motorist1 Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Sam glej: Kolk ma zobnike požrte, v kakšnem stanju je veriga, da ni rjav po okvirju,povprašaj ga: kdaj je bil nazadnje menjan BAT (na 15.000 Km ga je potrebno menjat),....... Pa kup, če maš dost dnarja Jst mam narjenih okol 22kkm s prvim batom pa se še čist normalno peljem. Sej ga bom sedaj spomlad zamenjal. Kako pa se opazi če je bat že zelo obrabljen?
impulz Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 edn forumaš z nemčije ma 40kkm z prvim batom na 04 husqvarni sms z hgs izpušnim sistemom .) tko da se kr opazi, če paziš na mašino
janstyle Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Jst mam narjenih okol 22kkm s prvim batom pa se še čist normalno peljem. Sej ga bom sedaj spomlad zamenjal. Kako pa se opazi če je bat že zelo obrabljen? Jah to je full tko...prvo poglej če ma praske itd...če jih ma veliko pazgledajo globoke zamenjaj čimprej, sploh se pa čuti ko je bat enkrat zrabljen ni več to to motor ne povleče več tko kot je, mogoče ti olje iz auspuha meče vn... več je teh lastnosti
_Fingi_ Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Jah to je full tko...prvo poglej če ma praske itd...če jih ma veliko pazgledajo globoke zamenjaj čimprej, sploh se pa čuti ko je bat enkrat zrabljen ni več to to motor ne povleče več tko kot je, mogoče ti olje iz auspuha meče vn... več je teh lastnosti Kašne strelaš Kašn olje da ti vn meče? Kašne praske? K so enkrat praske, je že prepozn... ti ostane samo še honanje, če imaš srečo, al pa nov cilinder. Olje bi ti pa lahko vn metalo samo če bi bil 4t, pri 2taktni mašini ni pa nobenga olja k bi ti lahko vn metal.
TADEJ46 Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Kašne strelaš Kašn olje da ti vn meče? Kašne praske? K so enkrat praske, je že prepozn... ti ostane samo še honanje, če imaš srečo, al pa nov cilinder. Olje bi ti pa lahko vn metalo samo če bi bil 4t, pri 2taktni mašini ni pa nobenga olja k bi ti lahko vn metal. kako ni pr 2t motorju olja k ga ne zmeče čez avspuh vn?
budacki Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Kašne strelaš Kašn olje da ti vn meče? Kašne praske? K so enkrat praske, je že prepozn... ti ostane samo še honanje, če imaš srečo, al pa nov cilinder. Olje bi ti pa lahko vn metalo samo če bi bil 4t, pri 2taktni mašini ni pa nobenga olja k bi ti lahko vn metal. Dej 4% mešanco pa se pejdi pelat s kašnno Hondo CR 125 pol ure kasneje boš nesel v kemično čistilnico dres
janstyle Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Kašne strelaš Kašn olje da ti vn meče? Kašne praske? K so enkrat praske, je že prepozn... ti ostane samo še honanje, če imaš srečo, al pa nov cilinder. Olje bi ti pa lahko vn metalo samo če bi bil 4t, pri 2taktni mašini ni pa nobenga olja k bi ti lahko vn metal. 1.mislu sm praske na batu in ne mi govort da je prepozn k je frend naredu z takim batom še 30h 2.Če so obročki že zrabljeni in da je 3%mešanice mee olje vn za pop#zdit. 3.Kaj ni nobenga olja? od koga pa pride zapackan auspuh? od bencina?bencin ga kvejemu očisti.
_Fingi_ Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Sam čakov sm kdo se bo ob to spotaknu. Ja, normalno da je olje, ampak olje pride z mešanico. In ti z avspuha meče ne glede na to ali imaš bat nov ali čist zjeban. Budacki, sm z ene 6% mešanico s cagivo šu na pag, vem kako je... En bl pametn k tadrug. No, pa ni važno, vi se sam lepo vozte...
znj Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 A je to res kao da je bolje, da vzameš ven pumpo za olje in sam mešaš mešanico? Ker kao tisto je naštimano, da meša za zaprto mašino, odprti pa škodi?
_Fingi_ Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Ne, tudi če odpreš, MORAŠ naštelat da ti mal bolj dozira olje, imaš samo en šraufk in mal bl zajlo našponaš. Vn se jo pa daje zato ker "kao" niso preveč zanesljive, in če crkne ne veš, dokler ti ne zariba. Ampak mislim da če je motor dokaj nov, tega strahu ni...
impulz Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 (popravljeno) Arobe si razumel to kaj so ti rekli. Ko odpreš mašino treba iglo tud spustit(ali pa zamenjat za tisto ki je narjena za odprti motor). Če vlivaš direktno v mašino nebo nikoli tisto tapravo. Že sam zarad tega ker neboš pravilno zmešu če si lenoba v prinzipu pa drži ja. Obstajajo pa tud taki fenomeni k zamenjajo izpuh, se prtožujejo zakaj jim negre nič boljše kot prej, za konc pa še zariba. Ni to plug&play tuning kot si eni mislijo Popravljeno Februar 24, 2010. Popravil impulz
Brejker Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Jst mam narjenih okol 22kkm s prvim batom pa se še čist normalno peljem. Relativno, kaj je za koga normalno. Če se voziš z original nablokirano mašino, verjetno nevidim problema zakaj bat nebi zdržal več. Prepihane zadeve: aprilie rs, cagiva mito,... imajo veliko krajši delovni čas bata. A se v tem kratkem času dobro izkoristijo konji ki čakajo med nogami *pod pogojem, da je prenos moči na asvalt optimaleno (beri: dobre-nove gume) *In valda, da tud pr 2t meče ole vn. Mal zrd raštelanosti, mal zarad slabe resonance,...
motorist1 Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 (popravljeno) Relativno, kaj je za koga normalno. Če se voziš z original nablokirano mašino, verjetno nevidim problema zakaj bat nebi zdržal več. Prepihane zadeve: aprilie rs, cagiva mito,... imajo veliko krajši delovni čas bata. A se v tem kratkem času dobro izkoristijo konji ki čakajo med nogami *pod pogojem, da je prenos moči na asvalt optimaleno (beri: dobre-nove gume) *In valda, da tud pr 2t meče ole vn. Mal zrd raštelanosti, mal zarad slabe resonance,... Motor je odprt, gianelli izpuh, športni filter, lukna v airbox. Normalno pomeni da ima dobre pospeške, končna malo več kot 130. Imam edino problem ker imam občutek da jo na res visokih obratih nekaj trokera, ne vem zakaj, zato jo bom tudi spomladi peljal na servis da jo malo pogledajo, zamenjajo bat (ter ostale stvari, kar je potrebno) ker se sam ne spoznam ravno dovolj... Še nekaj. Na kok km približno se menja verižni set, ter koliko stane? (saj vem da je odvisno od načina vožnje in vzdrževanja, ampak vseeno..) Popravljeno Februar 24, 2010. Popravil motorist1
Rage1337 Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Motor je odprt, gianelli izpuh, športni filter, lukna v airbox. Normalno pomeni da ima dobre pospeške, končna malo več kot 130. Imam edino problem ker imam občutek da jo na res visokih obratih nekaj trokera, ne vem zakaj, zato jo bom tudi spomladi peljal na servis da jo malo pogledajo, zamenjajo bat (ter ostale stvari, kar je potrebno) ker se sam ne spoznam ravno dovolj... Še nekaj. Na kok km približno se menja verižni set, ter koliko stane? (saj vem da je odvisno od načina vožnje in vzdrževanja, ampak vseeno..) tok maš odprtga pa sam mav več kt 130? jst mam odptr. krivino auspuha pa rave ventil (ki pa ne doda ventil) pa mi gre 165-170... verižn set pa nwm ti točn povedat ugl zdrži dovg... zateguješ ketno pa gledaš kok so zobniki še ostri, k maš pa občutk kdaj je preveč zjeban pa zamenaš... cena ukol 150€ motorist1 1
motorist1 Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 tok maš odprtga pa sam mav več kt 130? jst mam odptr. krivino auspuha pa rave ventil (ki pa ne doda ventil) pa mi gre 165-170... verižn set pa nwm ti točn povedat ugl zdrži dovg... zateguješ ketno pa gledaš kok so zobniki še ostri, k maš pa občutk kdaj je preveč zjeban pa zamenaš... cena ukol 150€ Tok ti gre :surrender: Očitno mam nekaj zeelo slabo "naštelan" na motorju. Mogoče ferg, mogoče izpušni ventil, mogoče je že bat toliko obrabljen da je zgubil na kompresiji, mogoče kej drugega. Ne spoznam se ravno... Nujno na servis -_- Verjetno bom dal še večjo dizo v fergazer. special749 in Ervin93 2
impulz Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 ce v visokih obratih trokira pol nimas taprave dize not. pa rage, ti mas rsko ce prov vidim? motorist(lol) mas yamaho dt 125? :S to je supermoto - sport?!?! ne primerjajte koncne hitrosti sploh, ker supermoto ni za prebijanje zvocnega zidu liml nimas nic zelo slabo nastelano, sprijazni se s tem da si se odlocu za pospeske in agilnost.
aprilia9 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Tok ti gre :surrender: Očitno mam nekaj zeelo slabo "naštelan" na motorju. Mogoče ferg, mogoče izpušni ventil, mogoče je že bat toliko obrabljen da je zgubil na kompresiji, mogoče kej drugega. Ne spoznam se ravno... Nujno na servis -_- Verjetno bom dal še večjo dizo v fergazer. Tvoj motor gre čist dost za suprmoto . pač nemorš ti gledat končno pr športnmu pa pr tvojmu . ti ga pel na servis pa zamenjaj bat pa boš vidu če ti bo šu sploh kj več .
budacki Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Sam čakov sm kdo se bo ob to spotaknu. Ja, normalno da je olje, ampak olje pride z mešanico. In ti z avspuha meče ne glede na to ali imaš bat nov ali čist zjeban. Budacki, sm z ene 6% mešanico s cagivo šu na pag, vem kako je... En bl pametn k tadrug. No, pa ni važno, vi se sam lepo vozte... 6% mešanco? XD Skor ne verjamem To bi ti na taki razdalji tako zamastilo glavo in svečko, da bi motor crknil. 100% To je na 1 liter benza je to 0.6 deci olja. Na 10 litrov benza je to 6 deci olja. Že tok gosto kot med pizda xD
motorist1 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Aja ups, nismo se dobr razumel. Jaz sem mislil da ima rage tudi DT-jko. Saj se mi je zdelo malo čudno da bi šla DT-jka tako hitro Vem da ne morem primerjati SM in sportakov. Kok je lepo vreme, jst mam pa motor še kr pospravlen Upejmo da ne bo več kakšnega hudega mraza ali celo snega
aleksandergabriel Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Dans padlo prvih 90 km letos Sonček, vroče skoraj tko ko polet, sam ceste so še spolske, da peska ne omenjam. Aja pa vsi so me gledal kot da sem z lune prleto bajkr88 1
Jerry_exc Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 moji prvi kilometri letos bojo pa jutr ko dobi motor spet kolesa :evilgrin: trenutno stanje
fbevc93 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 moji prvi kilometri letos bojo pa jutr ko dobi motor spet kolesa :evilgrin: trenutno stanje moker boš
Brejker Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Dons sm ji šu mal, blajerco prtegnt
Jerry_exc Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 evo motor je sestavlen in je po premoru od zacetka decembra užgal ko sm drugic starter prtisnu :trance_27_notworthy: naredu sm prvih 50m v sezoni pride ksna slika...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se