pospravljeno. Prišparal? Hmmm sem 400 tojrov. Namenil sem jih in tudi bil na furi.

Sama naprava in nosilec za motor naj bi bila vodotesna po standardu IPX7, kar pomeni tesnost naprave v 1m globoki vodi za čas 30 minut.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kaj predpisuje standard vem (naj bi, mora?)! Vendar izkušnje nekaterih uporabnikov pa ne samo pri nas kažejo drugače. Sicer pa motor ni glih za v 1m globoko vodo je pa hud naliv in 80 - 100km/h menda zelo blizu tega.

Jaz sem z uporabnostjo mojega umotvora povsem zadovoljen, ker je funkcionalen, pa še cena je bila prijazna.

Sicer pa vprašanje, ki ga zastavlja Heathy Zumo660(665) ali Zumo550. Če imaš denar "dražjega", je novejši in menda tudi seveda boljši. O uporabnosti se bodo mnenja kresala v vsakem primeru. Bolj pomembno kot to, vsaj zame, da zadevo kupiš, ker si nekje prebral, da je oh in sploh, je to, da jo glede na namembnost tudi uporabljam.

OK, to je moje mnenje ni pa nujno, da se strinjate z mano.

ps, prej kot v nekaj mesecih bo zunaj NOV še boljši model.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani sem kupil (za 629 €) zumo 660. Prvi vtis ni bil bog ve kaj, tudi danes menim, da je naprava absolutno precenjena.

Sem pa letos "pobožal" bmw-jevo navi napravco. Malo mi na pogled sicer diši po Garminu, je pa delo z njim otroško lažje proti mojemu zumotu. Kako deluje na cesti ne vem.

Razlika je očitna v rokovanju (beri tipkanje).

Zaključek, če bi se danes odločal bi najverjetneje kupil dober zemljevid, saj vse te naprave pelje scat, po domače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani sem kupil (za 629 €) zumo 660. Prvi vtis ni bil bog ve kaj, tudi danes menim, da je naprava absolutno precenjena.

Sem pa letos "pobožal" bmw-jevo navi napravco. Malo mi na pogled sicer diši po Garminu, je pa delo z njim otroško lažje proti mojemu zumotu. Kako deluje na cesti ne vem.

Razlika je očitna v rokovanju (beri tipkanje).

Zaključek, če bi se danes odločal bi najverjetneje kupil dober zemljevid, saj vse te naprave pelje scat, po domače.

Ali je bil ta? BMW Motorrad Navigator IV

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je bil ta? BMW Motorrad Navigator IV

ta,ta, ja...

Predlani smo v Travniku zaje...li ravno zaradi teh navijev. Enemu je kazal levo, drugemu desno, tabla pa ravno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta,ta, ja...

Predlani smo v Travniku zaje...li ravno zaradi teh navijev. Enemu je kazal levo, drugemu desno, tabla pa ravno.

To je Garminov Zumo 660, modificiran moto nosilec z gumbi za hitri dostop do menijev link

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je Garminov Zumo 660, modificiran moto nosilec z gumbi za hitri dostop do menijev link

Pol morem nest mojega na servis, da mi pove, če je normalno, da skoraj ekran zlomim, ko tipkam na njega. Na Navigatorju je šlo to tako lahko...

A ima kdo potodbe izkušnje na zumotu ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta,ta, ja...

Predlani smo v Travniku zaje...li ravno zaradi teh navijev. Enemu je kazal levo, drugemu desno, tabla pa ravno.

In potem se sigurno niste držal table, da ste za....l.

Ko sem prvič na šipo nalepil Nuvi205W in mu zaupal vodenje, sem se držal za glavo kot vse me vodi. To je bilo testiranje pred resnimi izzivi. Res, da na cilj sem pa vedno prišel.

Sem ga zelo na hitro prodal. In se še naprej zanašal na navadne zemljevige. (kartu čitaj in seljaka pitaj)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol morem nest mojega na servis, da mi pove, če je normalno, da skoraj ekran zlomim, ko tipkam na njega. Na Navigatorju je šlo to tako lahko...

A ima kdo potodbe izkušnje na zumotu ??

So nekateri imeli probleme z odzivnostjo, posebno, če so imeli na roki rokavice.

Tudi naprava, ki sem jo imel priliko testirat je imela slabšo odzivnost kot moja 550.

Baje se pa da občutljivost nastavit softversko?? Podobno kot kalibracija zaslona na točko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem se sigurno niste držal table, da ste za....l.

Ko sem prvič na šipo nalepil Nuvi205W in mu zaupal vodenje, sem se držal za glavo kot vse me vodi. To je bilo testiranje pred resnimi izzivi. Res, da na cilj sem pa vedno prišel.

Sem ga zelo na hitro prodal. In se še naprej zanašal na navadne zemljevige. (kartu čitaj in seljaka pitaj)

AMEN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam uporabljam 660-ko že tretjo sezono, zaenkrat še me je vedno pripeljal na cilj.

Skratka jaz sem zadovoljen, tudi rokovanje z njim se mi ne zdi noben bav-bav, tudi bluetooht povezava deluje odlično.

Tudi sam sem se pred nakupom odločal med 550 in 660, ni mi žal da sem se odločil za slednjega. Vsak pa se naj odloči po svojih zmožnostih, kaj se tiče cene

in seveda po svojih potrebah. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumo 550 uporabljam že 3 sezone in sem z njim opravil že kar nekaj daljših tur po tujini, ter sem z njim v večini zelo zadovoljen. Je pa res, da je potrebno (priporočljivo) prej pot v grobem naštudirat, da imaš vsaj idejo kako kako naj bi tura potekala, kajti drugače te zna zumo presenetiti s kakšno "bližnjico" po kakšnih kozjih stezah. Tako, da je vsaj z moje strani zmagovalna kombinacija grobi načrt po zemeljevidu, za ostalo pa navigacija, ter seveda med vožnjo odprte oči ter ne slepo zaupati navigaciji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, pač pelješ ''po Garminu'', če ne veš kam. Ampak, ko vidiš tablo, veš da boš bolj zaupal tabli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem se sigurno niste držal table, da ste za....l.

Ko sem prvič na šipo nalepil Nuvi205W in mu zaupal vodenje, sem se držal za glavo kot vse me vodi. To je bilo testiranje pred resnimi izzivi. Res, da na cilj sem pa vedno prišel.

Sem ga zelo na hitro prodal. In se še naprej zanašal na navadne zemljevige. (kartu čitaj in seljaka pitaj)

odvisno kaj si mel nastavljeno, mogoce pa te je peljal po bliznici čez hribe. mam bmw navigator 4 , pa sem ful zadovoljen. dela brezhibno, kjerkoli, avto, motor, peš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na forumu nisem zasledil, da bi kdo to uporabljal, zato bom izkoristil to temo. Je kdo ze namestil na motor GPS tracker, ki preko SMS ali GPRS povezave posilja GPS koordinate o lokaciji motorja. Na ebayu prodajajo kar nekaj taksnih produktov, npr. tole ali tole . Pri vsem skupaj me najbolj skrbi poraba energije. Ponavadi imajo vgrajeno baterijo, vendar naj bi bila za backup. Poraba naj bi bila pri normalni uporabi 85mAh/h, kar znese 2Ah na dan in zna biti problem pri akumulatorjih s kapaciteto okoli 8-10Ah.

Ce je morda kdo to ze namestil, me zanima predvem kaksna naj bi bila dejanska poraba energije (vprasanje je, kaj je misljeno pri normalni uporabi) ter ali je mogoce, da bi bila naprava v standby in bi se aktivirala sele z nekim zunanjim triggerjem (npr bi jo vklopil shake senzor)?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!