Skoči na vsebino

Servisna kultura rešuje življenja


Priporočene objave

Ima v marsičem prav, avtor članka........

na katerem motorističnem forumu pa je gledal test????? :)

ni sličajno mislil tega članka????

Popravljeno . Popravil Provokator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

animivo pa je, da celo "strokovnjaki" podpirajo deviantno vedenje. Brskal sem namreč po spletu in na enem od bolj znanih motorističnih forumov opazil test nove športne honde. Članek sem z zanimanjem prebral. Zbodle pa so me priložene fotografije. Testni voznik, oblečen v kavbojke in lahko jakno, obut pa le v superge, je bil fotografiran na odprti cesti pri vožnji po zadnjem kolesu, sprednjem kolesu, v stoječi drži z na hrbtu prekrižanimi rokami itd. Ko sem urednike omenjenega foruma "oplazil" s pripombo, da veljajo za resen forum in da so slike neprimerne in slab vzgled mladim motoristom, so mi nemudoma prepovedali dostop do njihovega foruma in me blokirali. Škoda. Mladi zmeraj iščejo vzgled pri starejših, in če so vzgledi slabi, se bo posledično verjetno nekomu nekaj zgodilo. A ne dobrega.

:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima v marsičem prav, avtor članka........

na katerem motorističnem forumu pa je gledal test????? :)

ni sličajno mislil tega članka????

to je Gattolina ... naj še v članek napiše, kako hitro se on vozi .... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je Gattolina ...

kdo je Gattolina?

tisti v Večeru, ali tisti na Motosvetovem testu v kavbojkah???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo je Gattolina?

tisti v Večeru, ali tisti na Motosvetovem testu v kavbojkah???

ne, tisti na motosvet testu je pa RVT... "najhitrejše kavbojke na svetu" ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer nič takega, da še ne bi vedeli .)

samo, da pa Črnogorce daje za zgled :slap:, mogoče so umirili promet tujcev........njihovih fičfiričev pa ziher niso :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisna kultura sigurno rešuje glave - pregreta glava pa nima veze s servisiranim motorjem! Peljite se čez vikend po deželi in opazujte določene tipe, kako se z žarečimi glavami podijo po naših cestah, ki komaj zaslužijo to ime.

Servis moraš imeti narejen v glavi - to je ključni faktor za dolgo in zdravo dvokolesno kariero! Do tega servisa se pa moraš dokopati sam s svojo glavo. Uradni serviserji ti ne morejo pomagati.....

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, zanimiv članek, ki jasno nakazuje, da človek ne ve ali pa noče vedeti kaj točno govori, pri tem posplošuje in trosi neresnične podatke med tem, ko na široko moralizira in se dotika neizpetih, vedno istih, gostilniških debat... Pri teh debatah smo vsi pametni, kaj bi bilo potrebno storiti, tisti, ki smo pa kasneje probali zadeve postaviti tudi v realnost, smo pa kaj hitro ugotovili, da je stvar mnogo bolj kompleksna, kot se sliši ob piru in soku! Občutek sem dobil, kot da zna g. Dreu samo pametovati, za motorizem pa sam ni storil še nič kaj posebnega v smislu izboljšanja varnosti motoristov! No takih pametnjakovičev je v Sloveniji glede na število prebivalcev očitno veliko (se ve, statistično gledano, kako pa drugače... ;) )!

Predvsem kritizira policijo, ki je v zadnjem času naredila vidni napredek pri konstruktivnem sodelovanju z določenimi motorističnimi organizacijami za izboljšanje varnosti motoristov.

Verjetno mi boste pod nos vrgli statistiko, ki je resnično slaba in pričakujem, da se bo še nekoliko poslabšala, a potrebno je vedeti, da je ta slaba statistika odraz preteklega zapostavljanja motorizma v Sloveniji. Torej, rezultati truda, ki ga določeni trenutno vlagamo v izboljšanje varnosti za motoriste, se bodo pokazali čez nekaj let tudi v statistiki, v kolikor smo zdaj na pravi poti.

V svojem članku omenja, da so ga zmotile slike v testu motocikla in da bi se morali v takšnih testih obnašati že skoraj nad angelsko... No, tukaj se resnično pokaže, kako naiven je g. Dreu, ko pričakuje od KOMERCIALNEGA!!! medija, da bo prevzel vlogo vzgoje, ker so ostale vzgojne inštitucije očitno zatajile. To je približno tako, kot če bi na KOMERCIALNIH TV prepovedali vse filme v katerih se streljajo, seksajo, se drogirajo,... Lepo vas prosim, saj niso to izobraževalno, vzgojni zavodi, kljub temu, da imajo takšni mediji velik vpliv na množice. In kdo je ustvaril te medije? Vsi mi, ki jih gledamo zato, ker nas to očitno zanima. Če ste doma pozabili vzgojiti otroke, ne pričakujte, da vam jih bodo motoristične revije, računalniške igrice, TV...In mu res verjamete, da je bil izključen iz skupnosti zaradi nedolžnega opozorila, da članek ni OK???

Na koncu bi povabil vse (tudi g. Dreu Igorja), ki imate ideje in jih boste pripravljeni tudi izpeljati, da se pridružite organizacijam, ki že poizkušajo izboljšati status motorista v Sloveniji ali pa se na to pot odpravite sami in nehajmo samo pametovati. Več nas bo, bolj bomo uspešni.

Lp, Blaž Žganjar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav čudi, da ni omenil Maksijevo delavnico varne vožnje... mogoče še ni slišal zanjo :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni taisti dreu dajal neke pobude za Slovenski Cannonball? :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav čudi, da ni omenil Maksijevo delavnico varne vožnje... mogoče še ni slišal zanjo :headbang:

če pa ni iz ljubljane........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav maš.. če ni iz Ljubljane in piše članke za stanje na moto sceni cele Slovenije, mu ni treba tega vedet... jaz nisem iz Trebnjega, pa slučajno vem, da bo varna vožnja organizirana v Trebnjem :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem kritizira policijo, ki je v zadnjem času naredila vidni napredek pri konstruktivnem sodelovanju z določenimi motorističnimi organizacijami za izboljšanje varnosti motoristov.

To, da nekaj predstavnikov policije pije špricarje skupaj s predstavniki motoklubov in društev, ni nič drugega, kot metanja peska v oči.

Dokler to bluzenje ne bo izboljšalo stanja na naših cestah, ni vredno niti papirja, na katerem je zapisano.

Sicer pa je policija že nakazala kako bo delovala na področju prometa (ne samo pri motoristih) v naslednjem obdobju.

Ker višje kazni in radarji niso pomagali, bodo sedaj kazni še višje in še več radarjev.

V svojem članku omenja, da so ga zmotile slike v testu motocikla in da bi se morali v takšnih testih obnašati že skoraj nad angelsko... No, tukaj se resnično pokaže, kako naiven je g. Dreu, ko pričakuje od KOMERCIALNEGA!!! medija, da bo prevzel vlogo vzgoje........

Mislim pa, da bi lahko od nekoga, ki se v tem postu na veliko hvali, koliko je storil za varnost motoristov, da takih oslarij ne bo delal.

Ampak ker razumem, da so testi del tvojega dela, od katerega živiš, bi lahko napisal, da si stvari počel na dirkališču, ali pa na zaprti cesti, kot to napišejo v reklamah, ki jih vidimo na zahodnih medijih (čeprav sem prepričan, da DSF ne zapre ceste na Falzarego, ko testirajo novega BMW M3.... ), ne pa da napadaš tistega, ki je tvoje početje kritiziral.

Res pa je, da če gre nekdo kravi v rit, meni ni treba iti za njim. Tako, da tudi meni, ki sem bral ta test, ni treba delati stvari, ki sem jih videl tam.

Stvar se zaplete samo, ko bo ata 18-letnemu mulotu kupil CBR600RR, in ta bo z njo počel stvari, ki si jih počel ti in se polomil, potem pa bo njegov ata poskusil nekaj denarja od tebe dobiti. In verjemi, da bi mu uspelo. Zato ti priporočam, da malo preštudiraš, kaj boš napisal na koncu svojih člankov in testov. Zaradi tebe samega, ne zaradi drugih.

Na koncu bi povabil vse (tudi g. Dreu Igorja), ki imate ideje in jih boste pripravljeni tudi izpeljati, da se pridružite organizacijam, ki že poizkušajo izboljšati status motorista v Sloveniji ali pa se na to pot odpravite sami in nehajmo samo pametovati. Več nas bo, bolj bomo uspešni.

Lp, Blaž Žganjar

A to si zdaj resno mislil, ali je spet samo pisarija?

Jaz sem pred tremi leti bil na šoli varne vožnje pri MAKSIju in bil navdušen.

Tako navdušen, da sem na Ptuju organiziral prostor, ki je večji od tistega v LJ, bil pripravljen prevzeti celotno organizacijo prireditve, reklamo, zbral sem v današnjem denarju 700€, pa vseeno ni bilo nikogar.

Tako, da še vedno dvomim, da je tvoj poziv kaj dosti vreden.

Lp, Danijel Noterzberg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem kritizira policijo, ki je v zadnjem času naredila vidni napredek pri konstruktivnem sodelovanju z določenimi motorističnimi organizacijami za izboljšanje varnosti motoristov.

tukaj se sigurno ne strinjam s tabo, policija je zelo neučinkovita in nestrokovna, če pa je napredek pri konstruktivnem sodelovanju še ne pomeni, da nižji nivoji počnejo stvari v skladu z višjimi kar vsekakor ne, da pa ne omenjam strokovnosti, ki je zelo šibka in še peša..... :grim :devil: :grim :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V črni gori sem videl domače motoriste samo brez tablic s pobritimi glavami katere so krasile sončna očala pa kratke hlače in japanke :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da nekaj predstavnikov policije pije špricarje skupaj s predstavniki motoklubov in društev, ni nič drugega, kot metanja peska v oči.

Dokler to bluzenje ne bo izboljšalo stanja na naših cestah, ni vredno niti papirja, na katerem je zapisano.

Sicer pa je policija že nakazala kako bo delovala na področju prometa (ne samo pri motoristih) v naslednjem obdobju.

Ker višje kazni in radarji niso pomagali, bodo sedaj kazni še višje in še več radarjev.

Mislim pa, da bi lahko od nekoga, ki se v tem postu na veliko hvali, koliko je storil za varnost motoristov, da takih oslarij ne bo delal.

Ampak ker razumem, da so testi del tvojega dela, od katerega živiš, bi lahko napisal, da si stvari počel na dirkališču, ali pa na zaprti cesti, kot to napišejo v reklamah, ki jih vidimo na zahodnih medijih (čeprav sem prepričan, da DSF ne zapre ceste na Falzarego, ko testirajo novega BMW M3.... ), ne pa da napadaš tistega, ki je tvoje početje kritiziral.

Res pa je, da če gre nekdo kravi v rit, meni ni treba iti za njim. Tako, da tudi meni, ki sem bral ta test, ni treba delati stvari, ki sem jih videl tam.

Stvar se zaplete samo, ko bo ata 18-letnemu mulotu kupil CBR600RR, in ta bo z njo počel stvari, ki si jih počel ti in se polomil, potem pa bo njegov ata poskusil nekaj denarja od tebe dobiti. In verjemi, da bi mu uspelo. Zato ti priporočam, da malo preštudiraš, kaj boš napisal na koncu svojih člankov in testov. Zaradi tebe samega, ne zaradi drugih.

A to si zdaj resno mislil, ali je spet samo pisarija?

Jaz sem pred tremi leti bil na šoli varne vožnje pri MAKSIju in bil navdušen.

Tako navdušen, da sem na Ptuju organiziral prostor, ki je večji od tistega v LJ, bil pripravljen prevzeti celotno organizacijo prireditve, reklamo, zbral sem v današnjem denarju 700€, pa vseeno ni bilo nikogar.

Tako, da še vedno dvomim, da je tvoj poziv kaj dosti vreden.

Lp, Danijel Noterzberg

Glede policije: se vidi, da o zadevah nimaš pojma in da kar nekaj flancaš, pri tem pa sediš križem rok....Policija je le delček v mozaiku, ki trenutno ni sestavljen pravilno...

Glede opozorila pri testu kje smo vozili. Če nisi opozil smo vozili tudi po Grobniku, še manj pa si opazil tekst na koncu, ki omenja ravno to o čemer si pisal.... (beri dosledno potem pametuj)

Kar se tiče delavnice za 700€!!! Pa kaj ti misliš, da je možno v tem trenutku kupiti društvo MAKSI. Pa saj nismo profesionalci. Problem ni v denarju, ampak v ljudeh, ki bi delali in znajo delati. Ponavadi obstajajo samo nakladači kot si ti. Če bi bil resnično pripravljen nekaj organizirati, tudi bi.

Pa sej imamo v Sloveniji vsaj dve komercialni šoli varne vožnje (AMZS in BMW), ki sta vedno pripravljeni priti za denar, lahko pa bi se lotil zadeve tudi sam...

tukaj se sigurno ne strinjam s tabo, policija je zelo neučinkovita in nestrokovna, če pa je napredek pri konstruktivnem sodelovanju še ne pomeni, da nižji nivoji počnejo stvari v skladu z višjimi kar vsekakor ne, da pa ne omenjam strokovnosti, ki je zelo šibka in še peša..... :grim :devil: :grim :devil:

V kakšnem smislu je policija nestrokovna???

Nisem napisal, da je policija popolna, ampak da se stvari izboljšujejo na bolje in tudi na katerem področju!

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem članek, prebral sem test Honde in mislim sledeče: Igor Dreu piše rahlo neumnosti, sicer pa je to počel že, ko je pisal teste avtomobilov v Večerovi avtomobilski rubriki. Že takrat mu noben avto ni bil dovolj močan in hiter, hvalil se je, da je vozil preko 200 na uro po naši avtocesti (pred več kot 10 leti), enkrat je imel celo nesrečo v MB s testnim avtomobilom, pa pisal je neumnosti v stilu, če se dva avtomobila, ki vozita vsak 100 na uro čelno zaletita, je to enako trku v zid z 200 na uro.

Tudi izjava, da za varnost ni nič predrago je neumnost. Potem bi vsi vozili tanke, ki so verjetno najvarnejši, saj lahko pretečo oviro preprosto razstreliš ali pregaziš. No resno: varnost je odvisna od količine denarja, ki jo vložiš vanjo (čeprav ne premo sorazmerno) ampak nekdo si lahko privošči več varnosti, drugi pa manj. Sicer bi prodajali samo eno vrsto čelad (najboljše) in eno vrsto zaščitne opreme. Podobno je s servisiranjem: marsikdo ima denar in daje motor na pooblaščeni servis, kjer verjetno delajo preverjeni mojstri, včasih pa tudi kak vajenec, ki je po sili razmer pristal v avtomehanski šoli, ker za gimnazijo ali pedagoško ni zbral dovolj točk (moj znanec je pred 30 leti po končani osnovni šoli šel na počitniško prakso v avto servis in po enem tednu delal nulte servise na stoenkah). Drugi so tehnično izobraženi ali pa spretnih rok in s Haynesovimi navodili sami vzdržujejo svoj motor, tretji ga peljejo k znancu, ki sicer dela na servisu doma pa fuša. Nekaj neumnosti pa se najde tudi tukaj (kak pametnjakovič, ki obvlada vse po vrsti ali brezbrižnež, ki opozorilno lučno raje izklopi, da ga ne moti med vožnjo).

Večja verjetnost je, da bodo prvi imeli bolje vzdrževan motor (vsaj vgrajeni deli bodo originalni = dragi, če jim ne bodo podtaknili kaj druga pa še z njihovega novega motorja sneli kak nov del in ga zamenjali za rabljenega), drugi in tretji pa bodo ob dovolj pazljivem delu in vsaj primerljivo dobrih nadomestnih delih prav tako imeli brezhiben motor, pomanjkanje znanja pa nadomestijo s pedantnostjo in iskanjem nasvetov.

Toliko o članku o servisni kulturi.

Kar se tiče blokade foruma je iz komentarjev razbrati, da jih je več, kot le "oplazil" s pripombo, ki pa je po mojem mnenju popolnoma upravičena.

Takšne slike testiranja ne sodijo na noben resen motociklistični forum. Postavljanje na kolo in vožnja stoje (razen, če je stal v mirovanju) niso test motorja ampak preseravanja testnega voznika (podobno, kot bi pri testu avtomobila vozil po dveh kolesih, obračal z ročno za 180 stopinj in vozil brez pripetega varnostnega pasu ali celo s telefonom v rokah. Torej naj stestira zmogljivosti in vozne lastnosti motorja ne pa voznika. Tudi oprema lahko zadošča CPP a za športne motocikle je vseeno vsaj za slikanje bolje obleči primerno opremo. Med slike pa sodi kvečjemu kak nagib, da se vidi oprijem in lega, sicer pa običajne slike in komentarji o lastnostih in posebnostih motorja.

UH sem se razpisal.

LP Darko

Prav lahko pa se tudi motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede policije: se vidi, da o zadevah nimaš pojma

Kar se tiče delavnice za 700€!!! Pa kaj ti misliš, da je možno v tem trenutku kupiti društvo MAKSI. Pa saj nismo profesionalci. Problem ni v denarju, ampak v ljudeh, ki bi delali in znajo delati. Ponavadi obstajajo samo nakladači kot si ti. Če bi bil resnično pripravljen nekaj organizirati, tudi bi.

Torej gospod Blaž......

Kar se tiče pojma o policiji ga imam mogoče malo več kot ti, glede na to, da sem kar lep čas bil sam del te ustanove.

In ne boš verjel, bil sem celo prometni policist. Tak da ne ti meni o policiji in flancanju. Če kdo nima pojma, potem si to ti.

Kar pa se tiče "kupovanja" MAKSIJA.

Na šoli varne vožnje v Ljubljani sem vprašal TEBE OSEBNO, kaj misliš o tem, da bi organizirali šolo varne vožnje na Ptuju. Tvoj odgovor je bil, da se s tem strinjaš in da bilo res fajn, če bi to organizirali tudi izven LJ.

Tvoji pogoji so bili :

- prostor,

- pomočniki

- finančna sredstva za bencin in dnevnice za sodelujoče člane MAKSIJA

Ko sem organiziral vse, kar si zahteval in še malo več (ti si rekel, da bi bilo dovolj cca. 50.000 keša, jaz sem ga imel 160 jurjev), pa si ga začel srati in komplicirati.

Najprej si rekel, da ne morete uporabljati stožcev, ker vam jih je kupila občina LJ in pač ne bilo fajn, če bi jih uporabljali drugje. Ker poznam kar nekaj ljudi, ki delajo na cestnem podjetju, sem rešil tudi ta "problem".

Pa si si izmislil novega, in ko je bil rešen še ta, spet novega, itd itd.....

Na koncu pa si rekel tisto, kar si napisal tule.

Da niste profesionalci in da delate zadeve v prostem času in da vas enostavno ne bo.

Kdo je torej nakladač??

Ti ali jaz?

Bi si lahko ime spremenil v BLUZO. Ker si samo nekaj bluzil, potem pa iz vsega ni bilo ničesar.

Jaz sem moj del dogovora izpolnil.

Aja, pa kar se tiče tvojega predloga, da bi se jaz sam lotil šole varne vožnje??

Zakaj pa ste nekateri bili na stroške društva (ki verjetno dobi kak euro tudi iz državne blagajne, torej od nas vseh), na šolanju v tujini??? Zato, da bomo na šolah varne vožnje delali amaterčki??

Lahko pa se včlanim v MAKSI, pa me pošljite na tečaj, kakršnega ste imeli vi, pa bom vsak mesec vodil eno šolo varne vožnje na Štajerskem ali Prekmurju.

Pa se ne bo treba nikomur voziti iz LJ k nam. Štajercem in prekmurcem pa se ne bo treba voziti v LJ.

Pa še nekoga iz primorske najdeš, pa bo MAKSI postal to, kar naj bi bil. Motoristični aktivisti Slovenije.

Če nočeš mene, pa jih lahko poskusiš najti na motosvetu. Se bo prav gotovo kdo javil.

Sicer pa, Bluzo, upss... Bladzo, če bi takoj mislili na možnost organiziranja delavnic po vsej Sloveniji, bi že prej izobrazili nekoga iz preostale Slovenije.

Lahko pa društvo MAKSI preimenujete v MAKLJ, pa vam ne bo nihče več težil, da bi rad, da pridete na drug konec Slovenije.....

kar pa se tiče teksta na koncu članka o CBR, imaš prav, sem ga spregledal..... O:-)

čeprav je čudno, da na zaprti javni cesti za tabo vozijo avtomobili........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor klatiš, da policija ne naredi NIČ, lahko tudi jaz klatim, da ti nimaš pojma!

Še zdaj ne vem zakaj nisi potem speljal zadeve na Ptuju...(BMW, AMZS, Fortuna,...)

Kaj, a si res odvisen od nas. Lepo si napisal, kako smo se neprofesionalno odzvali, se ti to od neprofesionalcev ne zdi opravičljivo. Da, to ni naš kruh in zato ni na takšnem nivoju, kot bi si to nekateri želeli.

Sicer pa, sprejemam tvojo ponudbo in se bom osebno zavzel, da te društvo izšola na stroške društva, za katerega boš potem tudi delal za enako plačilo kot vsi mi! Plačilo je neprecenljivo...

Ostalega raje ne bom komentiral, mi na srečo ni potrebno. Na to, kaj počne društvo MAKSI in kaj so njegovi cilji, lahko vpiliva praktično vsak aktivni član drušva. Če ti ni kaj prav, naredi bolje!!!!

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, jaz mu iz svojega žepa plačam 60 minut na uro, kot je naša postavka... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!