Skoči na vsebino

Servisna kultura rešuje življenja


Priporočene objave

Bladzo, naspi se, pa potem izbriši gornji post in napiši novega.

Ne bit nervozen.

Policija ne naredi nič.

Za tem stojim.

Kar se tiče neprofesionalnosti maksija, sem se mogoče jaz obrnil na napačno osebo.

V prihodnje se bom poskušal obrniti na koga drugega.

Kar se tiče izvedbe šole varne vožnje na Ptuju, pa bodi brez skrbi, saj šolo sedaj organizira lokalni motoklub, katerega član sem, s podporo ene od avtošol.

Apropo, policija. Za njihovo sodelovanje je treba plačati, čeprav naj bi bilo preventivno delo tudi ena od njihovih nalog.

Kar se tiče plačila za delo na šoli varne vožnje, pa mislim, da vem, koliko denarja dobijo Maksijevi ljudje, ki tam delajo.

Verjetno prav toliko kot jaz (in še kdo drug), ko na tekmah domačega nogometnega kluba ( 3.SNL) igram nosača nosil, pobiram vstopnino, prodajam pijačo ali delam hamburgerje.

Ali pa mogoče celo toliko, kot dobim za odigrano predstavo v amaterski gledališki skupini.

Sicer pa, sprejemam tvojo ponudbo in se bom osebno zavzel, da te društvo izšola na stroške društva

no ja........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sicer Gatto v tem članku ni počel nič drugega kot to počno ostali motoristi v svojih zgodbicah. Po eni strani vsi razlagamo svetovni javnosti kako se je treba vozit po omejitvah, predpisih, .... po drugi strani pa vsak hiti povedat kakšno svojo prigodo z 300 na uro, po zadnjem, sprednjem, brez opreme, ...

Verjetno dobi za svoje članke tudi kakšen €, zato pač mora napisat tisto kar želijo uredniki.

So pa tile testi motorčkov na motosvetu tudi pisani za malinovce, zato morajo biti not slikce vožnje po zadnji, sprednji, v kavbojkah (ne mi rečt, da so kavbojke, pa magari s kevlarjem, neka resna zaščita, pa še frocovje vidi le kavbojke). Po drugi strani pa mora biti poročilo o testu všeč tudi zastopniku testiranega motorja, če hočeš, da boš še sploh kdaj dobil kakšnega na posojo in testiranje.

Kar se pa tiče Maxija, pa je Provokator svoje izjave zelo dobro argumentiral, medtem ko je Bladzo svoje argumente bolj medlo predstavil. Bladzo, enostavno napiši, delamo kjer nam paše, odvisni nismo od nikogar, šefa nimamo, ki bi nas pošiljal iz kraja v kraj, plačila za svoje delo pa tudi ne dobimo (verjetno vsaj ne tako velikega, da bi se vam splačalo reskirat še kakšno nedeljo za neki kur*ev Ptuj), ... . Nenazadnje pa itak hodijo na te delavnice ponavadi eni in isti ljudje. Ostali pa tega itak ne rabijo, kvečjemu bi nekateri z dvemi leti ali manj motorističnih izkušenj lahko po njihovem mnenju vas učili. Zame je Maksi naredil veliko za varnost na naših cestah, samo mogoče bi res bilo pametno organizirat kakšne tečaje tudi drugod po Sloveniji in ne samo v LJ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sicer Gatto v tem članku ni počel nič drugega kot to počno ostali motoristi v svojih zgodbicah. Po eni strani vsi razlagamo svetovni javnosti kako se je treba vozit po omejitvah, predpisih, .... po drugi strani pa vsak hiti povedat kakšno svojo prigodo z 300 na uro, po zadnjem, sprednjem, brez opreme, ...

Verjetno dobi za svoje članke tudi kakšen €, zato pač mora napisat tisto kar želijo uredniki.

So pa tile testi motorčkov na motosvetu tudi pisani za malinovce, zato morajo biti not slikce vožnje po zadnji, sprednji, v kavbojkah (ne mi rečt, da so kavbojke, pa magari s kevlarjem, neka resna zaščita, pa še frocovje vidi le kavbojke). Po drugi strani pa mora biti poročilo o testu všeč tudi zastopniku testiranega motorja, če hočeš, da boš še sploh kdaj dobil kakšnega na posojo in testiranje.

Kar se pa tiče Maxija, pa je Provokator svoje izjave zelo dobro argumentiral, medtem ko je Bladzo svoje argumente bolj medlo predstavil. Bladzo, enostavno napiši, delamo kjer nam paše, odvisni nismo od nikogar, šefa nimamo, ki bi nas pošiljal iz kraja v kraj, plačila za svoje delo pa tudi ne dobimo (verjetno vsaj ne tako velikega, da bi se vam splačalo reskirat še kakšno nedeljo za neki kur*ev Ptuj), ... . Nenazadnje pa itak hodijo na te delavnice ponavadi eni in isti ljudje. Ostali pa tega itak ne rabijo, kvečjemu bi nekateri z dvemi leti ali manj motorističnih izkušenj lahko po njihovem mnenju vas učili. Zame je Maksi naredil veliko za varnost na naših cestah, samo mogoče bi res bilo pametno organizirat kakšne tečaje tudi drugod po Sloveniji in ne samo v LJ.

Se podpišem pod tole :OK: ....razen glede dela MAKSI-ja :doze: .........koliko so naredili za varnost na naših cestah :hmm: .......hja, varna vožnja ni edini dejavnik varnosti na cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se podpišem pod tole :OK: ....razen glede dela MAKSI-ja :doze: .........koliko so naredili za varnost na naših cestah :hmm: .......hja, varna vožnja ni edini dejavnik varnosti na cestah.

Še manj samo v LJ........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... pa pisal je neumnosti v stilu, če se dva avtomobila, ki vozita vsak 100 na uro čelno zaletita, je to enako trku v zid z 200 na uro.

Prav lahko pa se tudi motim

yep, se motis. ta predpostavka je relativno tocna, ce predpostavljas dokaj izenaceno masovno in hitrostno razmerje vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......ki je staticen. dinamicen zid nekako ne ustreza DIN in EC. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, jaz mu iz svojega žepa plačam 60 minut na uro, kot je naša postavka... :whistle:

pa dirkalnega tomosa zraven, pa bo :)

Kar se pa tiče Maxija, pa je Provokator svoje izjave zelo dobro argumentiral, medtem ko je Bladzo svoje argumente bolj medlo predstavil. Bladzo, enostavno napiši, delamo kjer nam paše, odvisni nismo od nikogar, šefa nimamo, ki bi nas pošiljal iz kraja v kraj, plačila za svoje delo pa tudi ne dobimo (verjetno vsaj ne tako velikega, da bi se vam splačalo reskirat še kakšno nedeljo za neki kur*ev Ptuj), ... . Nenazadnje pa itak hodijo na te delavnice ponavadi eni in isti ljudje. Ostali pa tega itak ne rabijo, kvečjemu bi nekateri z dvemi leti ali manj motorističnih izkušenj lahko po njihovem mnenju vas učili. Zame je Maksi naredil veliko za varnost na naših cestah, samo mogoče bi res bilo pametno organizirat kakšne tečaje tudi drugod po Sloveniji in ne samo v LJ.

ne pozabimo, da društvo maksi:

- ima svoje skupščine, kjer se voli predsestvo itd. (verjetno lahko kandidira vsak član itd.)

- deluje v javnem interesu (z tega naslova utegne šele naslednje leto morda dobro požeti tiste dohodninske polovičke procentov :-) in takrat si bo morda končno lahko privoščilo pravo "profesionalnost")

- ima članstvo, verjetno ima tudi vsak dejanski član društva možnost povedati svoje in se zavzeti za svoj prav

predvsem pa zaenkrat delujejo amatersko... in verjetno tiste službene čelade in superge ne odtehtajo časovnega vložka, ki so ga najbolj aktivni aktivisti MAKSI že vložili v zadeve... ne pozabimo: govorimo predvsem o (povečini) lepih sončnih nedeljah... jaz ob takih dnevih ne bi niti pod razno veselo solil pameti 50 ali 100 motoristom na delavnici in gledal, kako ne znajo žlajfat in vozit slaloma... bi se raje spočil za delovni ponedeljek povsem v lastni režiji in po svoje.

Škoda pa slišat tisto o Ptuju, ampak po mojem se ne splača žolča prelivat zarad tega ...

Ter upoštevaš mečkalne točke zidu ... :evilgrin: :headbang:

.......ki je staticen. dinamicen zid nekako ne ustreza DIN in EC. :P

vse te dileme lahko reši besedica "približno" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se dva avtomobila, ki vozita vsak 100 na uro čelno zaletita, je to enako trku v zid z 200 na uro.

Niti približno ne drži :slap: To bi bilo sklepanje osnovnošolca v 4. razredu :fredy:

Vsak avtomobil lahko absorbira kar nekaj kinetične energije, ki se porabi za zvijanje pločevine, itd..., zid je pa bolj malo prevzame. Ljudje (poznam tudi osebno) so že preživeli nesreče pri 100kmh čelno, pri 200 v zid jih je verjetno manj oz. so posledice hujše :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se podpišem pod tole :OK: ....razen glede dela MAKSI-ja :doze: .........koliko so naredili za varnost na naših cestah :hmm: .......hja, varna vožnja ni edini dejavnik varnosti na cestah.

Ša manj pa je MAKSI edini up za izboljšanje stanja v Sloveniji. Ne pozabite, potrebno je začeti pri sebi potem pa kritizirati druge...

lp

No, sicer Gatto v tem članku ni počel nič drugega kot to počno ostali motoristi v svojih zgodbicah. Po eni strani vsi razlagamo svetovni javnosti kako se je treba vozit po omejitvah, predpisih, .... po drugi strani pa vsak hiti povedat kakšno svojo prigodo z 300 na uro, po zadnjem, sprednjem, brez opreme, ...

Verjetno dobi za svoje članke tudi kakšen €, zato pač mora napisat tisto kar želijo uredniki.

So pa tile testi motorčkov na motosvetu tudi pisani za malinovce, zato morajo biti not slikce vožnje po zadnji, sprednji, v kavbojkah (ne mi rečt, da so kavbojke, pa magari s kevlarjem, neka resna zaščita, pa še frocovje vidi le kavbojke). Po drugi strani pa mora biti poročilo o testu všeč tudi zastopniku testiranega motorja, če hočeš, da boš še sploh kdaj dobil kakšnega na posojo in testiranje.

Kar se pa tiče Maxija, pa je Provokator svoje izjave zelo dobro argumentiral, medtem ko je Bladzo svoje argumente bolj medlo predstavil. Bladzo, enostavno napiši, delamo kjer nam paše, odvisni nismo od nikogar, šefa nimamo, ki bi nas pošiljal iz kraja v kraj, plačila za svoje delo pa tudi ne dobimo (verjetno vsaj ne tako velikega, da bi se vam splačalo reskirat še kakšno nedeljo za neki kur*ev Ptuj), ... . Nenazadnje pa itak hodijo na te delavnice ponavadi eni in isti ljudje. Ostali pa tega itak ne rabijo, kvečjemu bi nekateri z dvemi leti ali manj motorističnih izkušenj lahko po njihovem mnenju vas učili. Zame je Maksi naredil veliko za varnost na naših cestah, samo mogoče bi res bilo pametno organizirat kakšne tečaje tudi drugod po Sloveniji in ne samo v LJ.

Res nisem vsega argumentiral, še manj pa dobro, saj mi trenutno ni potrebno polagati računov nikomur...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Res nisem vsega argumentiral, še manj pa dobro, saj mi trenutno ni potrebno polagati računov nikomur...

Meni jih res ne rabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policija ne naredi nič.

Za tem stojim.

Povsem točna izjava. In to lahko rečem, ker sem v rezervnem sestavu ministrstva za notranje zadeve že od leta 1985. Kaj pa naredijo v večini primerov? Večina od operativcev še dovolj strokovno ne zna ali noče rešiti povsem običajne prometne nezgode. V večini primerov je tako, da sploh ne preverijo dejstev, razlogov, argumentov itd, saj je najlažje napisati, da je do nezgode prišlo zaradi neprilagojene hitrosti. Pred kratkim mi je sam komandir ene od slo policijskih postaj dejal, da je Zakon zvcp 1, napisan kot žvečilni gumi, zakon pa pišejo vsi drugi, samo stroka ne. Ko sem ga vprašal kaj je do sedaj na tem pdročju naredil on, da tako ne bi bilo, pa je rekel, da ne more narediti nič. Seveda se ne more spremeniti nič, če do sedaj ne on in najverjetneje večina njegovih kolegov po hierjahiji ni niti poskušala kaj narediti.

Najverjetneje tudi zato, ker so preslabo motivirani, preslabo plačani, ker imajo nestrokoven vodilni kader in, ker se jim preprosto jebe za vse. In, ker je najbolj pogosta delovna naloga operativcev napisana v smislu: preizkus alkoholiziranosti voznikov in kontrola hitrosti z napravo to in to.

Včeraj smo organizirali delavnico varne vožnje. Poslali smo prošnjo na ministrstvo za notranje zadeve MB, za inštruktorsko pomoč, tako v teoriji in praksi. Še odgovora nam niso poslali. Na posredovanje predstavnikov policijskega sindikata, pa so nam posredovali obrazložitev, da nimajo ljudi, ker so na prvomajskih dopustih. :?

Popravljeno . Popravil šokac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj bi lahko storili npr. mi sami (in zopet smo potem na začetku).......? Vedno so samo drugi.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj smo organizirali delavnico varne vožnje. Poslali smo prošnjo na ministrstvo za notranje zadeve MB, za inštruktorsko pomoč, tako v teoriji in praksi. Še odgovora nam niso poslali. Na posredovanje predstavnikov policijskega sindikata, pa so nam posredovali obrazložitev, da nimajo ljudi, ker so na prvomajskih dopustih. :?

Kolk naprej ste pa poslali prošnjo? te stvari se v takih "službah" običajno planirajo par mesecev vnaprej in kolikor vem, se običajno dajejo prošnje za "naslednje leto" . ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj bi lahko storili npr. mi sami (in zopet smo potem na začetku).......? Vedno so samo drugi.........

Jaz zase osebno vem, da za svojo varnost največ naredim sam.

Če želim kot državljan ali rezervni policist na policijski postaji, občinski ali državni ravni predlagati, dajati pobude, predloge itd, pa imam res malo možnosti za uspeh. So že rekli, da samo nekaj kompliciram.

Moti me samo to, da bi tisti, ki bi lahko nekaj naredili za izboljšanje varnosti, tega enostavno ne naredijo in v svoje opravičilo uporabijo en kup izgovorov in argumentov. In na koncu ostane vse samo pri besedah.

Rešitev samo v kontroli hitrosti in kaznovanju prehitrih voznikov, pa do sedaj ni prineslo željenih rezultatov in jih tudi v bodoče ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev samo v kontroli hitrosti in kaznovanju prehitrih voznikov, pa do sedaj ni prineslo željenih rezultatov in jih tudi v bodoče ne bo.

Ja, ker enostavno niso dosledno kaznovali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti približno ne drži :slap: To bi bilo sklepanje osnovnošolca v 4. razredu :fredy:

Vsak avtomobil lahko absorbira kar nekaj kinetične energije, ki se porabi za zvijanje pločevine, itd..., zid je pa bolj malo prevzame. Ljudje (poznam tudi osebno) so že preživeli nesreče pri 100kmh čelno, pri 200 v zid jih je verjetno manj oz. so posledice hujše :hmm:

ahem.......... trenutno mnenje raznih EU-avto zdruzenj je, da veliko nad 60 km/h nimas neke blazne sanse prezivetja pri celnem trku. kljub raznim -bagom in pasovom. clovesko telo lahko prenese pac samo doloceno kolicino momentanega pozitivnega ali negativnega pospesevanja. biologija 1-on-1.

se teoreticno vprasanje: ce se dva celno zaletita, se vsak zaleti "samo" z lastno hitrostjo (pospesek lastne mase) ali mogoce vpliva tudi negativen pospesek kot posledica trka v trenutku trka na lastno maso ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se jim preprosto jebe za vse. In, ker je najbolj pogosta delovna naloga operativcev napisana v smislu: preizkus alkoholiziranosti voznikov in kontrola hitrosti z napravo to in to.

to drži kot pribito, samo 5. v mesecu jim je važen, za vse ostalo pa velja - zakaj bi delal, če mi ni treba.... :devil: :devil: mi pa to plačujemo...... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev samo v kontroli hitrosti in kaznovanju prehitrih voznikov, pa do sedaj ni prineslo željenih rezultatov in jih tudi v bodoče ne bo.

Tudi organiziranje prireditev "Policijska izkušnja kot nasvet" in "Trening varne vožnje" ne.

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem.......... trenutno mnenje raznih EU-avto zdruzenj je, da veliko nad 60 km/h nimas neke blazne sanse prezivetja pri celnem trku. kljub raznim -bagom in pasovom. clovesko telo lahko prenese pac samo doloceno kolicino momentanega pozitivnega ali negativnega pospesevanja. biologija 1-on-1.

Se popolnoma strinjam - pri nesrečah pride do izjemnih pojemkov, za katere človeško telo žal ni skonstruirano :( Včasih poškodbe navzven niti niso tako hudo pa človeka pobere zaradi prehudih notranjih poškodb :(

se teoreticno vprasanje: ce se dva celno zaletita, se vsak zaleti "samo" z lastno hitrostjo (pospesek lastne mase) ali mogoce vpliva tudi negativen pospesek kot posledica trka v trenutku trka na lastno maso ?

V vsakem primeru masa drugega vozila močno vpliva na posledice trka - če imata enako maso ali npr. ima eno dvakrat večjo maso od drugega so posledice zelo različne.

Point mojega posta je bil, da zid pri trku ne prevzame kinetične energije (oz. minimalno prevzame), zato se praktično ustaviš v trenutku in krepneš. Žal.

Če se zaletita dva avtomobila, vsak avtomobil zaradi same konstrukcije in materialov prevzame del te energije - s stališča energije je trk manj hud kot pa trk v zid, kljub temu pa lahko krepneš - sile, ki delujejo na telo so lahko vseeno prevelike.

Uh, kaj obnavljamo fiziko .)

Tudi organiziranje prireditev "Policijska izkušnja kot nasvet" in "Trening varne vožnje" ne.

Ampak, škoditi pa tudi ne more .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak, škoditi pa tudi ne more .)

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo gattko, če slučajno na Večerovi strani spregledaš moj post...

gatto- Igor... tako dobro si začel članek, potem pa si tonil v vedno večje nesmisle... povej mi prosim kaj ima nehomologiran (glasnejši) izpuh na motorju opraviti z varnostjo? razen tega, da si v prometu bolj opažen, posebej med prehitevanji.. pa ne mislim s tem navijanje gasa po naselju v smislu "glejte me frajerja"...

malo je nepošteno od tebe, da ravno ti, ko si bil tako glasen na Motosvetu (zaradi česar si tudi bil izključen), pišeš tak članek. Tam si po eni strani opeval svoje hitre in supermočene bmw-je, suzukije,kawasakije, divjanje in ne vem kaj še vse (res ne vem, ker nisem imel volje in še manj časa, brati vse umnosti in neumnosti, ki si jih uspel spisati v nekaj mesecih), po drugi strani pa si trobil o varnosti in previdni vožnji, kvalitetni (dragi) opremi, itd... včasih sem resno pomislil na razcepljeno osebnost ali kako drugo krizo identitete, kakršna se navadno pojavlja v puberteti...

res ne vem kaj bi rad.. po tvojih navajanjih bi bil motorizem privilegij samo za bogate izbrance, ki si lahko privoščijo vsako leto, ali najkasneje vsaki dve leti, nov motor, novo opremo, najdražjih znamk, (po tvoje) največje kvalitete in imajo homologiran še bencin v tanku itd.. daj no..

Kolikim od teh preminulih motoristov je nesreči botroval slabo vzdrževan motor... ne obsojam nikogar in nikakor ne posplošujem, ampak roko na srce, pri 100+ na uro sredi naselja, ne moreš trditi oz. pričakovati da imaš prednost, čeprav voziš po prednostni cesti...

pred časom mi je veliko starejši, bolj izkušen motorist dejal: "NIKOLI, AMPAK RES NIKOLI, NIMAŠ NA MOTORJU PREDNOSTI." To imam vedno v mislih, ko sem na motorju in od takrat sem se že večkrat izognil nesreči, ker se nikoli ne zanašam na prednost. Tudi če avtomobil ali kako drugo vozilo stoji pred križiščem, kjer se priključuje stranska cesta na prednostno.

Kakorkoli... Gattko brez zamere ampak svetujem ti, da za domačo nalogo napišeš popravo tega spisa. Posebej se potrudi na mestu kjer navajaš razloge, zakaj si bil izključen iz Motosveta. .)

Popravljeno . Popravil pizdek 69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral. Zanimivo je to, da ni nikje omenjal nelegalne dirke do Dubrovnika in kako se po omejitvah pripelje za vikend do Istanbula in nazaj. Mogoče je pa fant spregledal svoje napake na motosvetu. :hmm:

Pa še to: Internetni bajkerji naučite se sedet na motorju pol se pa šele peljite :slap: :slap: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!