kewo Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Aaa, eni se še kr furate, drugim se je sezona že končala . Evo ko je že lih taka lepa slikca . In to kdaj že!! polom od sezone, prevozu slabih 10 jurju... đabe res :unsure: tolažm se, da bo drug let bolše... :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RRyDeRR Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Aaa, eni se še kr furate, drugim se je sezona že končala . Evo ko je že lih taka lepa slikca http://www.youtube.com/watch?v=JOZjGfr2mo4. a kaj ti je blo s motorjem?? a nisi bata menju? Gasperr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RRyDeRR Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 In to kdaj že!! polom od sezone, prevozu slabih 10 jurju... đabe res :unsure: tolažm se, da bo drug let bolše... :grim eh ne govor..tuki v lj se folk fura s colnom da o kajakih in srfrjih ne govorim.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky994 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 http://www.avto(pika)net/_MOTO/ad.asp?ID=4053844 Kaj pravte na ceno, motor ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist1 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Aaa, eni se še kr furate, drugim se je sezona že končala . Evo ko je že lih taka lepa slikca http://www.youtube.com/watch?v=JOZjGfr2mo4. Ej jst bi se tud ful rd to nauču! Pa me zanima če je to sploh možno z mojim motorjem? Pa kako se je to najlažje naučit? In pa kok možnosti je da padem pri učenju, oz. res se ne bi rad lizu z asvaltom, čeprou da se tko dobr naučiš kot teli na posnetku morš pomoje kr ene parkrat past al kako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pupi13 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 e yourfriend pa jst tebe skor vsak dan vidm u nedeljo popoudne k sm biu u skaniji.. sm te vidu k si sou proti centru pol pa spet te vidu k si sou dam..kao stegnu ga tm cez uno krizisce učer k si sou u solo k si zaviu desno tuki pr tem mojmu kriziscu, sm sov glih proti teb, 1m če sm biu od tebe, od tvoje desne..ti pa cist osredotočn na cesto sj prou i se pol skor zabou u uno 24ko k nisi vedu al te bo spustu al bo spelju se dobr da te je spustu, da si lahk potegnu in pokazu kkšn zvok ma ta tvoj stroj pa še dans zjutri k si sou prot centru..k si prehiteu unga skuterja še dobr da je bla 50ka :lol: drgač pa škoda k nimam več motorja..pol bi me tud ti gledu..od uzadi :naughty: ja tut jest sm te dons vidu dere se ko prasica ( lep sound) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pupi13 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 drgač pa k si lihk že ta driftanje omenu tale posnetek je dobr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist1 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 drgač pa k si lihk že ta driftanje omenu tale posnetek je dobr Sm gledu že dost teh posnetkov ja, sej v teoriji vem kako gre sam useen bi rd mal od vs slišu če je že kdo probavu recimo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky994 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Fantje na kok ur se na 250cc 4t krosi mena olje ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 A kdo prodaja gas zajlo od 99 do 2005 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brejker Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Fantje na kok ur se na 250cc 4t krosi mena olje ? Na štiri ali pet ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky994 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Na štiri ali pet ! hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Na štiri ali pet ! ahahah mogoče če res derkaš profesonalno drgač pa na 15 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pevecm Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Ej jst bi se tud ful rd to nauču! Pa me zanima če je to sploh možno z mojim motorjem? Pa kako se je to najlažje naučit? In pa kok možnosti je da padem pri učenju, oz. res se ne bi rad lizu z asvaltom, čeprou da se tko dobr naučiš kot teli na posnetku morš pomoje kr ene parkrat past al kako? Ne, to s tvojim motorjem ni možno ker je daleč daleč prešvoh da bi zavrtel kolo v prazno. Motor more biti nujno 250ccm+. Najbolje je tako kot teli na posnetku. Polno opremo: nujno usnje, škornje in ščitniki (noge, trebuh, roke). Ko driftajo tako ali tako dajo na tla koleno ali pa škorenj tako, da tudi če kolo zdrsne se z nogo odrine nazaj oziroma se upre na koleno (drsnik). Da lahko probavaš take akrobacije rabš met dobre gume, asfalt in primerno izletno cono, v primeru zdrsa. Za motor je pa tako. Najbolje je da si namontiraš eno dobro balanco, ki je ob padcu ne boš zvil + ene aluminjaste ščitnike, da niso le za enkratno uporabo ( Balanca dobre 100€ + ščitniki slabih 100€, skupaj 200€). Dobro je tudi, če si na vsako stran osi od kolesa namontiraš crash pade, tako da motor drsa po crash padu ne po vilicah, da ni škode. Potem pa samo gasa in probavat. Če boš kje našel primerno gladek asfalt bi se mogoče znalo nardit da bi tudi 125 kontrolirano vrtela zadnje kolo. Samo je to potem zelo nepredvidljivo. motorist1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist1 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Ne, to s tvojim motorjem ni možno ker je daleč daleč prešvoh da bi zavrtel kolo v prazno. Motor more biti nujno 250ccm+. Najbolje je tako kot teli na posnetku. Polno opremo: nujno usnje, škornje in ščitniki (noge, trebuh, roke). Ko driftajo tako ali tako dajo na tla koleno ali pa škorenj tako, da tudi če kolo zdrsne se z nogo odrine nazaj oziroma se upre na koleno (drsnik). Da lahko probavaš take akrobacije rabš met dobre gume, asfalt in primerno izletno cono, v primeru zdrsa. Za motor je pa tako. Najbolje je da si namontiraš eno dobro balanco, ki je ob padcu ne boš zvil + ene aluminjaste ščitnike, da niso le za enkratno uporabo ( Balanca dobre 100€ + ščitniki slabih 100€, skupaj 200€). Dobro je tudi, če si na vsako stran osi od kolesa namontiraš crash pade, tako da motor drsa po crash padu ne po vilicah, da ni škode. Potem pa samo gasa in probavat. Če boš kje našel primerno gladek asfalt bi se mogoče znalo nardit da bi tudi 125 kontrolirano vrtela zadnje kolo. Samo je to potem zelo nepredvidljivo. Oo ful hvala za ta odgovor, to me je zanimal. Maš +. Sm se odloču da pol tega z DT-jko ne bom probavu. Mogoče pol kasnej če si kkšnga KTM-a ubodem Kaj pa tist sistem da zablokeraš zadno gumo in ne da dodaš gas da se guma vrti v prazno? A to potem velik spremeni zadevo, ker tuki pa moč motorja ni pomembna in bi se vrjetn dal tud z 125ccm al kako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) Tist je recmo ko prihajaš v ovink maš v 4ti pa vržeš v 2 ali clo 1 pa sklopko spustiš / popuščaš in ti zato zadn kolo zablokira aja pa z dtjko se neda tega lepo delat ker je 2taktna in premalo zablokira kolo. Popravljeno September 21, 2010. Popravil logarr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 In to kdaj že!! polom od sezone, prevozu slabih 10 jurju... đabe res :unsure: tolažm se, da bo drug let bolše... :grim 10.000km, jaz pa 4.000km-res beda od sezone, celo zimo bom sam čaku na poletje (debiln sneg). RRyDeRR mah itak, da so ga zamenjal, sam moram šparat za neki močnejšega . motorist1 jaz tega na 125-ki ne bi probaval, še posebi ker je 2t. Drgač pa probat ni greh . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist1 Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 Ok sm že pršu do zaključka da zaenkrat bom še kr "normalno" vozu. Sam tko pravjo: mladost norost. Pol k si pa starejši te pa pomoje use mine Pri tem opisu tega motorja me je zmotu opis in sicer: zraven dodam še glavo valja na kerozin. Ok, kerozin je gorivo za avijone ampak kaj the fuck je glava na kerozin :blink: XD. Al so to spet krene buče? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brejker Objavljeno September 21, 2010 Deli Objavljeno September 21, 2010 drgač pa na 15 Odvsno kolk maš rad svoj motor. Imamo amatersko progo pri nas (brat ma Yamo125 2t ).... Znanec ima 2010letnik Hondo 250 4T in menja olje na toliko kot sem povedal. Po 15urah verjetno takšen ven priteče, da raje nebi želel vedeti. Golaž party Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 Ok sm že pršu do zaključka da zaenkrat bom še kr "normalno" vozu. Sam tko pravjo: mladost norost. Pol k si pa starejši te pa pomoje use mine Pri tem opisu tega motorja me je zmotu opis in sicer: zraven dodam še glavo valja na kerozin. Ok, kerozin je gorivo za avijone ampak kaj the fuck je glava na kerozin :blink: XD. Al so to spet krene buče? Ja pa tudi: "bolj star, bolj nor" Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 <br /> Ne, to s tvojim motorjem ni možno ker je daleč daleč prešvoh da bi zavrtel kolo v prazno. Motor more biti nujno 250ccm+. Najbolje je tako kot teli na posnetku. Polno opremo: nujno usnje, škornje in ščitniki (noge, trebuh, roke). Ko driftajo tako ali tako dajo na tla koleno ali pa škorenj tako, da tudi če kolo zdrsne se z nogo odrine nazaj oziroma se upre na koleno (drsnik). Da lahko probavaš take akrobacije rabš met dobre gume, asfalt in primerno izletno cono, v primeru zdrsa. Za motor je pa tako. Najbolje je da si namontiraš eno dobro balanco, ki je ob padcu ne boš zvil + ene aluminjaste ščitnike, da niso le za enkratno uporabo ( Balanca dobre 100€ + ščitniki slabih 100€, skupaj 200€). Dobro je tudi, če si na vsako stran osi od kolesa namontiraš crash pade, tako da motor drsa po crash padu ne po vilicah, da ni škode. Potem pa samo gasa in probavat. Če boš kje našel primerno gladek asfalt bi se mogoče znalo nardit da bi tudi 125 kontrolirano vrtela zadnje kolo. Samo je to potem zelo nepredvidljivo. <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> pol si pa poglej to! 666 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 Moja povezava To morte pogledat...NORO!!!! Zadnji je pa... :kva2: FAAAAAAKKKKKKKKKKKKKK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 Neuspeli samomori? Tist predzadnji je pa tudi že videl svetlobo na koncu tunela najbrž 666 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 Neuspeli samomori? Tist predzadnji je pa tudi že videl svetlobo na koncu tunela najbrž Ja pa "balls of steel" :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno September 22, 2010 Deli Objavljeno September 22, 2010 Odvsno kolk maš rad svoj motor. Imamo amatersko progo pri nas (brat ma Yamo125 2t ).... Znanec ima 2010letnik Hondo 250 4T in menja olje na toliko kot sem povedal. Po 15urah verjetno takšen ven priteče, da raje nebi želel vedeti. Golaž party kolega k derka je reku da se na 15 ur mena Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se