C4V4L13R Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 (popravljeno) zamislite se Toše Proeski je bil rojen 25.01. (25+1=26), imel je 26 let, karijera se mu je začela leta 1997 (1+9+9+7=26), umrl je 16.10. (16+10=26), ob 6 uri in 20 minut (6+20=26), seštevek let vseh potnikov v avtu je 26 (2+6)+(4+9)+(3+2). Številka 26 označuje znak Omega, ki pomeni konec. pm sem takoj šel moje letnice pa to vse seštevat, pa ni nekih podobnosti zelo zanimiva zadeva...to sm že večkrat kje prebral kaj podobnega, nekej se spomnem v zvezi z ameriškimi predsedniki tud, sam ne spomnem se točno kaj je blo, mislm da glih tko datumi atentatov pa tega samo res zanimivo. sicer nisem vraževeren al pa veren ful al pa to, samo po mojem te zadeve tud niso kr tako naklučje a :krneki: edit: @kukec: kje dobiš te podatke? Popravljeno Oktober 28, 2007. Popravil C4V4L13R
Čamac Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Servisirano je toptop, narejen glavni servis pri 24k km + še kompleten pregled celega motorja, ampak, ker je bil motor skrbno in redno vzdrževan, je bilo vse odlično urejeno. Drugače pa baje, da je cebram treba na kakšnih 3000km kar lepo dolivat olje. Kej še noben od vas ni dolil? drugače pa jaz tega ne počnem sam - vse na AS-u je pa res, da je moja malce drugače napiljena kot stock cebra meni pa se zdi, da te honde popijejo zelo malo oz. skoraj nič :) je pa res, da je moja stock... ampak slip on izpuh pa športni filter tudi ne bi smela tako vplivat, ajde če bi mel komplet izpuh pa vse pa še kakšne posege na mašini tako da ne vem od kod je tako žejna :) tudi po forumu sem nekje bral, da naprimer R6 popije dosti olja, cbr pa bolj malo... kaj pa vem... aja glede dolivanja matex za to pa res ne rabiš vozit na servis, za servise ne rečem če imaš servisno da dobiš štemple ampak to pa je bedarija... sledi navodilom: 1.) odpri plastenko olja (pokrovček odvijemo v levo, včasih rabimo malo močnejše roke) 2.) odvijemo pokrovček na motorju, kjer se doliva olje (je črne barve, plastičen in če se ne motim, na desni strani motorja (se mi ne da zdaj hodit dol gledat če je res na desni), ni potrebno odstranjevati plastik in ničesar, je kar na vidnem mestu) 3.) dolijemo kolikor je potrebno, pri tem gledamo oznake max in min, nazaj zategnemo pokrovček tako na motorju kot na plastenki olja 4.) pripravljeni smo na nove avanture
GrCaR Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 čudno meni ga je kar dosti spil ze po 3000km, zdaj me samo zanima, koliko ostalim kaj pije Servisirano je toptop, narejen glavni servis pri 24k km + še kompleten pregled celega motorja, ampak, ker je bil motor skrbno in redno vzdrževan, je bilo vse odlično urejeno. Drugače pa baje, da je cebram treba na kakšnih 3000km kar lepo dolivat olje. Kej še noben od vas ni dolil? drugače pa jaz tega ne počnem sam - vse na AS-u je pa res, da je moja malce drugače napiljena kot stock cebra Mal pomisl na preteklost motorja in ti bo use jasn, zakaj tok olja spije ;)
Čamac Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 @kukec: kje dobiš te podatke? jaz sem jih dobil po mailu zraven kopice ostalih smešnih powerpoint, video mailov, vicev,... :D
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 meni pa se zdi, da te honde popijejo zelo malo oz. skoraj nič :) je pa res, da je moja stock... ampak slip on izpuh pa športni filter tudi ne bi smela tako vplivat, ajde če bi mel komplet izpuh pa vse pa še kakšne posege na mašini tako da ne vem od kod je tako žejna :) tudi po forumu sem nekje bral, da naprimer R6 popije dosti olja, cbr pa bolj malo... kaj pa vem... aja glede dolivanja matex za to pa res ne rabiš vozit na servis, za servise ne rečem če imaš servisno da dobiš štemple ampak to pa je bedarija... sledi navodilom:1.) odpri plastenko olja (pokrovček odvijemo v levo, včasih rabimo malo močnejše roke) 2.) odvijemo pokrovček na motorju, kjer se doliva olje (je črne barve, plastičen in če se ne motim, na desni strani motorja (se mi ne da zdaj hodit dol gledat če je res na desni), ni potrebno odstranjevati plastik in ničesar, je kar na vidnem mestu) 3.) dolijemo kolikor je potrebno, pri tem gledamo oznake max in min, nazaj zategnemo pokrovček tako na motorju kot na plastenki olja 4.) pripravljeni smo na nove avanture Saj ni tako, da bi ga zdaj popila neke drastične količni, ampak vseeno sem šel doliti. Kaj zdaj potem, vam nič je pijejo ali kaj? k0ci, ti si se ganju na Mobikrogu pa justaboy und norc16????? Marco Melandri tud ni svoji Movistarki dolival olja :P
Čamac Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Marco Melandri tud ni svoji Movistarki dolival olja :P hahahaha :lol1:
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Mal pomisl na preteklost motorja in ti bo use jasn, zakaj tok olja spije ;) Preteklost tuki nima veze, če je mašina v odličnem stanju nima biti kaj. Tudi ostali dirkalniki (samo za na piste), imajo na sezono preko 30 000 kmpa vseeno delajo kot urce. Tu to ne špila neke vloge. Tako ali tako, pa z motorjem ni nič narobe. Ampak pač mal oljčka popije? Kaj pa tvoj Z? je kaj žejen? drugače imam najraje, da je vse urejen - olje na ful, benz na ful
reesko Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Mal pomisl na preteklost motorja in ti bo use jasn, zakaj tok olja spije ;) a če ga je nejc ožemu pomen da je pa sfukan motor? nije to 125 2T ;)
Čamac Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 zato pa grčar preventivno vozi ko pussy da ne bi potem preveč olja pil Z :P
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 a če ga je nejc ožemu pomen da je pa sfukan motor? nije to 125 2T ;) :yes:
reesko Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 tale movistar vsaj zamorjena ni... :evilgrin:
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 tale movistar vsaj zamorjena ni... :evilgrin: Valda, če Donat (Mg) tankam, sej bi ga še nekaterim priporočal :whistle:
GrCaR Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 risko... neki druzga je blo mišlen ;) čamči, sej si zdej zajeban k maš cbro... vrtecpress
reesko Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 risko... neki druzga je blo mišlen ;) čamči, sej si zdej zajeban k maš cbro... kaj druzga?explain bjač :D drgač pa prosim vikaj čamija ker je zelo prefinjen!
norc 16 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 (popravljeno) Saj ni tako, da bi ga zdaj popila neke drastične količni, ampak vseeno sem šel doliti. Kaj zdaj potem, vam nič je pijejo ali kaj? k0ci, ti si se ganju na Mobikrogu pa justaboy und norc16?????Marco Melandri tud ni svoji Movistarki dolival olja :P ma jaz tak vedno mofo mam na 12krpm do blokade pa če je pista al navadna cesta dosti krat rdečo polje pa nespije nič olja. saj skoraj nebi smela kupo sem jo z 8k km tak da nesme še pit olja no zdaj že ma 16k. drugače pa meni serviser daje malo več olja v mašino glih zarad tega ker nešparam mašine imam na oni šipci na tričetrt pa sem zdaj naredo 3k km od servisa pa je ševedno na istem nivoju Popravljeno Oktober 28, 2007. Popravil norc 16
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 ma jaz tak vedno mofo mam na 12krpm do blokade pa če je pista al navadna cestadosti krat rdečo polje pa nespije nič olja. saj skoraj nebi smela kupo sem jo z 8k km tak da nesme še pit olja no zdaj že ma 16k. drugače pa meni serviser daje malo več olja v mašino glih zarad tega ker nešparam mašine imam na oni šipci na tričetrt pa sem zdaj naredo 3k km od servisa pa je ševedno na istem nivoju zanimivo, grem jaz še malce v eno drugo temo vprašat :unsure:
Aless Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 mam en problem.... je res da ne morem naredit homologacije za blokado,ce imam gor izpuh ki ni za na cesto??????????? ce je to res bi proso ce ma kdo Slip-On original ror????????ker celih krivin ne grem se 1x sravfat............
JeRn3j Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 čudno meni ga je kar dosti spil ze po 3000km, zdaj me samo zanima, koliko ostalim kaj pije ne gre za ožemanje tko k si reesko ti mislu... gre zato da pridejo prevoženi kilometri tukej do izraza , torej 34.000 ... je že kr pošteno.... pač jebat ga navad se vedno več bo pila
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 ne gre za ožemanje tko k si reesko ti mislu... gre zato da pridejo prevoženi kilometri tukej do izraza , torej 34.000 ... je že kr pošteno.... pač jebat ga navad se vedno več bo pila Čudno se mi zdi, ker je serviser rekel, da tu kilometri ne igrajo vloge. :unsure:
JeRn3j Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 (popravljeno) Čudno se mi zdi, ker je serviser rekel, da tu kilometri ne igrajo vloge. :unsure: sigurno jo... saj noben motor ne dela večno :) več km jev ko ma večja je obrabljenost in tukej se tud pozna pri olju Popravljeno Oktober 28, 2007. Popravil JeRn3j
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 sigurno jo... saj noben motor ne dela večno :) več km jev ko ma večja je obrabljenost in tukej se tud pozna pri olju Ubistvu ne, če je redno vzdrževano in menjano tistko kar mora biti ni problemov. Mogoče se pa serviser moti.
JeRn3j Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 (popravljeno) Ubistvu ne, če je redno vzdrževano in menjano tistko kar mora biti ni problemov. Mogoče se pa serviser moti. ja lepo bi blo če bi blo tok enostavno... dejstvo je da nov ali pa skoraj nov tako avto kot motor ne popije nič olja. medtem ko je pri starejših to druga pesm... je pač use v letih in kmjih... je meu un dejavu manj km k ti... pa je 98 letnik pa ni niti enkrat dolil olja ker je reku da nič ne pije. lohk da je to osamljen primer, ampak km ji so bistvo bolj kot leta... zakaj mislš da je težko prodat motor z 50.000 km ji :rolleyes:, medtem ko 10 let starega z 20.000 kmji lažje prodaš Popravljeno Oktober 28, 2007. Popravil JeRn3j
Matex_46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 No saj, sem mogoče je bilo res malce nepirmerno vprašajne za v to temo, ker se nihče tu še ne spozna toliko na 600cc SS motorje. Ampak sem že izvedel info., da je za takšne športnike popolnoma normalno, da popije malce olja. Tako, da ni panike :grim
reesko Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 jaz in čamy sva največja ugledneža
frk Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 mam en problem.... je res da ne morem naredit homologacije za blokado,ce imam gor izpuh ki ni za na cesto??????????? ce je to res bi proso ce ma kdo Slip-On original ror????????ker celih krivin ne grem se 1x sravfat............ kolko vem ti na homlogaciji gledajo samo tiste dele za katere si se najvo se pravi če ti prideš an homologacijo zaradi blokade ti gledajo samo blokado in jih drugo ne zanima.. je pa res da tehničnega ne narediš če nimaš akrapota vpisanega :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se