motorist1 Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Prou obvlada. Če bi še jst znou mojo DT-jko tko furat bi biu največji kralj v LJ :naughty: Sam me zanima če ma kej predelano pa kako jo na zadnjo sprav tko u izi.
Ervin93 Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Prou obvlada. Če bi še jst znou mojo DT-jko tko furat bi biu največji kralj v LJ Sam me zanima če ma kej predelano pa kako jo na zadnjo sprav tko u izi. No kr furi tk kt on na začetku pa nakoncu pa boš mel lepo polomljen motor! Boš največji "polomljenc" v LJ
impulz Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Prou obvlada. Če bi še jst znou mojo DT-jko tko furat bi biu največji kralj v LJ :naughty: Sam me zanima če ma kej predelano pa kako jo na zadnjo sprav tko u izi. vidiš da ima drug zadnji feder not? Dost bol trd je, verjetno od kake 450 odtalo pa ze fizika pojasni zakaj ga dobi tak lahko na zadna kola
budacki Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 (popravljeno) pa kwa boš delov na grobnik, to pejt pol edin na tisto turistično vožnjo... če bi se 4 kroge na full pelov s 2-takt, motor zariba marof bi ti biv pa čist ql pa še gume bi imev za mal dlje časa kot na grobnikovem šmirglu seveda je zdej vprašanje kakšne gume imaš? na grobniku bi se ti u parih krogih vsake normalne cestne gume pregrele, moreš met res zmes zelo dobro da ti nebi vzelo oprijema... Te gume so čist kul. Jst bi motor za grobnik obu v Qualifier al pa GP Racer. Iz izkušenj tukajšnjih rejserjev ( edn je celo v petk pogrnu pa čist nouga A* raztrgau -.- , ko staknem slike objavim ) Yamaha DT Boy vsaka čast ZNJ ti se kar zapelj gor. Sta šla dva gor z R125, če ni celo edn na tem forumu. In jima ni čist nič mankalo Popravljeno Junij 1, 2010. Popravil budacki
k0ci Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 qualifier na grobniku...... v 4. krogu si garant na tleh :yes: za grobnik je namjanj gp racer, ali pa gp
kewo Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Te gume so čist kul. Jst bi motor za grobnik obu v Qualifier al pa GP Racer. Iz izkušenj tukajšnjih rejserjev ( edn je celo v petk pogrnu pa čist nouga A* raztrgau -.- , ko staknem slike objavim ) Yamaha DT Boy vsaka čast ZNJ ti se kar zapelj gor. Sta šla dva gor z R125, če ni celo edn na tem forumu. In jima ni čist nič mankalo Qualifier bi se zagotovo hitro pregrela ja jima je!! pov gume ma brez veze no, pejt na marof al pa raceland. RRyDeRR 1
budacki Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 qualifier na grobniku...... v 4. krogu si garant na tleh :yes: za grobnik je namjanj gp racer, ali pa gp sz 125cc? Za 600 vozjo tudi na Qualifier. Sicer pa je biu v petek rezultat prešvohnih gum -.-
kewo Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 sz 125cc? Za 600 vozjo tudi na Qualifier. Sicer pa je biu v petek rezultat prešvohnih gum -.- sj je dost 125, če ga polagaš je čist dost da se ti guma pregreje... kakšne 3 kroge se ti bo fajn zdel ko bo limal in boš dobil samozaupanje da ga lahko še bolj prpizdiš... naenkrat bo odneslo sprednjo gumo in narediv boš totalko sebe in motorja, nič ti nebo jasno bolje kupit ta boljše gume kokr pa reskirat s takimi ki so bolj namenjene vožnji na cesti in ko se segrejejo po 50metrih vožnje RRyDeRR 1
motorist1 Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Mene zanima kera guma je med vožnjo bolj obremenjena? Pri zaviranju jasno prva, kako pa je polaganju? Hvala!
kewo Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Mene zanima kera guma je med vožnjo bolj obremenjena? Pri zaviranju jasno prva, kako pa je polaganju? Hvala! Odvisno s kero bremzaš? Sploh pri tebi, pri športaku je sprednja absolutno. Pri vstopu v ovinek sprednja, pri izstopu pa zadnja? RRyDeRR 1
znj Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Hehe zdaj sem se spomnil na en vic glede tega katera guma je bolj katera manj obremenjena Sicer gre za avto ampak 100% boste vrgli na finto skoraj vsakega Evo vic: Avto vozi po cesti 80 km/h in zapelje v desni ovinek. Katera guma je najmanj obremenjena? Rezervna RRyDeRR, Noiser69 in Ervin93 3
RRyDeRR Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 ja tak kot je moder mam jest u mislih prov luštn je a veš da si tud mene mal napalu na sv-ja :Dna avtonetu je en modr za 3jurja..pa še 07letnik.. mal prevozenih..brez praske eh..treba še a2 narest pa se znebit sedajnega motorja.. :naughty: sm ke pol dobit 35kw blokado?al se ga da sploh zablokerat glede na to da eni svji majo vec kot 70konjov
budacki Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Odvisno s kero bremzaš? Sploh pri tebi, pri športaku je sprednja absolutno. Pri vstopu v ovinek sprednja, pri izstopu pa zadnja? vstop, ker bremzaš s sprednjo izstop, zadnja ker odpiraš "plin" vmes pa verjetno najboljše da obe enako?
kewo Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 vstop, ker bremzaš s sprednjo izstop, zadnja ker odpiraš "plin" vmes pa verjetno najboljše da obe enako? po taki logiki sem nekako sklepov ja bremzaš z obema, več pa s sprednjo ja RRyDeRR 1
RRyDeRR Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 yourfriend sm te vidu dans :naughty: na kajuhovi sj se mogoče še kj pol vidmo ta tedn kksn dan zjutri kewo 1
kewo Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 a veš da si tud mene mal napalu na sv-ja :Dna avtonetu je en modr za 3jurja..pa še 07letnik.. mal prevozenih..brez praske eh..treba še a2 narest pa se znebit sedajnega motorja.. :naughty: sm ke pol dobit 35kw blokado?al se ga da sploh zablokerat glede na to da eni svji majo vec kot 70konjov hehe, men je ql ker če prodam RS-ko: bo dost keša za SV-ja, za izpit za avto in za A2... lepo bom skos pršu če rata dubit se da 25kw blokado, 35kw bo mogoče že v kratkem zunaj....pa sej to za moje pojme nima velke vloge... jest sam hočm da v dokumentih piše 25kw RRyDeRR 1
RRyDeRR Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 (popravljeno) hehe, men je ql ker če prodam RS-ko: bo dost keša za SV-ja, za izpit za avto in za A2... lepo bom skos pršu če rata dubit se da 25kw blokado, 35kw bo mogoče že v kratkem zunaj....pa sej to za moje pojme nima velke vloge... jest sam hočm da v dokumentih piše 25kw ma sj jst tud tko razmisljam..prodam motor..kupm avto al motor.. izpit za avto ga bom kmal naredu..prejsn tedn glih naredu drustveni zdj sm še glavno pa se rešm in pol še a2 vrjetn med počitncami nrdim.. pol pa kksn boljsi motor, al pa avto.. s tem da se moram rešt sedajnega Popravljeno Junij 1, 2010. Popravil RRyDeRR kewo 1
kewo Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 ma sj jst tud tko razmisljam..prodam motor..kupm avto al motor.. izpit za avto ga bom kmal naredu..prejsn tedn glih naredu drustveni zdj sm še glavno pa se rešm in pol še a2 vrjetn med počitncami nrdim.. pol pa kksn boljsi motor, al pa avto.. s tem da se moram rešt sedajnega hmmm jest sem teško brez motorja... mislm da bom mev oboje... dober motor pa "soliden" avto RRyDeRR 1
RRyDeRR Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 (popravljeno) hmmm jest sem teško brez motorja... mislm da bom mev oboje... dober motor pa "soliden" avto jst pa vrjetn avto ta let..pol pa drugo sezono..kksn motor..lepo se čez zimo našparam :naughty: in pol bi meu dobr avto in dobr motor in pol za nasledno sezono spet prodam motor in pol drug motor k bom meu a neomejeno :naughty: al pa celo si pustim to 125ko to sezono in drugo sezono se nč furam..in pr 20ih si kupm enga poštenga.. 600 :trance_27_notworthy: Popravljeno Junij 1, 2010. Popravil RRyDeRR kewo 1
ModriDirkac Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 zdj ste me p že tok zrajcal s tem 600-tkami, da še jst razmišljam da bi kr prodau yamaho pa kšnga 600 kupu pa blokada not ...kok pa kej stanejo blokade?
Ervin93 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 zdj ste me p že tok zrajcal s tem 600-tkami, da še jst razmišljam da bi kr prodau yamaho pa kšnga 600 kupu pa blokada not ...kok pa kej stanejo blokade? Odvisno. Tm okol 300€ nej bi pršlo da še zrihtaš papirje pa to
znj Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Mene pa zanima koliko moraš biti star za opravljanje izpita za neomejeno. 21 ali 24 let? Bom kar lepo počakal do takrat, šparal in si kupil enega Triumpha speedtriple ali pa Kawasaki Z750 Če bom pridno šparal mi celo uspe
budacki Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Mene pa zanima koliko moraš biti star za opravljanje izpita za neomejeno. 21 ali 24 let? Bom kar lepo počakal do takrat, šparal in si kupil enega Triumpha speedtriple ali pa Kawasaki Z750 Če bom pridno šparal mi celo uspe Hm. Odvisno. Če imap A2 potem po dveh letih greš lahko delat A. Če pa greš iz A1 ali pa čisto na novo potem pa pri 24. Se pravi najhitreje kar lahko dobiš je pri 20, da pri 18 narediš A2 in potem pri 20 A.
ironbeeper Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Hm. Odvisno. Če imap A2 potem po dveh letih greš lahko delat A. Če pa greš iz A1 ali pa čisto na novo potem pa pri 24. Se pravi najhitreje kar lahko dobiš je pri 20, da pri 18 narediš A2 in potem pri 20 A. sam zakon še bojo ziher večkrat spremenili :/
kewo Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Kako pa je z A2, a to grem lahk delat ko mam 2 leti A1 al kar takoj pri 18-em letu? RRyDeRR 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se