budacki Objavljeno Avgust 13, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2012 Suza 600 K7, motor je top . Po pameti, da ne bo še en v kosih. Velik srečnih, varnih in kvalitetnih kilometrov, zamenjanih gum, pobrušenih kolenčnikov, prešvicanih kombinezonov in skurjenih oktanov! Ko bom prvič v LJ ga pripelješ pokazat, da si malo napasem dušo ob prizoru. NinjaRider04 1
NinjaRider04 Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 V prometni met napisanih 25/35kW je pa res tamanjši problem...problem nastane pri homologaciji, ker nazivna moč ne sme bit več kot 70kw...to ti pa tistih tvojih 50€ v prometni na tehničnem ne bo prav nič pomagalo. Hvala vama, drugače. Tako ali tako pa zgleda da si folk že kar sam dopisuje v homologacijo....ni da ni.. tako je,..saj pa smo v SLOVENIJI tak da se vse zrihta vedno!,..
macak333 Objavljeno Avgust 14, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2012 Po pameti, da ne bo še en v kosih. Velik srečnih, varnih in kvalitetnih kilometrov, zamenjanih gum, pobrušenih kolenčnikov, prešvicanih kombinezonov in skurjenih oktanov! Ko bom prvič v LJ ga pripelješ pokazat, da si malo napasem dušo ob prizoru. Hvala model :yes:. Ja ti sam javi pa se dobva .
havq Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 ali mi lahko kdo svetuje kako naj pri motorju ch racing 125 ven vzamem dušilec.3 švaske sem že odstranil,dušilec se lahko premika noter in ven,lahko ga tudi majhno obrnem,vendar ga ne dobim ven.probal sem s kleščami vendar mi ne rata. ima kdo kakšen nasvet,kako ga dobiti ven? hvala lp
Gasperr Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Kaj se bolj prodaja? KTM EXC 525 (03) ali Aprilia RS 125 (08)?
budacki Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Kaj se bolj prodaja? KTM EXC 525 (03) ali Aprilia RS 125 (08)? Odvisno od ciljne skupine. Po mojem bo šla prej RS 125. KTM je star, primeren samo za hard enduro...tisti, ki pa vozijo HE ponavadi kupujejo nove ali zelo malo rabljene motorje. Moje subjektivno mnenje.
speedfighttuning Objavljeno Avgust 31, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2012 Hahaha, fantje, kaj nam bojo 2-T mašine, če pa grejo enako kot ta 4-T mlinček: http://tinyurl.com/9otvqt5
budacki Objavljeno Avgust 31, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2012 Hahaha, fantje, kaj nam bojo 2-T mašine, če pa grejo enako kot ta 4-T mlinček: http://tinyurl.com/9otvqt5 Pa še pije 3× manj, gume so ceneje...pa še Honda je! Fantje, resno razmislit o nakupu tega mopeda (a sploh ma 180 na števcu?)
speedfighttuning Objavljeno Avgust 31, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2012 (popravljeno) Pa še pije 3× manj, gume so ceneje...pa še Honda je! Fantje, resno razmislit o nakupu tega mopeda (a sploh ma 180 na števcu?) Števc ma do 200, tako da s kakim minimalnim posegom bi se iz mašine dalo iztisnit še dodatnih 10 KM in končno dvignt do 200 km/h, fantje navalte Aja, pa če kdo še ne ve, tudi sam prodajam Hondo, ampak 2-T (NSR), sicer se ne more primerjat s tistim 4-T mlinčkom ker doseže samo 160 km/h in ne 180, ampak useeno če je kdo zainteresiran naj piše na PM Edit: http://tinyurl.com/9lb75y3 Cena ni zadnja. Popravljeno Avgust 31, 2012. Popravil speedfighttuning
Gasperr Objavljeno Oktober 21, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2012 (popravljeno) Evo moji dve Italijanski lubici Učeri prišla Alfa, Aprilia pa zgleda da bo še en čas doma Popravljeno Oktober 21, 2012. Popravil Gasperr
budacki Objavljeno Oktober 24, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2012 Evo moji dve Italijanski lubici Učeri prišla Alfa, Aprilia pa zgleda da bo še en čas doma JTD? Boš češ kšn teden povedal, kako se obnese?
budacki Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 JTD, ja. Enkrat Italjan, zmeraj Italjan. Tudi pri meni dokaj podobna kombinacija. Sam da je Mito pa Stilo Gasperr 1
macak333 Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Makaronarji eni ...joke Roky994 1
sesir Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 Makaronarji eni ...joke true....tud jz sem mel prvo aprilijo pa ne bi mel italijanskega avta
speedfighttuning Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 (popravljeno) Js pa mam italjanski motor in japonski avto, tko da je volk sit in koza cela Popravljeno Oktober 29, 2012. Popravil speedfighttuning
budacki Objavljeno November 3, 2012 Opozori Objavljeno November 3, 2012 true....tud jz sem mel prvo aprilijo pa ne bi mel italijanskega avta To iz lastnih izkušenj al osebnega okusa? Ker, če še nisi slišal, so italjani avtomobili, ki imajo dušo. Haha Makaronarji eni ...joke Ti se boš oglašau! Vs pametn, k je presedlau na japonca.
KingSize Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Tako kot po večini Slovenije, smo tudi mi imeli danes poplavo. Zakaj to pišem na motosvetu? Ker me zanima, kaj naj naredim da se izognem večjim stroškom na motorju..in sicer, preden sem ga uspel rešit, je motor stal v vodi tako globoko, da je bila voda že nekaj centimetrov preko avspuha. Imam aprilio RS 125 z giannelliju. Že v naprej hvala vsem za odgovore.
macak333 Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Ti se boš oglašau! Vs pametn, k je presedlau na japonca. Japan FTW . Tako kot po večini Slovenije, smo tudi mi imeli danes poplavo. Zakaj to pišem na motosvetu? Ker me zanima, kaj naj naredim da se izognem večjim stroškom na motorju..in sicer, preden sem ga uspel rešit, je motor stal v vodi tako globoko, da je bila voda že nekaj centimetrov preko avspuha. Imam aprilio RS 125 z giannelliju. Že v naprej hvala vsem za odgovore. Ja bol malo lahko narediš, razen da motor dvigneš na višji nivo ali pa ga zapakiraš v neki vodoneprepustnega. Sicer pa pričakuj, da po tut tega naliva kmal konc.
mixxx Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 (popravljeno) Tako kot po večini Slovenije, smo tudi mi imeli danes poplavo. Zakaj to pišem na motosvetu? Ker me zanima, kaj naj naredim da se izognem večjim stroškom na motorju..in sicer, preden sem ga uspel rešit, je motor stal v vodi tako globoko, da je bila voda že nekaj centimetrov preko avspuha. Imam aprilio RS 125 z giannelliju. Že v naprej hvala vsem za odgovore. nič lavfat in premikat bata, voda dela čudeže in ti je lahko skozi zračni filter in izpuh v notranjost nanesla veliko svinjarije(blato,pesek... ) , izpuh, uplinjač in filter dol in temeljito počistit, skozi luknjo za izpuh pa preveri kakšno je stanje v notranjosti cilindra, preveri tudi kaj je z akomulatorjem, veliko sreče Popravljeno November 6, 2012. Popravil mixxx
macak333 Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Ups narobe razumu vprašanje .
KingSize Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Hvala obema za odgovor. Danes sem dal dol avspuh in videl, da je bil bat ravno v taki poziciji, da je blokiral celoten izpušni kanal. Nato sem spravil vse nazaj skup, misleč da voda not ni prišla, ker kolikor sem razumel očeta (jaz motorja v vodi sam nisem videl), voda ni prišla do fergazerja / filtra. Zato sem začel laufat..ker ni zalaufal, sem vzel svečko ven in videl da je mokra od vode..ergo not je nekako prišla voda. Sem domneval, da jo je malo pač prišlo skozi avspuh..da je kje pa le bilo malo luknjice..zato se nisem poglabljal v to, da je pa mogoče voda prišla not skozi fergazer. No, še naprej sem poskušal motor vžgat, s tem, da sem nalil bencin direktno v cilinder. V tem poskusu je že vžgal, vendar po 2-3sec ugasnil...s tem sem jaz prišel na ugotovitev, da pa mogoče ne dobi bencina..ker je verjetno pa fergazer res bil v vodi, in mi je vse zapacalo.. No..dobim jaz fergazer nekako dol..s tem tudi membrano in zračni filter... ...in iz zračnega filtra se je seveda kar ulila voda. Kakšna je situacija sedaj, poglejte na sliki. http://www.lspic.eu/images/4378/2012-11-06-328.jpg A bi bilo sedaj dovol, da spiham s kompresorju not po cilindru in nekako posušim, brez nadaljnega razdiranja? Ali bi moral celoten cilinder vzet dol in temeljito spucat itd.? Zanima me še, kam gre tista cevka, ki je pritrjena tu gor: http://www.lspic.eu/images/4379/2012-11-06-329.jpg Ker je polna voda.
macak333 Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Če se ne motim je šla ta cevka na ferazer kao za dodaten zrak. Lahko da se motim, lahko da je tudi tam zaradi odvoda vode, ker je na kr nizki poziciji, vglavnem nisem zihr in te ne bi rad učil krive vere. Sicer a si a kurblu s filtrom al brez? Uno malo vlage kar je naj te ne moti (itak ko se motor tudi poleti ohlaja se not nabira kondenz), sam da ni kjer prov voda. Aja pa mal dej olja v tank, da si za zih, ko boš kurblu.
KingSize Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 Kurbal sem še s filtrom. Ko sem enkrat videl kakšna je situacija v filtru, me je še za nazaj bolela glava, kaj sem šel kurblat D: Prav vode v cilindru pomoje ni no, ker tudi ko sm ročno vrtel gumo (v 1. prestavni) brez montirane svečke, ni nič ''špricnilo'' ven ..če pa je, bom pa tako jutri lahko s kompresorju spihal ven čez odprtino za membrano. Bol me skrbi, če ja kakšna svinarija prišla not. Bom dal. Hvala.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se