Skoči na vsebino

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)


tom rider

Priporočene objave

Garmin Xt ima možnost nastavitev gostote beleženja točk o čemer je pisal emc.

A, je mogoče zunaj že kakšen update za nuvija, da to omogoča?

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče že kdo bolj kritično primerjal AdriaRoute 2.2 in novi CN 2010 ? Me zanima, če je AR bolj ažurna od CN ali jo je CN že šišnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče že kdo bolj kritično primerjal AdriaRoute 2.2 in novi CN 2010 ? Me zanima, če je AR bolj ažurna od CN ali jo je CN že šišnil.

adria route je še zmeraj malenkost boljši......cd 2010 pa se občasno zatika....probano na več aparatih......

tako, da je zaenkrat najbolje imeti adriaroute + topo + cn 2009

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A imajo namen v AR kdaj dodati omejitve hitrosti kot jih ima CN?

In, a misli garmin zrihtati to da če imaš vklopljena oba naprava ne zmrzuje na določenih odsekih?

Popravljeno . Popravil phoebus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodajanje omejitev je za moje pojme neumnost, ker gre za preveč variabilne podatke. Spreminjajo se omejitve, položaj tabel itd.

CN ima zaradi teh tabel polno napak, ki lahko pošteno udarijo po žepu, če bi se na to zanašal.

Glede uporabe kart. Uporabljaj le eno karto, ker te karte niso namenjeno, da se prekrivajo. V slednjem primeru naprava 2x ali 3x riše isto okolico.

Enaka navodila dajejo tudi drugi proizvajalci posamičnih kart.

AR ima še vedno bolj ažurno cestno mrežo in tudi bistveno več POI točk, vendar pa je CN sedaj na takšnem nivoju, da se da shajati že brez AR.

(karte za AR in CN za Slovenijo dostavlja isti proizvajalec=Monolit, so tudi v TISu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nalaganju kart je pač treba biti pazljiv v toliko, da iz CN EU pač ne nalagaš kart, za katere imaš na razpolago podrobnejše lokalne mape, kot so AR(brez področja SCG!), SCGR,.....

V glavnem pošlihtaš tako da se karte ne podvajajo in je vse OK.

Odmisliti moramo mišljenje, da moramo imenti naložene vse karte, če jih rabimo ali pa ne!

Manj naloženih kart pomeni hitrejše iskanje in tudi hitrejše preračunavanje poti vsled manj podatkov,ki jih je potrebno obdelovati napravi.

Moje razmišljanje. Če se motim me popravite!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo držalo. Več vključenih kart za isto področje pomeni samo probleme pri navigaciji. Imel naloženih na kartici okoli 10 kart ad nas do Turčije (HVALA Avtomoto) delovalo je vse BP. Po potrebi pa sem vključeval karto področja, kjer sem se trenutno nahajal.

V Istambulu, ko smo se "zaplezal" je "Mica" pokazala svojo vrednost.

Montirano sem imel pa takole:

post-7865-1241077022_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je kot sem napisal in kot (ne)deluje tudi v praksi.

Proizvajalci nekaterih detajlnih kart priporočajo, da so vklopljene samo karte, ki se uporabljajo.

Tudi kombinacija med CN in npr. AR ni dobra na nekaterih napravah, čeprav se območja ne prekrivajo. Včasih je že težava pri stikih med kartami in sicer na meji, ko ne najde.

Ko se voziš po EU vklopi CN, ko balkaniziraš in po vzhodu pa druge karte.

Adriatopo je samo kozmetični dodatek, ki nima pravega pomena pri motonavigaciji. Gre pa razvoj v to smer, da se bosta karti združili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......proble pri aparatih je ta, da za preračunavanje poti ipd rabi interni spomin.....in če smo ga prenaložili z raznimi poi točkami, zemljevidi mp3-ji pride do tega, da mu za razmišljanje-procesiranje pustimo premalo prostora, zato pa prihaja do sitnosti......

...jaz kolegom nalagam zadevo takole.....glede na to, da se večji del leta vozimo po balkanu naložim na aparat samo adria route s tem dosežemo na aparatu obiiilico prostega spomina in omogočimo hitro delovanje....na sd kartici pa so vse ostale karte od CN, DO MADŽARSKE TURČIJE IPD......tako je zadeva lepo enostavna....in kadar teh kart na sd kartici ne rabimo, damo kartico ven in vstavimo 4 gb sd z glasbo ali kar pač želimo.....

Popravljeno . Popravil emc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Idealno je itak da imaš BT ali kabl, da poslušaš napotke, tako da ni potrebe po gledanju na napravo. Nuvi 550 BT nima, ima izhod za slušalke?

26042009102.jpg

Jaz imam tako, no Oregon se sam vklopi le ob spremembi smeri, tako da ni potrebno špegat. Je pa isto v liniji s števci in celo gumbi so dovolj veliki za rokavico.

Živ. Ali mi lahko poveš, če:

1. OREGON lahko kaže npr. števec( potovalni računalnik) na zemljevid pa preklopi le ob spremembi smeri

2. Kaj misliš z tem, da se sam vklopi le ob spremembi smeri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. če imaš pogled na "potovalnem računalniku" ob spremembi smeri ne preklopi na karto.

Vendar pa je zadnji FW prinesel opcijo, da si nastaviš na karti poljubne podatke tako da ne rabiš potovalnega računalnika.

Tako si lahko po novem nastaviš na karti vse podatke iz board computera poljubno.

147.jpg355.jpg

potovalni računalnik in zemljevid brez podatkov

284.jpg287.jpg292.jpg

Možnosti postavitve podatkov na karti.

308.jpg270.jpg

Podatki na karti

Vendar pa lahko tudi na karti potem spreminjaš posamezne podatke za kaj drugega.

320.jpg326.jpg331.jpg335.jpg

skratka vsa 4 polja nastavljaš poljubno, fajn je da kaže npr. koliko je do cilja in brzino, torej 2 polji.

2.

Oregon ima opcije za varčevanje z baterijo itd. Jaz imam npr. nastavljeno na 30s, kar pomeni, da pri navigiranju, ko je treba spremeniti smer, se vklopi ekran in kaže zemljevid. Ko pa se vozi samo ravno oziroma ni sprememb pa se po 30s izklopi ekran in da vozniku vedeti, da ni nobene posebnosti. Bolje kot če bi bil ekran nonstop vklopljen in bi moral nonstop gledati.

To sem mislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni dela zumo Ok. na stari verziji, se mi je pa plavi zobek updejtal :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, že dolgo ni bilo final uradnega. Precej delajo na beta verziji.

Tu je zadnja "Uradna" beta 2.97, s katero se je ogromno spremenilo od zadnje final verzije.

https://buy.garmin.com/shop/store/downloads...5&pID=14903

Hvala za tole. Sem že sprobal.Vem, da ti oregona nimaš za kolo, vendar me zanima, kako naj nastavim vodenje, da bo čim bolj uporabno.Torej nebi, da me pelje po cestah, kjer se ne sme z kolesom...

Pa še tole. V mapsuorce si naredim načrtovano pot iz točk npr 1, 2, 3, 4, 5.Če se v to načrtovano pot vklopim npr v točki 3, ali bo vodenje proti točkt 1, ali pa bo vodenje od 3 naprej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima keri kakšne izkušnje z navigacijo "myguide4300" ali pa "3300" za v avtu,

ali je primerljivi garmin nuvi 250W,

hvala za morebitne odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnji reviji VIP (zveza potrošnikov SLO) je obširen test navigacijskih naprav: Prvih 5 mest zasedajo TOM TOM ovi modeli: G0230, G0730, G0940, ONE, GO740) , SLEDI Garminov NUVI 255 IN Navigon 7210...naprej pa nekako pomešani ostali Garminovi in Navigonovi modeli... Drugo polovico lestvice začenjajo 4 MIO MOV MODELI, na koncu pa BLAUPUNKT in BECKER, ter na repu, najcenejši NAVGEAR STREETMATE...

:rolleyes:

...SEVEDA JE testirano vse mogoče in ne samo navigiranje, za kar so praktično vse razmeroma dobre... Razlike se pojavljajo predvsem pri prijaznosti do uporabnika, nadgradnji kartografije, dodatnih funkcijah, ceni itd...

:rolleyes:

Testirani so tudi telefoni, ki si sledijo takole (navigacija): Blackberry 9500, Samsung Omnia, HTC Diamond, Nokia n79, Sony Erik. x1, Samsung sgh g-810, nokia E-71, Sony Er c905.

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res zanimivo, glede na to, da ima tomtom najslabše karte :) (mislim za naš del in jugovino).

Po drugi strani pa če človek pozorno prebere te teste in tudi v praksi vidi druge navigacije, opazi da gre večinoma le za malenkostne razlike. Še bolj je zanimivo, da je na 5. mestu vstopni/osnovni model Garmina, ki je očitno premagal starejše brate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res zanimivo, glede na to, da ima tomtom najslabše karte :) (mislim za naš del in jugovino).

Po drugi strani pa če človek pozorno prebere te teste in tudi v praksi vidi druge navigacije, opazi da gre večinoma le za malenkostne razlike. Še bolj je zanimivo, da je na 5. mestu vstopni/osnovni model Garmina, ki je očitno premagal starejše brate.

...saj v testu tudi navajajo, da tom tom še vedno nima uradnega zastopnika v SLO, pokritost pa je očitno po novem že OK... Pri vstopnem garminu pa ga je po mojem na najboljše mesto zavrtela cena, saj za razliko od ostalih big bratov ne ponuja bistveno manj + enostavnost za uporabo...

...bolj sem presenečen nad zadnjimi mesti Beckerja in Blaupunkta (zmogljivost, varnostna opozorila, uporabnost) , kar si nekako ne bi mislil - Vsi MIO MOV modeli so dobili boljše ocene... :unsure:

Osebno ne poznam nič od tega, vozim še vedno brez, za vsak slučaj pa (če kaj iščem) vklopim na OMNIji Garmina (naložen CN in zadnji AR), pa čist v redu dela... :rolleyes:

Kar osebno najbolj ZAMERIM GARMINU pa mislim da drugje ni nič boljše je TIPKOVNICA v obliki ABECEDE! Res za zgubljat živce, ko ičeš črke! :headbang::headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede tipkovnice......samo ta pravi model moraš nabavit, da ima nastavitev tipkovnice ''qwerty'' in to je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!