Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Priporočene objave

Objavljeno

Ni kaka fora, tej smo šibali objave na forumo kot za šalo smile.gif

Vem da sem na dan včasih nabiv tut več kot 100 objav!

To so bli cajti ja...

LP

ja ja, to so bli cajti:D...vidim, da vas je bore malo ostalo iz stare garde :D

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ja ja, to so bli cajti:D...vidim, da vas je bore malo ostalo iz stare garde :D

kje si nejko :D

Objavljeno

Sam sem se pridružil pred 2 leti, ko sem bil star 14. Sicer sem imel drugačno ime in dejaven sem bil predvsem v sekciji 50 ccm. Sedaj pa me zanima kje je končal mfink?

Objavljeno

Sam sem se pridružil pred 2 leti, ko sem bil star 14. Sicer sem imel drugačno ime in dejaven sem bil predvsem v sekciji 50 ccm. Sedaj pa me zanima kje je končal mfink?

To tut mene zanima  :hmm:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sam sem se pridružil pred 2 leti, ko sem bil star 14. Sicer sem imel drugačno ime in dejaven sem bil predvsem v sekciji 50 ccm.

jernej50ccm? :P

Objavljeno

jernej50ccm? tongue.gif

ne

Objavljeno

Veliko ljudi misli, da sem Znj ampak bom sedaj povedal. Nisem Znj in tudi nikoli nisem bil :) Sem pa bil jernej50ccm, imel Yamaho TZR, tudi 6ko imam doma(zelene barve, letnik 86 isti letnik kot znj ampak to nič ne pomeni) in sedaj imam Cagivo Mito in ne Raptor. In tudi mene zanima kje je končal mfink :D Prav spominjam se ko je prvič f**** in vsa vesel objavil to na motosvet :) in pogrešam tudi težke debate o predelavi TZRke. Takrat ni bilo kreganja, kot je sedaj ko je en bolj pameten kot drugi. Takrat je pač par folka veljalo za mehanike in njih si poslušal, če se je kdo delal pametnega pa so/smo ga takoj zabili in je kuj utihnil :)

Objavljeno (popravljeno)

Sam sem se pridružil pred 2 leti, ko sem bil star 14. Sicer sem imel drugačno ime in dejaven sem bil predvsem v sekciji 50 ccm. Sedaj pa me zanima kje je končal mfink?

Upam stavt za 2 piva da si jernej :D

Razn če je naklučje da sta oba iz ajdovščine, oba tečna, oba rojena 20.septembra 1993 itd :D ( iste podatke imaš o obeh profilih hehe :D )

Škoda ker nism moderator :fight1:

mfink je no ... Aprilijo prodal, kupil Hyosunga GT 125 (hotel XT 600 pa ni šlo ), se pobril (skin) in sedaj zabija čas ob pivi ( če lahko Unionu rečemo pivo :D )

Najdete ga pa na glavni avtobusni postaji v Novem mestu vsak petek :D

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kaj vse bi dal, da lahko kupil bi ga :blush::(

PS: Je kje kakšen donator? O:-)

Pirelli Dragon EVO gumice :D

Če tastarim rata, da me prepričajo, da kupim 125 kupim tole :D

Objavljeno

Pirelli Dragon EVO gumice :D

Če tastarim rata, da me prepričajo, da kupim 125 kupim tole :D

So že mal boge whistle.gif drgač ma pa en deleč od roba odmaknjen "chicken stripe" trance_21_laughing1.gif drgač pa lepa zadeva...

Objavljeno (popravljeno)

sm si premislo

Popravljeno . Popravil Hozi
Objavljeno (popravljeno)

tk bo bols

honda-250.jpg

fajn gre ;)

Popravljeno . Popravil Hozi
Objavljeno (popravljeno)

Se sam men zdi al je blo lani manj motorističnih nesreč s smrtnim izidom kot predlani in je tudi letos manj smrtnih izidov kot lani. Gledam statistiko za lani ... do konca maja 18 smrti, letos "samo" 11. Tudi vseh smrtnih žrtev je v letošnjem obdobju za okrog 30 manj kot lani. Ali ni to cilj naše vlade? Zmanjšat število prometnih nesreč s smrtnim izidom. Jim slućajno ne uspeva? Zakaj potem toliko poostritev zakonov, ki vkljućujejo motoriste? :)

Nevem kaj bi radi dosegli? Brez smrtnih žrtev? Pa saj to niti teoretično ni možno.

Sem pa zelo vesel, da število iz leta v leto upada.! Kaj sploh botruje upadanju nesreč? Slabo vreme, recesija in manj prodanih in registriranih motorjev, poostreni zakoni glede izpita, povišane denarne kazni?

Moram pa rečt, da sem v zadnjem obdobju spoznal krepko čez 20 motoristov, ki se peljejo brez izpita! Vedno pač vprašam zakaj ... večinsko je bil odgovor, ker ne mislijo plačevat za prehod iz recimo A1 v A2 ali A2 v A. Presenetljivo. S poostritvijo so dosegli ravno obraten učinek!

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se sam men zdi al je blo lani manj motorističnih nesreč s smrtnim izidom kot predlani in je tudi letos manj smrtnih izidov kot lani. Gledam statistiko za lani ... do konca maja 18 smrti, letos "samo" 11. Tudi vseh smrtnih žrtev je v letošnjem obdobju za okrog 30 manj kot lani. Ali ni to cilj naše vlade? Zmanjšat število prometnih nesreč s smrtnim izidom. Jim slućajno ne uspeva? Zakaj potem toliko poostritev zakonov, ki vkljućujejo motoriste? :)

Nevem kaj bi radi dosegli? Brez smrtnih žrtev? Pa saj to niti teoretično ni možno.

Sem pa zelo vesel, da število iz leta v leto upada.! Kaj sploh botruje upadanju nesreč? Slabo vreme, recesija in manj prodanih in registriranih motorjev, poostreni zakoni glede izpita, povišane denarne kazni?

Moram pa rečt, da sem v zadnjem obdobju spoznal krepko čez 20 motoristov, ki se peljejo brez izpita! Vedno pač vprašam zakaj ... večinsko je bil odgovor, ker ne mislijo plačevat za prehod iz recimo A1 v A2 ali A2 v A. Presenetljivo. S poostritvijo so dosegli ravno obraten učinek!

samo potem se tudi ne mislijo ustavljati policiji ko jih štopa ne?

Objavljeno

Prodam kombinezon dainese št.52 (175-185cm)

UGODNO!!

Objavljeno (popravljeno)

Upam stavt za 2 piva da si jernej :D

Višam na 4. :beer1:

--- Budački, dobila sva stavo. --- :worship:

Popravljeno . Popravil lulik
Objavljeno (popravljeno)

Jst morm zdle čim prej naročit nov bat in se res ne morm odločt :?Mi lahko prosim kdo svetuje... Kakšna je razlika med cat in forged pistons (če prou razimem navadnimi in kovani bati). Pa kero fermo bata mi priporočate? Je mitaka uredu?. če ima kdo kakšne izkušnje...

Pa če mi lahko kdo da kkšn link od strani kjer bi to lahko naročil (sej ene par strani poznam npr: pj, geiwiz).

Res bi mel rad motor do konca naslednjega tedna zrihtan ker gremo nasledn tedn na končni izlet v bohinj in bi bil res kralj če bi šel lahko z motorjem, pa še tm so baje dobri ovinki :OK: Samo se bojim da ne bo zneslo :(:cry:

Hvala

Popravljeno . Popravil motorist1
Objavljeno (popravljeno)

Jst morm zdle čim prej naročit nov bat in se res ne morm odločt :?Mi lahko prosim kdo svetuje... Kakšna je razlika med cat in forged pistons (če prou razimem navadnimi in kovani bati). Pa kero fermo bata mi priporočate? Je mitaka uredu?. če ima kdo kakšne izkušnje...

Pa če mi lahko kdo da kkšn link od strani kjer bi to lahko naročil (sej ene par strani poznam npr: pj, geiwiz).

Res bi mel rad motor do konca naslednjega tedna zrihtan ker gremo nasledn tedn na končni izlet v bohinj in bi bil res kralj če bi šel lahko z motorjem, pa še tm so baje dobri ovinki :OK: Samo se bojim da ne bo zneslo :(:cry:

Hvala

Uzem karkol :D

Popravljeno . Popravil bawbaw
Objavljeno (popravljeno)

Jst morm zdle čim prej naročit nov bat in se res ne morm odločt :?Mi lahko prosim kdo svetuje... Kakšna je razlika med cat in forged pistons (če prou razimem navadnimi in kovani bati). Pa kero fermo bata mi priporočate? Je mitaka uredu?. če ima kdo kakšne izkušnje...

Pa če mi lahko kdo da kkšn link od strani kjer bi to lahko naročil (sej ene par strani poznam npr: pj, geiwiz).

Res bi mel rad motor do konca naslednjega tedna zrihtan ker gremo nasledn tedn na končni izlet v bohinj in bi bil res kralj če bi šel lahko z motorjem, pa še tm so baje dobri ovinki :OK: Samo se bojim da ne bo zneslo :(:cry:

Hvala

Kovani bat je bolši. Bolj vzdržliv. Mitaka je kul. sem enega na Hondi ponucal. Drugače maš pa miljon teh firm. Recimo mene nikol ni razocaral Wiseco.

Višam na 4. :beer1:

--- Budački, dobila sva stavo. --- :worship:

Haha. Gremo v Ajdovščino po per? Al bo majstr po pošti poslal :P ?

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Kovani bat je bolši. Bolj vzdržliv. Mitaka je kul. sem enega na Hondi ponucal. Drugače maš pa miljon teh firm. Recimo mene nikol ni razocaral Wiseco.

Hvala, dobiš + :P Amm a maš mogoče še kkšn link od kkšne spletne strani če si že kej naročal. Pa fajn bi blo da pride prej k v enmu tednu. :P

Gledal sem mere navadnih in kovanih batov. Pri navadnih so naprimer 56,50mm; 57,00mm; 57,50mm pri kovanih batih je pa premer povsod za 0,6mm manjši napr. 56,44mm; 56,94mm itd. Mogoče kdo ve zakaj ta razlika? Aja pa še to, a če je cilinder pohonan na 57,5mm potem je tudi taprav bat za v cilinder širok 57,5mm oziroma ali more bit za bat s premerom 57,5mm cilinder za kakšno stotinko milimetra bl pohonan? No sej to bo verjetno že vedel tisti k mi popravlja cilinder.

Hvala.

Objavljeno

Hvala, dobiš + :P Amm a maš mogoče še kkšn link od kkšne spletne strani če si že kej naročal. Pa fajn bi blo da pride prej k v enmu tednu. :P

Gledal sem mere navadnih in kovanih batov. Pri navadnih so naprimer 56,50mm; 57,00mm; 57,50mm pri kovanih batih je pa premer povsod za 0,6mm manjši napr. 56,44mm; 56,94mm itd. Mogoče kdo ve zakaj ta razlika? Aja pa še to, a če je cilinder pohonan na 57,5mm potem je tudi taprav bat za v cilinder širok 57,5mm oziroma ali more bit za bat s premerom 57,5mm cilinder za kakšno stotinko milimetra bl pohonan? No sej to bo verjetno že vedel tisti k mi popravlja cilinder.

Hvala.

Ti povedaš dimenzijo bata in ti on mora tam taprau pohonat. Dimenzije so pa razlićne verjetno zato, ker se razlićno moćno širijo ob segrevanju. Drugače si tega sam neznam predstavljat. Najboljše je da naročiš na uradnem servisu al pa kakšnem cross majstru. V ljubljani je sigurno kak motocross dirkač ko šeraufa crosse pa ti bo verjetno najhitreje in najceneje zrihtal bat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ti povedaš dimenzijo bata in ti on mora tam taprau pohonat. Dimenzije so pa razlićne verjetno zato, ker se razlićno moćno širijo ob segrevanju. Drugače si tega sam neznam predstavljat. Najboljše je da naročiš na uradnem servisu al pa kakšnem cross majstru. V ljubljani je sigurno kak motocross dirkač ko šeraufa crosse pa ti bo verjetno najhitreje in najceneje zrihtal bat.

Jah je, vbistvu poznam samo enega in ko je naročil nazadnje bat je trajal 2 tedna da ga je dubu, res pa je da je naročil originalen bat. Tko da bom cerjetno naročil ker sam. Sej če naročim iz kje iz evrope verjetno bo tukaj v enem tednu če majo na zalogi... upam....

Objavljeno

dimenzije so različne zaradi različne vrtine cilindra, to so različna brušenja oz. servisni intervali, za vsako menjavo moraš dati noter eno črko večji bat, ker se cilinder obrabi, mere so pa A (original), potem pa vsakih 15000km al kolko se že menja bat, daš večjega noter, se pravi B, C, D....potem gre pa moped tko al tko na dinos oz. dobi nov cilinder in začneš spet na A :D , ponavadi so razlike med bati po 0,05mm, ne vem zakaj je tukaj po pol milimetra, ker to je kar veliko in težko vzameš pravega za dobro kompresijo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!