Gem4 Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Ima kdo izkušnje kako se pritrdi Zumo 550 na Hondo VFR ?
bmwslo Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) Drugače pa google "ZUMO VFR" pa je Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil bmwslo
motoristek Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Ima kdo izkušnje kako se pritrdi Zumo 550 na Hondo VFR ? Mislim, da imaš že v osnovi dve možnosti in ne bi smel bit velik problem.Lp
Gem4 Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Mislim, da imaš že v osnovi dve možnosti in ne bi smel bit velik problem.Lp Prej sem imel Zumota na CBF-ju, kjer je bila montaža na krmilno cev zelo preprosta in kar je glavno, Zumo je bil pred menoj in mi ni bilo treba preveč spuščati ali odvračati pogleda, kar je pogosto garancija za dober zajeb. Na VFR-i je problem , ker sem tudi sam videl točno te dve možnostih , ki sta prikazane na sliki od BMWSLO ali na linku http://vfrworld.com/forums/gear-accessorie...-550-mount.html. Iščem varianto, da pride bolj pred števce in predvsem , da obstaja kak nastavek brez domače improvizacije. Zaenkrat se raje izogibam lastnemu šraufanju po kakih delih kot so pritrdila krmila ali podobno, da mi ne bi pri 200/h kaj v ostalo v roki.
motoristek Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Toliko pa VFR-ke ne poznam, da bi vedel kam pritrdit. Mislim, da boš moral od krmila pa do števcev narediti alu. nosilec. Lp
Cartman Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 mene pa zanima, če kdo navigacijo uporablja s slušalko/bluetooth sprejemnikom al kej podobnega. jaz v avtu vozim po nareku, monitorja skoraj ne pogledam (zato tud dostikat slišim preračunavam....ko bo možno polkrožno obrnite) pa nevem, če je ta taktika uporabna tud na motorju
emc Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 mene pa zanima, če kdo navigacijo uporablja s slušalko/bluetooth sprejemnikom al kej podobnega. jaz v avtu vozim po nareku, monitorja skoraj ne pogledam (zato tud dostikat slišim preračunavam....ko bo možno polkrožno obrnite) pa nevem, če je ta taktika uporabna tud na motorju Na motorju je fora ista.....sploh ne gledam na gps.... Jest mam raje kabl, čeprav mi garmin podpira 2x bluetooth Glede PRERAČUNAVANJA imam nastavljeno TIHO PRERAČUNAVANJE, tako da mi bejba ne drgne v eno mero, prav tako pa imam vklopljeno funkcijo, POLKROŽNO OBRAČANJE - NE HVALA :) Pač si je treba mal zadevo naštelat , da je uporabna in ne da te spravla ob pamet :) živ
Cartman Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 (popravljeno) Na motorju je fora ista.....sploh ne gledam na gps.... Jest mam raje kabl, čeprav mi garmin podpira 2x bluetooth Glede PRERAČUNAVANJA imam nastavljeno TIHO PRERAČUNAVANJE, tako da mi bejba ne drgne v eno mero, prav tako pa imam vklopljeno funkcijo, POLKROŽNO OBRAČANJE - NE HVALA :) Pač si je treba mal zadevo naštelat , da je uporabna in ne da te spravla ob pamet :) živ good oldfashioned drat praviš? jaz imam tud tak namen. Nuvija u tanktorbo in drat v uho. Polkrožno obračanje pustim, da me čimprej vrne "na prava pota" preračunavanje pa me opozori, da TAKOJ začnem iskat obračališče :D Tenx! Popravljeno Februar 20, 2008. Popravil Cartman
DAN Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Ima kdo izkušnje kako se pritrdi Zumo 550 na Hondo VFR ? Glede na to,da ima zumo ramovo roko,rabiš samo še TOLE
Orange Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Mam zumo 550 z originalnim nosilcem za motor! Zanima me kako imate prikloplene GPS-je glede da ima ta kabel za direktni priklop!
Barth Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 A ima že kdo TomTom Rider 2nd edition ? - vodotesna zadeva za motoriste, cenejša od zumota. Če ima, kakšne so kaj izkušnje? tnx
Barth Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 (popravljeno) Upss.... mal sem se uštel, skor nič ni cenejši (v SLO) od zumota. V tujih katalogih je nekaj cenejši. Dodatno vprašanje: TomTom vs. Garmin (oz. Rider vs. Zumo) :hmm: Popravljeno Februar 21, 2008. Popravil Barth
bmwslo Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 + za ZUMO je zelo razširjen (trenutna cena v BigBang-u 692 €) :OK: + za ZUMO kartografija - obstaja vse živo
raza Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Mam zumo 550 z originalnim nosilcem za motor! Zanima me kako imate prikloplene GPS-je glede da ima ta kabel za direktni priklop! Če boš zadevo montiral na Varadero, potem se priklopi na vmesnem konektorju pozicijske luči, ki ga najdeš pod oklepom na levi (sledi kabel od žarnice nazaj). Sam sem prispajkal žice kar na pine konektorja. Seveda je potrebno pine izvleči iz plastike, prispajkati žico (pazi +/-) in pin vrniti nazaj v prvotni položaj. Vsa zadeva je bistveno lažja če uporabiš kar nisko napetosne spojnike (Conrad kat. št 7337 92-36) s katerimi samo objameš obstoječ vodnik, v prosto režo spojke vstaviš priključno žico in stisneš z kleščami. Če zadevo odstraniš, ostane samo rahlo zarezana izolacija na obstoječi žici. Pri vseh teh priklopih je največ dela z podiranjem plastike!
DAN Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 +za TT Razširjen po celem svetu,pri nas šele zdaj....(lojz 500e) +za TT Tudi za TTobstaja vse živo...
raza Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 (popravljeno) + za ZUMO je zelo razširjen (trenutna cena v BigBang-u 692 €) :OK: + za ZUMO kartografija - obstaja vse živo In našli smo način za odlep kartografije :worship: Tudi najnovejše! Popravljeno Februar 21, 2008. Popravil raza
motoristek Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Mater ste glasni... :whistle:
Gem4 Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 In našli smo način za odlep kartografije :worship: Tudi najnovejše! Tole bi pa rad slišal malo bolj podrobno.
Gem4 Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Če boš zadevo montiral na Varadero, potem se priklopi na vmesnem konektorju pozicijske luči, ki ga najdeš pod oklepom na levi (sledi kabel od žarnice nazaj). Sam sem prispajkal žice kar na pine konektorja. Seveda je potrebno pine izvleči iz plastike, prispajkati žico (pazi +/-) in pin vrniti nazaj v prvotni položaj. Vsa zadeva je bistveno lažja če uporabiš kar nisko napetosne spojnike (Conrad kat. št 7337 92-36) s katerimi samo objameš obstoječ vodnik, v prosto režo spojke vstaviš priključno žico in stisneš z kleščami. Če zadevo odstraniš, ostane samo rahlo zarezana izolacija na obstoječi žici. Pri vseh teh priklopih je največ dela z podiranjem plastike! Pred VFR-o sem imel CBF, kjer sem pri montaži Zumo-ta na konec kabla spojil klasične elektronske "čeveljčke". Žico sem mimo motorja pod rezervarjem potegnil do akumulatorja, kjer sem pod vijak priložil "čeveljčke" in to je to. Ne poznam novega Varadera , da bi vedel zagotovo, vendar imajo novejše mašine vgrajene elektronske blokade motorja ,če se priklopiš na elektriko kar na kak kabel. Elektronika gleda razliko porabe na žicah in te detektira , kot morebitnega kradljivca motorja.
Barth Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 (popravljeno) v lojzu je ta tanov Rider2 600eur. Zgleda super, popolna oprema (na slikci), kartografija Zahodna Evropa, sem pa nekje videl, da naj bi imel poleg tega tudi VE že v kompletu. Meni zgleda super. Kako se prešalta na SLO jezik, če to zadevo kupiš v npr. Avstriji (mislim na splošno, tudi še bi v tujini kupil zumota)? lp Popravljeno Februar 21, 2008. Popravil Barth
raza Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Tole bi pa rad slišal malo bolj podrobno. Lahko na PM, da nebomo preveč upil!
raza Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Pred VFR-o sem imel CBF, kjer sem pri montaži Zumo-ta na konec kabla spojil klasične elektronske "čeveljčke". Žico sem mimo motorja pod rezervarjem potegnil do akumulatorja, kjer sem pod vijak priložil "čeveljčke" in to je to. Ne poznam novega Varadera , da bi vedel zagotovo, vendar imajo novejše mašine vgrajene elektronske blokade motorja ,če se priklopiš na elektriko kar na kak kabel. Elektronika gleda razliko porabe na žicah in te detektira , kot morebitnega kradljivca motorja. Kolikor sem bral Zumo forum(zumoforums.com), imajo težave z priklopom le lastniki novejših Bawarcev (CAMBUS sistem) zato uprabljajo priklop na kontakte vtičnice za zunanje porabnike. Obstoji original kabel z vtičem. Če original nosilec za Zumota priklopiš direkt na kleme akuja, imaš stalno pod štromom elektroniko, ki je vgrajena v nosilcu, na konektorju pa polnilno-napajalno napetost 5V. Fajn je, če zadevo vklapljaš in izklaplaš z kontakt ključem.
Orange Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Če boš zadevo montiral na Varadero, potem se priklopi na vmesnem konektorju pozicijske luči, ki ga najdeš pod oklepom na levi (sledi kabel od žarnice nazaj). Sam sem prispajkal žice kar na pine konektorja. Seveda je potrebno pine izvleči iz plastike, prispajkati žico (pazi +/-) in pin vrniti nazaj v prvotni položaj. Vsa zadeva je bistveno lažja če uporabiš kar nisko napetosne spojnike (Conrad kat. št 7337 92-36) s katerimi samo objameš obstoječ vodnik, v prosto režo spojke vstaviš priključno žico in stisneš z kleščami. Če zadevo odstraniš, ostane samo rahlo zarezana izolacija na obstoječi žici. Pri vseh teh priklopih je največ dela z podiranjem plastike! Ok hvala ni belema sj sem stromar bom ze neki spesnu!Najtezje mi je kopat in razdirat ker mim grede kj odloms!Pod sedezem sem videl nek konektor frej (upam da ni kaksen diagnosticni kabl pol nam nc naredu)!Sicer se se nism spravu merit in niti ne vem kaj je to,je se premraz v garazi!V servisu sem vidu original vticnico z konektorem ter nekje na netu originalne ogrevane rocke ravn tako z konektorem torej mora biti nekje konektor ze pripravljen (al se motm).A mogoce gdo ve ce obstaja kje na netu nacrt elektrike za Varadero let 08. :worship:
Orange Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Pred VFR-o sem imel CBF, kjer sem pri montaži Zumo-ta na konec kabla spojil klasične elektronske "čeveljčke". Žico sem mimo motorja pod rezervarjem potegnil do akumulatorja, kjer sem pod vijak priložil "čeveljčke" in to je to. Ne poznam novega Varadera , da bi vedel zagotovo, vendar imajo novejše mašine vgrajene elektronske blokade motorja ,če se priklopiš na elektriko kar na kak kabel. Elektronika gleda razliko porabe na žicah in te detektira , kot morebitnega kradljivca motorja. [/quo Ne vem ce je glih tko blokada gre skup z kljucem(mozno je pa tud)Ni mi pa vsec da priklopm direkt pol je bols uticnico narest in uticnico priklopt na aku!ce ne bo druge bom kupu v lojzetu uticnico in vtikac !Hvala vseeno :worship:
Orange Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Upss.... mal sem se uštel, skor nič ni cenejši (v SLO) od zumota. V tujih katalogih je nekaj cenejši. Dodatno vprašanje: TomTom vs. Garmin (oz. Rider vs. Zumo) :hmm: Ja je cnej sam pol mors kupt se licenco za east evropo!Tut zumo ma za dokupt.104 eur.Men je bil boljsi zumo ma boljse karte :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se