_Fingi_ Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Hm, men je po 10ih minutah na ful po AC zaribal... al sm meu smolo, al kaj je blo, ne vem... eni pravjo da se normalno da tud dolg časa da na ful pelat :rolleyes: Več k 130, 140 se pa dalj časa nočem več vozt :rolleyes:
jest Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 PozdravljeniZdaj sm tut jst kupu ta motor pr langusu. Pa me zanima če se pelem neki časa po avtocesti če tu res tako hmal zariba Poleg motorja si dobil kakovostna navodila v slovenščini. Preberi poglavje o utekanju novega motocikla. Dodatno si dobil še obesek s kratkimi navodili za telebane. Če pa imaš bralne težave... Ti pomagam s primerjavo: sex od začetka je vedno zelo kratek, sčasoma postaja vedno bolj zanimivo, udarno in trajajoče. Tako tudi delaj z novim motorjem - nežno, ne goni ga do konca. Ko se te bo Husa navadla in ti nje, pa bosta uživala. In za vse sanjače o ven blokadi: modeli od 07 naprej: če hočeš da seka kokr treba (kogar zanima lahko pride probat našo odprto testno WRE): - Husqvarna ponuja Racing kit, ki zajema racing resonanco in kit za predelavo uplinjača. Moč se približa 2/3 moči WR modela (cca 24 KM). Vgradnja tega kita izniči 2 letno garancijo na dvotaktniku. NIKAR delati mesarsko klanje po original katalizatorski resonanci kokr je par postov prej. Če bo ta gospodič sanjal o garanciji imamo dokazno gradivo iz foruma. -
jest Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Hm, men je po 10ih minutah na ful po AC zaribal... al sm meu smolo, al kaj je blo, ne vem... eni pravjo da se normalno da tud dolg časa da na ful pelat :rolleyes: Več k 130, 140 se pa dalj časa nočem več vozt :rolleyes: 90% zaribavanj pri dvotaktnikih je zaradi nepravilno ogrete mašine predvsem pri temperaturi okolice nižje od 10 st.C. Zakaj? Če odpeljete takoj po štartu hladne mašine, se motor ogreva > termostat je zaprt. Če že kmalu po štartu začnete voziti s hitri tempom (npr.100 km/h) se hladilno sredstvo v hladilniku pri temperaturi okolice npr.5 st C ohladi pod ledišče. Ko termostat začne odpirati, spusti ledeno mrzlo hlad.sredstvo v stene valja. Valj se v trenutku skrči in zagrabi bat. Hladno ribanje spoznate po svetlih risih na batu. In to ribanje poznate vsi uporabniki dvotaktnikov. preprečevanje: vsi hladilniki pri dvotaktnikih so predimenzionirani. Npr. Husqvarna WRE ali SM 125 lahko normalno funkcionira s samo enim hladilnikom. ZATO. V mrzlih obdobjih (pomlad , jesen) VEDNO pokrijte do 2/3 levi in do 1/2 desni hladilnik (jaz to delam z močnim širokim samolepilnim trakom). Ko pride konec maja pa zadevo odstrante (kdor ima SM lahko pusti 1/2 pokrito na levem hladilniku). LP
jest Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 nvm js sm pelov to k langusu kr pr nemu sm tud motor kupu tko da zei nvm ce mi je nastelov frgazar pa oljno pumpo morm poj it prov prasat. Nič se ne štela, mora se zamenjati tri dize, zamenjati se mora glavna igla in zamenjati se mora ovalni difuzor. Seveda sledi tudi menjava resonance. Odvisno od zunanje temperature je potrebno prilagoditi glavno dizo, da ni prebogata gorivna zmes (ko je zunaj hladno je zmeraj preveč bencina (to ugotoviš po sajasti svečici in mokrem koncu glušnika). Seveda Husa s tako predelavo postane trenutno najhitrejša endura za mulce in tud SM rata raketa. Je pa menjava bata in ojnice bolj pogosta. Če te zanimajo podrobnosti, vpraš. LP
_luke_ Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Te husqvarne so ene najlepših med SM...kakšne so kej cene?
anzevovk Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 Te husqvarne so ene najlepših med SM...kakšne so kej cene? Ja polna cena je 4599€
TheDude Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 kje je kšn prodajn mest/salon da bi jo loh šu pogledat pa mogoče en krog šu z njo. Ker na uradni strani husqvarne so stari podatki ker unga v mengšu ni več pa a gdo ve gdo je generalni uvoznik
JFinK Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 kje je kšn prodajn mest/salon da bi jo loh šu pogledat pa mogoče en krog šu z njo. Ker na uradni strani husqvarne so stari podatki ker unga v mengšu ni več pa a gdo ve gdo je generalni uvoznik welcome! ;)
anzevovk Objavljeno Marec 9, 2008 Opozori Objavljeno Marec 9, 2008 jst sm ga pr langusu kupu drugač se mi pa zdi da je uvoznik zupin
anzevovk Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Ej malo pomoči. Zakaj mi na števcu noče pokazat obratov(r.p.m). Povsod v navodilih kaže da je obstran jst ga pa nimam. Kdo ve kako se to naredi da bi tut jst mu to ob stran
jest Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Ej malo pomoči. Zakaj mi na števcu noče pokazat obratov(r.p.m). Povsod v navodilih kaže da je obstran jst ga pa nimam. Kdo ve kako se to naredi da bi tut jst mu to ob stran V slovenskih navodilih lepo piše z rdečo barvo: TA TIP MOTOCIKLA NE PRIKAZUJE ŠT.VRT.MOTORJA. Če nimaš slovenskih navodil mi prosim piši post. Jih dobiš po pošti. Ta enak merilnik se uporablja na modelih TE 250, 450 in 510 kjer podpira funkcijo Vrt/min. Modela 125 WRE in SM te podpore iz elektronike nimata zato tud ni "lojtrce", ki kaže vrtljaje. LP
jest Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 kje je kšn prodajn mest/salon da bi jo loh šu pogledat pa mogoče en krog šu z njo. Ker na uradni strani husqvarne so stari podatki ker unga v mengšu ni več pa a gdo ve gdo je generalni uvoznik zastopnik: ZUPIN MOTO-SPORT (izdelava SLO weba kmalu), mail: husky.moto.sport@siol.net prodajalci: LANGUS MOTOCENTER Podnart Gorenjska, mail: langus.motocenter@siol.net TMR Dol pri Hrastniku, mail: tmr.motorracing@netsi.net STONAURO, Ljubljana, mail info@stonauro.si TRGOMOTO KRŠKO, krško, mail: info@trgomoto.si KMC KLEKL, Murska Sobota, mail: klekl@siol.net YOGI, Velenje, mail: yogi.motocenter@siol.net
jest Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 da bi jo loh šu pogledat pa mogoče en krog šu z njo. Zastopnik ZUPIN ima testno WRE 125 z vgrajenim racing kitom. meiljaj (husky.moto.park@siol.net) in se dogovori; če nimaš ispita se boš pa peljal na njihovem enduro/motokros poligonu.
TheDude Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 ok hvala za vse informacije o prodajalcih
mcteraz Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 Kje je pa zdej stonauro, k v Črnučah zgleda renovirajo al kaj delajo?
jest Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 Kje je pa zdej stonauro, k v Črnučah zgleda renovirajo al kaj delajo? poklič 031 325 500 al pa 041 733 199
Gregc Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 90% zaribavanj pri dvotaktnikih je zaradi nepravilno ogrete mašine predvsem pri temperaturi okolice nižje od 10 st.C. Zakaj? Če odpeljete takoj po štartu hladne mašine, se motor ogreva > termostat je zaprt. Če že kmalu po štartu začnete voziti s hitri tempom (npr.100 km/h) se hladilno sredstvo v hladilniku pri temperaturi okolice npr.5 st C ohladi pod ledišče. Ko termostat začne odpirati, spusti ledeno mrzlo hlad.sredstvo v stene valja. Valj se v trenutku skrči in zagrabi bat. Hladno ribanje spoznate po svetlih risih na batu. In to ribanje poznate vsi uporabniki dvotaktnikov. preprečevanje: vsi hladilniki pri dvotaktnikih so predimenzionirani. Npr. Husqvarna WRE ali SM 125 lahko normalno funkcionira s samo enim hladilnikom. ZATO. V mrzlih obdobjih (pomlad , jesen) VEDNO pokrijte do 2/3 levi in do 1/2 desni hladilnik (jaz to delam z močnim širokim samolepilnim trakom). Ko pride konec maja pa zadevo odstrante (kdor ima SM lahko pusti 1/2 pokrito na levem hladilniku). LP Kaj pa če motor pri recimo 5-10 stopinjah ogrevaš 5 minut, spelješ in ga voziš tam do max 4-5 k rpm po mestu, brez da bi prekril hladilnik. Ko pa prevoziš tam 15 kilometrov pa dvigneš hitrost na 100 km/h in se teperatura vode spusti (konkretno pri Aprili ko ima prikazovalnik 3 črtice) za eno črtico. Zna to biti kaj škodljivo?
k0ci Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 jest, to pa ne vem če drži kar si napisal......termostat ima namreč jedro iz voska in še nekih primesi, ko se ta vosek zaradi visoke temperature stali, začne termostat odpirat (odpira ga fedr ki je v njem).......proces pa poteka tudi obratno, če steče skozi termostat mrzla voda, se vosek v njem strdi in zopet zapre termostat, tako da ledeno mrzla voda nikoli ne pride v cilinder.....pa še to: termostat ne deluje po principu ON/OFF, ampak lepo postopoma odpira, lahko je samo 20% odprt če je treba, in tista tvoja ledeno mrzla voda se pomeša z vročo ko pride v cilinder, tako da je nemogoče da bi kar naenkrat komplet cilinder zalila ledeno mrzla voda
jest Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 jest, to pa ne vem če drži kar si napisal......termostat ima namreč jedro iz voska in še nekih primesi, ko se ta vosek zaradi visoke temperature stali, začne termostat odpirat (odpira ga fedr ki je v njem).......proces pa poteka tudi obratno, če steče skozi termostat mrzla voda, se vosek v njem strdi in zopet zapre termostat, tako da ledeno mrzla voda nikoli ne pride v cilinder.....pa še to: termostat ne deluje po principu ON/OFF, ampak lepo postopoma odpira, lahko je samo 20% odprt če je treba, in tista tvoja ledeno mrzla voda se pomeša z vročo ko pride v cilinder, tako da je nemogoče da bi kar naenkrat komplet cilinder zalila ledeno mrzla voda SAMO posredujem izkušnje izdelovalca in izkušnje inženirjev ter tehnikov ki se že desetletja ubadajo z dvotaktniki. Da, tvoj opis je pravilen toda odpove pri zelo malih prostorninah tekočinsko hlajenih motorjev na notranje izgorevanje, ki imajo vsi predimenzioniran volumen hladilne tekočine. Teoretično bi 125 ccm lahko hladil z dva do tri deci, ne pa z litrom in več. Ker izdelovalec noče gemblat ( npr.zakoplješ enduro v blato in dve minuti koplješ s kolesom na mestu - predimenzioniran hladilnik v tem primeru prija mašinci) pač nardi sistem z večjim hladilnikom in povečanim volumnom. Da, tvoj opis ima pomanjklivost: krogotok vračanja hladilne vode iz hladilnika se začne v vznožju cilindra, objame steno valja in se konča na vrhu glave kjer je navadno termostat. Torej: ko termostat odpre, se sproži krogotok, ki potisne zelo ohlajeno tekočino iz hladilnika (vožnja pozimi brez zakritega hladilnika) v vznožje cilindra in okoli valjne puše (če je). preden termostat zazana (ker je pač na vrhu) ohlajanje, je mrzla voda že dosegla steno valja in ga ohladila. Ta problem je manj pereč pri večjih prostorninah in večji inertni masi motornega bloka (večvaljniki, štiritaktniki). Skratka verjem izkušnjam in pokrivaj hladilnik zgodaj spomladi, pozimi in pozno jeseni!
timsladic Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 živjo Mene pa zanima pri tej husqvarni supermoto ki ima opcijo racing kita. A je v tem kitu samo resonaca tisti deli za frgazeer ali tudi kakšen racing cilinder kit. lp
budacki Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 živjoMene pa zanima pri tej husqvarni supermoto ki ima opcijo racing kita. A je v tem kitu samo resonaca tisti deli za frgazeer ali tudi kakšen racing cilinder kit. lp Kolikor sem jst razumel Jesiha je omenil samo resonanco( izpuh + nekaj diz ). Pozanimaj se pri njih pa sporoci, ker tudi sam bi dal na svojga Husqija ce se ne proda ksn KIT!
Priporočene objave