Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ima kdo izkušnje kako se pritrdi Zumo 550 na Hondo VFR ?

Objavljeno (popravljeno)

post-5391-1203348397_thumb.jpg

Drugače pa google "ZUMO VFR" pa je

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno
Ima kdo izkušnje kako se pritrdi Zumo 550 na Hondo VFR ?

Mislim, da imaš že v osnovi dve možnosti in ne bi smel bit velik problem.Lp

Objavljeno
Mislim, da imaš že v osnovi dve možnosti in ne bi smel bit velik problem.Lp

Prej sem imel Zumota na CBF-ju, kjer je bila montaža na krmilno cev zelo preprosta in kar je glavno, Zumo je bil pred menoj in mi ni bilo treba preveč spuščati ali odvračati pogleda, kar je pogosto garancija za dober zajeb. Na VFR-i je problem , ker sem tudi sam videl točno te dve možnostih , ki sta prikazane na sliki od BMWSLO ali na linku http://vfrworld.com/forums/gear-accessorie...-550-mount.html.

Iščem varianto, da pride bolj pred števce in predvsem , da obstaja kak nastavek brez domače improvizacije. Zaenkrat se raje izogibam lastnemu šraufanju po kakih delih kot so pritrdila krmila ali podobno, da mi ne bi pri 200/h kaj v ostalo v roki.

Objavljeno

Toliko pa VFR-ke ne poznam, da bi vedel kam pritrdit. Mislim, da boš moral od krmila pa do števcev narediti alu. nosilec. Lp

Objavljeno

mene pa zanima, če kdo navigacijo uporablja s slušalko/bluetooth sprejemnikom al kej podobnega. jaz v avtu vozim po nareku, monitorja skoraj ne pogledam (zato tud dostikat slišim preračunavam....ko bo možno polkrožno obrnite) pa nevem, če je ta taktika uporabna tud na motorju

Objavljeno
mene pa zanima, če kdo navigacijo uporablja s slušalko/bluetooth sprejemnikom al kej podobnega. jaz v avtu vozim po nareku, monitorja skoraj ne pogledam (zato tud dostikat slišim preračunavam....ko bo možno polkrožno obrnite) pa nevem, če je ta taktika uporabna tud na motorju

Na motorju je fora ista.....sploh ne gledam na gps....

Jest mam raje kabl, čeprav mi garmin podpira 2x bluetooth

Glede PRERAČUNAVANJA imam nastavljeno TIHO PRERAČUNAVANJE, tako da mi bejba ne drgne v eno mero, prav tako pa imam vklopljeno funkcijo, POLKROŽNO OBRAČANJE - NE HVALA :)

Pač si je treba mal zadevo naštelat , da je uporabna in ne da te spravla ob pamet :)

živ

Objavljeno (popravljeno)
Na motorju je fora ista.....sploh ne gledam na gps....

Jest mam raje kabl, čeprav mi garmin podpira 2x bluetooth

Glede PRERAČUNAVANJA imam nastavljeno TIHO PRERAČUNAVANJE, tako da mi bejba ne drgne v eno mero, prav tako pa imam vklopljeno funkcijo, POLKROŽNO OBRAČANJE - NE HVALA :)

Pač si je treba mal zadevo naštelat , da je uporabna in ne da te spravla ob pamet :)

živ

good oldfashioned drat praviš? jaz imam tud tak namen. Nuvija u tanktorbo in drat v uho. Polkrožno obračanje pustim, da me čimprej vrne "na prava pota" preračunavanje pa me opozori, da TAKOJ začnem iskat obračališče :D

Tenx!

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
Ima kdo izkušnje kako se pritrdi Zumo 550 na Hondo VFR ?

Glede na to,da ima zumo ramovo roko,rabiš samo še TOLE

Objavljeno

Mam zumo 550 z originalnim nosilcem za motor! Zanima me kako imate prikloplene GPS-je glede da ima ta kabel za direktni priklop!

Objavljeno

A ima že kdo TomTom Rider 2nd edition ? - vodotesna zadeva za motoriste, cenejša od zumota. Če ima, kakšne so kaj izkušnje?

tnx

Objavljeno (popravljeno)

Upss.... mal sem se uštel, skor nič ni cenejši (v SLO) od zumota. V tujih katalogih je nekaj cenejši.

Dodatno vprašanje: TomTom vs. Garmin (oz. Rider vs. Zumo) :hmm:

Popravljeno . Popravil Barth
Objavljeno

+ za ZUMO je zelo razširjen (trenutna cena v BigBang-u 692 €) :OK:

+ za ZUMO kartografija - obstaja vse živo

Objavljeno
Mam zumo 550 z originalnim nosilcem za motor! Zanima me kako imate prikloplene GPS-je glede da ima ta kabel za direktni priklop!

Če boš zadevo montiral na Varadero, potem se priklopi na vmesnem konektorju pozicijske luči, ki ga najdeš pod oklepom na levi (sledi kabel od žarnice nazaj). Sam sem prispajkal žice kar na pine konektorja. Seveda je potrebno pine izvleči iz plastike, prispajkati žico (pazi +/-) in pin vrniti nazaj v prvotni položaj.

Vsa zadeva je bistveno lažja če uporabiš kar nisko napetosne spojnike (Conrad kat. št 7337 92-36) s katerimi samo objameš obstoječ vodnik, v prosto režo spojke vstaviš priključno žico in stisneš z kleščami. Če zadevo odstraniš, ostane samo rahlo zarezana izolacija na obstoječi žici.

Pri vseh teh priklopih je največ dela z podiranjem plastike!

Objavljeno

+za TT Razširjen po celem svetu,pri nas šele zdaj....(lojz 500e)

+za TT Tudi za TTobstaja vse živo...

Objavljeno (popravljeno)
+ za ZUMO je zelo razširjen (trenutna cena v BigBang-u 692 €) :OK:

+ za ZUMO kartografija - obstaja vse živo

In našli smo način za odlep kartografije :worship:

Tudi najnovejše!

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Mater ste glasni... :whistle:

Objavljeno
In našli smo način za odlep kartografije :worship:

Tudi najnovejše!

Tole bi pa rad slišal malo bolj podrobno.

Objavljeno
Če boš zadevo montiral na Varadero, potem se priklopi na vmesnem konektorju pozicijske luči, ki ga najdeš pod oklepom na levi (sledi kabel od žarnice nazaj). Sam sem prispajkal žice kar na pine konektorja. Seveda je potrebno pine izvleči iz plastike, prispajkati žico (pazi +/-) in pin vrniti nazaj v prvotni položaj.

Vsa zadeva je bistveno lažja če uporabiš kar nisko napetosne spojnike (Conrad kat. št 7337 92-36) s katerimi samo objameš obstoječ vodnik, v prosto režo spojke vstaviš priključno žico in stisneš z kleščami. Če zadevo odstraniš, ostane samo rahlo zarezana izolacija na obstoječi žici.

Pri vseh teh priklopih je največ dela z podiranjem plastike!

Pred VFR-o sem imel CBF, kjer sem pri montaži Zumo-ta na konec kabla spojil klasične elektronske "čeveljčke". Žico sem mimo motorja pod rezervarjem potegnil do akumulatorja, kjer sem pod vijak priložil "čeveljčke" in to je to.

Ne poznam novega Varadera , da bi vedel zagotovo, vendar imajo novejše mašine vgrajene elektronske blokade motorja ,če se priklopiš na elektriko kar na kak kabel. Elektronika gleda razliko porabe na žicah in te detektira , kot morebitnega kradljivca motorja.

Objavljeno (popravljeno)

v lojzu je ta tanov Rider2 600eur. Zgleda super, popolna oprema (na slikci), kartografija Zahodna Evropa, sem pa nekje videl, da naj bi imel poleg tega tudi VE že v kompletu. Meni zgleda super.

Kako se prešalta na SLO jezik, če to zadevo kupiš v npr. Avstriji (mislim na splošno, tudi še bi v tujini kupil zumota)?

lp

post-400-1203607514_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Barth
Objavljeno
Tole bi pa rad slišal malo bolj podrobno.

Lahko na PM, da nebomo preveč upil!

Objavljeno
Pred VFR-o sem imel CBF, kjer sem pri montaži Zumo-ta na konec kabla spojil klasične elektronske "čeveljčke". Žico sem mimo motorja pod rezervarjem potegnil do akumulatorja, kjer sem pod vijak priložil "čeveljčke" in to je to.

Ne poznam novega Varadera , da bi vedel zagotovo, vendar imajo novejše mašine vgrajene elektronske blokade motorja ,če se priklopiš na elektriko kar na kak kabel. Elektronika gleda razliko porabe na žicah in te detektira , kot morebitnega kradljivca motorja.

Kolikor sem bral Zumo forum(zumoforums.com), imajo težave z priklopom le lastniki novejših Bawarcev (CAMBUS sistem) zato uprabljajo priklop na kontakte vtičnice za zunanje porabnike. Obstoji original kabel z vtičem.

Če original nosilec za Zumota priklopiš direkt na kleme akuja, imaš stalno pod štromom elektroniko, ki je vgrajena v nosilcu, na konektorju pa polnilno-napajalno napetost 5V. Fajn je, če zadevo vklapljaš in izklaplaš z kontakt ključem.

Objavljeno
Če boš zadevo montiral na Varadero, potem se priklopi na vmesnem konektorju pozicijske luči, ki ga najdeš pod oklepom na levi (sledi kabel od žarnice nazaj). Sam sem prispajkal žice kar na pine konektorja. Seveda je potrebno pine izvleči iz plastike, prispajkati žico (pazi +/-) in pin vrniti nazaj v prvotni položaj.

Vsa zadeva je bistveno lažja če uporabiš kar nisko napetosne spojnike (Conrad kat. št 7337 92-36) s katerimi samo objameš obstoječ vodnik, v prosto režo spojke vstaviš priključno žico in stisneš z kleščami. Če zadevo odstraniš, ostane samo rahlo zarezana izolacija na obstoječi žici.

Pri vseh teh priklopih je največ dela z podiranjem plastike!

Ok hvala ni belema sj sem stromar bom ze neki spesnu!Najtezje mi je kopat in razdirat ker mim grede kj odloms!Pod sedezem sem videl nek konektor frej (upam da ni kaksen diagnosticni kabl pol nam nc naredu)!Sicer se se nism spravu merit in niti ne vem kaj je to,je se premraz v garazi!V servisu sem vidu original vticnico z konektorem ter nekje na netu originalne ogrevane rocke ravn tako z konektorem torej mora biti nekje konektor ze pripravljen (al se motm).A mogoce gdo ve ce obstaja kje na netu nacrt elektrike za Varadero let 08. :worship:

Objavljeno

Pred VFR-o sem imel CBF, kjer sem pri montaži Zumo-ta na konec kabla spojil klasične elektronske "čeveljčke". Žico sem mimo motorja pod rezervarjem potegnil do akumulatorja, kjer sem pod vijak priložil "čeveljčke" in to je to.

Ne poznam novega Varadera , da bi vedel zagotovo, vendar imajo novejše mašine vgrajene elektronske blokade motorja ,če se priklopiš na elektriko kar na kak kabel. Elektronika gleda razliko porabe na žicah in te detektira , kot morebitnega kradljivca motorja.

[/quo

Ne vem ce je glih tko blokada gre skup z kljucem(mozno je pa tud)Ni mi pa vsec da priklopm direkt pol je bols uticnico narest in uticnico priklopt na aku!ce ne bo druge bom kupu v lojzetu uticnico in vtikac !Hvala vseeno :worship:

Objavljeno
Upss.... mal sem se uštel, skor nič ni cenejši (v SLO) od zumota. V tujih katalogih je nekaj cenejši.

Dodatno vprašanje: TomTom vs. Garmin (oz. Rider vs. Zumo) :hmm:

Ja je cnej sam pol mors kupt se licenco za east evropo!Tut zumo ma za dokupt.104 eur.Men je bil boljsi zumo ma boljse karte :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!