Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Tetsuya

Priporočene objave

Če imaš denar za motor, moraš imeti tudi denar za bencin. Ne vem kaj si folk misli, ko kupuje motor in potem nima za živeš :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš denar za motor, moraš imeti tudi denar za bencin. Ne vem kaj si folk misli, ko kupuje motor in potem nima za živeš :grrr

bobo denar, čakam plačo worship.gif sam zj sm 10 litorv benza kupu pa je blo 130 evru pa še registracija pa razne pizdarije trance_16_dozingoff.gif april bo bolštrance_41_w00t2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš denar za motor, moraš imeti tudi denar za bencin. Ne vem kaj si folk misli, ko kupuje motor in potem nima za živeš :grrr

Ja ko maš 2 tedna motor ;) Te bom sred sezone uprašal xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem samozavesten, upam si pa trdit da imam izkušnje. In to približno 30kkm na 125cc motorjih ( 2× RS 125, 1× YZF-R 125, HM 125, Husqvarna SM 125 .... ) Po mojem sem kar zrel za višjo kubikaturo. Ali pač ne? Verjetno si moram celo žiulenje nabirat izkušnje, da bom lahko pri 50+ ubavil Hayabuso in se drsal 350 po avtocesti. Hehe :D

In ja ... motor kupujem za pisto ( kolikor bo čas in denar dopuščal )

Seveda si, ne skrbi! Jaz sem z rs125(24kw) od 19. do 21. leta naredil približno 9000km, ko sem se odločal za nakup sem izbiral še zzr250, ki pa je bil 2X dražji takrat.

Oče bi mi takrat pomagal pri nakupu, vendar nisem hotel toliko bremenit denarnice za motor, ki bi ga imel samo 2 leti. Je pa res, da je bilo ogromno stroškov bencina,

olja in popravil (vsak mesecev nov rezervni del: zajle števcev, ploščica rave ventila, druge zajle, štrihanje na novo, varjenje stopalk in na koncu še nakup novega

bata in ojnice), tako da bi me zzr na koncu prišel ceneje. Res pa je, da sem hotel samo SS motor. Probat sem šel tudi cagivo mito, pa me ni prepričala, težko je blo tud

dobit ohranjeno za ceno aprilie. Tolk o tem.

Pri 21. letu takoj ko sem dobil neomejeno na občini sem šel kupit kawlna ZX-6R. Nisem imel nobenih težav na privajanje in če nebi iz motorja kasneje naredil totalke

bi ga verjetno še vedno vozil. Mislim pa da je za prvo 600ko brezveze dajat več kot 3000eur, ker imaš pri manj izkušnjah večjo možnost kakšnega padca. Razen kasko zavarovanje, ki pa je predrago, ker smo tako rizična skupina. Večje kubature 600 in 750 sem do zdaj vozil okrog 20.000 km, pri tem pa že malo spoznaš pasti teh motorjev

in si tudi bolje orientiran pri nakupu dražjega motorja. Ako si recimo pri npr. 21 ali 23.letih že v službi, ni velik problem privarčevat (če je plača dost velika, ampak vsaj jurja), težje je s študentskim žepom kupovati nekaj v vrednosti nad 5000eur. Jaz recimo imam delo, pa sem si vseeno lažje kupil v študentskih časih kawlna, kot pa zdaj recimo, ker so tu razne investicije, avto in vzdrževanje, položnice, punca (=morje, toplice, smučanje, večerje, darila), pa še kakšna kazen od policije in si skoz na nuli.....Tako pa imam star motor, žepu primeren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alora, če koga zanimajo gume 125cc mer višjega ranga, za smešno nizko ceno. Naj me doda na facebook: Matex De Luxe ali pa naj me kontaktira preko e-pošte: matexdeluxe@gmail.com

Mwa*PVA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alora, če koga zanimajo gume 125cc mer višjega ranga, za smešno nizko ceno. Naj me doda na facebook: Matex De Luxe ali pa naj me kontaktira preko e-pošte: matexdeluxe@gmail.com

Mwa*PVA

dimenzije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo se je dons z modro yamaho yzf 125 pelu cez log pri brezovici?

jst, zakaj?

dans sm vidu modro r125 na zaloski nasprot gim.moste okol pol 6 smile.gif yourfriend as biu ti? trance_44_wink5.gifsmile.gif

jp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam dve vprašanji:

Zamenjal sem bat, pa me zanima koliko km morem narediti pod niskimi obrati in kako niski obrati morjo to biti? Zaenkrat sm naredu 280km pri maksimalni hitrosti 80km/h (v 6. prestavi).

Na začetku lonca (takoj ko se avspuh prišraufa na cilinder in še ene 10 cm naprej) sem opazil rjo, take rjave pikice. Mogoče kdo ve kaj naj naredim da preprečim rjavenje? Morda kakšen premaz ali pa poleranje al kej druzga?

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam dve vprašanji:

Zamenjal sem bat, pa me zanima koliko km morem narediti pod niskimi obrati in kako niski obrati morjo to biti? Zaenkrat sm naredu 280km pri maksimalni hitrosti 80km/h (v 6. prestavi).

Na začetku lonca (takoj ko se avspuh prišraufa na cilinder in še ene 10 cm naprej) sem opazil rjo, take rjave pikice. Mogoče kdo ve kaj naj naredim da preprečim rjavenje? Morda kakšen premaz ali pa poleranje al kej druzga?

Hvala za odgovore!

Saj ne gre le za to, da ga ti vržeš v 6. in voziš zmeraj pod istimi obrati. Motor mora iti lepo čez vse obrate (no pod najbolj visoke res ne).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tudi zanima glede izpuha,ki mi rjavi pri cilindru...ali se dobi kakšna bol kvalitetna barva ker z tistim sprejem res nebi barval...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam dve vprašanji:

Zamenjal sem bat, pa me zanima koliko km morem narediti pod niskimi obrati in kako niski obrati morjo to biti? Zaenkrat sm naredu 280km pri maksimalni hitrosti 80km/h (v 6. prestavi).

Na začetku lonca (takoj ko se avspuh prišraufa na cilinder in še ene 10 cm naprej) sem opazil rjo, take rjave pikice. Mogoče kdo ve kaj naj naredim da preprečim rjavenje? Morda kakšen premaz ali pa poleranje al kej druzga?

Hvala za odgovore!

Mašina se mora čimveč× ogret in segret, da se uležejo vsi materiali. In ni dobro, da vedno na istih obratih voziš. Šaltaj motor, vendar ne preveč v obrate. Če bo vedno na istih obratih bo ostal zamorjen ;)

mene tudi zanima glede izpuha,ki mi rjavi pri cilindru...ali se dobi kakšna bol kvalitetna barva ker z tistim sprejem res nebi barval...

lp

visokokvalitetna visokotemperaturna barva. Boljšega ni! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahahaa

zakaj pa hahaha :unsure:

Drugače pa hvala za odgovore glede vožnje po zamenjavi bata. Upam da nisem oz. da ne bom zasral .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa hahaha :unsure:

Drugače pa hvala za odgovore glede vožnje po zamenjavi bata. Upam da nisem oz. da ne bom zasral .)

Dejansko motor užgi. Pusti delat 10 min na mestu. Ugasni. Počakaj kakšno uro, da se komplet ohladi. Ponovi. Tako sem vtekaval CR 125 pa ni bilo problema :) Še zdaj dela z istemu batu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest nebi preveč na mestu laufou, ker ni neki ful dobr mazanje takrt ko na mestu laufa... Pumpo maš povezano na obrat gasa pa na št. vrtljajev....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!