Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
zamislite se

Toše Proeski je bil rojen 25.01. (25+1=26), imel je 26 let, karijera se mu je začela leta 1997 (1+9+9+7=26), umrl je 16.10. (16+10=26), ob 6 uri in 20 minut (6+20=26), seštevek let vseh potnikov v avtu je 26 (2+6)+(4+9)+(3+2).

Številka 26 označuje znak Omega, ki pomeni konec.

pm sem takoj šel moje letnice pa to vse seštevat, pa ni nekih podobnosti

zelo zanimiva zadeva...to sm že večkrat kje prebral kaj podobnega, nekej se spomnem v zvezi z ameriškimi predsedniki tud, sam ne spomnem se točno kaj je blo, mislm da glih tko datumi atentatov pa tega

samo res zanimivo. sicer nisem vraževeren al pa veren ful al pa to, samo po mojem te zadeve tud niso kr tako naklučje a :krneki:

edit:

@kukec: kje dobiš te podatke?

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno
Servisirano je toptop, narejen glavni servis pri 24k km + še kompleten pregled celega motorja, ampak, ker je bil motor skrbno in redno vzdrževan, je bilo vse odlično urejeno. Drugače pa baje, da je cebram treba na kakšnih 3000km kar lepo dolivat olje. Kej še noben od vas ni dolil?

drugače pa jaz tega ne počnem sam - vse na AS-u

je pa res, da je moja malce drugače napiljena kot stock cebra

meni pa se zdi, da te honde popijejo zelo malo oz. skoraj nič :) je pa res, da je moja stock... ampak slip on izpuh pa športni filter tudi ne bi smela tako vplivat, ajde če bi mel komplet izpuh pa vse pa še kakšne posege na mašini tako da ne vem od kod je tako žejna :) tudi po forumu sem nekje bral, da naprimer R6 popije dosti olja, cbr pa bolj malo... kaj pa vem... aja glede dolivanja matex za to pa res ne rabiš vozit na servis, za servise ne rečem če imaš servisno da dobiš štemple ampak to pa je bedarija... sledi navodilom:

1.) odpri plastenko olja (pokrovček odvijemo v levo, včasih rabimo malo močnejše roke)

2.) odvijemo pokrovček na motorju, kjer se doliva olje (je črne barve, plastičen in če se ne motim, na desni strani motorja (se mi ne da zdaj hodit dol gledat če je res na desni), ni potrebno odstranjevati plastik in ničesar, je kar na vidnem mestu)

3.) dolijemo kolikor je potrebno, pri tem gledamo oznake max in min, nazaj zategnemo pokrovček tako na motorju kot na plastenki olja

4.) pripravljeni smo na nove avanture

Objavljeno
čudno meni ga je kar dosti spil ze po 3000km, zdaj me samo zanima, koliko ostalim kaj pije

Servisirano je toptop, narejen glavni servis pri 24k km + še kompleten pregled celega motorja, ampak, ker je bil motor skrbno in redno vzdrževan, je bilo vse odlično urejeno. Drugače pa baje, da je cebram treba na kakšnih 3000km kar lepo dolivat olje. Kej še noben od vas ni dolil?

drugače pa jaz tega ne počnem sam - vse na AS-u

je pa res, da je moja malce drugače napiljena kot stock cebra

Mal pomisl na preteklost motorja in ti bo use jasn, zakaj tok olja spije ;)

Objavljeno
@kukec: kje dobiš te podatke?

jaz sem jih dobil po mailu zraven kopice ostalih smešnih powerpoint, video mailov, vicev,... :D

Objavljeno
meni pa se zdi, da te honde popijejo zelo malo oz. skoraj nič :) je pa res, da je moja stock... ampak slip on izpuh pa športni filter tudi ne bi smela tako vplivat, ajde če bi mel komplet izpuh pa vse pa še kakšne posege na mašini tako da ne vem od kod je tako žejna :) tudi po forumu sem nekje bral, da naprimer R6 popije dosti olja, cbr pa bolj malo... kaj pa vem... aja glede dolivanja matex za to pa res ne rabiš vozit na servis, za servise ne rečem če imaš servisno da dobiš štemple ampak to pa je bedarija... sledi navodilom:

1.) odpri plastenko olja (pokrovček odvijemo v levo, včasih rabimo malo močnejše roke)

2.) odvijemo pokrovček na motorju, kjer se doliva olje (je črne barve, plastičen in če se ne motim, na desni strani motorja (se mi ne da zdaj hodit dol gledat če je res na desni), ni potrebno odstranjevati plastik in ničesar, je kar na vidnem mestu)

3.) dolijemo kolikor je potrebno, pri tem gledamo oznake max in min, nazaj zategnemo pokrovček tako na motorju kot na plastenki olja

4.) pripravljeni smo na nove avanture

Saj ni tako, da bi ga zdaj popila neke drastične količni, ampak vseeno sem šel doliti. Kaj zdaj potem, vam nič je pijejo ali kaj? k0ci, ti si se ganju na Mobikrogu pa justaboy und norc16?????

Marco Melandri tud ni svoji Movistarki dolival olja :P

Objavljeno
Marco Melandri tud ni svoji Movistarki dolival olja :P

hahahaha :lol1:

Objavljeno
Mal pomisl na preteklost motorja in ti bo use jasn, zakaj tok olja spije ;)

Preteklost tuki nima veze, če je mašina v odličnem stanju nima biti kaj. Tudi ostali dirkalniki (samo za na piste), imajo na sezono preko 30 000 kmpa vseeno delajo kot urce. Tu to ne špila neke vloge. Tako ali tako, pa z motorjem ni nič narobe. Ampak pač mal oljčka popije? Kaj pa tvoj Z? je kaj žejen?

drugače imam najraje, da je vse urejen - olje na ful, benz na ful

Objavljeno
Mal pomisl na preteklost motorja in ti bo use jasn, zakaj tok olja spije ;)

a če ga je nejc ožemu pomen da je pa sfukan motor?

nije to 125 2T ;)

Objavljeno

zato pa grčar preventivno vozi ko pussy da ne bi potem preveč olja pil Z :P

Objavljeno

tale movistar vsaj zamorjena ni... :evilgrin:

Objavljeno
tale movistar vsaj zamorjena ni... :evilgrin:

Valda, če Donat (Mg) tankam, sej bi ga še nekaterim priporočal :whistle:

Objavljeno

risko... neki druzga je blo mišlen ;)

čamči, sej si zdej zajeban k maš cbro...

vrtecpress

Objavljeno
risko... neki druzga je blo mišlen ;)

čamči, sej si zdej zajeban k maš cbro...

kaj druzga?explain bjač :D

drgač pa prosim vikaj čamija ker je zelo prefinjen!

Objavljeno (popravljeno)
Saj ni tako, da bi ga zdaj popila neke drastične količni, ampak vseeno sem šel doliti. Kaj zdaj potem, vam nič je pijejo ali kaj? k0ci, ti si se ganju na Mobikrogu pa justaboy und norc16?????

Marco Melandri tud ni svoji Movistarki dolival olja :P

ma jaz tak vedno mofo mam na 12krpm do blokade pa če je pista al navadna cesta

dosti krat rdečo polje pa nespije nič olja. saj skoraj nebi smela kupo sem jo z 8k km tak da nesme še pit olja no zdaj že ma 16k. drugače pa meni serviser daje malo več olja v mašino glih zarad tega ker nešparam mašine

imam na oni šipci na tričetrt pa sem zdaj naredo 3k km od servisa pa je ševedno na istem nivoju

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno
ma jaz tak vedno mofo mam na 12krpm do blokade pa če je pista al navadna cesta

dosti krat rdečo polje pa nespije nič olja. saj skoraj nebi smela kupo sem jo z 8k km tak da nesme še pit olja no zdaj že ma 16k. drugače pa meni serviser daje malo več olja v mašino glih zarad tega ker nešparam mašine

imam na oni šipci na tričetrt pa sem zdaj naredo 3k km od servisa pa je ševedno na istem nivoju

zanimivo, grem jaz še malce v eno drugo temo vprašat :unsure:

Objavljeno

mam en problem....

je res da ne morem naredit homologacije za blokado,ce imam gor izpuh ki ni za na cesto???????????

ce je to res bi proso ce ma kdo Slip-On original ror????????ker celih krivin ne grem se 1x sravfat............

Objavljeno
čudno meni ga je kar dosti spil ze po 3000km, zdaj me samo zanima, koliko ostalim kaj pije

ne gre za ožemanje tko k si reesko ti mislu...

gre zato da pridejo prevoženi kilometri tukej do izraza ,

torej 34.000 ... je že kr pošteno....

pač jebat ga navad se vedno več bo pila

Objavljeno
ne gre za ožemanje tko k si reesko ti mislu...

gre zato da pridejo prevoženi kilometri tukej do izraza ,

torej 34.000 ... je že kr pošteno....

pač jebat ga navad se vedno več bo pila

Čudno se mi zdi, ker je serviser rekel, da tu kilometri ne igrajo vloge. :unsure:

Objavljeno (popravljeno)
Čudno se mi zdi, ker je serviser rekel, da tu kilometri ne igrajo vloge. :unsure:

sigurno jo... saj noben motor ne dela večno :)

več km jev ko ma večja je obrabljenost in tukej se tud pozna pri olju

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
sigurno jo... saj noben motor ne dela večno :)

več km jev ko ma večja je obrabljenost in tukej se tud pozna pri olju

Ubistvu ne, če je redno vzdrževano in menjano tistko kar mora biti ni problemov. Mogoče se pa serviser moti.

Objavljeno (popravljeno)
Ubistvu ne, če je redno vzdrževano in menjano tistko kar mora biti ni problemov. Mogoče se pa serviser moti.

ja lepo bi blo če bi blo tok enostavno... dejstvo je da nov ali pa skoraj nov tako avto kot motor ne popije nič olja. medtem ko je pri starejših to druga pesm... je pač use v letih in kmjih... je meu un dejavu manj km k ti... pa je 98 letnik pa ni niti enkrat dolil olja ker je reku da nič ne pije. lohk da je to osamljen primer, ampak km ji so bistvo bolj kot leta... zakaj mislš da je težko prodat motor z 50.000 km ji :rolleyes:, medtem ko 10 let starega z 20.000 kmji lažje prodaš

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

No saj, sem mogoče je bilo res malce nepirmerno vprašajne za v to temo, ker se nihče tu še ne spozna toliko na 600cc SS motorje. Ampak sem že izvedel info., da je za takšne športnike popolnoma normalno, da popije malce olja. Tako, da ni panike :grim

Objavljeno

jaz in čamy sva največja ugledneža

Objavljeno
mam en problem....

je res da ne morem naredit homologacije za blokado,ce imam gor izpuh ki ni za na cesto???????????

ce je to res bi proso ce ma kdo Slip-On original ror????????ker celih krivin ne grem se 1x sravfat............

kolko vem ti na homlogaciji gledajo samo tiste dele za katere si se najvo se pravi če ti prideš an homologacijo zaradi blokade ti gledajo samo blokado in jih drugo ne zanima.. je pa res da tehničnega ne narediš če nimaš akrapota vpisanega :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!