Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Tetsuya

Priporočene objave

brodar ko neboš preveč zaposlen z gledanjem novega motorja :P bi lahko povedo kak pa kaj za marof. če bomo šli al ne..

z šraufanjem pa res ja hahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čamil tko al tko ne zna šraufat, ker on je prefinjen :lol1:....kvečjemu zna izračunat s kolikšno silo mora zategniti svečo, s čim pa kako se jo zašraufa pa ne ve :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bejž a ste ugotovl. Kje so spet tisti glasni, k pravjo da se da vseživo zgulfat :whistle:

kle kle :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čamil tko al tko ne zna šraufat, ker on je prefinjen :lol1:....kvečjemu zna izračunat s kolikšno silo mora zategniti svečo, s čim pa kako se jo zašraufa pa ne ve :whistle:

hehe....no drugač da te popravim, glede zategovanja sveč, verjetno si mislil s kakšnim vrtilnim momentom se more zategnit, da se bolj natančno izražamo....no sej vem, vam VSŠ-jevcem je natančnost španska vas, samo da ste vi mastni in šmirasti od šraufanja :lol1:

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: ti se boš meni smejal...ko pa imaš twin spark na ninji :lol1: :slap:

no no, to je že malo zlajnano, prav smešno je da ti meni celo leto turiš pod nos en in isti kiks, ti pa vsak teden postrežeš s kakšnim frišnim :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no no, to je že malo zlajnano, prav smešno je da ti meni celo leto turiš pod nos en in isti kiks, ti pa vsak teden postrežeš s kakšnim frišnim :lol1:

ja sej kaj pa bi rad :whistle:

ko boš toliko prešraufal kot sem jaz se pa oglasi, dokler pa sam teorijo drkaš pa nisi noben strojnik ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej kaj pa bi rad :whistle:

ko boš toliko prešraufal kot sem jaz se pa oglasi, dokler pa sam teorijo drkaš pa nisi noben strojnik ;)

kaj ti pomaga šraufarija, delaš nekaj kaj si že stokrat delal in sploh neveš zakaj je temu tako, za kar pa je potrebna teorija in predznanje različnih stvari...najboljši ste mi toti mehankarji, ko sicer vse vejo(na pamet) ko odprejo mašino ker so jih pač že 1000 takih, vendar ko pa dobijo kako skico kaj je treba nardit, pri kateri je še potrebno kako predznanje pa tema hahah...pol pa rečejo ko ne znajo---vi to neke komplicirate, bomo mi kar po domače nardili...pol pa dobimo vun razna spakedrala, na katera so še ti "majstri" ponosni

aja drugač pa btw, v strojništvu mamo različne stopnje oz. hierarhijo:

- obdelovalci kovin (strugarji, varilci, itd...)

- razni mehaniki

- strojni tehniki

- strojni inženirji (in tile morjo študirat na vse te pod sabo, nardit načrt, spremljat izdelek od začetka do konca, ker kaj hitro se zgodi da bi majstri po svoje kaj nardili haha, in za te stvari, pa je potrebno kaj več ko samo znati šraufati)

Popravljeno . Popravil reesko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh to še ni problem....problem rata ko dobiš skico pa se morš lotit dela, pa potem ne veš ne kaj je imbus, gedora, abciger....al pa ko veš približno kaj je to pa ne znaš uporabljat

strojni inženirji sploh ne rabijo znat šraufat, ker to drugi delajo.......in to zame niso strojniki, ki znajo samo računat neki...to so matematiki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si tko napisu risko... Da se lepo vidi da nimaš za burek :)

(kar se tiče šravfanja motorja, verjamem drgač da maš za burek, mogoče še za kebab :))

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh to še ni problem....problem rata ko dobiš skico pa se morš lotit dela, pa potem ne veš ne kaj je imbus, gedora, abciger....al pa ko veš približno kaj je to pa ne znaš uporabljat

strojni inženirji sploh ne rabijo znat šraufat, ker to drugi delajo.......in to zame niso strojniki, ki znajo samo računat neki...to so matematiki

strojni inženirji ne rabijo znat šraufat, ker si ne rabijo mazat rok z tem delom, ker pač imajo iq malo višji in se od njih pričakuje več, čeprav pa te vse postopke obvladajo in vedo kako potekajo :D

vsekakor da ne bo pomote, cenim vsakega dobrega mehanika, ki ni tak ko tisti napiflani ki pač vidijo 100 istih mašin, ampak se znajde v situacijah in kvalitetno improvizira, še bolj pa cenim inženirje, ki morajo razmišljaz o vsem in delu vseh, ter imeti znanja, za katere se navadnim mehanikom niti sanja ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brodar ko neboš preveč zaposlen z gledanjem novega motorja :P bi lahko povedo kak pa kaj za marof. če bomo šli al ne..

ja se bomo fiksno zmenili v petek :) Mam še mnogo stvari do takrat pa tut od vremena je odvisno pa se bomo zmenli... nejko zdaj nekaj pravi, da sta se z matexom menla, da gremo furo po sloveniji, čeprav mene vseeno bolj mika marof pa še motorja ne rabim zdaj registrirat, saj bomo vidli :) se zmenimo do petka fiksno vse :) Sploh pa mam bolj v kurcu gume posvaljkane in MODRE, zato bi na marof še šel, ker pomoje da tam še držijo, na cesti pa ne vem koliko je to kaj predvidljivo...

z šraufanjem pa res ja hahaha

jaja bravo vijolična ninja :OK:

čamil tko al tko ne zna šraufat, ker on je prefinjen :lol1:....kvečjemu zna izračunat s kolikšno silo mora zategniti svečo, s čim pa kako se jo zašraufa pa ne ve :whistle:

oh čamil zna oboje, ker se mi oboje zdi potrebno, s teorijo si v življenju ne moreš nič pomagat, s prakso brez nekega znanja pa tudi :)

:lol1: ti se boš meni smejal...ko pa imaš twin spark na ninji :lol1: :slap:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :worship:

heh to še ni problem....problem rata ko dobiš skico pa se morš lotit dela, pa potem ne veš ne kaj je imbus, gedora, abciger....al pa ko veš približno kaj je to pa ne znaš uporabljat

strojni inženirji sploh ne rabijo znat šraufat, ker to drugi delajo.......in to zame niso strojniki, ki znajo samo računat neki...to so matematiki

jaz pravim, da je potrebno znanje obojega :) Sploh pa Nejko: se mi zdi, da k0ci ni veliko bolje od tebe podkovan samo v praksi, ampak tudi v teoriji, tako da Nejko, jaz bi se na tvojem mestu ugasnil :)

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strojni inženirji ne rabijo znat šraufat, ker si ne rabijo mazat rok z tem delom, ker pač imajo iq malo višji in se od njih pričakuje več, čeprav pa te vse postopke obvladajo in vedo kako potekajo :D

vsekakor da ne bo pomote, cenim vsakega dobrega mehanika, ki ni tak ko tisti napiflani ki pač vidijo 100 istih mašin, ampak se znajde v situacijah in kvalitetno improvizira, še bolj pa cenim inženirje, ki morajo razmišljaz o vsem in delu vseh, ter imeti znanja, za katere se navadnim mehanikom niti sanja ne...

to so tvoje mokre sanje, žal pa je resničnost popolnoma drugačna......dobro vem kako je ko kak mlad inženir pride v firmo delat pa misli da je boga za jajca zagrabu, ko pa je treba kaj naredit pa :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si tko napisu risko... Da se lepo vidi da nimaš za burek :)

(kar se tiče šravfanja motorja, verjamem drgač da maš za burek, mogoče še za kebab :))

kar se tiče šravfanja motorja si znam osnovne stvari postoriti vse sam...če bi hotel pa kaj več pa bi si vzel kak service manual in bi tudi vse nardil, čeprav mogoče malo bolj počasi kot kaki izkušeni šraufači...drugač pa mi tega niti ni potrebno delati, ker mi zaenkrat vse dela tako kot mora...pa tud risko nisem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pravim, da je potrebno znanje obojega :) Sploh pa Nejko: se mi zdi, da k0ci ni veliko bolje od tebe podkovan samo v praksi, ampak tudi v teoriji, tako da Nejko, jaz bi se na tvojem mestu ugasnil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, čamac, če češ motor peljat čez mejo mora bit registriran........mislim da se da tudi drugače samo to so potem sami papirji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oh čamil zna oboje, ker se mi oboje zdi potrebno, s teorijo si v življenju ne moreš nič pomagat, s prakso brez nekega znanja pa tudi :)

čamil pa je prvi ki se lahko vgasne, ker ne zna res nič od tega...šraufal nisi nič kaj dosti, ne na mitotu ne na hondi, teorije pa tud sploh nimaš nič pojma trenutno...no kar povej kako blestiš pri fiziki hahah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, čamac, če češ motor peljat čez mejo mora bit registriran........mislim da se da tudi drugače samo to so potem sami papirji

saj pa s prikolico se gre dol. sploh pa kako pa potem vozijo te racing specialke na dirkališča, saj nima noben registrirano...

čamil pa je prvi ki se lahko vgasne, ker ne zna res nič od tega...šraufal nisi nič kaj dosti, ne na mitotu ne na hondi, teorije pa tud sploh nimaš nič pojma trenutno...no kar povej kako blestiš pri fiziki hahah

Se mi zdi, da sem vseeno boljši od tebe tako v praksi kot teoriji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj pravim da se mi zdi da se da tudi drugače, samo je potem to en kup dokumentov za motor treba......tudi če je na prikolici ti pogledajo če je registriran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ve kdo kaj o odstranjevanju katalizatorjev konkretno za RS 250? Saj bi raje imel druge izpuhe, ampak če je zadeva takšna, da se samo pobere iz krivine ven, nazaj zavari, da morda večje dize in malo ponastavi bencin, zrak, olje, potem bi se odločil tudi za tole, ker je finančno veliko ugodneje. Ampak bi se rad prepričal, če je res to samo to in ni še kaj drugega, da ne bi kaj zajebal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: spet policija šnofa po mojem profilu, že 4. dan zapored.....bemti treba se bo nekam skrit :unsure:

Ti si men že od nekdaj sumljiv...zih si kšn diler :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pa s prikolico se gre dol. sploh pa kako pa potem vozijo te racing specialke na dirkališča, saj nima noben registrirano...

Za prevoz neregistriranega motorja potrebuješ ATA karnet

ATA karnet so mednarodni dokumenti, ki jih izdaja Gospodarska zbornica, za namen začasnega uvoza brez plačila carinskih dajatev, brez zahteve po izdaji obveznic ali zadolžnic, depozita denarja ali izpolnjevanja zahtevnih carinskih dokumentov v tuji državi.

Veljavnost ATA karneta ne more presegati enega leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ve kdo kaj o odstranjevanju katalizatorjev konkretno za RS 250? Saj bi raje imel druge izpuhe, ampak če je zadeva takšna, da se samo pobere iz krivine ven, nazaj zavari, da morda večje dize in malo ponastavi bencin, zrak, olje, potem bi se odločil tudi za tole, ker je finančno veliko ugodneje. Ampak bi se rad prepričal, če je res to samo to in ni še kaj drugega, da ne bi kaj zajebal.

Ni nič drugega, ne skrbi.

Pri predelavi/menjavi izpuha pri 2t se dize oz. nastavitev uplinjača ne spreminja..Drugače pa je pri 4t, če daš npr. akrapoviča gor se ponavadi dajo večje dize, zaradi spremenjenih lastnosti plinov .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!