znj Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Če imaš denar za motor, moraš imeti tudi denar za bencin. Ne vem kaj si folk misli, ko kupuje motor in potem nima za živeš :grrr
kewo Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Če imaš denar za motor, moraš imeti tudi denar za bencin. Ne vem kaj si folk misli, ko kupuje motor in potem nima za živeš :grrr bobo denar, čakam plačo sam zj sm 10 litorv benza kupu pa je blo 130 evru pa še registracija pa razne pizdarije april bo bolš
budacki Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Če imaš denar za motor, moraš imeti tudi denar za bencin. Ne vem kaj si folk misli, ko kupuje motor in potem nima za živeš :grrr Ja ko maš 2 tedna motor Te bom sred sezone uprašal xD
impulz Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 ve kdo za kakšno stran, ki podrobno opisuje poškodbe bata/cilindra? tnx
budacki Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 ve kdo za kakšno stran, ki podrobno opisuje poškodbe bata/cilindra? tnx Kaj te zanima? ti povem iz izkušenj impulz 1
impulz Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 http://www.smellofde..._diag_guide.htm ej točno to sem iskal, hvala ti častim liter za vikend, može care? zmenjen care ok ajd znj in juree 1 1
666 Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 a ve kdo mogoče za vsaj en resen servis v okolici murske sobote oz. ptuja??
RHonda Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Nisem samozavesten, upam si pa trdit da imam izkušnje. In to približno 30kkm na 125cc motorjih ( 2× RS 125, 1× YZF-R 125, HM 125, Husqvarna SM 125 .... ) Po mojem sem kar zrel za višjo kubikaturo. Ali pač ne? Verjetno si moram celo žiulenje nabirat izkušnje, da bom lahko pri 50+ ubavil Hayabuso in se drsal 350 po avtocesti. Hehe In ja ... motor kupujem za pisto ( kolikor bo čas in denar dopuščal ) Seveda si, ne skrbi! Jaz sem z rs125(24kw) od 19. do 21. leta naredil približno 9000km, ko sem se odločal za nakup sem izbiral še zzr250, ki pa je bil 2X dražji takrat. Oče bi mi takrat pomagal pri nakupu, vendar nisem hotel toliko bremenit denarnice za motor, ki bi ga imel samo 2 leti. Je pa res, da je bilo ogromno stroškov bencina, olja in popravil (vsak mesecev nov rezervni del: zajle števcev, ploščica rave ventila, druge zajle, štrihanje na novo, varjenje stopalk in na koncu še nakup novega bata in ojnice), tako da bi me zzr na koncu prišel ceneje. Res pa je, da sem hotel samo SS motor. Probat sem šel tudi cagivo mito, pa me ni prepričala, težko je blo tud dobit ohranjeno za ceno aprilie. Tolk o tem. Pri 21. letu takoj ko sem dobil neomejeno na občini sem šel kupit kawlna ZX-6R. Nisem imel nobenih težav na privajanje in če nebi iz motorja kasneje naredil totalke bi ga verjetno še vedno vozil. Mislim pa da je za prvo 600ko brezveze dajat več kot 3000eur, ker imaš pri manj izkušnjah večjo možnost kakšnega padca. Razen kasko zavarovanje, ki pa je predrago, ker smo tako rizična skupina. Večje kubature 600 in 750 sem do zdaj vozil okrog 20.000 km, pri tem pa že malo spoznaš pasti teh motorjev in si tudi bolje orientiran pri nakupu dražjega motorja. Ako si recimo pri npr. 21 ali 23.letih že v službi, ni velik problem privarčevat (če je plača dost velika, ampak vsaj jurja), težje je s študentskim žepom kupovati nekaj v vrednosti nad 5000eur. Jaz recimo imam delo, pa sem si vseeno lažje kupil v študentskih časih kawlna, kot pa zdaj recimo, ker so tu razne investicije, avto in vzdrževanje, položnice, punca (=morje, toplice, smučanje, večerje, darila), pa še kakšna kazen od policije in si skoz na nuli.....Tako pa imam star motor, žepu primeren. Miha27 in motorist1 1 1
budacki Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Je kdo mogoče iz Dupleka? ( ali pa tam kje okolica Maribora ? )
budacki Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Je kdo mogoče iz Dupleka? ( ali pa tam kje okolica Maribora ? ) Niti enega Štajerca?
MatexDeLuxe46 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Alora, če koga zanimajo gume 125cc mer višjega ranga, za smešno nizko ceno. Naj me doda na facebook: Matex De Luxe ali pa naj me kontaktira preko e-pošte: matexdeluxe@gmail.com Mwa*PVA
ironbeeper Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Alora, če koga zanimajo gume 125cc mer višjega ranga, za smešno nizko ceno. Naj me doda na facebook: Matex De Luxe ali pa naj me kontaktira preko e-pošte: matexdeluxe@gmail.com Mwa*PVA dimenzije?
Pupi13 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 kdo se je dons z modro yamaho yzf 125 pelu cez log pri brezovici?
RRyDeRR Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 dans sm vidu modro r125 na zaloski nasprot gim.moste okol pol 6 yourfriend as biu ti?
Ervin93 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 kdo se je dons z modro yamaho yzf 125 pelu cez log pri brezovici? jst, zakaj? dans sm vidu modro r125 na zaloski nasprot gim.moste okol pol 6 yourfriend as biu ti? jp
RRyDeRR Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 jst, zakaj? jp sj se mi je zdel da si biu ti, sodeč po motorju in čeladi od tkrt k sm te zadnjič prehiteu
motorist1 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Imam dve vprašanji: Zamenjal sem bat, pa me zanima koliko km morem narediti pod niskimi obrati in kako niski obrati morjo to biti? Zaenkrat sm naredu 280km pri maksimalni hitrosti 80km/h (v 6. prestavi). Na začetku lonca (takoj ko se avspuh prišraufa na cilinder in še ene 10 cm naprej) sem opazil rjo, take rjave pikice. Mogoče kdo ve kaj naj naredim da preprečim rjavenje? Morda kakšen premaz ali pa poleranje al kej druzga? Hvala za odgovore!
LooLekSLO Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Imam dve vprašanji: Zamenjal sem bat, pa me zanima koliko km morem narediti pod niskimi obrati in kako niski obrati morjo to biti? Zaenkrat sm naredu 280km pri maksimalni hitrosti 80km/h (v 6. prestavi). Na začetku lonca (takoj ko se avspuh prišraufa na cilinder in še ene 10 cm naprej) sem opazil rjo, take rjave pikice. Mogoče kdo ve kaj naj naredim da preprečim rjavenje? Morda kakšen premaz ali pa poleranje al kej druzga? Hvala za odgovore! Saj ne gre le za to, da ga ti vržeš v 6. in voziš zmeraj pod istimi obrati. Motor mora iti lepo čez vse obrate (no pod najbolj visoke res ne).
dejko39 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 mene tudi zanima glede izpuha,ki mi rjavi pri cilindru...ali se dobi kakšna bol kvalitetna barva ker z tistim sprejem res nebi barval... lp bawbaw 1
budacki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Imam dve vprašanji: Zamenjal sem bat, pa me zanima koliko km morem narediti pod niskimi obrati in kako niski obrati morjo to biti? Zaenkrat sm naredu 280km pri maksimalni hitrosti 80km/h (v 6. prestavi). Na začetku lonca (takoj ko se avspuh prišraufa na cilinder in še ene 10 cm naprej) sem opazil rjo, take rjave pikice. Mogoče kdo ve kaj naj naredim da preprečim rjavenje? Morda kakšen premaz ali pa poleranje al kej druzga? Hvala za odgovore! Mašina se mora čimveč× ogret in segret, da se uležejo vsi materiali. In ni dobro, da vedno na istih obratih voziš. Šaltaj motor, vendar ne preveč v obrate. Če bo vedno na istih obratih bo ostal zamorjen mene tudi zanima glede izpuha,ki mi rjavi pri cilindru...ali se dobi kakšna bol kvalitetna barva ker z tistim sprejem res nebi barval... lp visokokvalitetna visokotemperaturna barva. Boljšega ni! bawbaw 1
bawbaw Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 visokokvalitetna visokotemperaturna barva. Boljšega ni! hahahaa budacki 1
motorist1 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 hahahaa zakaj pa hahaha :unsure: Drugače pa hvala za odgovore glede vožnje po zamenjavi bata. Upam da nisem oz. da ne bom zasral .)
budacki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 zakaj pa hahaha :unsure: Drugače pa hvala za odgovore glede vožnje po zamenjavi bata. Upam da nisem oz. da ne bom zasral .) Dejansko motor užgi. Pusti delat 10 min na mestu. Ugasni. Počakaj kakšno uro, da se komplet ohladi. Ponovi. Tako sem vtekaval CR 125 pa ni bilo problema Še zdaj dela z istemu batu bawbaw 1
_Fingi_ Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Jest nebi preveč na mestu laufou, ker ni neki ful dobr mazanje takrt ko na mestu laufa... Pumpo maš povezano na obrat gasa pa na št. vrtljajev....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se