Skoči na vsebino

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)


tom rider

Priporočene objave

emc, ali lahko odgovoriš še meni:

Se oproščam zaradi moje nevednosti, zanima me pa, kaj pomeni v podatkih:

število točk: 500 (kakšnih točk - muzeji, črpalke, ...., ali so to kraji, ki jih naprej določiš v ruti?)

št. rut / št. točk v ruti: 10 (na kaj se navezuje ta številka, na število rut ali na število točk v edini ruti-kot zgoraj?)

št. točk v sledi: 10.000

Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

emc, ali lahko odgovoriš še meni:

Se oproščam zaradi moje nevednosti, zanima me pa, kaj pomeni v podatkih:

število točk: 500 (kakšnih točk - muzeji, črpalke, ...., ali so to kraji, ki jih naprej določiš v ruti?)

št. rut / št. točk v ruti: 10 (na kaj se navezuje ta številka, na število rut ali na število točk v edini ruti-kot zgoraj?)

št. točk v sledi: 10.000

Hvala za odgovor.

Upam da se ne motim:

500 točk ali takoimenovanih lastnih POI si lahko označiš na kartah in shraniš z vsemi parametri

50/200 = 50 rut s po 200 vmesnih točk na ruti

10000 točk si aparat zapomni, če imaš vklopljeno sledenje. V nastavitvah imaš opcije pogosto, normalno zajemanje točk. Ko si presegel 10000 zabeleženih točk aparat začne starejše vnose prepisovati z novimi, kar pomeni, da si zgubil podatke za nazaj, če jih prej ne shraniš pod log fail. Zasedenost pomnilnika za log imaš prikatan v % in zeleno(na pamet!) trak skalo.

Če sem kaj falil, me popravte prosim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

emc, ali lahko odgovoriš še meni:

Se oproščam zaradi moje nevednosti, zanima me pa, kaj pomeni v podatkih:

število točk: 500 (kakšnih točk - muzeji, črpalke, ...., ali so to kraji, ki jih naprej določiš v ruti?)

št. rut / št. točk v ruti: 10 (na kaj se navezuje ta številka, na število rut ali na število točk v edini ruti-kot zgoraj?)

št. točk v sledi: 10.000

Hvala za odgovor.

Tako je kot pravi Raza......recimo 10/100 pomeni, da lahko z aparatom splaniramo 10 rut in vsaka ruta ima lahko 100 točk

Kar pomeni, da če gremo na dopust za 10 dni si lahko splaniramo za vsak dan posebej furo. V sako fura pa lahko, če želimo seveda vnesemo neke točke skozi katere želimo potovati. Te točke so lahko muzeji, bencinske, kampi, zanimivosti itd.

To je to......zato pravim, da za motoriste je res dobro, da se kupi nek aparat, ki podpira vsaj nekaj rut s po nekajveč točkami. Le tako si lahko splaniramo zanimivo pot in ne da se peljemo zgolj po glavni cesti kot vsi ,,običajni'' ali pa po najkrajši, ki je lahko tudi dolgočasna, čeprav načeloma na motorju ni nikoli dolgčas.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. V nastavitvah imaš opcije pogosto, normalno zajemanje točk. Ko si presegel 10000 zabeleženih točk aparat začne starejše vnose prepisovati z novimi, kar pomeni, da si zgubil podatke za nazaj, če jih prej ne shraniš pod log fail. Zasedenost pomnilnika za log imaš prikatan v % in zeleno(na pamet!) trak skalo.

Če sem kaj falil, me popravte prosim!

Te nastavitve nikjer ne najdem :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te nastavitve nikjer ne najdem :unsure:

Če si skal na Zumotu, jih nisi našel! Imajo jih pa nekateri drugi modeli nap.: Quest 2 (Razdalja, čas in auto), Garmin XT (najpogosteje,pogosteje,normalno, manj pogosto in celo najmanj pogosto!)

Zumo elegantno log pretvori v rute po datumu in času, na tebi pa je, da to shranjuješ ali pa pustiš da se prepisuje po isteku teh 10.000 točk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da se mi brati vsega ,imam pa VPRAŠANJE? Imam 500(ojrov)viška za navigacijo, pa me zanima: kaj lahko dobim za te denarce, rabim podatke iz točke A do točke B, pa mal osnove ,ki bi mi jo gdo posredoval(pomagal osvajat osnove navigacije)Vse dobrodošlo.Cena ni ovira( :beer2: :beer2: če se le da)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da se mi brati vsega ,imam pa VPRAŠANJE? Imam 500(ojrov)viška za navigacijo, pa me zanima: kaj lahko dobim za te denarce, rabim podatke iz točke A do točke B, pa mal osnove ,ki bi mi jo gdo posredoval(pomagal osvajat osnove navigacije)Vse dobrodošlo.Cena ni ovira( :beer2: :beer2: če se le da)!

Če maš čas in denar....potem kupi zumota 550........jest mam še dva na zalogi......cena 570 eurov ....novo z računom in garancijo...naložena europa 2008 + adriaroute+srbija+adriatopo.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da se mi brati vsega ,imam pa VPRAŠANJE? Imam 500(ojrov)viška za navigacijo, pa me zanima: kaj lahko dobim za te denarce, rabim podatke iz točke A do točke B, pa mal osnove ,ki bi mi jo gdo posredoval(pomagal osvajat osnove navigacije)Vse dobrodošlo.Cena ni ovira( :beer2: :beer2: če se le da)!

Moj predlog

...če nočeš z zumotom popizdevat...

Popravljeno . Popravil DAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Mi lahko kdo pove kje dobit 8 mestno kodo za city navigator evrope 2008 :wacko: a je zastonj al ne na garminovi spletni strani update, če maš od prej gor naloženo karto?ker mi je pisalo kao da si ga lahko downloadam če se registriram, to sem tudi storu in pol mi je naložlo na pc 2,81gb veliko datoteko in ko jo odprem me po par korakih prašava za kluč izdelka in sicer 8mestno kodo :eek: in ne 25 ku nej bi blo prov.na zadni strani garmina je 8mestna koda ma mi ne pomaga nč. :grrr

Hvala za odgovore.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da sem že enkrat napisal, pa ne vem a sem temo falil (najverjetneje) ali so mi post zbrisali .

Zgubil sem pokrovček od ZUMO-tovega izvijača. Ve kdo če se to dobi kje bolj enostavno kot pri uvozniku ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz lahko rečem samo, da Adriaroute odlično obvlada kolovoze :whistle:

post-5241-1216283857_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz lahko rečem samo, da Adriaroute odlično obvlada kolovoze :whistle:

post-5241-1216283857_thumb.jpg

Lepo si ti to namestil :worship:

Zgleda praw tigrasto :whistle:

Tule maš pa še tigraste pokrove

post-5391-1216287658.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz lahko rečem samo, da Adriaroute odlično obvlada kolovoze :whistle:

post-5241-1216283857_thumb.jpg

Jaz pa nisem preveč zadovoljen, predvsem zaradi klasifikacije cest, poti, stez. Marsikje je odlična lokalna cesta v isti kategoriji kot kak kolovoz ali steza. Tako, da če imaš vključene makadamske ceste te hitro zapelje na kako pot ali celo stezo, ki je ali pa je tudi ni.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zumo elegantno log pretvori v rute po datumu in času, na tebi pa je, da to shranjuješ ali pa pustiš da se prepisuje po isteku teh 10.000 točk.

če jaz prav razumem, garmin riše ruto sproti, glede na pozicijo, kjer se pelješ (in to do 10000 točk).

1) kako naštimaš kako pogosto označuje točke (da bi bile pogoste, kolikor bi si pač nastavil, s tem mogoče tudi več poti zajel)?

2) kako v mapsourcu nastaviš pogled, da ti izriše te točke, kjer si se peljal - jaz jih ne vidim v mapsourcu (sem se tudi trudil nastavit pogled, pa ne najdem) - ko pa sem kliknil na pogled v google earth, jih pa nariše. Na vem pa kako zanesljivo to deluje, ker ko sem preveril, manjkajo koščki poti v tej zabeleženi, kjer sem se sigurno vozil. A je možno, da to kako pobrišeš direktno iz naprave (možno, da sem kaj nehote pritiskal in mi manjka npr. cela korzika - imam le pot od NM do Livorna ter kak km po Bastiji)

3) kako hudiča te točke shraniš (ali se to naredi hkrati, ko shraniš lastne POI in poti)? ali je možno urejat te točke naknadno, da bi npr. pustil in shranil samo tisti del poti, ki bi ga hotel shraniti, ne pa še vse ostale navlake skupaj?

4) lepo prosim še za kak koristen internetni link na stran z uporabnimi nasveti, kjer bi se končno bolje naučil uporabit in izrabit tega zumota.

tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz lahko rečem samo, da Adriaroute odlično obvlada kolovoze :whistle:

post-5241-1216283857_thumb.jpg

Haha, ne govori :D Se včeraj peljem čez en tunel, nevem točno keri (od LJ proti KP), pa mi opozorilo malo pred tunelom da da pridem na neasvaltirano cesto :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da sem že enkrat napisal, pa ne vem a sem temo falil (najverjetneje) ali so mi post zbrisali .

Zgubil sem pokrovček od ZUMO-tovega izvijača. Ve kdo če se to dobi kje bolj enostavno kot pri uvozniku ??

Problem so mi rešili na GEOSET-u. :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodilo se je, da je najljubša podpiralka vseh vogalov v hiši in še vseh ostalih, odobrila odmet denarja v navigatorja. Tu sem potem jaz oblekel hlače in rekel, da če že bo navigator, bo Zümo.

Najprej smo ga zmontirali v avto, ker bo tam doživel prvi večji krst in tam namestitev ni nekakšna znanost.

Na motorcikel pa je nekaj drugega. Dobiš zraven v škatli čuda delov, ki naj bi zadevo na motorciklu držale pokonci. Prostora je, ali pa ni, kakor na zadevo gledaš, dovolj.

post-37-1216584158_thumb.jpg

Kam hudiča obesiti, da bo uporabno in da bo zgledalo?

post-37-1216584263_thumb.jpg post-37-1216584294_thumb.jpg

post-37-1216584320_thumb.jpg

Odločil sem se za sem:

post-37-1216584485_thumb.jpg

Tisti prostor je itak neizrabljen, le ključi drsajo po njem

post-37-1216584404_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rečeno, storjeno. Samo kako namestitev skombinirati s priloženimi deli?

post-37-1216584722_thumb.jpg

Rešitev je v umiku v delavnico in samogradnja.

Tako je, če v delavnico spustiš najdražjo.

post-37-1216584901_thumb.jpg

In tako, če kupiš poceni primež.

post-37-1216584867_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žrtev samogradnje je postal kos aluminijeve pločevine, ki je nekaj let zvesto služil kot smetišnica pri pometanju dvorišča.

post-37-1216595845_thumb.jpg

Aluminij je obstojen in razmeroma mehak, zato za preoblikovanje niso potrebna posebna orodja.

post-37-1216595962_thumb.jpg

No, primež bi že prav prišel ...

post-37-1216596025_thumb.jpg post-37-1216596034_thumb.jpg post-37-1216596046_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvojna debelina bo dovolj močna.

post-37-1216596214_thumb.jpg post-37-1216596224_thumb.jpg post-37-1216596235_thumb.jpg

Če ga preoblikujem kar tako, na oko, bo zadeva vegasta, zato sem pripravil lesen model podstavka.

post-37-1216596381_thumb.jpg post-37-1216596395_thumb.jpg post-37-1216596408_thumb.jpg post-37-1216596421_thumb.jpg post-37-1216596454_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo Zümo gledal vame, sem model dodatno podložil.

post-37-1216597282_thumb.jpg

Nato sem pripravljeni aluminijev trak ovil okoli modela

post-37-1216597292_thumb.jpg post-37-1216597300_thumb.jpg post-37-1216597309_thumb.jpg

in obdelal, da se je usedel na predvidno mesto.

post-37-1216597321_thumb.jpg post-37-1216597331_thumb.jpg post-37-1216597340_thumb.jpg post-37-1216597349_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ni svetega, tudi BMWja si upam navrtati. Dvakrat, da bo bolje držalo in da se ne bo obračalo.

post-37-1216597658_thumb.jpg

Še nekaj rokohitrstva z vijaki in maticami in Zümo stoji na svojem podstavku.

post-37-1216597712_thumb.jpg post-37-1216597720_thumb.jpg post-37-1216597730_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, aluminijev podstavek je postal neopazen in Zümo je tam, kot sem se namenil.

post-37-1216598595_thumb.jpg post-37-1216598605_thumb.jpg post-37-1216598619_thumb.jpg

Še majhna skrivnost z nedeljske poskusne vožnje. Zümo lepo sedi na podstavku, se ne trese in ne upogiba pod pritiskom prsta, je pa nameščen čisto malo postrani, v desno in ne gleda dovolj vame, zato bom dodatni kot, ki sem ga nekaj slik nazaj dodal na leseni model, še za enkrat povečal.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!