Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Priporočene objave

Objavljeno

Fantje mislm da bom mogu jst unle izlet v Padovo skenslat...nism še čist sigurn sam je pršlo neki umes-NA ŽALOST :BUA:

Objavljeno

U pizda po ma moja RSka tut tak sindrom :cry: :BUA:

What to do?Zamenam tist vijak al ka?

čim prej tolk bolš!!! pa olje zameni obwezno pol k boš zamenu k je preweč opilkow notr ostane, no sej tk al tk wn steče

Objavljeno

čim prej tolk bolš!!! pa olje zameni obwezno pol k boš zamenu k je preweč opilkow notr ostane, no sej tk al tk wn steče

Hmm OK, kj ves kok stane ta vijak?Sam olja ne vem ce bi menu kr je sele 1k km po tem k sm menu pa uliv MOTULa notr, al je useen zrd opilkov dobr menat?

Objavljeno

čim prej tolk bolš!!! pa olje zameni obwezno pol k boš zamenu k je preweč opilkow notr ostane, no sej tk al tk wn steče

ja in kej ti nardi ?? kao pol ti ful slabo menjava ??? oz kaj sploh sluzi tist vijak da se pol tko obrabi ?

Objavljeno

tole spada v temo od APRILIJE!!!

Objavljeno (popravljeno)

regulacijski wijak se ti je obrabil :P to mi je womberger reku da je kronična bolezen aprilij rs 125 :P :BUA:

ne ni je rekel oni serviser da kaj takega še ni nikoli videl. neka ploščica je crknila oz. se zlomila zato pa sem morla pol čakat da del pride iz italije. aja ma emn ije kuplonge kar na enkrat zmanjkalo. ko da bi se m izajla pretgala. pa pol sem se še moral peljat cca 40km domov brez kuplonge. si lahko mislite kak je bilo ko sem se moral čez mesto pelat pri semaforih. samo po sredini v prvi ko pa je bila zelena pa samo pune gase.

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno

ja in kej ti nardi ?? kao pol ti ful slabo menjava ??? oz kaj sploh sluzi tist vijak da se pol tko obrabi ?

Ma niti ne tok slabo sam se pozna da slabše, pa ko menjaš vidiš na unmu vijaku za izpust olja spodaj povn opilkov, saj js si tko predstavlam ta sindrom :BUA:

Objavljeno

ne ni je rekel oni serviser da kaj takega še ni nikoli videl. neka ploščica je crknila oz. se zlomila zato pa sem morla pol čakat da del pride iz italije. aja ma emn ije kuplonge kar na enkrat zmanjkalo. ko da bi se m izajla pretgala. pa pol sem se še moral peljat cca 40km domov brez kuplonge. si lahko mislite kak je bilo ko sem se moral čez mesto pelat pri semaforih. samo po sredini v prvi ko pa je bila zelena pa samo pune gase.

40km je še vredu!

Men je šla zajla od sklopke u Kopru in sm mogu prb.110km do Lj furat brez-skos po tastari cesti,čez vsa mesta k so vmes+čez celo Lj ker sm doma na drugem koncu .)

To je blo veselo :D

Objavljeno

sej se ni tk jebeno brez kuplnge pelat, edin problem je ler ujet na semaforu

Objavljeno

Jah ni jebeno,za motor je pa še kako jebeno pa še ustavlat se ne smeš ker je zajeban pol spelat a ne...probi pelat 100km brez kuplnge pa boš povedu če je jebeno .)

Objavljeno

motorju čis nč ne škodujš če brez kuplnge menaš (vsaj cestakom ne) edin jeba je pr spelevanju ja

Objavljeno

motorju čis nč ne škodujš če brez kuplnge menaš (vsaj cestakom ne) edin jeba je pr spelevanju ja

Ja ko so zobčeniki brez zobov, čist okrogli, takrat pa res čist nč ne škoduje motorju :slap:

Seveda škoduje prestavlanje v nižje prestave :slap: :slap:

Objavljeno

dej mi povej zakaj pol v moto gpju in drugje poznajo prekinjevalnik vžiga, če tako škoduje prestavljanje brez kuplnge

dobr za v nižje prestave ne rečm če vozš na puno sam če normalno pr 3krpm prestavš dol ni nč kritičnga

P.S.: reče se zobniki

Objavljeno

dej mi povej zakaj pol v moto gpju in drugje poznajo prekinjevalnik vžiga, če tako škoduje prestavljanje brez kuplnge

dobr za v nižje prestave ne rečm če vozš na puno sam če normalno pr 3krpm prestavš dol ni nč kritičnga

P.S.: reče se zobniki

tam pa polovico motrja menjajo po vsaki dirki pa tut drgač je narjeno vse skup zato lahk menjavajo brez kuplonge

Objavljeno

dej mi povej zakaj pol v moto gpju in drugje poznajo prekinjevalnik vžiga, če tako škoduje prestavljanje brez kuplnge

dobr za v nižje prestave ne rečm če vozš na puno sam če normalno pr 3krpm prestavš dol ni nč kritičnga

P.S.: reče se zobniki

a-a

zobniki so pri verigi pa tem shitu

zobčeniki pa notri v menjalniku

:naughty:

Objavljeno
motorju čis nč ne škodujš če brez kuplnge menaš (vsaj cestakom ne) edin jeba je pr spelevanju ja

:slap:

Ne škoduješ če parkrat ja če bi pa to nonstop delu bi pa še kako škodoval!

dej mi povej zakaj pol v moto gpju in drugje poznajo prekinjevalnik vžiga, če tako škoduje prestavljanje brez kuplnge

dobr za v nižje prestave ne rečm če vozš na puno sam če normalno pr 3krpm prestavš dol ni nč kritičnga

P.S.: reče se zobniki

Primerjaš motoGP z navadnim motorjm :lol1: :lol1: :lol1:

Pa ti nisi normaln :slap:

P.S.:

Sej še krose šaltajo brez sklopke...aja sej res,oni majo menjalnik temu namenjen in je zadeva čist drugač narjena...stupid me :slap:

Objavljeno

motorju prestavlanje brez sklopke navzor ne škoduje čist nič...sam pač gas morš takrt zapret...

prestavlanje navzdol je pa druga pesem, ker če bi hotu prešaltat nižje, bi mogel ujeti točno določene obrate, ko se gred vrti sorazmerno z zunanjim zobnikom.

Objavljeno

:eek:

motorju prestavlanje brez sklopke navzor ne škoduje čist nič...sam pač gas morš takrt zapret...

prestavlanje navzdol je pa druga pesem, ker če bi hotu prešaltat nižje, bi mogel ujeti točno določene obrate, ko se gred vrti sorazmerno z zunanjim zobnikom.

:eek: take stvari smo delal na šterkah; zdj pa če maš motor, pa če ga maš rad - boš pa ja še sklopko upurabu!

Edino če nisi eden tistih , ki si želijo, da si jih po neumnosti zapomnimo !!! :whistle:

Objavljeno

a-a

zobniki so pri verigi pa tem shitu

zobčeniki pa notri v menjalniku

:naughty:

ne ne zbniki so w menjalniku, zobčenik pa pr werižnemu setu! :grim

Objavljeno

ma ne me jebat ! :D itk da ce menjavas brez sklopke da ti lahko kej sfuka .... ce bi blo tko pol bi blo najbols da sklopk sploh ne bi mel :D

Objavljeno

prawilno in tudi najboljše za mašino oz menjalnik je da se prestawlja z sklopko, ampak nawzgor lahko tudi brez sklopke, sam mal morš prej motor obwladat, morš met posluh! za dol pa ne priporočam k sm widu kwa ti lah z menjalnika nardi če dol prestawlaš oz mal pretorawaš (notr je blo samo par kolutow brez zob :grim )

Objavljeno

prawilno in tudi najboljše za mašino oz menjalnik je da se prestawlja z sklopko, ampak nawzgor lahko tudi brez sklopke, sam mal morš prej motor obwladat, morš met posluh! za dol pa ne priporočam k sm widu kwa ti lah z menjalnika nardi če dol prestawlaš oz mal pretorawaš (notr je blo samo par kolutow brez zob :grim )

loly :P fak ej ..... sam ne vem no ..... res da ce gor saltas ni tok panike ... sam se zmeri .... tist zobnik notr se vrti .... pol pa unga ko se ne vrti ga kar zagrabi ......tud to ni lih najbol zdravo ce mene prasas ......

Objavljeno

:eek:

:eek: take stvari smo delal na šterkah; zdj pa če maš motor, pa če ga maš rad - boš pa ja še sklopko upurabu!

Edino če nisi eden tistih , ki si želijo, da si jih po neumnosti zapomnimo !!! :whistle:

sterke majo drgacno sklopko... neki z enimi palckami pa nevem kwa je... lohk ksn strojnik pove...

Objavljeno

če se komu zajla za sklopko utrga, najbolj da se zapele na kolesarsko stezo, pa lepo v drugi prestavi fura :D ane burek? Sva midva tole že sprobavala :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Kako ste fantje se po dolgmu času mal javlam :) more bit čim prej pomlad da se gremo spet mal pelat prov pogrešam že motor :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!